Et par fine indlæg er det dog blevet til siden. Men han får mig til at tænke på det der populære show fra starten af nullerne, det svageste led... Han minder mig om Trine Gregorius.Buzz Killington skrev: ↑17. okt 2025, 19:11Børsting mister bolden, og laver straffe når han løber manden op. Jubii.
B93 - AaB den 17. oktober 2025
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Vi spillede ikke særligt godt de første 20 i hvert fald, synes vi mangler noget når vi ikke har bolden, det lignede jo vi havde bus ben, vores pres blev for nemt spillet igennem, og bevares det er det som B93 er gode til, men vi burde jo også kunne score et par mål på dem. Men vi ser da okay ud med bolden, på trods af at vi mangler vores 2 bedste backs, vi burde som sagt kunne score alligevel, selvom Andersson og Kallesøe ville gøre os noget bedre
I forhold til straffet så det meget tyndt ud, han gik efter den i 2 omgange, og fik endda skadet Makolli i samme forbindelse. Meget irriterende, der burde ligge et billigt straffe den anden vej, men sådan fungerer dommere ikke altid.
Men vi må også få ændret noget, Steffen må få ændret den her kamp, det ville være pænt træls at få vores okay pointhøst på det seneste ødelagt.
I forhold til straffet så det meget tyndt ud, han gik efter den i 2 omgange, og fik endda skadet Makolli i samme forbindelse. Meget irriterende, der burde ligge et billigt straffe den anden vej, men sådan fungerer dommere ikke altid.
Men vi må også få ændret noget, Steffen må få ændret den her kamp, det ville være pænt træls at få vores okay pointhøst på det seneste ødelagt.
Ja hvad skal man sige. Hvad har man arbejdet på i landkampspausen, jeg synes Højer har haft holdet i noget tid nu og igen kan jeg ingen plan se? Hvad er det vi vil med bolden, hvilke spilmønstre har vi? Vil vi lægge et højt pres eller stille os ned? Vi kommer jo vildt passive ud til kampen, hvorfor det, hvorfor er man ikke mere klar, mangler der en plan eller hvad?
Da de fortjent kommer foran, stiller de sig naturligt ned, vi skaber intet og de har komisk nok den største mulighed igen lige før pausen.
Da de fortjent kommer foran, stiller de sig naturligt ned, vi skaber intet og de har komisk nok den største mulighed igen lige før pausen.
Jeg savner nu lidt linie i hendes domme, både hvad angår straffe og hvad hun i øvrigt stanger gule kort ud for. Ikke imponeret, men det er jeg generelt ikke over danske dommere, som 9 ud af 10 gange kunne overgås af en tilfældig dommer fra Cypern. Jeg synes faktisk kun, vi har én dygtig dommer herhjemme.Sapiens skrev: ↑17. okt 2025, 19:50Ja det er pinligt, vi skal hellere kigge på os selv og hvor dårligt vi levererBelwas skrev: ↑17. okt 2025, 19:46Haha det er næsten komiskwhite splash skrev: ↑17. okt 2025, 19:45Vi har ikke haft den dommer her førNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:42Nu har jeg set denne dommer flere gange, og det lader virkelig til, at hun har en agenda mod AaB. Alle forseelser i og omkring felterne faldet næsten hver gang ud til modstandernes fordel, mens hun dækker sig ind ved at give os de mindre farlige frispark midt på banen. Det er et fast mønster hver eneste gang, hun er dommer.
Jeg er i øvrigt enig i, hvad Baresi skriver; 3 kritiske skader i forsvaret og en anonym midtbane (beklager, Bomholt, men der er altså for lav kvalitet i for mange aktioner), så ser Højers opgave godt nok svær ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det er ikke dommerens skyld, at vi er bagud.
Umuligt at holde dem fra at score, med tanke på Børstings indsats. Pinligt.
Umuligt at holde dem fra at score, med tanke på Børstings indsats. Pinligt.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
En simpelt forveksling, mon ikke du selv kan have foretaget det engang i dit liv?? Jeg troede, at det var den samme kvindelige dommer, som vi har haft nogle gange efterhånden - Nanna Andersen. Så jeg havde nok set mig lidt sur på dagens dommer på forhånd, da jeg så hende gå på banen.Sapiens skrev: ↑17. okt 2025, 19:50Ja det er pinligt, vi skal hellere kigge på os selv og hvor dårligt vi levererBelwas skrev: ↑17. okt 2025, 19:46Haha det er næsten komiskwhite splash skrev: ↑17. okt 2025, 19:45Vi har ikke haft den dommer her førNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:42Nu har jeg set denne dommer flere gange, og det lader virkelig til, at hun har en agenda mod AaB. Alle forseelser i og omkring felterne faldet næsten hver gang ud til modstandernes fordel, mens hun dækker sig ind ved at give os de mindre farlige frispark midt på banen. Det er et fast mønster hver eneste gang, hun er dommer.
Jo selvfølgelig, det kan jo ske. Jeg savner nok bare lidt mere fokus på det overordnede, som er hvordan vi som hold præsterer og ikke hvordan dommeren præsterer. Jo hun er ikke særligt god, men det jo ikke hende som er skyld i at vi er så dårlige, trods altNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:56En simpelt forveksling, mon ikke du selv kan have foretaget det engang i dit liv?? Jeg troede, at det var den samme kvindelige dommer, som vi har haft nogle gange efterhånden - Nanna Andersen. Så jeg havde nok set mig lidt sur på dagens dommer på forhånd, da jeg så hende gå på banen.Sapiens skrev: ↑17. okt 2025, 19:50Ja det er pinligt, vi skal hellere kigge på os selv og hvor dårligt vi levererBelwas skrev: ↑17. okt 2025, 19:46Haha det er næsten komiskwhite splash skrev: ↑17. okt 2025, 19:45Vi har ikke haft den dommer her førNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:42Nu har jeg set denne dommer flere gange, og det lader virkelig til, at hun har en agenda mod AaB. Alle forseelser i og omkring felterne faldet næsten hver gang ud til modstandernes fordel, mens hun dækker sig ind ved at give os de mindre farlige frispark midt på banen. Det er et fast mønster hver eneste gang, hun er dommer.
Næ, men hun har da en stor andel i, at vi er bagud ved pausen...uanset om vi har været ringe eller ej.
Det er da Børstings mere end det er dommeren.
-
R Rosenberg
- Allstar

Både dommer og AaB kan godt begge være ringe på samme tid. Generelt virker de dame-dommere bare overmatchet i herrefodbold (men det er jo politisk korrekt), hvilket adskillige AaB-spillere også gør.Sapiens skrev: ↑17. okt 2025, 19:59Jo selvfølgelig, det kan jo ske. Jeg savner nok bare lidt mere fokus på det overordnede, som er hvordan vi som hold præsterer og ikke hvordan dommeren præsterer. Jo hun er ikke særligt god, men det jo ikke hende som er skyld i at vi er så dårlige, trods altNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:56En simpelt forveksling, mon ikke du selv kan have foretaget det engang i dit liv?? Jeg troede, at det var den samme kvindelige dommer, som vi har haft nogle gange efterhånden - Nanna Andersen. Så jeg havde nok set mig lidt sur på dagens dommer på forhånd, da jeg så hende gå på banen.Sapiens skrev: ↑17. okt 2025, 19:50Ja det er pinligt, vi skal hellere kigge på os selv og hvor dårligt vi levererBelwas skrev: ↑17. okt 2025, 19:46Haha det er næsten komiskwhite splash skrev: ↑17. okt 2025, 19:45Vi har ikke haft den dommer her førNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:42Nu har jeg set denne dommer flere gange, og det lader virkelig til, at hun har en agenda mod AaB. Alle forseelser i og omkring felterne faldet næsten hver gang ud til modstandernes fordel, mens hun dækker sig ind ved at give os de mindre farlige frispark midt på banen. Det er et fast mønster hver eneste gang, hun er dommer.
Ædruelighedens stemme
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Mja dårlig dømt måske det sker jo. Faktum er jo bare holdet spiller elendigt og tillader de situationer sker og så kan sådan dommer tilfældigheder være dyre. Havde de ikke scoret der havde de nok på noget andet. Jeg er sku træt af at høre det altid er dommerens skyld, når man som klub har købt Børsting og noget som mange her inde mente var godt
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Hun kunne måske have ladet være med at dømme et tyndt straffespark, men Børsting kunne lige så godt have ladet være med at rode sig ud i en situation, der gav hende muligheden for at dømme det.DenSataniskeHest skrev: ↑17. okt 2025, 20:04Mja dårlig dømt måske det sker jo. Faktum er jo bare holdet spiller elendigt og tillader de situationer sker og så kan sådan dommer tilfældigheder være dyre. Havde de ikke scoret der havde de nok på noget andet. Jeg er sku træt af at høre det altid er dommerens skyld, når man som klub har købt Børsting og noget som mange her inde mente var godt![]()
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
R Rosenberg
- Allstar

Mange og mange.DenSataniskeHest skrev: ↑17. okt 2025, 20:04Mja dårlig dømt måske det sker jo. Faktum er jo bare holdet spiller elendigt og tillader de situationer sker og så kan sådan dommer tilfældigheder være dyre. Havde de ikke scoret der havde de nok på noget andet. Jeg er sku træt af at høre det altid er dommerens skyld, når man som klub har købt Børsting og noget som mange her inde mente var godt![]()
Ædruelighedens stemme
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Den sidste AaB kamp jeg så hvor der var kvindelig dommer har hun sku I samme kvalitet som de mandlige.. Alt det woke snak et sku pinligt..R Rosenberg skrev: ↑17. okt 2025, 20:03Både dommer og AaB kan godt begge være ringe på samme tid. Generelt virker de dame-dommere bare overmatchet i herrefodbold (men det er jo politisk korrekt), hvilket adskillige AaB-spillere også gør.Sapiens skrev: ↑17. okt 2025, 19:59Jo selvfølgelig, det kan jo ske. Jeg savner nok bare lidt mere fokus på det overordnede, som er hvordan vi som hold præsterer og ikke hvordan dommeren præsterer. Jo hun er ikke særligt god, men det jo ikke hende som er skyld i at vi er så dårlige, trods altNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:56En simpelt forveksling, mon ikke du selv kan have foretaget det engang i dit liv?? Jeg troede, at det var den samme kvindelige dommer, som vi har haft nogle gange efterhånden - Nanna Andersen. Så jeg havde nok set mig lidt sur på dagens dommer på forhånd, da jeg så hende gå på banen.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Der var da et overtal der mente det var godt...R Rosenberg skrev: ↑17. okt 2025, 20:07Mange og mange.DenSataniskeHest skrev: ↑17. okt 2025, 20:04Mja dårlig dømt måske det sker jo. Faktum er jo bare holdet spiller elendigt og tillader de situationer sker og så kan sådan dommer tilfældigheder være dyre. Havde de ikke scoret der havde de nok på noget andet. Jeg er sku træt af at høre det altid er dommerens skyld, når man som klub har købt Børsting og noget som mange her inde mente var godt![]()
Det kan man mene - så efterspørger jeg bare lidt linie i det. Vil man påtage sig at dømme de små straffe i den ene ende, så må man vel også gøre det i den anden. Og så havde man i min bog dømt et straffe den anden vej også på den hands-situation, John fremprovokerede.
Nå, men det kan der jo ikke laves om på. Videre.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Stop nu med at fokusere på børsting, han er ikke naturlig højreback. Vi har ikke andet når vi har 3 ude med skader i forsvaret. Vores midtbane mangler tyngde i de første 20, det bliver for let at spille sig igennem den, men vi ser naturligvis bedre ud med bolden. Og ja dommeren spiller selvfølgelig en rolle i hvorfor vi er bagud, men det var for svagt fra både angribere og midtbane i presset i de første 20, eller også gik vi for højt op og blev trukket lange. Vi vidste jo at b93 kan spille bold. Er med på hvad Højer gerne vil, men ville en som Kaasa ikke give mere mening på midten i den her kamp?
-
R Rosenberg
- Allstar

Det skal jeg ikke kunne sige.DenSataniskeHest skrev: ↑17. okt 2025, 20:07Den sidste AaB kamp jeg så hvor der var kvindelig dommer har hun sku I samme kvalitet som de mandlige.. Alt det woke snak et sku pinligt..R Rosenberg skrev: ↑17. okt 2025, 20:03Både dommer og AaB kan godt begge være ringe på samme tid. Generelt virker de dame-dommere bare overmatchet i herrefodbold (men det er jo politisk korrekt), hvilket adskillige AaB-spillere også gør.Sapiens skrev: ↑17. okt 2025, 19:59Jo selvfølgelig, det kan jo ske. Jeg savner nok bare lidt mere fokus på det overordnede, som er hvordan vi som hold præsterer og ikke hvordan dommeren præsterer. Jo hun er ikke særligt god, men det jo ikke hende som er skyld i at vi er så dårlige, trods altNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:56En simpelt forveksling, mon ikke du selv kan have foretaget det engang i dit liv?? Jeg troede, at det var den samme kvindelige dommer, som vi har haft nogle gange efterhånden - Nanna Andersen. Så jeg havde nok set mig lidt sur på dagens dommer på forhånd, da jeg så hende gå på banen.
Ædruelighedens stemme
Ja, hende dommeren, som vi havde sidst, og som var katastrofalt dårlig i kampen forinden mod Hjørring, hun gjorde det helt fint i den efterfølgende kamp.Altså samme kvalitets-udfald som stort set alle andre danske dommere.DenSataniskeHest skrev: ↑17. okt 2025, 20:07Den sidste AaB kamp jeg så hvor der var kvindelig dommer har hun sku I samme kvalitet som de mandlige.. Alt det woke snak et sku pinligt..R Rosenberg skrev: ↑17. okt 2025, 20:03Både dommer og AaB kan godt begge være ringe på samme tid. Generelt virker de dame-dommere bare overmatchet i herrefodbold (men det er jo politisk korrekt), hvilket adskillige AaB-spillere også gør.Sapiens skrev: ↑17. okt 2025, 19:59Jo selvfølgelig, det kan jo ske. Jeg savner nok bare lidt mere fokus på det overordnede, som er hvordan vi som hold præsterer og ikke hvordan dommeren præsterer. Jo hun er ikke særligt god, men det jo ikke hende som er skyld i at vi er så dårlige, trods altNordic skrev: ↑17. okt 2025, 19:56En simpelt forveksling, mon ikke du selv kan have foretaget det engang i dit liv?? Jeg troede, at det var den samme kvindelige dommer, som vi har haft nogle gange efterhånden - Nanna Andersen. Så jeg havde nok set mig lidt sur på dagens dommer på forhånd, da jeg så hende gå på banen.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Hold nu op Børsting har været elendig alle de steder han har spilletGentleman Finn skrev: ↑17. okt 2025, 20:08Stop nu med at fokusere på børsting, han er ikke naturlig højreback. Vi har ikke andet når vi har 3 ude med skader i forsvaret. Vores midtbane mangler tyngde i de første 20, det bliver for let at spille sig igennem den, men vi ser naturligvis bedre ud med bolden. Og ja dommeren spiller selvfølgelig en rolle i hvorfor vi er bagud, men det var for svagt fra både angribere og midtbane i presset i de første 20, eller også gik vi for højt op og blev trukket lange. Vi vidste jo at b93 kan spille bold. Er med på hvad Højer gerne vil, men ville en som Kaasa ikke give mere mening på midten i den her kamp?