undskyldninger er det sku nok af, hvilke også er derfor AaB er blevet overhalet af så mange klubber, selv en klub på en mark...Pontoppi skrev: ↑21. okt 2025, 22:33milevidt fra at få klubben tæt på konkurs hvilket nordjyske ejere har været fantastisk dygtige tilR Rosenberg skrev: ↑21. okt 2025, 21:52milevidt fra at rykke op fra en ganske middelmådig 1. division.
i 3-4 omgange vel
jeg mindes ikke en 1 div hvor nedrykkerne fra Superligaen har kæmpet mod et hold der har råd til at bruge 80 mio uden at blinke
eller Kolding der har fået en kæmpe økonomisk indsprøjtning
der har aldrig været så mange penge i nordic Bet ligaen så ret tåbelig påstand
B93 - AaB den 17. oktober 2025
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025
-
Alpa Chino
- Superliga

- Indlæg: 595
- Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06
Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025
Alligevel vildt at der stadig er nogle herinde der forsvarer SSE22, efter alt det lort vi har været igennem.
Det er ligesom konen der forsvarer sin mand for at tæve hende engang imellem.
Det er ligesom konen der forsvarer sin mand for at tæve hende engang imellem.
- MarkyMark
- 2. div

- Indlæg: 141
- Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025
Hun fik jo flere tæv af sin eksmand, derfor er det ikke så slemt det forhold hun er i nu, hvor hun får tæv ja, men ikke så mange som hun var vant til.Alpa Chino skrev: ↑22. okt 2025, 09:27Alligevel vildt at der stadig er nogle herinde der forsvarer SSE22, efter alt det lort vi har været igennem.
Det er ligesom konen der forsvarer sin mand for at tæve hende engang imellem.
- bonanza
- Landshold

- Indlæg: 875
- Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025
Hvem er Tedesco?R Rosenberg skrev: ↑21. okt 2025, 09:51Måske det var på tide at prøve Tedesco på den højre back. Men igen, Andersson kan jo sagtens tage den, men jeg vil - trods alt - hellere have Noel i midten end københavneren.troelsh skrev: ↑21. okt 2025, 09:40Ja det er sgu ærgerligt med Kallesøe, jeg synes ellers han er en ganske habil back.R Rosenberg skrev: ↑21. okt 2025, 09:33Børsting ER et forsvarsproblem, så hans karantæne er ingen svækkelse - tværtimod.Ron Paul skrev: ↑20. okt 2025, 23:20Kallesøe var på vej tilbage, men er siden rendt ind i ny skade. Han løb derfor og trænede for sig selv. Andersson træner med bold igen og er i spil til Lyngby-kampen. Makolli var ikke med i dagens træning. Børsting har karantæne, hvilket efterlader AaB med forsvarsproblemer på lørdag.troelsh skrev: ↑20. okt 2025, 21:16https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... by/5782099
Nogen der kan sige hvad der står om status på Kallesøe og Andersson?
Det er røv og nøgler med Kallesøe og hans skader. Det er bare slet ikke den slags, der er brug for lige nu, når vi endelig har fået to kompetente backs efter SSE22's vanvidssignings.
Vi bør overveje at hente en højre back i vintervinduet, for vi kommer med garanti ikke til at rykke op, hvis vi skal spille størstedelen af kampene med Børsting eller Noel fra start på en af de to backs.
Mod Lyngby bliver bagkæden formentlig:
Andersson - Olsson - Tiedemann - Noel
Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025
ja nogen tager jo ikke notits af at klubben næsten går konkursAlpa Chino skrev: ↑22. okt 2025, 09:27Alligevel vildt at der stadig er nogle herinde der forsvarer SSE22, efter alt det lort vi har været igennem.
Det er ligesom konen der forsvarer sin mand for at tæve hende engang imellem.
det er jo lige meget
vildt at man ikke synes det er værre.…
hvordan ser man på folk der tager lån på lån for at holde sig kørende uden at lægge kursen om, uanset at man lever på kanten af livet ? det var AaB’s tilværelse under nordjysk ejerskab
økonomisk doping
hjertet i nord 
Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025
Det er jeg helt enig og det er altså bare et faktum at AaB i mange år har levet over evne og været afhængige af ejere, der med jævne mellemrum skød ekstra penge ind. Problemet er bare, at SSE22 ikke har fået AaB tættere på økonomisk bæredygtighed. Slet ikke.Pontoppi skrev: ↑22. okt 2025, 15:05ja nogen tager jo ikke notits af at klubben næsten går konkursAlpa Chino skrev: ↑22. okt 2025, 09:27Alligevel vildt at der stadig er nogle herinde der forsvarer SSE22, efter alt det lort vi har været igennem.
Det er ligesom konen der forsvarer sin mand for at tæve hende engang imellem.
det er jo lige meget
vildt at man ikke synes det er værre.…
hvordan ser man på folk der tager lån på lån for at holde sig kørende uden at lægge kursen om, uanset at man lever på kanten af livet ? det var AaB’s tilværelse under nordjysk ejerskab
økonomisk doping
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025
Hvorfor er det vildt? Du ser da ingen fans nogen steder i verden der prioriterer og vægter økonomisk ansvar og bæredygtighed over sportslig succes og spillemæssig begejstring. I de fleste andre lande/klubber accepteres endda ejerskaber med særdeles tvivlsom moral, sågar flerklubsejere, så længe der er sportslig succes.Pontoppi skrev: ↑22. okt 2025, 15:05ja nogen tager jo ikke notits af at klubben næsten går konkursAlpa Chino skrev: ↑22. okt 2025, 09:27Alligevel vildt at der stadig er nogle herinde der forsvarer SSE22, efter alt det lort vi har været igennem.
Det er ligesom konen der forsvarer sin mand for at tæve hende engang imellem.
det er jo lige meget
vildt at man ikke synes det er værre.…
hvordan ser man på folk der tager lån på lån for at holde sig kørende uden at lægge kursen om, uanset at man lever på kanten af livet ? det var AaB’s tilværelse under nordjysk ejerskab
økonomisk doping
Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025
fordi vi er i danmark hvor en væsentlig forudsætning for langsigtet sportslig succes er en sund økonomi så man hele tiden kan bygge på og udvikle sig i stedetBelwas skrev: ↑22. okt 2025, 15:16Hvorfor er det vildt? Du ser da ingen fans nogen steder i verden der prioriterer og vægter økonomisk ansvar og bæredygtighed over sportslig succes og spillemæssig begejstring. I de fleste andre lande/klubber accepteres endda ejerskaber med særdeles tvivlsom moral, sågar flerklubsejere, så længe der er sportslig succes.
det har kostet AaB dyrt at vi har hængt i bremsen økonomisk og haft ejere der har drevet AaB uden skyggen af ansvarlighed !
nok er sportslig succes sjovt men jeg ville godt nok gerne undværer et mesterskab for større økonomisk fornuft de sidste 20 år så vi ikke var sat totalt af ifht. andre klubber
hjertet i nord 
Re: B93 - AaB den 17. oktober 2025
Hvorfor skulle det være anderledes i Danmark end andre steder?Pontoppi skrev: ↑22. okt 2025, 19:07fordi vi er i danmark hvor en væsentlig forudsætning for langsigtet sportslig succes er en sund økonomi så man hele tiden kan bygge på og udvikle sig i stedetBelwas skrev: ↑22. okt 2025, 15:16Hvorfor er det vildt? Du ser da ingen fans nogen steder i verden der prioriterer og vægter økonomisk ansvar og bæredygtighed over sportslig succes og spillemæssig begejstring. I de fleste andre lande/klubber accepteres endda ejerskaber med særdeles tvivlsom moral, sågar flerklubsejere, så længe der er sportslig succes.
det har kostet AaB dyrt at vi har hængt i bremsen økonomisk og haft ejere der har drevet AaB uden skyggen af ansvarlighed !
nok er sportslig succes sjovt men jeg ville godt nok gerne undværer et mesterskab for større økonomisk fornuft de sidste 20 år så vi ikke var sat totalt af ifht. andre klubber
Det er ikke mådehold, ansvarlighed og fornuft der har sat de andre langt foran os. Det er målrettede investeringer fra ejere og kompetencer hos ledelse.
