AaB - FCM (pokalkamp) 17.09.25
Re: AaB - FCM (pokalkamp) 17.09.25
Men hvad siger Tuxen Boll så siden han åbenbart skal smides ud? Nordjyskes artikel er ikke gratis artikel, så kan nogle komme med et lille (lovligt) udpluk af hvad der står i forhold til at række hånden ud?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
At døren er åben og dialogen bør foregå i fortrolighed i stedet for offentligt. Men der er noget andet der stikker bag den karantæne. Bernhard Peters må være blevet smask fornærmet.
Man giver ikke 6 måneders karantæne for at have stået på banden under kampen. Den køber jeg simpelthen ikke. Der er MTB simpelthen nødt til at stramme op rent kommunikativt. Så må han finde på en anden historie der virker mere troværdig
-
R Rosenberg
- Allstar

Tuxen siger absolut ingenting. Et svar, som enhver på Christiansborg ville være misundelig på at kunne formulere.
Indtil han siger noget, må vi antage, at @Kasper har ret.
Indtil han siger noget, må vi antage, at @Kasper har ret.
Ædruelighedens stemme
Jeg gider slet ikke snakke om hvordan det gik med mit holdOlev74 skrev: ↑17. sep 2025, 23:53Mit hold i det engelske (Forest) fuldendte da lige denne fodbold aften. Cruiser foran 2-0 med et hav af chancer mod Swansea. Widell kommer ind cirka ved timen og de fuldfører comebacket med målet til 3-2 fem minutter i overtiden.
Widell var ikke med i målene, med mindre man tæller en screening ved hjørnespark målet, men gjorde en fin figur.
Jeg savner Widell!
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Har abonnement så 48 timer fra nu - værsgo: https://nordjyske.dk/nyheder/sport/kara ... sknap_plus
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Og hvad er dit belæg for at sige dette? Der påstås godt nok meget herinde lige nu.
RAUS RAUS SSE!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Er det virkelig for meget at forlange at en person der henviser til noget bay paywall rent faktisk fortæller hvad der foregår?jens fup skrev: ↑18. sep 2025, 17:24Har abonnement så 48 timer fra nu - værsgo: https://nordjyske.dk/nyheder/sport/kara ... sknap_plus
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
R Rosenberg
- Allstar

Men det er da klart, når Tuxen ikke gør noget for at modsige. Så fremstår han jo blot som Bernhards forlængede arm. Igen.
Ædruelighedens stemme
Det er altså en mærkværdig vendetta mod Tuxen Boll, du, umiddelbart helt alene, har gang i.
Han står i min verden meget, meget langt nede på listen over ting, der er galt med den her klub. Mon ikke også de får løst den her karantæne.
Jeg tvivler i øvrigt stærkt på, at det er direktøren hamsiel, der uddeler karantæner.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Modsiger hvad? Han bliver jo ikke spurgt om anonyme konspirationsteorier fra debatsiden. Han bliver spurgt, om AaB vil gå i dialog med fansene, hvilket han siger ja til, og beder i øvrigt om at det skal foregå ansigt til ansigt i stedet for på de sociale medier. Slemme, dumme direktør. Kasper har ret. Det er fyringsgrundlag.R Rosenberg skrev: ↑18. sep 2025, 17:39Men det er da klart, når Tuxen ikke gør noget for at modsige. Så fremstår han jo blot som Bernhards forlængede arm. Igen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Ja, jeg tænker at det er ham der står bag den karantæne.Kunji skrev: ↑18. sep 2025, 17:40Det er altså en mærkværdig vendetta mod Tuxen Boll, du, umiddelbart helt alene, har gang i.
Han står i min verden meget, meget langt nede på listen over ting, der er galt med den her klub. Mon ikke også de får løst den her karantæne.
Jeg tvivler i øvrigt stærkt på, at det er direktøren hamsiel, der uddeler karantæner.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
haghdk
- Landshold

MTB er i en ekstrem svær position. På den ene side skal han være loyale overfor ejerne og på den anden skal arbejde for at få klubben på rette spor - ved at arbejde imod ejerne. Jeg synes han gør det fremragende. Men lige her - der er kommunikationen kikset.R Rosenberg skrev: ↑18. sep 2025, 17:39Men det er da klart, når Tuxen ikke gør noget for at modsige. Så fremstår han jo blot som Bernhards forlængede arm. Igen.
- Deres støtte er sammen med alle andre AaB fans naturligvis vigtig. Som det ofte er tilfældet, rummer sager som disse flere perspektiver, og visse væsentlige nuancer og kontekstuelle elementer fremstår helt naturligt ikke nødvendigvis i den offentlige kommunikation, siger direktøren.
Det er en af hans udtalelser i artiklen vor kære direktør.
Det er en af hans udtalelser i artiklen vor kære direktør.
-
AalborgLife
- Drenge

- Favoritspiller: Bjarne Pudel
for digskal alt handle om nogle mennesker som har minimal indflydelse pt
ingen modarbejder nogen…. tror alle har fokus på at bakke den nuværende ledelse op
problemet i denne sag sidder et andet sted i AaBs organisation og hans ønske om magt har vist sig gentagne gange de sidste mange år
derfor skal tuxen boll be om (og insisterer på) at den her slags beslutninger er hans bord….
den pågældende har før været oppe i vældten !
hjertet i nord 
-
haghdk
- Landshold

SSE22 ejer stadig klubben - derfor skal han da arbejde loyalt over for dem. De er hovedaktionærer og han skal derfor varetage deres interesser.Pontoppi skrev: ↑18. sep 2025, 18:27for digskal alt handle om nogle mennesker som har minimal indflydelse pt
ingen modarbejder nogen…. tror alle har fokus på at bakke den nuværende ledelse op
problemet i denne sag sidder et andet sted i AaBs organisation og hans ønske om magt har vist sig gentagne gange de sidste mange år
derfor skal tuxen boll be om (og insisterer på) at den her slags beslutninger er hans bord….
den pågældende har før været oppe i vældten !
bild du bare dig selv ind at de styre den pågældende….
han gør som han vil når han får lov…. at påstå andet er at vide nul og niks om AaB.
og det er simpelhen en katastrofe at AaB forfremmede ham med den kritik der har været af ham gennem tiden !
en konsekvens af den alt for tynde org. jeg har nævnt mange gange
hjertet i nord 
-
R Rosenberg
- Allstar

Modsiger det, der kommer fra Unitas. Som er stærkt konkret, ganske modsat Tuxens ord. Der var ikke gået noget af ham ved at være lige så konkret, modsat alt det politikerbavl.Kunji skrev: ↑18. sep 2025, 17:43Modsiger hvad? Han bliver jo ikke spurgt om anonyme konspirationsteorier fra debatsiden. Han bliver spurgt, om AaB vil gå i dialog med fansene, hvilket han siger ja til, og beder i øvrigt om at det skal foregå ansigt til ansigt i stedet for på de sociale medier. Slemme, dumme direktør. Kasper har ret. Det er fyringsgrundlag.R Rosenberg skrev: ↑18. sep 2025, 17:39Men det er da klart, når Tuxen ikke gør noget for at modsige. Så fremstår han jo blot som Bernhards forlængede arm. Igen.
Men vi får se. Jeg går stærkt ud fra, at den karantæne er sløjfet til på søndag. Ellers er det jo bare tomme ord (eller Bernhards ordre).
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er ikke så svært at sige:haghdk skrev: ↑18. sep 2025, 18:05MTB er i en ekstrem svær position. På den ene side skal han være loyale overfor ejerne og på den anden skal arbejde for at få klubben på rette spor - ved at arbejde imod ejerne. Jeg synes han gør det fremragende. Men lige her - der er kommunikationen kikset.R Rosenberg skrev: ↑18. sep 2025, 17:39Men det er da klart, når Tuxen ikke gør noget for at modsige. Så fremstår han jo blot som Bernhards forlængede arm. Igen.
1. Det er en fejl.
2. Den står ved magt.
3. Jeg er ved at undersøge sagen, og så kommer jeg med et konkret svar.
Alt det han spytter ud er jo bare ansvarsfraskrivelse.
Ædruelighedens stemme
-
haghdk
- Landshold

Enig! Også derfor jeg mener at hans kommunikation i den her situation er kikset. Alternativt så træder han på æggeskaller fordi Bernhard Peters har beordret ham til at stikke en karantæne ud for han er blev fornærmet.R Rosenberg skrev: ↑18. sep 2025, 18:44Det er ikke så svært at sige:haghdk skrev: ↑18. sep 2025, 18:05MTB er i en ekstrem svær position. På den ene side skal han være loyale overfor ejerne og på den anden skal arbejde for at få klubben på rette spor - ved at arbejde imod ejerne. Jeg synes han gør det fremragende. Men lige her - der er kommunikationen kikset.R Rosenberg skrev: ↑18. sep 2025, 17:39Men det er da klart, når Tuxen ikke gør noget for at modsige. Så fremstår han jo blot som Bernhards forlængede arm. Igen.
1. Det er en fejl.
2. Den står ved magt.
3. Jeg er ved at undersøge sagen, og så kommer jeg med et konkret svar.
Alt det han spytter ud er jo bare ansvarsfraskrivelse.