Efter at have sundet mig over nederlaget og vores børnefejl, så synes jeg faktisk vi gjorde et fint indtryk. Spillet var faktisk fornuftigt nok.
Jeg sidder overordnet tilbage med et indtryk af Steffen Højer AaB der er lodret modsat end Hiljemarks tilsvarende sidst vi var her. Dengang havde vi en masse kvalitet i spillerne, men ingen offensiv plan eller struktur overhovedet. Nu kan jeg se en klar plan og struktur offensivt. Spillerne ved hvad de skal og man kan se det kan blive farligt. Kvaliteten i spillerne er bare for lav til at udføre det.
Det næste vi skal se er om vi rent faktisk kan udvikle spillerne.
Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Vi er sådan set ikke uenige om 1. halvleg (synes især den defensive midtbane svigtede et par gange eller tre) og heller ikke om Ross. Han var dog ophavsmand til målet, men der er for langt mellem snapsene. Normann havde tilløb til nogle ting offensivt i 1. halvleg, men der manglede hver gang det sidste.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 23:12Det betyder en elendig halvleg. Og det synes jeg, den var. Røv-elendig.Raptorr skrev: ↑27. sep 2025, 22:14Hvad betyder en SSE22 halvleg? Jeg er bare nysgerrig. AaB var ikke direkte dårlige i 1. halveg, men de var næstbedste og svigtede et par gange i forsvaret og foran forsvaret, ligesom de kun truede Lyngbys mål et par gange eller tre. Jeg var i Lyngby, og der var et par tilløb til SSE22 Raus sange fra den hårde kerne, men det var forbavsende lidt, og der blev overhovedet ikke responderet eller reageret fra resten af AaB fangruppen, som var langt i overtal. Jeg tror, at de fleste er ved at være lidt trætte af, at alt der ikke lykkes, skal knyttes til SSE22. Måske de finder det en anelse unuanceret, jeg ved det ikke. Men trætte, det virker de.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 17:32Nå, det er så et eller andet sted mellem 1 og 3 point, man vælger at smide på en vaskeægte SSE22-halvleg.
I øvrigt: Ross er godt nok stadig en uhyre ubrugelig spiller.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Det eneste problem er at vi er bagud 2-0 ved halvleg. Det er fejl og sjusk der koster, at vi så ikke er et sted hvor vi kommer tilbage fra 2-0 kan man ikke klandre nogen for.
Der skal være plads til fejl, hvis det her skal lykkedes, men man må minimere så man ikke har så dårligt et udgangspunkt ved halvleg. Jo flere kampe vi får under huden, jo bedre ser det ud. Alle signings fra deadline dag, har hjulpet meget på udtrykket.
Der skal være plads til fejl, hvis det her skal lykkedes, men man må minimere så man ikke har så dårligt et udgangspunkt ved halvleg. Jo flere kampe vi får under huden, jo bedre ser det ud. Alle signings fra deadline dag, har hjulpet meget på udtrykket.