AaB vs. B93 21.09.2025 kl. 15.00
-
RufusTheDog
- 2. div

Re: AaB vs. B93 21.09.2025 kl. 15.00
Fantastisk det nu ligner vi er stand til at lukke kampene tidligt, når vi har haft spillet. Noget der kostede point i sidste sæson. Så skal de bare fortsætte nu.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Hvilken herlig start og meget fortjent føring

Potentielt to sejre i træk (i turneringen)..
Hvor langt skal man tilbage for at finde det?
Fristes til at sige 2024

Hvor langt skal man tilbage for at finde det?
Fristes til at sige 2024
Der så vi fra Normann, hvad vi ikke får med Ross.
Jeg har intet imod at man overlader bolden, når man er foran 2-0, men det bliver godt passivt og med lav kvalitet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Men B93 spræller stadig, som de lige har illustreret med at få skabt noget giftigt kaos-bold i AaB's felt. Der skal altså være 100% koncentration.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Alt for passivt, al for lav kvalitet. Kom nu.
Dejlig føring.
Jeg sidder dog stadig med fornemmelsen af vi skal bedre til at kontrollere kampen, især på hjemmebane, foran 2-0. Vi skal simpelthen være bedre på bolden
Jeg sidder dog stadig med fornemmelsen af vi skal bedre til at kontrollere kampen, især på hjemmebane, foran 2-0. Vi skal simpelthen være bedre på bolden
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Har vores nye 3'er lige lavet 2 assists?
Der er ingen grund til at leve op til den gamle sang om, at 2-0 er den farligste føring...
Så flot som Bomholts mål var, så er han altså også en hund i et spil kegler lige nu, når vi står lavt og lidt for passivt i defensiven.
Vi mangler at have bolden så der er mere ro..
vi er alt for lidt på bolden lige nu - det blir for hektisk helt unødvendigt.
vi er alt for lidt på bolden lige nu - det blir for hektisk helt unødvendigt.
Lige tidligt nok at sælge skindet, selvom det naturligvis børe være en føring man kører hjem. Nu kan jeg ikke se kampen, men lyder til, at vi har stillet os lidt for tilfredse siden 2-0?RufusTheDog skrev: ↑21. sep 2025, 15:27Fantastisk det nu ligner vi er stand til at lukke kampene tidligt, når vi har haft spillet. Noget der kostede point i sidste sæson. Så skal de bare fortsætte nu.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vi har spillet en effektiv, men relativt dårlig kamp.Hanga skrev: ↑21. sep 2025, 15:39Lige tidligt nok at sælge skindet, selvom det naturligvis børe være en føring man kører hjem. Nu kan jeg ikke se kampen, men lyder til, at vi har stillet os lidt for tilfredse siden 2-0?RufusTheDog skrev: ↑21. sep 2025, 15:27Fantastisk det nu ligner vi er stand til at lukke kampene tidligt, når vi har haft spillet. Noget der kostede point i sidste sæson. Så skal de bare fortsætte nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
RufusTheDog
- 2. div

Hanga skrev: ↑21. sep 2025, 15:39Lige tidligt nok at sælge skindet, selvom det naturligvis børe være en føring man kører hjem. Nu kan jeg ikke se kampen, men lyder til, at vi har stillet os lidt for tilfredse siden 2-0?RufusTheDog skrev: ↑21. sep 2025, 15:27Fantastisk det nu ligner vi er stand til at lukke kampene tidligt, når vi har haft spillet. Noget der kostede point i sidste sæson. Så skal de bare fortsætte nu.
Jeg gik med livrem og seler og skrev derfor det ligner vi kan lukke kampen tidligt. Men ja, der har været lidt optræk til chancer og et par forsøg, men det ligner også at vores kontra er ond i dag.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Vi er for passive i defensiven, og B93 får lov at spille den rundt helt ned til foran vores målfelt, hvor de så kan skyde på mål eller smide nogle giftige indlæg. Her fandt de eks. lige en helt fri spiller til hovedstød bag i feltet, som heldigvis headede bolden over baglinien, men ingen kunne have sagt noget til, hvis det var blevet til en reducering.Hanga skrev: ↑21. sep 2025, 15:39Lige tidligt nok at sælge skindet, selvom det naturligvis børe være en føring man kører hjem. Nu kan jeg ikke se kampen, men lyder til, at vi har stillet os lidt for tilfredse siden 2-0?RufusTheDog skrev: ↑21. sep 2025, 15:27Fantastisk det nu ligner vi er stand til at lukke kampene tidligt, når vi har haft spillet. Noget der kostede point i sidste sæson. Så skal de bare fortsætte nu.
De er gode med bolden, B93, det er tydelige, hvorfor de er holdet med flest succesfulde pasninger i hele ligaen.
Nu havde Kaasa så lige et rigtig fint forsøg på mål - 30 sekunder senere sætter de bolden på stolpen i vores ende. Vi er ikke i kontrol, når vi forsvarer.
Vi har spillet en rigtig fin offensiv kamp, hvor vi også kunne have scoret mere. De sidste 20 minutter har defensiven ikke fungeret godt nok.Kunji skrev: ↑21. sep 2025, 15:41Vi har spillet en effektiv, men relativt dårlig kamp.Hanga skrev: ↑21. sep 2025, 15:39Lige tidligt nok at sælge skindet, selvom det naturligvis børe være en føring man kører hjem. Nu kan jeg ikke se kampen, men lyder til, at vi har stillet os lidt for tilfredse siden 2-0?RufusTheDog skrev: ↑21. sep 2025, 15:27Fantastisk det nu ligner vi er stand til at lukke kampene tidligt, når vi har haft spillet. Noget der kostede point i sidste sæson. Så skal de bare fortsætte nu.
Virkelig speciel og meget underholdende kamp. Vi kunne sagtens have lavet et par mål mere, omvendt kunne B93 også sagtens og burde vel have lavet 2 mål.
De spiller vel også det flotteste fodbold, jeg synes vores defensive struktur igen er en mangelvare, utroligt der ikke kan komme bedre styr på det.
Men fed kamp.
De spiller vel også det flotteste fodbold, jeg synes vores defensive struktur igen er en mangelvare, utroligt der ikke kan komme bedre styr på det.
Men fed kamp.
Vi kunne godt have lavet et mål eller to mere, men de kunne også have lavet et par mål.
Jeg synes vi halser meget efter dem i omstillingerne, også kunne vi jo godt lige spille kuglen rundt stille og roligt bare engang i mellem, vi trods alt foran 2-0.
Jeg synes vi halser meget efter dem i omstillingerne, også kunne vi jo godt lige spille kuglen rundt stille og roligt bare engang i mellem, vi trods alt foran 2-0.
Præcis, træk noget tempo ud af kampen, tril bolden rundt i egne rækker og kontrolér den kamp, det burde altså kunne lade sig gøre.