AaB - HB Køge den 2. oktober.
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Største problem er at ingen barer i Kbh gider købe den pakke - så man kan ikke engang tage ud og se den... 
Du kan næsten altid regne med at se AaB’s kampe på Boulevardcafeen på Sønder Boulevard, som er stamsted for en flok AaB’ere.
Er 99 % sikker på, de også viser kampen i aften.
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Nogen der ved om Kallesøe er klar igen?
Glæder mig til stadion senere, 4-0 bliver det. John x 2, Benjamin og Jasson med en hver. Giver sikkert godt igen 
Adam makolli tiede arnor
Bomme Jasson vmøller
Normann kelvin Ross
Bomme Jasson vmøller
Normann kelvin Ross
Underlig opstilling. Ville absolut spille Helenius og især mod en svag modstander. Jeg forstår heller ikke, hvorfor man ikke kører videre med Kaasa?
RAUS RAUS SSE!
Godt nok en modig midtbane. Ikke en kæde der vinder mange bolde eller dueller.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Nej, jeg har det nok også sådan at jeg gerne vil have en rigtig 6'er der selvom jeg ikke er på røven over Håpnes, men mod de svage 1. div hold kan det jo godt gå.
RAUS RAUS SSE!
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Bliver lidt skræmt når så mange skriver "...svage modstander"...
Vi skal sgu ikke undervurdere Køge...
Vi skal sgu ikke undervurdere Køge...
Forstår simpelthen ikke Jasson fra start. Han er en forvirret hovedløs kylling på den midtbane
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
R Rosenberg
- Allstar

Stamme, tak. Alt det der rotation har vi prøvet i 1. division - det dur ikke.
Ædruelighedens stemme
Helenius har ligner en pensionist de sidste 3-4 kampe. Jeg undrer mig mere over Kaasa. Er der sagt noget om ham?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Hold da op et frispark Køge blev snydt for. Endda tæt på holdeforseelse ind i feltet
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Er gameplanen høje bolde ind i feltet?????
Så skal der indkøbes nye folk
Så skal der indkøbes nye folk
Det var næsten et VAR-straffe. I dag er det ikke engang et frispark…
Jeg vil hellere have John centralt end Ross.
Ret vag kamp indtil videre. Vi er bedst, men det bliver overhovedet ikke farligt. Gab.
Jeg vil hellere have John centralt end Ross.
Ret vag kamp indtil videre. Vi er bedst, men det bliver overhovedet ikke farligt. Gab.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

Køge spiller ekstremt langsomt. Det efterlader to valg: Kør højere tempo eller hop med på vognen. AaB vælger det sidste.
Altså, kom nu lige, for helvede. Det kan sgu ikke være så svært at skyde brystet lidt frem.
Altså, kom nu lige, for helvede. Det kan sgu ikke være så svært at skyde brystet lidt frem.
Ædruelighedens stemme
Helt enig. For mange udskiftninger bryder rytmen og vi er i en periode hvor vi gerne skal have spillet vores stærkeste 11'er sammen. Kontinuitet har i den grad været en mangelvare i Aalborg i mange år efterhånden. Okay, der skal selvfølgelig være plads til at give spillere chancen der har fortjent den, som Jasson måske har gjort med sit indhop i Lyngby, men at bænke Helenius for en lige så dårligt præsterende Ross giver ingen mening. Ligeledes er det svært at forstå hvorfor Kaasa allerede skal droppes.R Rosenberg skrev: ↑2. okt 2025, 18:38Stamme, tak. Alt det der rotation har vi prøvet i 1. division - det dur ikke.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

De vader bare rundt, som om de er på guidet tur i Lille Vildmose. Det er så ynkeligt at se på.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det er ikke just sådan noget, der forstærker troen på dem.Hanga skrev: ↑2. okt 2025, 19:29Helt enig. For mange udskiftninger bryder rytmen og vi er i en periode hvor vi gerne skal have spillet vores stærkeste 11'er sammen. Kontinuitet har i den grad været en mangelvare i Aalborg i mange år efterhånden. Okay, der skal selvfølgelig være plads til at give spillere chancen der har fortjent den, som Jasson måske har gjort med sit indhop i Lyngby, men at bænke Helenius for en lige så dårligt præsterende Ross giver ingen mening. Ligeledes er det svært at forstå hvorfor Kaasa allerede skal droppes.R Rosenberg skrev: ↑2. okt 2025, 18:38Stamme, tak. Alt det der rotation har vi prøvet i 1. division - det dur ikke.
Ædruelighedens stemme