Jovist, men har vel anket til frifindelse, så han håber vel på at blive frikendt i Landsretten, eller med Procesbevillingsnævnets billigelse i Højesteret, eller med en mediehungrende advokat i Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol, eller med en god sjælesørger hos Skt. Peter (Eller hvem der måtte stå for den slags i hvad end religion den unge mand tilhører.)
Amar Diagne.. færdig i AaB?
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Hvis han er dømt, så synes jeg det er en fejl ikke at smide ham på porten. Det kan vel ikke være foreneligt med AaBs værdier på nogen måde.Bombommelom skrev: ↑4. sep 2025, 17:27Jovist, men har vel anket til frifindelse, så han håber vel på at blive frikendt i Landsretten, eller med Procesbevillingsnævnets billigelse i Højesteret, eller med en mediehungrende advokat i Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol, eller med en god sjælesørger hos Skt. Peter (Eller hvem der måtte stå for den slags i hvad end religion den unge mand tilhører.)
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Jeg er som sådan ikke uenig, det forhold, at han er stupid nok til at blive involveret i et slagsmål - hvor han som professionel fodboldspiller burde skynde sig væk - er i sig selv beskæmmende. Men det hele afhænger jo af, hvordan hans kontrakt er udformet, for AaB kan jo ikke have nogen interesse i at blive mødt med et kæmpe krav på grund af uberettiget afskedigelse, og vi ved, at spillerforeningen vil stå klar med et krav, hvis de så meget som lugter muligheden.doukas skrev: ↑4. sep 2025, 17:50Hvis han er dømt, så synes jeg det er en fejl ikke at smide ham på porten. Det kan vel ikke være foreneligt med AaBs værdier på nogen måde.Bombommelom skrev: ↑4. sep 2025, 17:27Jovist, men har vel anket til frifindelse, så han håber vel på at blive frikendt i Landsretten, eller med Procesbevillingsnævnets billigelse i Højesteret, eller med en mediehungrende advokat i Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol, eller med en god sjælesørger hos Skt. Peter (Eller hvem der måtte stå for den slags i hvad end religion den unge mand tilhører.)
Enig. Men nu er systemet sådant, at man har ret til at anke, og så er man altså endnu ikke endeligt dømt. Det er sket før, at en dom ændres fra byret til landsret.doukas skrev: ↑4. sep 2025, 17:50Hvis han er dømt, så synes jeg det er en fejl ikke at smide ham på porten. Det kan vel ikke være foreneligt med AaBs værdier på nogen måde.Bombommelom skrev: ↑4. sep 2025, 17:27Jovist, men har vel anket til frifindelse, så han håber vel på at blive frikendt i Landsretten, eller med Procesbevillingsnævnets billigelse i Højesteret, eller med en mediehungrende advokat i Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol, eller med en god sjælesørger hos Skt. Peter (Eller hvem der måtte stå for den slags i hvad end religion den unge mand tilhører.)
Men derudover så er jeg heller ikke i tvivl. Kendes han endeligt skyldig, så skal han ud. Der er grænser for, hvad jeg mener man som fodboldklub kan gemme under “kåd ungdom”.
Tiltalen lød på, at han sammen med en anden person skulle have udsat en mand for grov vold ved at have lagt ham ned på jorden og sparket ham flere gange på kroppen og i hovedet
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.