AaB - HB Køge den 2. oktober.
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Sådan Ross, vigtigt
Børsting-effekten
Børsting-effekten
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Så skal der bare nogle flere ind!
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Den ender 4-0 nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
:-)baresi skrev: ↑2. okt 2025, 19:52De er helt væk…R Rosenberg skrev: ↑2. okt 2025, 19:50Ross og Jasson har absolut intet at gøre i en startopstilling. De er så ringe.
Legaliser pyro!
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Tjek Jasson stats på denne kamp.R Rosenberg skrev: ↑2. okt 2025, 19:50Ross og Jasson har absolut intet at gøre i en startopstilling. De er så ringe.
Han gør det rigtig fint. Den spiller med flest velkykkede afleveringer.
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Haha. Korrekt. Mike Jensen flækker knæet på en AaB’er, dommeren misser det, og Müller dropper.
The end.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Godt dirigeret af den Noble i forsvaret, lækket at se.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Jasson behøver ikke prøve flere langskud, de når knapt ind til målmanden.
Bedre kamp af Arnorsson i dag
Bedre kamp af Arnorsson i dag
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Sagde kommentatoren lige at Jasson er alt for god til 1. division???
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Luk nu den kamp her. Vi har jo totalt styr på dem.
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Klassekasse!
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Kæft en kasse
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Kæft et godt mål!!!sådan…
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Hans topniveau er simpelthen vildt. Kæft, en æske. Tørrer Fisse-Mike med en tæmning, og krøller den i krogen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
PonySlaystation
- Superliga

- Indlæg: 578
- Tilmeldt: 31. aug 2021, 00:02
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
Hold da kæft et mål!
Re: AaB - HB Køge den 2. oktober.
hold da op en basse 


