Hvad har det med fodbold at gøre?
Lyngby vs. AaB 27.09.2025
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Fik han rødt, karl smart?Brodernumsi skrev: ↑27. sep 2025, 16:53Ja, vi får alt for få røde kort, flere af dem, så skal vi nok rykke op.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 16:51Hvor var det fedt at se det fra Tiedemann. Det har været savnet i mange år. Jeg håber, han gør den slags til træning også.
Ædruelighedens stemme
- Brodernumsi
- Allstar

- Indlæg: 3467
- Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Det var ikke en hånd i nakken, det var et greb om halsen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Dejligt han bare giver 3 ud i pausen Højer
Håpnes har sgu ikke vist han skal overtage 6eren.
Håpnes har sgu ikke vist han skal overtage 6eren.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Ej det var vel bare et greb om nakken, men stadig til rødt i min verden, det har intet med fodbold at gøre, vi har fået frisparket spillet er ikke engang igang der er ikke noget der kan forsvare den, helt umotiveret manden går med ryggen til ham
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Man kan sagtens tage ud og se børnefodbold i stedet.
Ædruelighedens stemme
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Så må jeg se den igen. Jeg så en hånd rundt om nakken.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Styr jer nu, spelt-madammer. Det er et let, faderligt greb i nakken på en gavflab, der lige har jernet en albue i ansigtet på en modspiller.
Der er intet i fodboldloven, der kunne give dette rødt.
Der er intet i fodboldloven, der kunne give dette rødt.
Ædruelighedens stemme
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Arnorsson
Det er sgu ikke godt.
Det er sgu ikke godt.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Synes klart den var til rødt.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 16:54Man kan sagtens tage ud og se børnefodbold i stedet.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Hvorfor Kaasa ud for Marc Nielsen????
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
To midterforsvare med gule kort det lidt uhyggeligt med så lang tid tilbage endnu.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Enig i den ikke er til rødt, men stadig ikke kosher. Det må rabbien vide.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 17:01Styr jer nu, spelt-madammer. Det er et let, faderligt greb i nakken på en gavflab, der lige har jernet en albue i ansigtet på en modspiller.
Der er intet i fodboldloven, der kunne give dette rødt.
Underligt at sende Marc Nielsen ind for Kaasa.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Vi mangler fløjspillere. Nielsen er gået på venstre fløj og så Møller ned på 8er.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Gult er fint. Rabbien er enig. Men folk herinde skal slappe af med deres københavnske dame-anskuelser.Sauer skrev: ↑27. sep 2025, 17:04Enig i den ikke er til rødt, men stadig ikke kosher. Det må rabbien vide.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 17:01Styr jer nu, spelt-madammer. Det er et let, faderligt greb i nakken på en gavflab, der lige har jernet en albue i ansigtet på en modspiller.
Der er intet i fodboldloven, der kunne give dette rødt.
Underligt at sende Marc Nielsen ind for Kaasa.
Ædruelighedens stemme
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Bortset fra Johns mål, så har han spillet en virkelig skidt kamp


