AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af doukas » 25. okt 2025, 08:47

3 udemærkede pladser ved siden af hinanden på Complea-tribunen gives væk.

Skriv PM, hvis det har interesse.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Quetzal
Junior
Junior
Indlæg: 74
Tilmeldt: 27. okt 2019, 18:28

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Quetzal » 25. okt 2025, 09:18

PB sendt :)

Tror på en overbevisende sejr idag.

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Sapiens » 25. okt 2025, 11:25

Det er vel nærmest en must-win kamp i dag. Vi er nødt til snart at hægte os på toppen og ikke mindst vise noget mod de andre tophold i rækken, vi er vel forhelvede stadig AaB.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1436
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Pollack2 » 25. okt 2025, 11:56

Sapiens skrev:
25. okt 2025, 11:25
Det er vel nærmest en must-win kamp i dag. Vi er nødt til snart at hægte os på toppen og ikke mindst vise noget mod de andre tophold i rækken, vi er vel forhelvede stadig AaB.
Hvorvidt vi kan vinde den her kamp afhænger især af vores skadesituation, som Bjelland også antyder:

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... en-svaghed

Og hvor er AaBs hjemmeside da bare røvsyg: En masse artikler om græskarudskæring og autografskrivning, men bortset fra Højers (ligegyldige) interview er der intet om det, som er interessant: AaBs hold. Så ingen aner om Kallesøe, Makolli eller Andersson er klar - skulle det være en forretningshemmelighed, åh i guder!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Sauer » 25. okt 2025, 12:39

Pollack2 skrev:
25. okt 2025, 11:56
Sapiens skrev:
25. okt 2025, 11:25
Det er vel nærmest en must-win kamp i dag. Vi er nødt til snart at hægte os på toppen og ikke mindst vise noget mod de andre tophold i rækken, vi er vel forhelvede stadig AaB.
Hvorvidt vi kan vinde den her kamp afhænger især af vores skadesituation, som Bjelland også antyder:

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... en-svaghed

Og hvor er AaBs hjemmeside da bare røvsyg: En masse artikler om græskarudskæring og autografskrivning, men bortset fra Højers (ligegyldige) interview er der intet om det, som er interessant: AaBs hold. Så ingen aner om Kallesøe, Makolli eller Andersson er klar - skulle det være en forretningshemmelighed, åh i guder!
Er det ikke ret normalt, at man holder den slags tæt til kroppen? Vel også derfor, vi og mange andre klubber ikke længere annoncerer holdkortet dagen forinden. Og at Bjelland spekulerer i det.

Skal ikke læses som et forsvar for græskarudskæring.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Hanga » 25. okt 2025, 13:09

Desværre er ingen af de 3 blevet klar. Det ligner Marc Nielsen på venstre back, Arnorsson i centerforsvaret og Jasson eller Maarup på højre back.

Billede
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlemmingG
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af FlemmingG » 25. okt 2025, 13:15

Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 453
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Krage » 25. okt 2025, 13:18

FlemmingG skrev:
25. okt 2025, 13:15
Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
Vil ikke afskrive sommerens (sidste halvdel af) køb endnu. De var købt som klare forstærkninger og det er kun Tiedemann der har været plug and play, mens de andre skal have mere tid - desværre tid som vi ikke har...

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Pontoppi » 25. okt 2025, 13:25

FlemmingG skrev:
25. okt 2025, 13:15
Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
det er godt nok tarveligt at konkludere på handler der blev foretaget for under 2 måneder siden….

synes også det er helt på månen at påstå at Andersson ikke er en forstærkning !
hjertet i nord :aabfan:

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af 634 » 25. okt 2025, 13:26

Hanga skrev:
25. okt 2025, 13:09
Desværre er ingen af de 3 blevet klar. Det ligner Marc Nielsen på venstre back, Arnorsson i centerforsvaret og Jasson eller Maarup på højre back.

Billede
Uha
Angrebet skal simpelthen score på sine chancer, hvis der skal point på kontoen idag
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Funky » 25. okt 2025, 13:30

FlemmingG skrev:
25. okt 2025, 13:15
Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
Kallesøe og Andersson er solide forstærkninger, som desværre er løbet ind i skader. Kaasa kan da sagtens nå at vise sig at være en forstærkning også. Hans seneste indhop var ret godt.
Vi er bare ret hårdt ramt af skader i forsvaret. Pudel, Makolli, Kallesøe, Andersson. Det er jo forbandet uheldigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af baresi » 25. okt 2025, 13:40

Shit en start 11er
Puha det forsvar får sgu noget at se til.
Men fatter ikke et en Tcacenco er så langt væk fra at prøve den højre back.

Og Ross - er han 8er

Håpnes og kaasa ingen af dem i start 11eren heller …

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af AlbertE » 25. okt 2025, 13:49

baresi skrev:
25. okt 2025, 13:40
Shit en start 11er
Puha det forsvar får sgu noget at se til.
Men fatter ikke et en Tcacenco er så langt væk fra at prøve den højre back.

Og Ross - er han 8er

Håpnes og kaasa ingen af dem i start 11eren heller …
Man må vel gå ud fra de vurdere han ikke er klar til at løfte opgaven, de ser ham vel hver dag på træningsbanen, jeg forstår det heller ikke når man gav ham en forlængelse den gang, og han gjorde det da rimelig stabilt de få gange han fik chancen op til forlængelsen.

Var kaasa ikke kommet tilbage fra en skade, måske han ikke er klar til og spille 90 endnu men blot en halveg eller lign.

Belwas
2. div
2. div
Indlæg: 243
Tilmeldt: 1. jul 2024, 19:27

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Belwas » 25. okt 2025, 13:51

Kaasa var skadet op til seneste kamp, og ydesen var til den overrasket over han overhovedet var kommet på banen. Det er formentlig stadig det der holder ham på bænken.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af AlbertE » 25. okt 2025, 13:53

Belwas skrev:
25. okt 2025, 13:51
Kaasa var skadet op til seneste kamp, og ydesen var til den overrasket over han overhovedet var kommet på banen. Det er formentlig stadig det der holder ham på bænken.
Netop mindes jeg også at have hørt :D

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Remark » 25. okt 2025, 13:56

Nej, det er ikke nogen stor opstilling.

Lad os håbe Maarup lykkes på backen. Egentlig vildt at mangle fire mulige højre backs.

Kaasa er vist på skånekost, så lad os lige vente med dommene om fejlkøb endnu…

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af R Rosenberg » 25. okt 2025, 13:58

Den lugter stærkt af 0 point. Med en side-dunst af ydmygelse på eget græs.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af baresi » 25. okt 2025, 13:59

R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 13:58
Den lugter stærkt af 0 point. Med en side-dunst af ydmygelse på eget græs.
Får man krattet 1 point ind i dag så skal man være glad
Det her lugter lidt af klar lyngby sejr
Vi ser meget svage ud når Adam og Kalle ikke er der…
Puha håber på det bedste
Men nu skal de ud og fighte fra 1. Sekund

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Gentleman Finn » 25. okt 2025, 14:04

Adam lyder dog til at være på trapperne igen, men jo, vi har jo set en hel del bedre ud med de to på backsne. Er også satans uheldigt med de mange skader i forsvaret. Var der nogle der fangede hvad der skete med Makolli i øvrigt? Kallesøe's setback er forhåbentligt ikke så galt, jeg fangede ikke hvad der var galt med ham

Baatnakken
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
Favoritspiller: Prica

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Baatnakken » 25. okt 2025, 14:08

Speakeren ved indløb "Og på banen kommer her gæsterne fra Køge Boldklub"".. få nu den båtnakke væk

Besvar