AaB - Middelfart 14. september
Re: AaB - Middelfart 14. september
Igen en fin aktion af Ross, indtil han skal afslutte eller spille bolden ind foran eller hvad det var, han forsøgte.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis banneret, som vises på Nordjyske er sand, så er drengeværelset da fuldstændig blæst. "See you in Hamburg. You won't even feel safe at home".
- FlæskeFrank
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Det er godt nok en ringe omgang fodbold.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Ja det da lige voldsomt nok og nogen vil nok kalde det en trusselFlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 15:32Hvis banneret, som vises på Nordjyske er sand, så er drengeværelset da fuldstændig blæst. "See you in Hamburg. You won't even feel safe at home".
Pænt cringe ja.FlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 15:32Hvis banneret, som vises på Nordjyske er sand, så er drengeværelset da fuldstændig blæst. "See you in Hamburg. You won't even feel safe at home".
Nå, men vi skal have et mål inden pausen. Ross synes jeg faktisk har været ganske glimrende indtil videre.
Mjah, der haltes for meget bagefter på midtbanen, og det bliver for hektisk, når vi har bolden. Middelfart spiller alene på at sætte deres hurtige mand oppe foran op til nogle dybdeløb og i øvrigt lukrere på tvivlsomme udspil fra mål.
Og så må Bomholt og Helenius godt lige droppe den dér step-over-finte.
John virker halvt i tempo i dag. Forestiller mig at det er ham, der hives ud til fordel for Normann.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Vi spiller med al for mange boldberøringer både på midtbanen og i forsvaret. Vi bringer os hele tiden i en situation, hvor Middelfart har 11 mand bag bolden. Tænker umiddelbart at vores DBU fodbold ikke har værktøjerne til at åbne et forsvar.Funky skrev: ↑14. sep 2025, 15:39Mjah, der haltes for meget bagefter på midtbanen, og det bliver for hektisk, når vi har bolden. Middelfart spiller alene på at sætte deres hurtige mand oppe foran op til nogle dybdeløb og i øvrigt lukrere på tvivlsomme udspil fra mål.
Og så må Bomholt og Helenius godt lige droppe den dér step-over-finte.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Tiedemann er pænt på overarbejde med at strukturere det forsvar. Kaasa har ikke været det helt store hit - mister bolden meget. Andersson med ganske solidt back-arbejde.
jeg ser intet i kampen der viser vi kan rygge op i
AaB AaB AaB AaB
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg tror det skal forstås som at der også vil være protester i Hamburg. Altså at SSE22 ikke bare kan smutte til Hamburg og så er alt glemt. Man skal ikke læse alt bogstaveligt.FlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 15:32Hvis banneret, som vises på Nordjyske er sand, så er drengeværelset da fuldstændig blæst. "See you in Hamburg. You won't even feel safe at home".
Jeg tror godt vi alle ved hvad de egentlig mener, men hvordan mon medierne kan finde på og vinkle den.haghdk skrev: ↑14. sep 2025, 15:49Jeg tror det skal forstås som at der også vil være protester i Hamburg. Altså at SSE22 ikke bare kan smutte til Hamburg og så er alt glemt. Man skal ikke læse alt bogstaveligt.FlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 15:32Hvis banneret, som vises på Nordjyske er sand, så er drengeværelset da fuldstændig blæst. "See you in Hamburg. You won't even feel safe at home".
Vi skal lave langt flere højintense løb. Fint at vi har fået lidt mere ro og disciplin på bolden, men vi truer dem alt for sjældent.
Enig. Men folk forstod det desværre ikke på den måde, heller ikke på stadion..haghdk skrev: ↑14. sep 2025, 15:49Jeg tror det skal forstås som at der også vil være protester i Hamburg. Altså at SSE22 ikke bare kan smutte til Hamburg og så er alt glemt. Man skal ikke læse alt bogstaveligt.FlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 15:32Hvis banneret, som vises på Nordjyske er sand, så er drengeværelset da fuldstændig blæst. "See you in Hamburg. You won't even feel safe at home".
det ser jeg så heller ikke vi spiller mod nr. 12 på hjemme bane
AaB AaB AaB AaB
Vi ser stærkere ud defensivt, Tiedemann ligner den leder vi har manglet. Kaasa er ikke rigtig lykkedes med så meget.
Vi mangler fortsat kvalitet på den sidste tredjedel.
Kallesøe synes jeg er klasse, selvom jeg var skeptisk i starten med ham
Vi mangler fortsat kvalitet på den sidste tredjedel.
Kallesøe synes jeg er klasse, selvom jeg var skeptisk i starten med ham
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Shit jeg er skuffet over Kaasa. Han har jo ikke sat en fod rigtigt. Ind med Normann.
Utroligt som vi bare kan blive ved med at skuffe.
Utroligt som vi bare kan blive ved med at skuffe.
Ingen kunne have galpet det mindste, hvis vi havde været foran ved pause, trods alt. Bomholt på trekanten, et hovedstød som reddes på stregen... Det har været jævnt uinspirerende og langsommeligt at se på, det er jeg helt enig i, og man sidder absolut ikke og tænker "superliga", nej. Men Tiedemann er helt åbenlyst en forstærkning, Andersson ligner også et solidt løft af venstre back, og man må da virkelig HÅBE, at Kaasa har mere at byde på.