Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
- AalborgBoilers
- Lilleput

- Favoritspiller: Andreas Johansson
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Ok, det vidste jeg ikke 
Han ligner desværre en tabt case kehinde
AaB havde ham ellers men blev overhalet indenom
Øv øv øv
Det er ikke fordi der findes så meget derude på den hylde muligt.
Måske Normanns bror i 1 år
AaB havde ham ellers men blev overhalet indenom
Øv øv øv
Det er ikke fordi der findes så meget derude på den hylde muligt.
Måske Normanns bror i 1 år
Af spillere der er uden kontrakt og kantspiller kan følgende nævnes;
Zymer Bytyqi
Norsk Kosovo - Venstre og højre wing
Senest spillet i CSKA Sofia
28 år
Allan Sousa
Senest spillet i Saudi
Før det godt kendt I klubben - dog skadet nu
Kristoffer Hansen (Kornelius bror)
31 år, senest spillet i Polen
Jonathan Lewis
Senest spillet i Barnsley i England
Opdraget i NY City og spillet flest år i Colorado i MLS
28 år
Jeppe Chorfitzen
20 år, opdraget i KB, senest spillet i Lecce
Elbasan Rashani
Tidligere Brøndby wing
Senest spillet i Elche
Norsk/Kosovo nationalitet
Spændende navne i mellem, dog kender jeg ikke noget til deres nuværende niveau
Zymer Bytyqi
Norsk Kosovo - Venstre og højre wing
Senest spillet i CSKA Sofia
28 år
Allan Sousa
Senest spillet i Saudi
Før det godt kendt I klubben - dog skadet nu
Kristoffer Hansen (Kornelius bror)
31 år, senest spillet i Polen
Jonathan Lewis
Senest spillet i Barnsley i England
Opdraget i NY City og spillet flest år i Colorado i MLS
28 år
Jeppe Chorfitzen
20 år, opdraget i KB, senest spillet i Lecce
Elbasan Rashani
Tidligere Brøndby wing
Senest spillet i Elche
Norsk/Kosovo nationalitet
Spændende navne i mellem, dog kender jeg ikke noget til deres nuværende niveau
AaB - nu, i morgen & altid! 
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Hvilken dejlig solskins weekend.
Noget nyt om de store profiler vi forhandler/ikke forhandler med?
Noget nyt om de store profiler vi forhandler/ikke forhandler med?
Af nævnte emner synes jeg Kehinde lyder som bedste mulighed. Har bevist Superligakvalitet og har fået ophævet i sidste uge så fysisk tilstand bør være god.
Ellers render Kristoffer Normann rundt på fri med et flot CV, men måske for flot og hvad er hans tilstand efter lang tid uden klub? Lucas har jo også været på tale og så ham gerne hjemme, men ikke sikker på han er bedste valg som kant.
Ellers render Kristoffer Normann rundt på fri med et flot CV, men måske for flot og hvad er hans tilstand efter lang tid uden klub? Lucas har jo også været på tale og så ham gerne hjemme, men ikke sikker på han er bedste valg som kant.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jo ikke, fordi det sådan er out of this world flot. Efter Sandefjord har den stået på halvanden sæson i Widzew Lodz og derefter en sæsons tid eller halvanden i Jegallonia, da han stoppede i Widzew.Jakobsen skrev: ↑7. sep 2025, 19:05Af nævnte emner synes jeg Kehinde lyder som bedste mulighed. Har bevist Superligakvalitet og har fået ophævet i sidste uge så fysisk tilstand bør være god.
Men kunne være en fin tilføjelse til AaB.
Ædruelighedens stemme
-
DarkHorse9000
- Landshold

Jeg er også varm på Kehinde, men det lyder til han ender i Tyrkiet. Kristoffer Normann er også interessant. Der mangler både offensiv kvalitet og brede. Spændende om der lander noget.Jakobsen skrev: ↑7. sep 2025, 19:05Af nævnte emner synes jeg Kehinde lyder som bedste mulighed. Har bevist Superligakvalitet og har fået ophævet i sidste uge så fysisk tilstand bør være god.
-
DarkHorse9000
- Landshold

Kristoffer Normann forsætter efter sigende i Polen.DarkHorse9000 skrev: ↑7. sep 2025, 21:04Jeg er også varm på Kehinde, men det lyder til han ender i Tyrkiet. Kristoffer Normann er også interessant. Der mangler både offensiv kvalitet og brede. Spændende om der lander noget.Jakobsen skrev: ↑7. sep 2025, 19:05Af nævnte emner synes jeg Kehinde lyder som bedste mulighed. Har bevist Superligakvalitet og har fået ophævet i sidste uge så fysisk tilstand bør være god.
https://transfery.info/#
Uden kehinde eller anden må det jo så se sådan her ud.DarkHorse9000 skrev: ↑7. sep 2025, 21:34Kristoffer Normann forsætter efter sigende i Polen.DarkHorse9000 skrev: ↑7. sep 2025, 21:04Jeg er også varm på Kehinde, men det lyder til han ender i Tyrkiet. Kristoffer Normann er også interessant. Der mangler både offensiv kvalitet og brede. Spændende om der lander noget.Jakobsen skrev: ↑7. sep 2025, 19:05Af nævnte emner synes jeg Kehinde lyder som bedste mulighed. Har bevist Superligakvalitet og har fået ophævet i sidste uge så fysisk tilstand bør være god.
Müller
Kalle - makolli - tiede - Adam
Bomholt - håpnes - kaasa
Kelvin - Helenius - Normann
Men jeg har da ikke set at kehinde er signet endnu i Tyrkiet.
Drømmer stadig
Håber så meget der lander en kant mere snart.baresi skrev: ↑8. sep 2025, 22:31Uden kehinde eller anden må det jo så se sådan her ud.DarkHorse9000 skrev: ↑7. sep 2025, 21:34Kristoffer Normann forsætter efter sigende i Polen.DarkHorse9000 skrev: ↑7. sep 2025, 21:04Jeg er også varm på Kehinde, men det lyder til han ender i Tyrkiet. Kristoffer Normann er også interessant. Der mangler både offensiv kvalitet og brede. Spændende om der lander noget.Jakobsen skrev: ↑7. sep 2025, 19:05Af nævnte emner synes jeg Kehinde lyder som bedste mulighed. Har bevist Superligakvalitet og har fået ophævet i sidste uge så fysisk tilstand bør være god.
Müller
Kalle - makolli - tiede - Adam
Bomholt - håpnes - kaasa
Kelvin - Helenius - Normann
Men jeg har da ikke set at kehinde er signet endnu i Tyrkiet.
Drømmer stadig
Sgu Stærke dage at man var enige med FCK om en transfer
Ærgerligt han ikke kunne se sig selv i projektet men fair nok.
Dejligt at mærke den seriøsitet
Ja, rigtige gode tegn på handlekraften hos Tuxen og co på Hornevej - Superliga havde dog sikkert lokket ham til en aftale.. Det er “dyrt” at være rykket ned.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Amatør.
Hvorfor gå offentligt med den slags? For egen vinding.
Hvorfor gå offentligt med den slags? For egen vinding.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
MTB nævner i dagens ripodsten, at der stadig arbejdes på en transferfri spiller. Episoden er dog optaget i torsdags, så om den er faldet til jorden i mellemtiden skal være uvist, men han nævnte at man ikke havde travlt med det.
Det er fra Ripodsten. Det er da helt fint at folkene i klubben sætter nogle ord på transfervinduet og at vi som fans får en ide om hvilke navne vi har været interesseret i. Man kan så diskutere om man skulle have brugt krudtet på eks. Onugkha, eller om Tuxen-Boll burde have set det var en dødssejler og kigget andre steder.
Også lidt nemmere at vurdere mandens arbejde, når vi ved hvilke spillere vi har forsøgt os med.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Han fik også gjort det tydeligt, at Maarup var Nagels signing, den vil han sgu ikke have æren for. Jeg synes han var befriende ærlig og lægger ikke skjul på, at det her er vejen frem, fremfor “lottokuponer” som SSE forsøgte sig med. Man vil have bevist kvalitet fremadrettet.jonas386 skrev: ↑9. sep 2025, 08:27Det er fra Ripodsten. Det er da helt fint at folkene i klubben sætter nogle ord på transfervinduet og at vi som fans får en ide om hvilke navne vi har været interesseret i. Man kan så diskutere om man skulle have brugt krudtet på eks. Onugkha, eller om Tuxen-Boll burde have set det var en dødssejler og kigget andre steder.
Også lidt nemmere at vurdere mandens arbejde, når vi ved hvilke spillere vi har forsøgt os med.
Lige præcis. Og fedt at de er obs på det mangeårige ømme punkt omkring en manglende 9'er med mål i støvlerne. Håber de fortsat leder offensive kræfter.Kokkefar skrev: ↑9. sep 2025, 08:33Han fik også gjort det tydeligt, at Maarup var Nagels signing, den vil han sgu ikke have æren for. Jeg synes han var befriende ærlig og lægger ikke skjul på, at det her er vejen frem, fremfor “lottokuponer” som SSE forsøgte sig med. Man vil have bevist kvalitet fremadrettet.jonas386 skrev: ↑9. sep 2025, 08:27Det er fra Ripodsten. Det er da helt fint at folkene i klubben sætter nogle ord på transfervinduet og at vi som fans får en ide om hvilke navne vi har været interesseret i. Man kan så diskutere om man skulle have brugt krudtet på eks. Onugkha, eller om Tuxen-Boll burde have set det var en dødssejler og kigget andre steder.
Nu var de jo så åbenbart enige med fck! Så hvad er det udover bagklogskabens klare lys, der indikerer at det var en dødsejler fra start ??jonas386 skrev: ↑9. sep 2025, 08:27Det er fra Ripodsten. Det er da helt fint at folkene i klubben sætter nogle ord på transfervinduet og at vi som fans får en ide om hvilke navne vi har været interesseret i. Man kan så diskutere om man skulle have brugt krudtet på eks. Onugkha, eller om Tuxen-Boll burde have set det var en dødssejler og kigget andre steder.