Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 702
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af AlbertE » 27. sep 2025, 16:53

Sauer skrev:
27. sep 2025, 16:52
Meget dumt af Tiedemann, men synes I virkelig, den hånd i nakken er til rødt? De kunne også give et gult til ham med albuen til Jasson.
Hvad har det med fodbold at gøre?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af R Rosenberg » 27. sep 2025, 16:53

Brodernumsi skrev:
27. sep 2025, 16:53
R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 16:51
Hvor var det fedt at se det fra Tiedemann. Det har været savnet i mange år. Jeg håber, han gør den slags til træning også.
Ja, vi får alt for få røde kort, flere af dem, så skal vi nok rykke op.
Fik han rødt, karl smart?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3467
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Brodernumsi » 27. sep 2025, 16:53

Sauer skrev:
27. sep 2025, 16:52
Meget dumt af Tiedemann, men synes I virkelig, den hånd i nakken er til rødt? De kunne også give et gult til ham med albuen til Jasson.
Det var ikke en hånd i nakken, det var et greb om halsen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4119
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af baresi » 27. sep 2025, 16:54

Dejligt han bare giver 3 ud i pausen Højer
Håpnes har sgu ikke vist han skal overtage 6eren.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 702
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af AlbertE » 27. sep 2025, 16:54

Brodernumsi skrev:
27. sep 2025, 16:53
Sauer skrev:
27. sep 2025, 16:52
Meget dumt af Tiedemann, men synes I virkelig, den hånd i nakken er til rødt? De kunne også give et gult til ham med albuen til Jasson.
Det var ikke en hånd i nakken, det var et greb om halsen.
Ej det var vel bare et greb om nakken, men stadig til rødt i min verden, det har intet med fodbold at gøre, vi har fået frisparket spillet er ikke engang igang der er ikke noget der kan forsvare den, helt umotiveret manden går med ryggen til ham

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af R Rosenberg » 27. sep 2025, 16:54

Brodernumsi skrev:
27. sep 2025, 16:53
Sauer skrev:
27. sep 2025, 16:52
Meget dumt af Tiedemann, men synes I virkelig, den hånd i nakken er til rødt? De kunne også give et gult til ham med albuen til Jasson.
Det var ikke en hånd i nakken, det var et greb om halsen.
Man kan sagtens tage ud og se børnefodbold i stedet.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Sauer » 27. sep 2025, 16:55

Brodernumsi skrev:
27. sep 2025, 16:53
Sauer skrev:
27. sep 2025, 16:52
Meget dumt af Tiedemann, men synes I virkelig, den hånd i nakken er til rødt? De kunne også give et gult til ham med albuen til Jasson.
Det var ikke en hånd i nakken, det var et greb om halsen.
Så må jeg se den igen. Jeg så en hånd rundt om nakken.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4119
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af baresi » 27. sep 2025, 16:55

baresi skrev:
27. sep 2025, 16:54
Dejligt han bare giver 3 ud i pausen Højer
Håpnes har sgu ikke vist han skal overtage 6eren.
Nu fik han heldigvis ik rødt men satme dejligt at Tiedemann lige viser lidt hårdhed og ikke bare finder sig i alt

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Gentleman Finn » 27. sep 2025, 16:57

Sauer skrev:
27. sep 2025, 16:52
Meget dumt af Tiedemann, men synes I virkelig, den hånd i nakken er til rødt? De kunne også give et gult til ham med albuen til Jasson.
Den er orange, men i det mindste gik det vores vej, mod Horsens skulle de jo have haft flere smidt ud

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af R Rosenberg » 27. sep 2025, 17:01

Styr jer nu, spelt-madammer. Det er et let, faderligt greb i nakken på en gavflab, der lige har jernet en albue i ansigtet på en modspiller.

Der er intet i fodboldloven, der kunne give dette rødt.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4119
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af baresi » 27. sep 2025, 17:01

Arnorsson
Det er sgu ikke godt.

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Martino1 » 27. sep 2025, 17:01

R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 16:54
Brodernumsi skrev:
27. sep 2025, 16:53
Sauer skrev:
27. sep 2025, 16:52
Meget dumt af Tiedemann, men synes I virkelig, den hånd i nakken er til rødt? De kunne også give et gult til ham med albuen til Jasson.
Det var ikke en hånd i nakken, det var et greb om halsen.
Man kan sagtens tage ud og se børnefodbold i stedet.
Synes klart den var til rødt.

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Sapiens » 27. sep 2025, 17:02

Hvorfor Kaasa ud for Marc Nielsen????

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3186
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af troelsh » 27. sep 2025, 17:03

Sapiens skrev:
27. sep 2025, 17:02
Hvorfor Kaasa und for Marc Nielsen????
Virkelig mærkelig udskiftning, han var vores bedste mand, men han må være gået træt

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 702
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af AlbertE » 27. sep 2025, 17:03

Sapiens skrev:
27. sep 2025, 17:02
Hvorfor Kaasa ud for Marc Nielsen????
Det er et meget godt spørgsmål

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 702
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af AlbertE » 27. sep 2025, 17:04

To midterforsvare med gule kort det lidt uhyggeligt med så lang tid tilbage endnu.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Sauer » 27. sep 2025, 17:04

R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 17:01
Styr jer nu, spelt-madammer. Det er et let, faderligt greb i nakken på en gavflab, der lige har jernet en albue i ansigtet på en modspiller.

Der er intet i fodboldloven, der kunne give dette rødt.
Enig i den ikke er til rødt, men stadig ikke kosher. Det må rabbien vide.

Underligt at sende Marc Nielsen ind for Kaasa.

Belwas
2. div
2. div
Indlæg: 243
Tilmeldt: 1. jul 2024, 19:27

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Belwas » 27. sep 2025, 17:05

Vi mangler fløjspillere. Nielsen er gået på venstre fløj og så Møller ned på 8er.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af R Rosenberg » 27. sep 2025, 17:06

Sauer skrev:
27. sep 2025, 17:04
R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 17:01
Styr jer nu, spelt-madammer. Det er et let, faderligt greb i nakken på en gavflab, der lige har jernet en albue i ansigtet på en modspiller.

Der er intet i fodboldloven, der kunne give dette rødt.
Enig i den ikke er til rødt, men stadig ikke kosher. Det må rabbien vide.

Underligt at sende Marc Nielsen ind for Kaasa.
Gult er fint. Rabbien er enig. Men folk herinde skal slappe af med deres københavnske dame-anskuelser.
Ædruelighedens stemme

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Sapiens » 27. sep 2025, 17:07

Bortset fra Johns mål, så har han spillet en virkelig skidt kamp

Besvar