Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jf. internettet er der ikke meget venstre back over Andersson?
https://www.transfermarkt.com/adam-ande ... ler/255468
Du skal trykke ind på hans statistikker, Transfermarkt kan ikke selv regne den ud åbenbartSpanky skrev: ↑2. sep 2025, 12:58Jf. internettet er der ikke meget venstre back over Andersson?
Jo, han har spillet størstedelen af sine kampe i karrieren på VB. Tjek positions played i dit link.Spanky skrev: ↑2. sep 2025, 12:58Jf. internettet er der ikke meget venstre back over Andersson?
Det håber jeg da lykkedes for ham, og meget hellere det, end en ny omgang i AaB.Halamadrid skrev: ↑2. sep 2025, 10:58For at sige det som det er - så er AaB ikke relevant for Lucas. Han har flere muligheder og skyder efter udlandet. Et eventyr står højt på listen - mon ikke USA er drømmen?Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 10:47Hvorfor skulle Lucas være interessant for en hollandsk klub (Eresdivisionen)? Det er vel omkring 10 år siden, at han sidst spillede i Holland, og dengang ikke for alvor slog igennem, hvorfor han blev solgt til østrigsk fodbold. Siden er hans værdi jo ikke øget, tværtimod. Jeg tror, at Lucas ikke har fundet en ny klub endnu, fordi han slet ikke har de samme muligheder mere. Han er ikke attraktiv på markedet. For Lucas' skyld håber jeg selvfølgelig, at jeg tager fejl, og at han snart finder en ny klub.jonas386 skrev: ↑2. sep 2025, 10:06Enten er han rimelig kræsen ift. hvad han gider - hvilket kan være helt fair - eller så er interessen for ham mildest talt lunken. Man skulle da tro, at han kunne finde noget interessant i Sverige/Norge eller sågar en klub i Holland, som også lever op til familiens ønsker. Ved selvfølgelig ikke om han kunne være frisk på USA eller et asiatisk eventyr. Det kan både give penge i kassen og være helt fint for familien.
Ligesom med Christian Eriksen forstår jeg ikke helt man venter så længe. Man kommer ind efter sæsonen er fuldt i gang, og interesserede klubber ender måske ofte med at være lidt desperate, og ved ikke nødvendigvis hvad de har hentet ind. Det er altså ikke nødvendigvis trænerens ønskespiller, og snoren kan hurtigt blive kort.
Det under jeg ham også, men jeg tror ikke rigtig på det. Men helt sikkert, et ophold i Italien på et passende sportsligt niveau ville klæde Lucas.R Rosenberg skrev: ↑2. sep 2025, 10:50Hvis Lucas og AaB ikke skal ske, under jeg Lucas en tur til Serie B eller lignende. Det ville gøre ham og familien godt, og det ville også klæde ham at leve lidt i Italien.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Er USA et sted man seriøst ville overveje at tage hen, som tingene er p.t.?Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 13:04Det håber jeg da lykkedes for ham, og meget hellere det, end en ny omgang i AaB.Halamadrid skrev: ↑2. sep 2025, 10:58For at sige det som det er - så er AaB ikke relevant for Lucas. Han har flere muligheder og skyder efter udlandet. Et eventyr står højt på listen - mon ikke USA er drømmen?Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 10:47Hvorfor skulle Lucas være interessant for en hollandsk klub (Eresdivisionen)? Det er vel omkring 10 år siden, at han sidst spillede i Holland, og dengang ikke for alvor slog igennem, hvorfor han blev solgt til østrigsk fodbold. Siden er hans værdi jo ikke øget, tværtimod. Jeg tror, at Lucas ikke har fundet en ny klub endnu, fordi han slet ikke har de samme muligheder mere. Han er ikke attraktiv på markedet. For Lucas' skyld håber jeg selvfølgelig, at jeg tager fejl, og at han snart finder en ny klub.jonas386 skrev: ↑2. sep 2025, 10:06Enten er han rimelig kræsen ift. hvad han gider - hvilket kan være helt fair - eller så er interessen for ham mildest talt lunken. Man skulle da tro, at han kunne finde noget interessant i Sverige/Norge eller sågar en klub i Holland, som også lever op til familiens ønsker. Ved selvfølgelig ikke om han kunne være frisk på USA eller et asiatisk eventyr. Det kan både give penge i kassen og være helt fint for familien.
Ligesom med Christian Eriksen forstår jeg ikke helt man venter så længe. Man kommer ind efter sæsonen er fuldt i gang, og interesserede klubber ender måske ofte med at være lidt desperate, og ved ikke nødvendigvis hvad de har hentet ind. Det er altså ikke nødvendigvis trænerens ønskespiller, og snoren kan hurtigt blive kort.
Måske nok i forbindelse med et arbejde under stabile visum forhold. Men ikke et sted for mig, indrømmet.haghdk skrev: ↑2. sep 2025, 13:22Er USA et sted man seriøst ville overveje at tage hen, som tingene er p.t.?Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 13:04Det håber jeg da lykkedes for ham, og meget hellere det, end en ny omgang i AaB.Halamadrid skrev: ↑2. sep 2025, 10:58For at sige det som det er - så er AaB ikke relevant for Lucas. Han har flere muligheder og skyder efter udlandet. Et eventyr står højt på listen - mon ikke USA er drømmen?Raptorr skrev: ↑2. sep 2025, 10:47Hvorfor skulle Lucas være interessant for en hollandsk klub (Eresdivisionen)? Det er vel omkring 10 år siden, at han sidst spillede i Holland, og dengang ikke for alvor slog igennem, hvorfor han blev solgt til østrigsk fodbold. Siden er hans værdi jo ikke øget, tværtimod. Jeg tror, at Lucas ikke har fundet en ny klub endnu, fordi han slet ikke har de samme muligheder mere. Han er ikke attraktiv på markedet. For Lucas' skyld håber jeg selvfølgelig, at jeg tager fejl, og at han snart finder en ny klub.jonas386 skrev: ↑2. sep 2025, 10:06Enten er han rimelig kræsen ift. hvad han gider - hvilket kan være helt fair - eller så er interessen for ham mildest talt lunken. Man skulle da tro, at han kunne finde noget interessant i Sverige/Norge eller sågar en klub i Holland, som også lever op til familiens ønsker. Ved selvfølgelig ikke om han kunne være frisk på USA eller et asiatisk eventyr. Det kan både give penge i kassen og være helt fint for familien.
Var det hvad du havde fantasi til at nedgøre Ross med? Der havde været lidt mere svung i Luxembourg eller Andorra.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 12:20Det håber jeg godt nok. Selvom mange primært ønsker sig en kantspiller, ville jeg personligt være ualmindeligt glad for en angriber, der kunne aflaste Helenius, og som ikke kan forventes at have de ungdommelige udfald, som nok kommer fra Møller eller Skovgaard. John kan selvfølgelig spille pladsen, men han har bare ikke den samme fylde i modstandernes felt, som Helenius, og lever mest af alt på sin hurtighed. Og Ross, ja han bare Ross, og skal hurtigst muligt til Island eller Færøerne for at fortsætte sin karriere.Erasmus Montanus skrev: ↑2. sep 2025, 12:06Kan det passe, at vi stadig kan forvente en offensiv tilgang?
Legaliser pyro!
-
Alpa Chino
- Superliga

Til vinter skal vi hente en ny målmand og en ny angriber. Så er vi ved at være der.
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Det har hverken noget med fantasi eller nedgøring at gøre. Ross er gået totalt i stå, og har næppe for nærværende niveau til meget mere, end den islandske eller færøske liga. Og det er jo ikke ligefrem en destination, der er uvant for evighedstalenter fra Danmark, der ikke når de højder, som man havde forventet af dem (I '23 var der således umiddelbart 26 danskere på Færøerne og 14 i Island). Luxembourg og Andorra derimod, er der vist ikke mange danske spillere, der har haft som destination, men for min skyld gerne, hvis det passer bedre til Ross. Det vigtige er blot, at han skal videre a.s.a.p.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 13:37Var det hvad du havde fantasi til at nedgøre Ross med? Der havde været lidt mere svung i Luxembourg eller Andorra.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 12:20Det håber jeg godt nok. Selvom mange primært ønsker sig en kantspiller, ville jeg personligt være ualmindeligt glad for en angriber, der kunne aflaste Helenius, og som ikke kan forventes at have de ungdommelige udfald, som nok kommer fra Møller eller Skovgaard. John kan selvfølgelig spille pladsen, men han har bare ikke den samme fylde i modstandernes felt, som Helenius, og lever mest af alt på sin hurtighed. Og Ross, ja han bare Ross, og skal hurtigst muligt til Island eller Færøerne for at fortsætte sin karriere.Erasmus Montanus skrev: ↑2. sep 2025, 12:06Kan det passe, at vi stadig kan forvente en offensiv tilgang?
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det virker til du forveksler ham med hans tvillinge bror Joel der spillede i FCM.Kokkefar skrev: ↑2. sep 2025, 13:01Jo, han har spillet størstedelen af sine kampe i karrieren på VB. Tjek positions played i dit link.Spanky skrev: ↑2. sep 2025, 12:58Jf. internettet er der ikke meget venstre back over Andersson?
Jeg tror han ender meget højere end Island, Færøerne (og AaB), men lad os se hvad fremtiden bringer. Han fortjener i hvert fald ikke alt det hate, han bliver udsat for herinde.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 13:55Det har hverken noget med fantasi eller nedgøring at gøre. Ross er gået totalt i stå, og har næppe for nærværende niveau til meget mere, end den islandske eller færøske liga. Og det er jo ikke ligefrem en destination, der er uvant for evighedstalenter fra Danmark, der ikke når de højder, som man havde forventet af dem (I '23 var der således umiddelbart 26 danskere på Færøerne og 14 i Island). Luxembourg og Andorra derimod, er der vist ikke mange danske spillere, der har haft som destination, men for min skyld gerne, hvis det passer bedre til Ross. Det vigtige er blot, at han skal videre a.s.a.p.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 13:37Var det hvad du havde fantasi til at nedgøre Ross med? Der havde været lidt mere svung i Luxembourg eller Andorra.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 12:20Det håber jeg godt nok. Selvom mange primært ønsker sig en kantspiller, ville jeg personligt være ualmindeligt glad for en angriber, der kunne aflaste Helenius, og som ikke kan forventes at have de ungdommelige udfald, som nok kommer fra Møller eller Skovgaard. John kan selvfølgelig spille pladsen, men han har bare ikke den samme fylde i modstandernes felt, som Helenius, og lever mest af alt på sin hurtighed. Og Ross, ja han bare Ross, og skal hurtigst muligt til Island eller Færøerne for at fortsætte sin karriere.Erasmus Montanus skrev: ↑2. sep 2025, 12:06Kan det passe, at vi stadig kan forvente en offensiv tilgang?
Legaliser pyro!
Nej - tjek nu Adams karriere stats. Han har flest kampe på venstre back.bonanza skrev: ↑2. sep 2025, 14:05Det virker til du forveksler ham med hans tvillinge bror Joel der spillede i FCM.Kokkefar skrev: ↑2. sep 2025, 13:01Jo, han har spillet størstedelen af sine kampe i karrieren på VB. Tjek positions played i dit link.Spanky skrev: ↑2. sep 2025, 12:58Jf. internettet er der ikke meget venstre back over Andersson?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nej, Adam har primært spillet VB i karrieren.bonanza skrev: ↑2. sep 2025, 14:05Det virker til du forveksler ham med hans tvillinge bror Joel der spillede i FCM.Kokkefar skrev: ↑2. sep 2025, 13:01Jo, han har spillet størstedelen af sine kampe i karrieren på VB. Tjek positions played i dit link.Spanky skrev: ↑2. sep 2025, 12:58Jf. internettet er der ikke meget venstre back over Andersson?
I øvrigt helt fint at hente en mand der kan dække begge sider, nu Kallesøe tit er skadet og Marc Nielsen / Arnorsson er for svingende.
Det var dog utroligt.. Her! Taget fra det link, der quotes, Adam ikke Joel. Det her har vi etableret flere sider tilbage i tråden.bonanza skrev: ↑2. sep 2025, 14:05Det virker til du forveksler ham med hans tvillinge bror Joel der spillede i FCM.Kokkefar skrev: ↑2. sep 2025, 13:01Jo, han har spillet størstedelen af sine kampe i karrieren på VB. Tjek positions played i dit link.Spanky skrev: ↑2. sep 2025, 12:58Jf. internettet er der ikke meget venstre back over Andersson?

Der er dog noget som tyder på, at han er gået i stå i sin udvikling i AaB. Måske Højer kan forløse det i løbet af det næste halve år. Han kender vel også Ross fra U21 landsholdet. Ellers tror jeg, at et skifte vil være godt for begge parter.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 14:05Jeg tror han ender meget højere end Island, Færøerne (og AaB), men lad os se hvad fremtiden bringer. Han fortjener i hvert fald ikke alt det hate, han bliver udsat for herinde.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 13:55Det har hverken noget med fantasi eller nedgøring at gøre. Ross er gået totalt i stå, og har næppe for nærværende niveau til meget mere, end den islandske eller færøske liga. Og det er jo ikke ligefrem en destination, der er uvant for evighedstalenter fra Danmark, der ikke når de højder, som man havde forventet af dem (I '23 var der således umiddelbart 26 danskere på Færøerne og 14 i Island). Luxembourg og Andorra derimod, er der vist ikke mange danske spillere, der har haft som destination, men for min skyld gerne, hvis det passer bedre til Ross. Det vigtige er blot, at han skal videre a.s.a.p.AaBager skrev: ↑2. sep 2025, 13:37Var det hvad du havde fantasi til at nedgøre Ross med? Der havde været lidt mere svung i Luxembourg eller Andorra.Bombommelom skrev: ↑2. sep 2025, 12:20Det håber jeg godt nok. Selvom mange primært ønsker sig en kantspiller, ville jeg personligt være ualmindeligt glad for en angriber, der kunne aflaste Helenius, og som ikke kan forventes at have de ungdommelige udfald, som nok kommer fra Møller eller Skovgaard. John kan selvfølgelig spille pladsen, men han har bare ikke den samme fylde i modstandernes felt, som Helenius, og lever mest af alt på sin hurtighed. Og Ross, ja han bare Ross, og skal hurtigst muligt til Island eller Færøerne for at fortsætte sin karriere.Erasmus Montanus skrev: ↑2. sep 2025, 12:06Kan det passe, at vi stadig kan forvente en offensiv tilgang?
Det sidste jeg har hørt er, at Rosenberg har været ude på Hornevej, hvor han har målt Müllers arme og konstateret, at de er lange nok (til at nå helt ud til stolpen). På den baggrund regner jeg med, at vores målmand er fredet, i hvert fald indtil januar, hvor en ny kontrol opmåling er annonceret.Alpa Chino skrev: ↑2. sep 2025, 13:55Til vinter skal vi hente en ny målmand og en ny angriber. Så er vi ved at være der.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Nu er han jo svensker, så han har formentligt spillet venstre back i højre side.Kokkefar skrev: ↑2. sep 2025, 14:09Det var dog utroligt.. Her! Taget fra det link, der quotes, Adam ikke Joel. Det her har vi etableret flere sider tilbage i tråden.bonanza skrev: ↑2. sep 2025, 14:05Det virker til du forveksler ham med hans tvillinge bror Joel der spillede i FCM.Kokkefar skrev: ↑2. sep 2025, 13:01Jo, han har spillet størstedelen af sine kampe i karrieren på VB. Tjek positions played i dit link.Spanky skrev: ↑2. sep 2025, 12:58Jf. internettet er der ikke meget venstre back over Andersson?
![]()
You pay for this?