AaB - Middelfart 14. september
Re: AaB - Middelfart 14. september
Jeg synes også SSE22 skal ud af klubben men frygter godt nok at vi ikke går tilbage til røde og hvide trøjer på stadion i samme grad som før når de engang er ude og det vil virkelig være synd.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Jeg har svært ved at forstå budskabet. Vesttribunen vil ikke have dem i Aalborg og heller ikke i Hamborg. Hvad skal de gøre? De kan jo heller ikke sælge klubben, når der ikke står en køber. Lige nu gør de, for mig at se, hvad de kan for at tilgodese fansenes (eller en del af dem) ønsker, ved at blande sig udenom klubben. Mon ikke de også gerne vil sælge deres aktier, hvis der kommer en køber.FlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 17:57Når man begynder at snakke om ikke være safe/sikker, så er det svært ikke at opfatte det som trusselhaghdk skrev: ↑14. sep 2025, 17:51Det var ikke en trussel. Du skal læse det som om, at SSE22 ikke kan gemme sig i Hamburg for der vil der også komme protester. Du skal ikke læse det bogstaveligt som om at fansene kommer til Hamburg med køller og knojern.Longtimefan skrev: ↑14. sep 2025, 17:14Flot sejr. Super forsvarsspil, der gør det meget nemmere at komme frem på banen og score mål.
Eneste minus de der tosser “AaB Fans” - der prøver sig med trusler på bannere. Hallo! - er der ikke en voksen til stede der kan få stoppet det pis. Så der kan komme fokus på fodbold igen !!!
Længe leve arbejderklassen!
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Der er en køber til alt, også til AaB. Der har jo også været forhandlinger. Om der stadig er det aner jeg ikke. Vi ved jo reelt heller ikke om de blander sig fuldstændig uden om klubben eller om de stadig trækker i trådene i forhold til de helt store beslutninger. Og så er der jo også de famøse konsulenthonorarer vi sender afsted hver måned. Det er nok i virkeligheden dem der gør at de ikke vil af med klubben p.t.Danni skrev: ↑14. sep 2025, 20:23Jeg har svært ved at forstå budskabet. Vesttribunen vil ikke have dem i Aalborg og heller ikke i Hamborg. Hvad skal de gøre? De kan jo heller ikke sælge klubben, når der ikke står en køber. Lige nu gør de, for mig at se, hvad de kan for at tilgodese fansenes (eller en del af dem) ønsker, ved at blande sig udenom klubben. Mon ikke de også gerne vil sælge deres aktier, hvis der kommer en køber.FlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 17:57Når man begynder at snakke om ikke være safe/sikker, så er det svært ikke at opfatte det som trusselhaghdk skrev: ↑14. sep 2025, 17:51Det var ikke en trussel. Du skal læse det som om, at SSE22 ikke kan gemme sig i Hamburg for der vil der også komme protester. Du skal ikke læse det bogstaveligt som om at fansene kommer til Hamburg med køller og knojern.Longtimefan skrev: ↑14. sep 2025, 17:14Flot sejr. Super forsvarsspil, der gør det meget nemmere at komme frem på banen og score mål.
Eneste minus de der tosser “AaB Fans” - der prøver sig med trusler på bannere. Hallo! - er der ikke en voksen til stede der kan få stoppet det pis. Så der kan komme fokus på fodbold igen !!!
-
Danni
- Landshold

Klubben skal jo helst heller ikke sælges til hvem som helst. Det kan godt være, jeg ikke har fulgt med, jeg har bare ikke hørt om nogen, der vil købe klubben til en rimelig pris og som samtidig kunne være ønskværdige ejere. Indtil nye ejere skulle melde sig på banen, er det svært for mig at se, hvad SSE mere kan gøre.haghdk skrev: ↑14. sep 2025, 20:47Der er en køber til alt, også til AaB. Der har jo også været forhandlinger. Om der stadig er det aner jeg ikke. Vi ved jo reelt heller ikke om de blander sig fuldstændig uden om klubben eller om de stadig trækker i trådene i forhold til de helt store beslutninger. Og så er der jo også de famøse konsulenthonorarer vi sender afsted hver måned. Det er nok i virkeligheden dem der gør at de ikke vil af med klubben p.t.Danni skrev: ↑14. sep 2025, 20:23Jeg har svært ved at forstå budskabet. Vesttribunen vil ikke have dem i Aalborg og heller ikke i Hamborg. Hvad skal de gøre? De kan jo heller ikke sælge klubben, når der ikke står en køber. Lige nu gør de, for mig at se, hvad de kan for at tilgodese fansenes (eller en del af dem) ønsker, ved at blande sig udenom klubben. Mon ikke de også gerne vil sælge deres aktier, hvis der kommer en køber.FlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 17:57Når man begynder at snakke om ikke være safe/sikker, så er det svært ikke at opfatte det som trusselhaghdk skrev: ↑14. sep 2025, 17:51Det var ikke en trussel. Du skal læse det som om, at SSE22 ikke kan gemme sig i Hamburg for der vil der også komme protester. Du skal ikke læse det bogstaveligt som om at fansene kommer til Hamburg med køller og knojern.Longtimefan skrev: ↑14. sep 2025, 17:14Flot sejr. Super forsvarsspil, der gør det meget nemmere at komme frem på banen og score mål.
-
haghdk
- Landshold

Hvis jeg husker rigtigt, så havde den interessede investorgruppe faktisk tilbudt mere end hvad SSE22 selv havde smidt i klubben. Det afviste de.Danni skrev: ↑14. sep 2025, 20:56haghdk skrev: ↑14. sep 2025, 20:47Der er en køber til alt, også til AaB. Der har jo også været forhandlinger. Om der stadig er det aner jeg ikke. Vi ved jo reelt heller ikke om de blander sig fuldstændig uden om klubben eller om de stadig trækker i trådene i forhold til de helt store beslutninger. Og så er der jo også de famøse konsulenthonorarer vi sender afsted hver måned. Det er nok i virkeligheden dem der gør at de ikke vil af med klubben p.t.Danni skrev: ↑14. sep 2025, 20:23Jeg har svært ved at forstå budskabet. Vesttribunen vil ikke have dem i Aalborg og heller ikke i Hamborg. Hvad skal de gøre? De kan jo heller ikke sælge klubben, når der ikke står en køber. Lige nu gør de, for mig at se, hvad de kan for at tilgodese fansenes (eller en del af dem) ønsker, ved at blande sig udenom klubben. Mon ikke de også gerne vil sælge deres aktier, hvis der kommer en køber.FlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 17:57Når man begynder at snakke om ikke være safe/sikker, så er det svært ikke at opfatte det som trusselhaghdk skrev: ↑14. sep 2025, 17:51Det var ikke en trussel. Du skal læse det som om, at SSE22 ikke kan gemme sig i Hamburg for der vil der også komme protester. Du skal ikke læse det bogstaveligt som om at fansene kommer til Hamburg med køller og knojern.Longtimefan skrev: ↑14. sep 2025, 17:14Flot sejr. Super forsvarsspil, der gør det meget nemmere at komme frem på banen og score mål.
Klubben skal jo helst heller ikke sælges til hvem som helst. Det kan godt være, jeg ikke har fulgt med, jeg har bare ikke hørt om nogen, der vil købe klubben til en rimelig pris og som samtidig kunne være ønskværdige ejere. Indtil nye ejere skulle melde sig på banen, er det svært for mig at se, hvad SSE mere kan gøre.
-
Danni
- Landshold

Okay. Det kender jeg ikke til. Jeg ved heller ikke hvem investorgruppen er, men det lyder da interessant.haghdk skrev: ↑14. sep 2025, 21:03Hvis jeg husker rigtigt, så havde den interessede investorgruppe faktisk tilbudt mere end hvad SSE22 selv havde smidt i klubben. Det afviste de.Danni skrev: ↑14. sep 2025, 20:56haghdk skrev: ↑14. sep 2025, 20:47Der er en køber til alt, også til AaB. Der har jo også været forhandlinger. Om der stadig er det aner jeg ikke. Vi ved jo reelt heller ikke om de blander sig fuldstændig uden om klubben eller om de stadig trækker i trådene i forhold til de helt store beslutninger. Og så er der jo også de famøse konsulenthonorarer vi sender afsted hver måned. Det er nok i virkeligheden dem der gør at de ikke vil af med klubben p.t.Danni skrev: ↑14. sep 2025, 20:23Jeg har svært ved at forstå budskabet. Vesttribunen vil ikke have dem i Aalborg og heller ikke i Hamborg. Hvad skal de gøre? De kan jo heller ikke sælge klubben, når der ikke står en køber. Lige nu gør de, for mig at se, hvad de kan for at tilgodese fansenes (eller en del af dem) ønsker, ved at blande sig udenom klubben. Mon ikke de også gerne vil sælge deres aktier, hvis der kommer en køber.FlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 17:57Når man begynder at snakke om ikke være safe/sikker, så er det svært ikke at opfatte det som trussel
Klubben skal jo helst heller ikke sælges til hvem som helst. Det kan godt være, jeg ikke har fulgt med, jeg har bare ikke hørt om nogen, der vil købe klubben til en rimelig pris og som samtidig kunne være ønskværdige ejere. Indtil nye ejere skulle melde sig på banen, er det svært for mig at se, hvad SSE mere kan gøre.
-
haghdk
- Landshold

Igen - jeg kan huske forkert, men jeg mener det var fremme for et par måneder siden.Danni skrev: ↑14. sep 2025, 21:12Okay. Det kender jeg ikke til. Jeg ved heller ikke hvem investorgruppen er, men det lyder da interessant.haghdk skrev: ↑14. sep 2025, 21:03Hvis jeg husker rigtigt, så havde den interessede investorgruppe faktisk tilbudt mere end hvad SSE22 selv havde smidt i klubben. Det afviste de.Danni skrev: ↑14. sep 2025, 20:56haghdk skrev: ↑14. sep 2025, 20:47Der er en køber til alt, også til AaB. Der har jo også været forhandlinger. Om der stadig er det aner jeg ikke. Vi ved jo reelt heller ikke om de blander sig fuldstændig uden om klubben eller om de stadig trækker i trådene i forhold til de helt store beslutninger. Og så er der jo også de famøse konsulenthonorarer vi sender afsted hver måned. Det er nok i virkeligheden dem der gør at de ikke vil af med klubben p.t.Danni skrev: ↑14. sep 2025, 20:23Jeg har svært ved at forstå budskabet. Vesttribunen vil ikke have dem i Aalborg og heller ikke i Hamborg. Hvad skal de gøre? De kan jo heller ikke sælge klubben, når der ikke står en køber. Lige nu gør de, for mig at se, hvad de kan for at tilgodese fansenes (eller en del af dem) ønsker, ved at blande sig udenom klubben. Mon ikke de også gerne vil sælge deres aktier, hvis der kommer en køber.FlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 17:57
Når man begynder at snakke om ikke være safe/sikker, så er det svært ikke at opfatte det som trussel
de der 1,4 mio der skal deles mellem 4 5 mand hvert år….
det er jo småpenge ifht investeringen
at nogen kramp agtigt bliver ved med at insisterer på at det sølle beløb er den primære grund til at de bliver…. det er jo ikke 4 kontanthjælpsmodtagere
jeg er sikker på at jens rasmussen gruppen har overtaget den her klub inden næste sæson
hjertet i nord 
Har lige set Rishøjs post-match interview med Tiedemann, han er præcis den spiller vi har haft brug for! Både på og udenfor banen.
Helt enig i begge dele! Forstår simpelthen ikke hvordan sådan et banner går igennem den interne justits - satme frustrerende at stå i kernen af Vest på 30. år og skulle tages til indtægt for sådan en pinlig omgang pis!Halamadrid skrev: ↑14. sep 2025, 18:10Langt de fleste vil læse som at deres personer bliver truet og at de ikke skal føle sig sikre i Hamburg. Er det, det andet der menes, så skriv at de ikke kan gemme sig i Hamburg og at protesterne vil fortsætte. Det andet er ren idioti.
Mht. Kampen så synes jeg flere gør det godt, men Middelfart har altså nogle perioder hvor de får lagt noget der minder om press på os og hvor de får for megen plads. Helenius var utroligt ringe - brug nu bare John på toppen - han er brændende hed for tiden
4-0 og videre til næste sejr - den er helt sikker - vi rykker nu og rykker sikkert op
Apropos pinlig - John var ikke god i første halvleg, men at Thomas Jasper fra Nordjyske finder 2 stk. 4-taller frem til Helenius og Ross, mens John må nøjes med et 3-tal, det er jo bare himmelråbende ringe journalistisk arbejde!
Jeg synes også, han er hård ved John for den første halvleg.AaB-Jones skrev: ↑14. sep 2025, 22:18Helt enig i begge dele! Forstår simpelthen ikke hvordan sådan et banner går igennem den interne justits - satme frustrerende at stå i kernen af Vest på 30. år og skulle tages til indtægt for sådan en pinlig omgang pis!Halamadrid skrev: ↑14. sep 2025, 18:10Langt de fleste vil læse som at deres personer bliver truet og at de ikke skal føle sig sikre i Hamburg. Er det, det andet der menes, så skriv at de ikke kan gemme sig i Hamburg og at protesterne vil fortsætte. Det andet er ren idioti.
Mht. Kampen så synes jeg flere gør det godt, men Middelfart har altså nogle perioder hvor de får lagt noget der minder om press på os og hvor de får for megen plads. Helenius var utroligt ringe - brug nu bare John på toppen - han er brændende hed for tiden
4-0 og videre til næste sejr - den er helt sikker - vi rykker nu og rykker sikkert op
Apropos pinlig - John var ikke god i første halvleg, men at Thomas Jasper fra Nordjyske finder 2 stk. 4-taller frem til Helenius og Ross, mens John må nøjes med et 3-tal, det er jo bare himmelråbende ringe journalistisk arbejde!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det gør jeg heller ikke. Jeg synes også der er brug for selvransagelse blandt de sortklædte. I dag var det meget tydeligt, at rigtig mange rystede på hovedet af et kluntet banner, med noget der lugtede kraftigt af en trussel. De fem minutters stemningspause var nord tydeligvis ikke med på. Til gengæld har man vel fået sorteret godt ud i fanscenen på vest. Jeg husker ikke tribunen så tyndt besat i nyere tid. Jeg ved at vi har at gøre med folk der elsker AaB. Men nok må være nok. SSE har trukket sig fra ledelsen af klubben. Lad nu de nye ledere få luft til at passe deres arbejde, og lad os så håbe at klubben kan blive solgt til nogle dygtige, ansvarlige personer, der både har respekt for klubben og ikke er blevet skræmt væk af den behandling man har givet de nuværende ejere....Danni skrev: ↑14. sep 2025, 21:12Okay. Det kender jeg ikke til. Jeg ved heller ikke hvem investorgruppen er, men det lyder da interessant.haghdk skrev: ↑14. sep 2025, 21:03Hvis jeg husker rigtigt, så havde den interessede investorgruppe faktisk tilbudt mere end hvad SSE22 selv havde smidt i klubben. Det afviste de.Danni skrev: ↑14. sep 2025, 20:56haghdk skrev: ↑14. sep 2025, 20:47Der er en køber til alt, også til AaB. Der har jo også været forhandlinger. Om der stadig er det aner jeg ikke. Vi ved jo reelt heller ikke om de blander sig fuldstændig uden om klubben eller om de stadig trækker i trådene i forhold til de helt store beslutninger. Og så er der jo også de famøse konsulenthonorarer vi sender afsted hver måned. Det er nok i virkeligheden dem der gør at de ikke vil af med klubben p.t.Danni skrev: ↑14. sep 2025, 20:23Jeg har svært ved at forstå budskabet. Vesttribunen vil ikke have dem i Aalborg og heller ikke i Hamborg. Hvad skal de gøre? De kan jo heller ikke sælge klubben, når der ikke står en køber. Lige nu gør de, for mig at se, hvad de kan for at tilgodese fansenes (eller en del af dem) ønsker, ved at blande sig udenom klubben. Mon ikke de også gerne vil sælge deres aktier, hvis der kommer en køber.FlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 17:57
Når man begynder at snakke om ikke være safe/sikker, så er det svært ikke at opfatte det som trussel
I øvrigt en glimrende 2. Halvleg. Det ligner vores forsvar så småt er på plads, mens der stadigvæk udestår et arbejde omkring midtbanen...
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Kontakt:
Tage billetten.Danni skrev: ↑14. sep 2025, 20:23Jeg har svært ved at forstå budskabet. Vesttribunen vil ikke have dem i Aalborg og heller ikke i Hamborg. Hvad skal de gøre?FlæskeFrank skrev: ↑14. sep 2025, 17:57Når man begynder at snakke om ikke være safe/sikker, så er det svært ikke at opfatte det som trusselhaghdk skrev: ↑14. sep 2025, 17:51Det var ikke en trussel. Du skal læse det som om, at SSE22 ikke kan gemme sig i Hamburg for der vil der også komme protester. Du skal ikke læse det bogstaveligt som om at fansene kommer til Hamburg med køller og knojern.Longtimefan skrev: ↑14. sep 2025, 17:14Flot sejr. Super forsvarsspil, der gør det meget nemmere at komme frem på banen og score mål.
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Der er ingen, der har tænkt at sig at krumme et hår på nogens hoveder, men hvis bannerne kom til at fungere dårligt på folk, så var bannerne dårlige. Så skulle de have lavet en anden tekst, og det køber jeg.
Men jeg køber ikke krænkelsesparatheden. Hvor var dagens forargede gemytter, dengang SSE prøvede at iscenesætte et drama på Hornevej ved at ringe til politiet uden grund? Det var et rent forsøg på svinetackling, der skulle delegitimere de fremmødte protesterende.
For at sætte det på spidsen og sammenligne lidt groft, så skulle SSE have været tiltalt efter Straffelovens paragraf 164, som er falsk anmeldelse, hvis disse bannere skulle forestille at være en trussel i nogen som helst kriminel forstand.
Men jeg køber ikke krænkelsesparatheden. Hvor var dagens forargede gemytter, dengang SSE prøvede at iscenesætte et drama på Hornevej ved at ringe til politiet uden grund? Det var et rent forsøg på svinetackling, der skulle delegitimere de fremmødte protesterende.
For at sætte det på spidsen og sammenligne lidt groft, så skulle SSE have været tiltalt efter Straffelovens paragraf 164, som er falsk anmeldelse, hvis disse bannere skulle forestille at være en trussel i nogen som helst kriminel forstand.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
Husker det sådan, at de fleste herinde rystede på hovedet af SSE og deres opkald til politiet.Fabbe skrev: ↑15. sep 2025, 00:45Der er ingen, der har tænkt at sig at krumme et hår på nogens hoveder, men hvis bannerne kom til at fungere dårligt på folk, så var bannerne dårlige. Så skulle de have lavet en anden tekst, og det køber jeg.
Banneret var tåbeligt udført, ingen tvivl om det. Men lad os nu komme videre, det er diskuteret og de fleste er enige i at banneret var dumt uanset hvad meningen med det var.
@Klaus Der er ikke folk der begynder at blive væk fra vesttribunen pga protesterne, folk bliver væk fordi spillet har været elendigt, det er en tendens vi ser på hele stadion lige nu. Ingen grund til at skabe splid på den baggrund.
Nå tilbage til kampen.
John bliver stadig 20 mil værd. Ross med sin bedste kamp længe (dog stadig ikke imponerende) Kaasa kan godt gå hen og blive en ny publikums yndling, han kæmper og kæmper. Tiedeman er vores nye leder, viceanfører i sin debut og går direkte ind og ejer banen og holdet. Sindssyg vigtig spiller for fremtiden.
@Klaus Der er ikke folk der begynder at blive væk fra vesttribunen pga protesterne, folk bliver væk fordi spillet har været elendigt, det er en tendens vi ser på hele stadion lige nu. Ingen grund til at skabe splid på den baggrund.
Nå tilbage til kampen.
John bliver stadig 20 mil værd. Ross med sin bedste kamp længe (dog stadig ikke imponerende) Kaasa kan godt gå hen og blive en ny publikums yndling, han kæmper og kæmper. Tiedeman er vores nye leder, viceanfører i sin debut og går direkte ind og ejer banen og holdet. Sindssyg vigtig spiller for fremtiden.
Synes ikke rigtig dine sidste argumenter gør nogen forskel…det bliver lidt for meget “de opførte sig forkert, så må vi også argumentation”.Fabbe skrev: ↑15. sep 2025, 00:45Der er ingen, der har tænkt at sig at krumme et hår på nogens hoveder, men hvis bannerne kom til at fungere dårligt på folk, så var bannerne dårlige. Så skulle de have lavet en anden tekst, og det køber jeg.
Det handler ikke om krænkelsesparathed, det handler om almindelig dannelse. Det er lige meget hvilket segment man tidligere har tilhørt så er det her altså for tåbeligt. Jeg er nok ikke den eneste der ikke gider blive associeret med den slags dumhed - hvilket jeg også kan se i andres indlæg; fraset et par stykker som ikke kan(eller vil) indse at den retorik er for uintelligent, hvis man vel fremstå som en nogenlunde dannet fanscene som flertallet har lyst til at være en del af. Også på udebane.
Men dejligt med en sejr og positive præstationer mod rækkens svageste hold - så skal B93 give 3 point, men de er et hold som man aldrig helt ved hvad kommer med på dagen. De kan slå alle hold i rækken på deres gode dage.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Fra min plads i sofaen så jeg ikke banneret. Men kan forstå det har fået sindene i kog.
Jeg er mere interesseret i spillet på banen.
Tiedemann ser fantastisk ud. Andersson solid. Kansas har rum for forbedring. I min optik kampens dårligste AaB’er. I hård konkurrence med Helenius.
Jeg synes Normann og Møller ændrer kampen. Mere dynamik og fart. Jasson også et fint indhop. Kongeaflevering til Møllers 4-0 mål. Og to smukke mål til 2 og 3-0.
Dejligt med sejr. Lad os følge det op med flere og ikke en nedsmeltning
Tiedemann ser fantastisk ud. Andersson solid. Kansas har rum for forbedring. I min optik kampens dårligste AaB’er. I hård konkurrence med Helenius.
Jeg synes Normann og Møller ændrer kampen. Mere dynamik og fart. Jasson også et fint indhop. Kongeaflevering til Møllers 4-0 mål. Og to smukke mål til 2 og 3-0.
Dejligt med sejr. Lad os følge det op med flere og ikke en nedsmeltning
Banneret var over stregen, og jeg tror ligesom andre, det begynder at få negative konsekvenser for opbakningen, såvel til den specifikke sag som til AaB generelt og sammenholdet mellem AaB-fans. Jeg undrer mig desuden over, at det er sluppet igennem kontrollen. Der må være røde ører på Hornevej.Reyad skrev: ↑15. sep 2025, 07:28Fra min plads i sofaen så jeg ikke banneret. Men kan forstå det har fået sindene i kog.
Dejligt med sejr. Lad os følge det op med flere og ikke en nedsmeltning![]()
Enig i, at Normann og Møller laver nogle gode indhop for Helenius og Kaasa. Jeg kunne godt forestille mig, at Højer og co. skal lege med tanken om en frontkæde bestående af Ross - John - Normann. I øvrigt var det bare fedt, at man pludselig havde noget kvalitet at skyde med fra bænken.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Valdemars mål. Helt utroligt lækkert. Det har alt. Genialt løb, perfekt aflevering, smuk førsteberøring og hele sekvensen bliver afsluttet med allerstørste coolness.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby