Meget, men spændende hvem de så kan finde til den pladsbjensen skrev: ↑22. sep 2025, 16:24Han bliver utroligt svær at erstatte
https://aabsport.dk/nyheder/2025/septem ... ra-nytaar/
U19, U17 og U15 tråden
Re: U19, U17 og U15 tråden
meget ærgerligt men også et krævende job
lad os håbe vi kan finde en ny kapacitet. jeg hæfter mig ved at han siger vi investere utrolig meget i akademiet hvilket er positivt og må kunne bruges til at lokke ny mand til
lad os håbe vi kan finde en ny kapacitet. jeg hæfter mig ved at han siger vi investere utrolig meget i akademiet hvilket er positivt og må kunne bruges til at lokke ny mand til
hjertet i nord 
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det er en lidt kedelig nyhed synes jeg. Han har gjort et kæmpe arbejde derude igennem mange år i forskellige roller.
Håber at vi kan finde den helt rigtige head of youth development.
Håber at vi kan finde den helt rigtige head of youth development.
Det lyder som noget skidt. Han har fået flotte ord med på vejen, når jeg har læst om ham.bjensen skrev: ↑22. sep 2025, 16:24Han bliver utroligt svær at erstatte
https://aabsport.dk/nyheder/2025/septem ... ra-nytaar/
Ja. Og gerne en der ønsker at beholde rollen i en årrække.
Man må stadig være træt af at man smed Figo ud.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Af alle dårlige beslutninger SSE har taget, var det nok den værste, at smide Figo på porten. Hvilket hans karriere efterfølgende, er et bevis på. Hvis FCM synes han er god nok til at lede hele deres fodboldafdeling, var han nok også kompetent nok til at have en mindre rolle i AaB.
Legaliser pyro!
Historien var vist, at Figo gik all-in på at ville en anden talent-linie, end SSE/Gow ville. Enten fik han lov at bestemme, eller også stoppede samarbejdet. Det er jo indholdsmæssigt noget andet end, at han blev smidt på porten, og det er vel i øvrigt ikke fordi, at den linje, som Mathias Krogh så HAR kunnet se sig i, har vist sig at være katastrofal. Men jeg forstår da godt Figo (hvis altså historien forholder sig som beskrevet), at han havde været væk fra AaB én gang, var så vendt tilbage, var sikkert blevet stillet et stort ledelsesrum i udsigt i den forbindelse, og da SSE så signalerer, at det skal være anderledes, så har han vel tænkt: “Nej, så er det sgu enten eller”. Og det blev så “eller”.AaBager skrev: ↑22. sep 2025, 16:57Af alle dårlige beslutninger SSE har taget, var det nok den værste, at smide Figo på porten. Hvilket hans karriere efterfølgende, er et bevis på. Hvis FCM synes han er god nok til at lede hele deres fodboldafdeling, var han nok også kompetent nok til at have en mindre rolle i AaB.
Ja, det gør avs at sige, men hans efterfølgende tid i FCM kan vel kun ses som et yderligere kvalitetsstempel.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg har læst nyheden 10 gange nu og kan ikke se hvor det står at vi investerer utroligt meget i akademiet?
Det er et stort slag han stopper, endnu mere ærgerligt nu at SSE22 smed Figo på porten.
man fik krogh i stedet hvilket var meget populært
kan vi ikke stoppe med at blive ved at tale om figo som en eller anden frelser
også respekt løst overfor hans afløser som jo har gjort et glimrende job !
hjertet i nord 
stod i den artikel du linket til den anden dag…. men han lyver sikkert ?
På ren økonomi og økonomisk muskel kan vi jo ikke være med. I forhold til totalbudgettet er det komplet umuligt på den korte bane. Ingen tvivl, siger Mathias Krogh, inden han tager en indånding og nuancerer:
- Måler vi i procent af budgettet investeret i Akademiet, er vi jo rigtig godt med. De interne undersøgelser, vi har, viser at vi måske er dem, der investerer mest af vores budget i Akademiet. Vurderer vi i spillersalg – antal, ikke beløb – er vi også godt med. Vurderer vi det i transitionen mellem spillere og minutter, er vi godt med.
nej ikke ærgeligt med figo der var talentløs på salg ud og som lynge ikke mente var dygtig nok til at blive sportchef
hjertet i nord 
Øv. Krogh virker dygtig, det er ærgerligt. Jeg forstår dog godt, hvis det bliver lidt demotiverende at se de bedste frugter af ens arbejde, bliver hapset af FCK længe inden de kan modnes på førsteholdet eller i det mindste indbringe klubben en økonomisk gevinst.
Gad vide om han bliver tilknyttet DBU, når der står han fortsætter uden for klub-regi, eller om han helt forlader fodbolden for nu.
Gad vide om han bliver tilknyttet DBU, når der står han fortsætter uden for klub-regi, eller om han helt forlader fodbolden for nu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
en anden ting er at der går få måneder fra AaB og figo går hver til sit til han pludselig er ansat i fcm i en stor stilling som man normalt rekruttere til.
sandheden er nok at han fik et bedre tilbud og tog det i stedet
uanset om AaB havde været ejet af tyskere filippinere eller folk fra Storvorde var han smuttet….
uanset om AaB havde været ejet af tyskere filippinere eller folk fra Storvorde var han smuttet….
hjertet i nord 
DBU, tjah, måske. Vigtigere er, at han ikke smækker med døren på nogen måde, men derimod lader til at være med i et forløb fra nu af med JM om at finde den rigtige erstatning.jonas386 skrev: ↑22. sep 2025, 17:12Øv. Krogh virker dygtig, det er ærgerligt. Jeg forstår dog godt, hvis det bliver lidt demotiverende at se de bedste frugter af ens arbejde, bliver hapset af FCK længe inden de kan modnes på førsteholdet eller i det mindste indbringe klubben en økonomisk gevinst.
Arh, det lyder som en underkendelse af den armlægning mellem Figo og ejerne/Gow, som der vist ikke var den store tvivl om fandt sted.Pontoppi skrev: ↑22. sep 2025, 17:18en anden ting er at der går få måneder fra AaB og figo går hver til sit til han pludselig er ansat i fcm i en stor stilling som man normalt rekruttere til.
Jeg gætter på, uldkræmmerne fra heden bare var hurtige til at lure muligheden for lidt strandhugst.
Nej. Bønderne var bare hurtige på aftrækkeren efter han røg ud i AaB.Pontoppi skrev: ↑22. sep 2025, 17:18en anden ting er at der går få måneder fra AaB og figo går hver til sit til han pludselig er ansat i fcm i en stor stilling som man normalt rekruttere til.
Hvis det narrativ gør at SSE kan forblive på den piedestal du har bygget til dem, så dig om det.Pontoppi skrev: ↑22. sep 2025, 17:18en anden ting er at der går få måneder fra AaB og figo går hver til sit til han pludselig er ansat i fcm i en stor stilling som man normalt rekruttere til.
Alle andre kan SSE igen fuckede op.
Figo var i øvrigt en frelser, han fik vendt skuden og det har klubben inkasseret mange penge på siden.
Legaliser pyro!
hvad basere du det på? hvor er den store række af talenter der er udviklet og solgt dyrt under figo i den tid han har været her?
krogh har gjort et glimrende arbejde - ros ham lidt i stedet !
jeg forsvare sgu ikke sse men angriber det underlige glans billede der er malet op af figo
hjertet i nord 
Tror de fleste kan se at du er inde i samtlige tråde hvor SSE nævnes med det ledige standpunkt. Det er svært at se det som andet end troll eller et desperat forsvar af tyskerne.Pontoppi skrev: ↑22. sep 2025, 17:33hvad basere du det på? hvor er den store række af talenter der er udviklet og solgt dyrt under figo i den tid han har været her?
jeg forsvare sgu ikke sse men angriber det underlige glans billede der er malet op af figo
Krogh har bestemt gjort det godt. Men Figo var en institution i klubben. Og tiden har vist at tyskerne ikke har anet en klap om hvad de har lavet mens Figo er endt i en større stilling i en top 2 klub i Danmark. Det taler for sig selv.
Du forsvarer altid SSE og kritiserer alle der var i klubben, pre-SSEPontoppi skrev: ↑22. sep 2025, 17:33hvad basere du det på? hvor er den store række af talenter der er udviklet og solgt dyrt under figo i den tid han har været her?
Det er ikke et glansbillede. Hvis han ikke var dygtig, var han ikke fodbolddirektør i DKs pt 2. mest succesfulde klub.
De talenter du ikke kan få øje på, blev solgt efter han blev gået. SSE nød frugterne af forgængerens arbejde
Legaliser pyro!
-
R Rosenberg
- Allstar

En stilling, der ville være perfekt til Højer. Men han er godt nok cheftræner nu.
Ædruelighedens stemme