Som en anden skriver: du skal købe Viaplay Dansk Fodbold, Film & Serier til 299 kr om måneden. Så kan du se alle AaB-kampe.
AaB - FCM (pokalkamp) 17.09.25
Re: AaB - FCM (pokalkamp) 17.09.25
Jeg har den næststørste pakke, så jeg kan også kan se premier league og Champions League
Og er bundet nogle måneder endnu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det lyder som en misforståelse eller en overreaktion, som klubben forhåbentlig vil rydde op i.AlbertE skrev: ↑17. sep 2025, 17:54Nå minimal stemning på tribunen idag, kan læse der er stemningsboycot da en af capo'erne har fået karantæne for noget så voldsomt som at stå på banden med megafonen bag målet, som de ellers har gjort flere gange før.
det er sku da fuldstændig sygt man kan give et halvt års karantæne for sådan noget wtf
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Tror jeg bliver Tiedemann-fan
Hvad er det dog for et hjernedødt frispark at lave, Kallesøe?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Håber jeg virkelig, ellers er det da helt væk.. ellers må vi da ikke ha fået hele sandheden om hvad der har udløst karantænen i hvert fald?Funky skrev: ↑17. sep 2025, 18:39Det lyder som en misforståelse eller en overreaktion, som klubben forhåbentlig vil rydde op i.AlbertE skrev: ↑17. sep 2025, 17:54Nå minimal stemning på tribunen idag, kan læse der er stemningsboycot da en af capo'erne har fået karantæne for noget så voldsomt som at stå på banden med megafonen bag målet, som de ellers har gjort flere gange før.
det er sku da fuldstændig sygt man kan give et halvt års karantæne for sådan noget wtf
-
RufusTheDog
- 2. div

Tolker det som en malplaceret reaktion på banner-gate.Funky skrev: ↑17. sep 2025, 18:39Det lyder som en misforståelse eller en overreaktion, som klubben forhåbentlig vil rydde op i.AlbertE skrev: ↑17. sep 2025, 17:54Nå minimal stemning på tribunen idag, kan læse der er stemningsboycot da en af capo'erne har fået karantæne for noget så voldsomt som at stå på banden med megafonen bag målet, som de ellers har gjort flere gange før.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Fra 4. række på Bitre lignede det umiddelbart en voldsom reaktion fra Billing, men har lige genset den på Viaplay. Ok kendelse
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bomholt går ud for Jasson. Dels har Bomholt heller ikke gjort noget særligt væsen af sig i 1. Halvleg (jeg tvivler altså på, den anførerrolle hjælper ham), men mon ikke, det også er for at spare på kræfterne. John får et gult kort - ret meget til den billige side, ser det ud til.
Brumado for helvede.
Der blev Håpnes tørret. Ærgerligt.
Den kunne Müller godt lige ha’ snuppet
Ikke et decideret drop af Müller, men den var absolut heller ikke umulig at redde.
Suk nogle afbrændere. Skulle have givet to mål.
Historien om Müller ...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Jeg synes nu, det desværre mest bare lignede et ret godt, tørt spark. Hvis der er nogen, som kiksede i den sekvens, så er det altså Håpnes.
Puha Helenius ser tung ud på det her niveau.