B93 - AaB den 17. oktober 2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025

Indlæg af DenSataniskeHest » 22. okt 2025, 08:09

Pontoppi skrev:
21. okt 2025, 22:33
R Rosenberg skrev:
21. okt 2025, 21:52
milevidt fra at rykke op fra en ganske middelmådig 1. division.
milevidt fra at få klubben tæt på konkurs hvilket nordjyske ejere har været fantastisk dygtige til
i 3-4 omgange vel

jeg mindes ikke en 1 div hvor nedrykkerne fra Superligaen har kæmpet mod et hold der har råd til at bruge 80 mio uden at blinke
eller Kolding der har fået en kæmpe økonomisk indsprøjtning
der har aldrig været så mange penge i nordic Bet ligaen så ret tåbelig påstand
undskyldninger er det sku nok af, hvilke også er derfor AaB er blevet overhalet af så mange klubber, selv en klub på en mark...

Alpa Chino
Superliga
Superliga
Indlæg: 595
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025

Indlæg af Alpa Chino » 22. okt 2025, 09:27

Alligevel vildt at der stadig er nogle herinde der forsvarer SSE22, efter alt det lort vi har været igennem.

Det er ligesom konen der forsvarer sin mand for at tæve hende engang imellem.

Brugeravatar
MarkyMark
2. div
2. div
Indlæg: 141
Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
Favoritspiller: Munken
Geografisk sted: Kastetvej

Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025

Indlæg af MarkyMark » 22. okt 2025, 10:36

Alpa Chino skrev:
22. okt 2025, 09:27
Alligevel vildt at der stadig er nogle herinde der forsvarer SSE22, efter alt det lort vi har været igennem.

Det er ligesom konen der forsvarer sin mand for at tæve hende engang imellem.
Hun fik jo flere tæv af sin eksmand, derfor er det ikke så slemt det forhold hun er i nu, hvor hun får tæv ja, men ikke så mange som hun var vant til.

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025

Indlæg af bonanza » 22. okt 2025, 13:19

R Rosenberg skrev:
21. okt 2025, 09:51
troelsh skrev:
21. okt 2025, 09:40
R Rosenberg skrev:
21. okt 2025, 09:33
Ron Paul skrev:
20. okt 2025, 23:20
troelsh skrev:
20. okt 2025, 21:16
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... by/5782099

Nogen der kan sige hvad der står om status på Kallesøe og Andersson?
Kallesøe var på vej tilbage, men er siden rendt ind i ny skade. Han løb derfor og trænede for sig selv. Andersson træner med bold igen og er i spil til Lyngby-kampen. Makolli var ikke med i dagens træning. Børsting har karantæne, hvilket efterlader AaB med forsvarsproblemer på lørdag.
Børsting ER et forsvarsproblem, så hans karantæne er ingen svækkelse - tværtimod.
Det er røv og nøgler med Kallesøe og hans skader. Det er bare slet ikke den slags, der er brug for lige nu, når vi endelig har fået to kompetente backs efter SSE22's vanvidssignings.
Ja det er sgu ærgerligt med Kallesøe, jeg synes ellers han er en ganske habil back.
Vi bør overveje at hente en højre back i vintervinduet, for vi kommer med garanti ikke til at rykke op, hvis vi skal spille størstedelen af kampene med Børsting eller Noel fra start på en af de to backs.

Mod Lyngby bliver bagkæden formentlig:
Andersson - Olsson - Tiedemann - Noel
Måske det var på tide at prøve Tedesco på den højre back. Men igen, Andersson kan jo sagtens tage den, men jeg vil - trods alt - hellere have Noel i midten end københavneren.
Hvem er Tedesco?

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025

Indlæg af Pontoppi » 22. okt 2025, 15:05

Alpa Chino skrev:
22. okt 2025, 09:27
Alligevel vildt at der stadig er nogle herinde der forsvarer SSE22, efter alt det lort vi har været igennem.

Det er ligesom konen der forsvarer sin mand for at tæve hende engang imellem.
ja nogen tager jo ikke notits af at klubben næsten går konkurs
det er jo lige meget
vildt at man ikke synes det er værre.…
hvordan ser man på folk der tager lån på lån for at holde sig kørende uden at lægge kursen om, uanset at man lever på kanten af livet ? det var AaB’s tilværelse under nordjysk ejerskab

økonomisk doping
hjertet i nord :aabfan:

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025

Indlæg af Hanga » 22. okt 2025, 15:12

Pontoppi skrev:
22. okt 2025, 15:05
Alpa Chino skrev:
22. okt 2025, 09:27
Alligevel vildt at der stadig er nogle herinde der forsvarer SSE22, efter alt det lort vi har været igennem.

Det er ligesom konen der forsvarer sin mand for at tæve hende engang imellem.
ja nogen tager jo ikke notits af at klubben næsten går konkurs
det er jo lige meget
vildt at man ikke synes det er værre.…
hvordan ser man på folk der tager lån på lån for at holde sig kørende uden at lægge kursen om, uanset at man lever på kanten af livet ? det var AaB’s tilværelse under nordjysk ejerskab

økonomisk doping
Det er jeg helt enig og det er altså bare et faktum at AaB i mange år har levet over evne og været afhængige af ejere, der med jævne mellemrum skød ekstra penge ind. Problemet er bare, at SSE22 ikke har fået AaB tættere på økonomisk bæredygtighed. Slet ikke.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Belwas
2. div
2. div
Indlæg: 243
Tilmeldt: 1. jul 2024, 19:27

Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025

Indlæg af Belwas » 22. okt 2025, 15:16

Pontoppi skrev:
22. okt 2025, 15:05
Alpa Chino skrev:
22. okt 2025, 09:27
Alligevel vildt at der stadig er nogle herinde der forsvarer SSE22, efter alt det lort vi har været igennem.

Det er ligesom konen der forsvarer sin mand for at tæve hende engang imellem.
ja nogen tager jo ikke notits af at klubben næsten går konkurs
det er jo lige meget
vildt at man ikke synes det er værre.…
hvordan ser man på folk der tager lån på lån for at holde sig kørende uden at lægge kursen om, uanset at man lever på kanten af livet ? det var AaB’s tilværelse under nordjysk ejerskab

økonomisk doping
Hvorfor er det vildt? Du ser da ingen fans nogen steder i verden der prioriterer og vægter økonomisk ansvar og bæredygtighed over sportslig succes og spillemæssig begejstring. I de fleste andre lande/klubber accepteres endda ejerskaber med særdeles tvivlsom moral, sågar flerklubsejere, så længe der er sportslig succes.

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025

Indlæg af Pontoppi » 22. okt 2025, 19:07

Belwas skrev:
22. okt 2025, 15:16
Hvorfor er det vildt? Du ser da ingen fans nogen steder i verden der prioriterer og vægter økonomisk ansvar og bæredygtighed over sportslig succes og spillemæssig begejstring. I de fleste andre lande/klubber accepteres endda ejerskaber med særdeles tvivlsom moral, sågar flerklubsejere, så længe der er sportslig succes.
fordi vi er i danmark hvor en væsentlig forudsætning for langsigtet sportslig succes er en sund økonomi så man hele tiden kan bygge på og udvikle sig i stedet

det har kostet AaB dyrt at vi har hængt i bremsen økonomisk og haft ejere der har drevet AaB uden skyggen af ansvarlighed !

nok er sportslig succes sjovt men jeg ville godt nok gerne undværer et mesterskab for større økonomisk fornuft de sidste 20 år så vi ikke var sat totalt af ifht. andre klubber
hjertet i nord :aabfan:

Belwas
2. div
2. div
Indlæg: 243
Tilmeldt: 1. jul 2024, 19:27

Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025

Indlæg af Belwas » 22. okt 2025, 22:00

Pontoppi skrev:
22. okt 2025, 19:07
Belwas skrev:
22. okt 2025, 15:16
Hvorfor er det vildt? Du ser da ingen fans nogen steder i verden der prioriterer og vægter økonomisk ansvar og bæredygtighed over sportslig succes og spillemæssig begejstring. I de fleste andre lande/klubber accepteres endda ejerskaber med særdeles tvivlsom moral, sågar flerklubsejere, så længe der er sportslig succes.
fordi vi er i danmark hvor en væsentlig forudsætning for langsigtet sportslig succes er en sund økonomi så man hele tiden kan bygge på og udvikle sig i stedet

det har kostet AaB dyrt at vi har hængt i bremsen økonomisk og haft ejere der har drevet AaB uden skyggen af ansvarlighed !

nok er sportslig succes sjovt men jeg ville godt nok gerne undværer et mesterskab for større økonomisk fornuft de sidste 20 år så vi ikke var sat totalt af ifht. andre klubber
Hvorfor skulle det være anderledes i Danmark end andre steder?

Det er ikke mådehold, ansvarlighed og fornuft der har sat de andre langt foran os. Det er målrettede investeringer fra ejere og kompetencer hos ledelse.

Besvar