Når man forlader ekkokammeret og begiver sig ud i virkeligheden, risikerer man at se og høre ting man er uenig i. Har man svært ved at rumme andres holdninger, er det en god ide at arbejde med sig selv. Og det findes der værktøjer til. Så med lidt knofedt og selvindsigt kan du måske snart se en kamp live igen snart - vi hepper på dig FlæskeFlæskeFrank skrev: ↑27. okt 2025, 18:02Hvordan er det til næste kamp? Kan man stille sig i udebaneafsnittet eller vil drengeværelset fylde det med deres egen agenda?
AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
-
RufusTheDog
- 2. div

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu kommer jeg på udebane, men gider ikke at være en del af nogle, som afbryder kampene eller laver truende bannere. Men sådan er vi så forskellige...RufusTheDog skrev: ↑28. okt 2025, 07:09Når man forlader ekkokammeret og begiver sig ud i virkeligheden, risikerer man at se og høre ting man er uenig i. Har man svært ved at rumme andres holdninger, er det en god ide at arbejde med sig selv. Og det findes der værktøjer til. Så med lidt knofedt og selvindsigt kan du måske snart se en kamp live igen snart - vi hepper på dig FlæskeFlæskeFrank skrev: ↑27. okt 2025, 18:02Hvordan er det til næste kamp? Kan man stille sig i udebaneafsnittet eller vil drengeværelset fylde det med deres egen agenda?![]()
- FlæskeFrank
-
RufusTheDog
- 2. div

Så lad bannerne og tennisboldene bliver hjemme. Det er såre simpelt.FlæskeFrank skrev: ↑28. okt 2025, 07:35Nu kommer jeg på udebane, men gider ikke at være en del af nogle, som afbryder kampene eller laver truende bannere. Men sådan er vi så forskellige...RufusTheDog skrev: ↑28. okt 2025, 07:09Når man forlader ekkokammeret og begiver sig ud i virkeligheden, risikerer man at se og høre ting man er uenig i. Har man svært ved at rumme andres holdninger, er det en god ide at arbejde med sig selv. Og det findes der værktøjer til. Så med lidt knofedt og selvindsigt kan du måske snart se en kamp live igen snart - vi hepper på dig FlæskeFlæskeFrank skrev: ↑27. okt 2025, 18:02Hvordan er det til næste kamp? Kan man stille sig i udebaneafsnittet eller vil drengeværelset fylde det med deres egen agenda?![]()
Ude i samme virkelighed findes der også nogle regler som egentlig er lavet for at alle kunne bevæge sig rundt sammen, uden de store udfordringer... at nogle så mener disse regler ikke gælder for en da man synes de er åndsvage er en anden snak. Her skal man lige lade sit inde curlingbarn blive sur og tælle til 10. Man er velkommen til at ytre sin mening, men på en måde så det ikke går ud over andre og indenfor de regler der nu engang er sat op!!!RufusTheDog skrev: ↑28. okt 2025, 07:09Når man forlader ekkokammeret og begiver sig ud i virkeligheden, risikerer man at se og høre ting man er uenig i. Har man svært ved at rumme andres holdninger, er det en god ide at arbejde med sig selv. Og det findes der værktøjer til. Så med lidt knofedt og selvindsigt kan du måske snart se en kamp live igen snart - vi hepper på dig FlæskeFlæskeFrank skrev: ↑27. okt 2025, 18:02Hvordan er det til næste kamp? Kan man stille sig i udebaneafsnittet eller vil drengeværelset fylde det med deres egen agenda?![]()
Så giv den gas på tribunen med protester og ytringer... MEN LAD DET BLIVE PÅ TRIBUNEN!!!
-
RufusTheDog
- 2. div

Min samvittighed er ren som en skovsø. MEN TAK FOR DET, ellers.hje1980 skrev: ↑28. okt 2025, 10:01Ude i samme virkelighed findes der også nogle regler som egentlig er lavet for at alle kunne bevæge sig rundt sammen, uden de store udfordringer... at nogle så mener disse regler ikke gælder for en da man synes de er åndsvage er en anden snak. Her skal man lige lade sit inde curlingbarn blive sur og tælle til 10. Man er velkommen til at ytre sin mening, men på en måde så det ikke går ud over andre og indenfor de regler der nu engang er sat op!!!RufusTheDog skrev: ↑28. okt 2025, 07:09Når man forlader ekkokammeret og begiver sig ud i virkeligheden, risikerer man at se og høre ting man er uenig i. Har man svært ved at rumme andres holdninger, er det en god ide at arbejde med sig selv. Og det findes der værktøjer til. Så med lidt knofedt og selvindsigt kan du måske snart se en kamp live igen snart - vi hepper på dig FlæskeFlæskeFrank skrev: ↑27. okt 2025, 18:02Hvordan er det til næste kamp? Kan man stille sig i udebaneafsnittet eller vil drengeværelset fylde det med deres egen agenda?![]()
Så giv den gas på tribunen med protester og ytringer... MEN LAD DET BLIVE PÅ TRIBUNEN!!!
Nu har du gentagne gange skrevet, at der ikke er stemning andre steder end på vest. Jeg flyttede for 6 år siden på Nord, og jeg tror der er brug for at overveje, hvad stemning egentlig er. Hvis stemning er kontinuerlig sang gennem 90 minutter er det rigtigt, så er der ingen stemning på Nord. Men hvis stemning også er tilråb, pres på modstandere og dommere afhængig af hvad der sker i kampene, ja så er der masser af stemning på Nord. Jeg bilder mig ikke ind at have svaret på hvad rigtig stemning er. Jeg har enorm respekt for det lydtæppe Vest lægger i kampene. Men jeg har altså også respekt for den måde tingene gøres på bitre nord. Jeg vil faktisk nødig undvære noget af det. Og når man tænker tilbage på nogle af de helt magiske oplevelser på stadion har det været når alle tribuner en sjælden grad smelter sammen.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 09:39Jacobsen ved udemærket hvad han laver når han skriver "Fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig" og "selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas" Ekstremt mange debat tråde herinde er blevet ødelagt fordi flere bider på den madding og begynder at diskutere sortklædte kokain scooter bande medlemmer.Erasmus Montanus skrev: ↑26. okt 2025, 08:38Jeg kender ikke din og Jakobsens historik, men i denne ordveksling er der altså ikke noget fra hans side, der umiliggør en almindelig, rolig debat.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 08:13Jeg ville ønske at man kunne have en helt almindelig rolig debat med dig. En debat uden diverse forsøg på at skabe drama og endnu en diskussion om unitas.Jakobsen skrev: ↑26. okt 2025, 00:58Jeg har skam været på stadion til fem hjemmekampe og være til to udekampe i denne sæson.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 00:47Jeg forstår ikke det første du skriver. Men jeg er heller ikke så klog..Jakobsen skrev: ↑25. okt 2025, 23:18
Synes der går lidt for meget auto-reaktion i, at det her bringes op ifht. at forsvare sig.
Jeg tror personligt ikke, at et minuts stilhed ændrer noget ifht. SSE, men det er jo ikke fordi jeg er uenig i kritikken eller, at de skal ud. Jeg tror der skal stærkere markeringer til f.eks. stemningsboykot eller tomme tribuner. At man tier stille i et minut gør ikke ondt på SSE.
Nej det ændrer ikke alverden, men forestil dig et ramaskrig det vil udløse hvis der var stemningsboykot i hele kampe, eller tomme tribuner.. Lige nu omhandler diskussionen 6 minutters stilhed (ikke 1 min) og flere er begyndt at brokke sig, så 90 min vil da gå helt galt..
En lille stikpille til dig og andre, i ville vide at det er fra 22-26 min i hver kamp, hvis nu i kom på stadion.
Jeg har i øvrigt været på Vest i alle de kampe, hvor tribunen ikke har været lukket fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig.
Og for nu at være ærlig synes jeg det har varieret lidt. Jeg synes husker, at det kun var et minuts tid der var stilhed undervejs og husker også kampe, hvor det var længere tid. Så det har ikke været mega tydeligt udover, at lydniveauet har været sænket i en periode.
Og det jeg mente er, at jeg synes der er lidt en overreaktion fra dig og andre ifht. at blive spidse over, at nogen udtrykker de ikke forstår den korte stemningsboykot. Det bliver altid den der auto reaktion med "så gør noget selv" selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas eller lign. fraktioner.
Jeg hæfter mig ved at der bliver nævnt at det påvirker de andre tribuner, de er allerede de mest slatne tribuner i DK så de kan ikke påvirkes negativt. Jeg siger heller ikke at man skal stille sig på vest og synge igennem boykottet, men man er velkommen til at prøve at få de andre tribuner igang fremfor at vente på at nogle folk man iøvrigt er uenige med gør det.
Jeg er ikke i tvivl om at du er at finde på stadion Jacobsen, den var mest henvendt til alle dem der sidder hjemme foran tv eller radio og brokker sig.
Det her skulle ikke handle om andet end at hvis man mener det ødelægger stemningen på de andre tribuner at vest holder kæft i 6 minutter så kommer man ikke særlig meget på stadion. Der er ingen stemning på de andre tribuner man kan ødelægge. Men man skal være mere end velkommen til at prøve at starte noget op..
Meget enig. Jeg synes også det kan blive meget ensidigt og, at det nærmest kun er kernen på Vest der er de rigtige fans/er fans på den rigtige måde. En langside er bare noget andet end en stemningstribune og især i Danmark. Derudover udvikler man sig jo også bare i at være fan. Nu har jeg aldrig haft meget til fælles med dem i de forskellige fraktioner så det har aldrig givet mening for mig at skulle være en del af Unitas eller hvad nu tilsvarende grupper har heddet tidligere, men jeg var tidligere stadig væk sådan en breddestemningsfan der stod på Vest, sang med for det meste osv.Klaus skrev: ↑29. okt 2025, 22:14Nu har du gentagne gange skrevet, at der ikke er stemning andre steder end på vest. Jeg flyttede for 6 år siden på Nord, og jeg tror der er brug for at overveje, hvad stemning egentlig er. Hvis stemning er kontinuerlig sang gennem 90 minutter er det rigtigt, så er der ingen stemning på Nord. Men hvis stemning også er tilråb, pres på modstandere og dommere afhængig af hvad der sker i kampene, ja så er der masser af stemning på Nord. Jeg bilder mig ikke ind at have svaret på hvad rigtig stemning er. Jeg har enorm respekt for det lydtæppe Vest lægger i kampene. Men jeg har altså også respekt for den måde tingene gøres på bitre nord. Jeg vil faktisk nødig undvære noget af det. Og når man tænker tilbage på nogle af de helt magiske oplevelser på stadion har det været når alle tribuner en sjælden grad smelter sammen.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 09:39Jacobsen ved udemærket hvad han laver når han skriver "Fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig" og "selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas" Ekstremt mange debat tråde herinde er blevet ødelagt fordi flere bider på den madding og begynder at diskutere sortklædte kokain scooter bande medlemmer.Erasmus Montanus skrev: ↑26. okt 2025, 08:38Jeg kender ikke din og Jakobsens historik, men i denne ordveksling er der altså ikke noget fra hans side, der umiliggør en almindelig, rolig debat.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 08:13Jeg ville ønske at man kunne have en helt almindelig rolig debat med dig. En debat uden diverse forsøg på at skabe drama og endnu en diskussion om unitas.Jakobsen skrev: ↑26. okt 2025, 00:58Jeg har skam været på stadion til fem hjemmekampe og være til to udekampe i denne sæson.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 00:47
Jeg forstår ikke det første du skriver. Men jeg er heller ikke så klog..
Nej det ændrer ikke alverden, men forestil dig et ramaskrig det vil udløse hvis der var stemningsboykot i hele kampe, eller tomme tribuner.. Lige nu omhandler diskussionen 6 minutters stilhed (ikke 1 min) og flere er begyndt at brokke sig, så 90 min vil da gå helt galt..
En lille stikpille til dig og andre, i ville vide at det er fra 22-26 min i hver kamp, hvis nu i kom på stadion.
Jeg har i øvrigt været på Vest i alle de kampe, hvor tribunen ikke har været lukket fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig.
Og for nu at være ærlig synes jeg det har varieret lidt. Jeg synes husker, at det kun var et minuts tid der var stilhed undervejs og husker også kampe, hvor det var længere tid. Så det har ikke været mega tydeligt udover, at lydniveauet har været sænket i en periode.
Og det jeg mente er, at jeg synes der er lidt en overreaktion fra dig og andre ifht. at blive spidse over, at nogen udtrykker de ikke forstår den korte stemningsboykot. Det bliver altid den der auto reaktion med "så gør noget selv" selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas eller lign. fraktioner.
Jeg hæfter mig ved at der bliver nævnt at det påvirker de andre tribuner, de er allerede de mest slatne tribuner i DK så de kan ikke påvirkes negativt. Jeg siger heller ikke at man skal stille sig på vest og synge igennem boykottet, men man er velkommen til at prøve at få de andre tribuner igang fremfor at vente på at nogle folk man iøvrigt er uenige med gør det.
Jeg er ikke i tvivl om at du er at finde på stadion Jacobsen, den var mest henvendt til alle dem der sidder hjemme foran tv eller radio og brokker sig.
Det her skulle ikke handle om andet end at hvis man mener det ødelægger stemningen på de andre tribuner at vest holder kæft i 6 minutter så kommer man ikke særlig meget på stadion. Der er ingen stemning på de andre tribuner man kan ødelægge. Men man skal være mere end velkommen til at prøve at starte noget op..
Jeg står sådan set stadig på Vest, men er rykket ud i siden. Jeg kan godt lide der er noget stemning på et stadion, men nu er vi også omkring de 40 i min vennegruppe og ses ikke så sit udover AaB så når vi ses til en kamp er det lige så meget også lige at drikke et par fadøl med vennerne og samle op på job, famiie osv. Der kan jeg godt blive lidt træt af stemningspolitiet på Vest f.eks. for så længe folk ikke stiller sig og glor mobil inde midt på Vest og bryder stemningsgruppen op kan jeg ikke se problemet. Det giver noget forskellige stemningsmæssigt om man står midt i klacken, står ude i siden på Vest fordi man trods gerne vil have lidt af stadionstemningen, man sidder på langsiden eller på familietribunen.
Det kunne da være smukt om man havde en hel syngende tribune på Vest, men det er jo bare ikke det der er marked til når man ser på hvor bredt publikummet er på Vest. Nu skal det selvfølgelig ikke blive for firkantet, men det er jo mest mænd i alderen 15 og op til et stykke i 30'erne der for alvor gider være stemningsskabende og jeg måske også i diverse fraktioner, at det måske er de lidt mere vilde/hårde typer som jeg personligt ikke rigtigt gider der typisk præger dem. Jeg har det lidt sådan, at vil man have flere stemningsskabende/bidragende fans så skal man måske også se på hvordan man får et stemningsskabende fanmiljø der appellerer bredere. Det er jo nok der man skal knække en kode ifht. til dem der måske godt ville gide bidrage, men ikke nødvendigvis ser sig selv i Ultras kulturen for så mange Ultras fans har AaB jo bare heller ikke.
RAUS RAUS SSE!
Jeg har siddet på langsiden de sidste 8-10 år. Hvis jeg ville synge i 90 minutter så stod jeg stadig bag mål, så det har intet med det at gøre. Der blev skrevet at stemningen på de andre tribuner blev dårlig under og efter de 6 minutters stilhed. Jeg holder fast i at stemningen på de andre tribuner aldrig har været god. Det er en kamp uden lige at få de andre tribuner til bare at rejse sig under indløb eller deltage under råb mellem langsiden og vest. Samtidig kan man se et helt brøndby stadion hoppe. Et helt århus stadion synge med på de hviii. Odense stadion, parken. Viborg. Midtjylland.Klaus skrev: ↑29. okt 2025, 22:14Nu har du gentagne gange skrevet, at der ikke er stemning andre steder end på vest. Jeg flyttede for 6 år siden på Nord, og jeg tror der er brug for at overveje, hvad stemning egentlig er. Hvis stemning er kontinuerlig sang gennem 90 minutter er det rigtigt, så er der ingen stemning på Nord. Men hvis stemning også er tilråb, pres på modstandere og dommere afhængig af hvad der sker i kampene, ja så er der masser af stemning på Nord. Jeg bilder mig ikke ind at have svaret på hvad rigtig stemning er. Jeg har enorm respekt for det lydtæppe Vest lægger i kampene. Men jeg har altså også respekt for den måde tingene gøres på bitre nord. Jeg vil faktisk nødig undvære noget af det. Og når man tænker tilbage på nogle af de helt magiske oplevelser på stadion har det været når alle tribuner en sjælden grad smelter sammen.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 09:39Jacobsen ved udemærket hvad han laver når han skriver "Fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig" og "selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas" Ekstremt mange debat tråde herinde er blevet ødelagt fordi flere bider på den madding og begynder at diskutere sortklædte kokain scooter bande medlemmer.Erasmus Montanus skrev: ↑26. okt 2025, 08:38Jeg kender ikke din og Jakobsens historik, men i denne ordveksling er der altså ikke noget fra hans side, der umiliggør en almindelig, rolig debat.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 08:13Jeg ville ønske at man kunne have en helt almindelig rolig debat med dig. En debat uden diverse forsøg på at skabe drama og endnu en diskussion om unitas.Jakobsen skrev: ↑26. okt 2025, 00:58Jeg har skam været på stadion til fem hjemmekampe og være til to udekampe i denne sæson.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 00:47
Jeg forstår ikke det første du skriver. Men jeg er heller ikke så klog..
Vi har alle muligheder for at have en vild stemning men nordjyderne vil hellere sidde med armene over kors og råbe av av av imens de drikker deres medbragte dåseøl og æder deres madpakker..
Det passer simpelthen ikke det meste af det du skriver.RicoBR02 skrev: ↑30. okt 2025, 08:45Jeg har siddet på langsiden de sidste 8-10 år. Hvis jeg ville synge i 90 minutter så stod jeg stadig bag mål, så det har intet med det at gøre. Der blev skrevet at stemningen på de andre tribuner blev dårlig under og efter de 6 minutters stilhed. Jeg holder fast i at stemningen på de andre tribuner aldrig har været god. Det er en kamp uden lige at få de andre tribuner til bare at rejse sig under indløb eller deltage under råb mellem langsiden og vest. Samtidig kan man se et helt brøndby stadion hoppe. Et helt århus stadion synge med på de hviii. Odense stadion, parken. Viborg. Midtjylland.Klaus skrev: ↑29. okt 2025, 22:14Nu har du gentagne gange skrevet, at der ikke er stemning andre steder end på vest. Jeg flyttede for 6 år siden på Nord, og jeg tror der er brug for at overveje, hvad stemning egentlig er. Hvis stemning er kontinuerlig sang gennem 90 minutter er det rigtigt, så er der ingen stemning på Nord. Men hvis stemning også er tilråb, pres på modstandere og dommere afhængig af hvad der sker i kampene, ja så er der masser af stemning på Nord. Jeg bilder mig ikke ind at have svaret på hvad rigtig stemning er. Jeg har enorm respekt for det lydtæppe Vest lægger i kampene. Men jeg har altså også respekt for den måde tingene gøres på bitre nord. Jeg vil faktisk nødig undvære noget af det. Og når man tænker tilbage på nogle af de helt magiske oplevelser på stadion har det været når alle tribuner en sjælden grad smelter sammen.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 09:39Jacobsen ved udemærket hvad han laver når han skriver "Fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig" og "selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas" Ekstremt mange debat tråde herinde er blevet ødelagt fordi flere bider på den madding og begynder at diskutere sortklædte kokain scooter bande medlemmer.Erasmus Montanus skrev: ↑26. okt 2025, 08:38Jeg kender ikke din og Jakobsens historik, men i denne ordveksling er der altså ikke noget fra hans side, der umiliggør en almindelig, rolig debat.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 08:13Jeg ville ønske at man kunne have en helt almindelig rolig debat med dig. En debat uden diverse forsøg på at skabe drama og endnu en diskussion om unitas.Jakobsen skrev: ↑26. okt 2025, 00:58
Jeg har skam været på stadion til fem hjemmekampe og være til to udekampe i denne sæson.
Vi har alle muligheder for at have en vild stemning men nordjyderne vil hellere sidde med armene over kors og råbe av av av imens de drikker deres medbragte dåseøl og æder deres madpakker..
Jeg ser også kampe på langsiden i ny og næ og der er da pæn opbakning til at rejse sig op under indløb og råbe efternavne osv. Derudover kan jeg da høre fra Vest, at langsiden synger med på f.eksa. Hey AaB - Forza de Røde.
Og, at vi har nogen fans på et stadion der ikke deltager - lev med det. Der er mange måder at være fans på. Og måske skulle man også se indad i vores ultras miljø/stemningsskabende fans og se på hvorfor man ikke evner få flere til at tilslutte sig til stemningen.
Tvivler ærligtalt en del på din analyse af, at nordjyder skulle være så meget anerledes fra fans i andre landsdele.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Samt ternede plaider!RicoBR02 skrev: ↑30. okt 2025, 08:45Jeg har siddet på langsiden de sidste 8-10 år. Hvis jeg ville synge i 90 minutter så stod jeg stadig bag mål, så det har intet med det at gøre. Der blev skrevet at stemningen på de andre tribuner blev dårlig under og efter de 6 minutters stilhed. Jeg holder fast i at stemningen på de andre tribuner aldrig har været god. Det er en kamp uden lige at få de andre tribuner til bare at rejse sig under indløb eller deltage under råb mellem langsiden og vest. Samtidig kan man se et helt brøndby stadion hoppe. Et helt århus stadion synge med på de hviii. Odense stadion, parken. Viborg. Midtjylland.Klaus skrev: ↑29. okt 2025, 22:14Nu har du gentagne gange skrevet, at der ikke er stemning andre steder end på vest. Jeg flyttede for 6 år siden på Nord, og jeg tror der er brug for at overveje, hvad stemning egentlig er. Hvis stemning er kontinuerlig sang gennem 90 minutter er det rigtigt, så er der ingen stemning på Nord. Men hvis stemning også er tilråb, pres på modstandere og dommere afhængig af hvad der sker i kampene, ja så er der masser af stemning på Nord. Jeg bilder mig ikke ind at have svaret på hvad rigtig stemning er. Jeg har enorm respekt for det lydtæppe Vest lægger i kampene. Men jeg har altså også respekt for den måde tingene gøres på bitre nord. Jeg vil faktisk nødig undvære noget af det. Og når man tænker tilbage på nogle af de helt magiske oplevelser på stadion har det været når alle tribuner en sjælden grad smelter sammen.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 09:39Jacobsen ved udemærket hvad han laver når han skriver "Fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig" og "selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas" Ekstremt mange debat tråde herinde er blevet ødelagt fordi flere bider på den madding og begynder at diskutere sortklædte kokain scooter bande medlemmer.Erasmus Montanus skrev: ↑26. okt 2025, 08:38Jeg kender ikke din og Jakobsens historik, men i denne ordveksling er der altså ikke noget fra hans side, der umiliggør en almindelig, rolig debat.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 08:13Jeg ville ønske at man kunne have en helt almindelig rolig debat med dig. En debat uden diverse forsøg på at skabe drama og endnu en diskussion om unitas.Jakobsen skrev: ↑26. okt 2025, 00:58
Jeg har skam været på stadion til fem hjemmekampe og være til to udekampe i denne sæson.
Ædruelighedens stemme
-
RufusTheDog
- 2. div

Jakobsen skrev: ↑30. okt 2025, 09:12Det passer simpelthen ikke det meste af det du skriver.RicoBR02 skrev: ↑30. okt 2025, 08:45Jeg har siddet på langsiden de sidste 8-10 år. Hvis jeg ville synge i 90 minutter så stod jeg stadig bag mål, så det har intet med det at gøre. Der blev skrevet at stemningen på de andre tribuner blev dårlig under og efter de 6 minutters stilhed. Jeg holder fast i at stemningen på de andre tribuner aldrig har været god. Det er en kamp uden lige at få de andre tribuner til bare at rejse sig under indløb eller deltage under råb mellem langsiden og vest. Samtidig kan man se et helt brøndby stadion hoppe. Et helt århus stadion synge med på de hviii. Odense stadion, parken. Viborg. Midtjylland.Klaus skrev: ↑29. okt 2025, 22:14Nu har du gentagne gange skrevet, at der ikke er stemning andre steder end på vest. Jeg flyttede for 6 år siden på Nord, og jeg tror der er brug for at overveje, hvad stemning egentlig er. Hvis stemning er kontinuerlig sang gennem 90 minutter er det rigtigt, så er der ingen stemning på Nord. Men hvis stemning også er tilråb, pres på modstandere og dommere afhængig af hvad der sker i kampene, ja så er der masser af stemning på Nord. Jeg bilder mig ikke ind at have svaret på hvad rigtig stemning er. Jeg har enorm respekt for det lydtæppe Vest lægger i kampene. Men jeg har altså også respekt for den måde tingene gøres på bitre nord. Jeg vil faktisk nødig undvære noget af det. Og når man tænker tilbage på nogle af de helt magiske oplevelser på stadion har det været når alle tribuner en sjælden grad smelter sammen.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 09:39Jacobsen ved udemærket hvad han laver når han skriver "Fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig" og "selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas" Ekstremt mange debat tråde herinde er blevet ødelagt fordi flere bider på den madding og begynder at diskutere sortklædte kokain scooter bande medlemmer.Erasmus Montanus skrev: ↑26. okt 2025, 08:38Jeg kender ikke din og Jakobsens historik, men i denne ordveksling er der altså ikke noget fra hans side, der umiliggør en almindelig, rolig debat.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 08:13
Jeg ville ønske at man kunne have en helt almindelig rolig debat med dig. En debat uden diverse forsøg på at skabe drama og endnu en diskussion om unitas.
Jeg ser også kampe på langsiden i ny og næ og der er da pæn opbakning til at rejse sig op under indløb og råbe efternavne osv. Derudover kan jeg da høre fra Vest, at langsiden synger med på f.eksa. Hey AaB - Forza de Røde.
Og, at vi har nogen fans på et stadion der ikke deltager - lev med det. Der er mange måder at være fans på. Og måske skulle man også se indad i vores ultras miljø/stemningsskabende fans og se på hvorfor man ikke evner få flere til at tilslutte sig til stemningen.
Tvivler ærligtalt en del på din analyse af, at nordjyder skulle være så meget anerledes fra fans i andre landsdele.
Klassisk debatsiden at skyde på dem der prøver at gøre noget.
Hvorfor deltager marginaltilskuerne, hos brøndby eller fuckerne? Deres kerne laver mange flere ting der burde skræmme folk væk. Hvad er det konkret de gør bedre i din optik? For det er stort set samme metode og setup der bruges alle steder.
Jeg tror et par år med succes og ro på hvad der sker i klubben ville hjælpe gevaldigt.
Du kan tvivle ligeså tosset du vil.. Og du skal ikke gøre det her til et ultras problem igen. Det kan ikke passe at du kun vil diskutere når du kan se at du har opbakning fra andre. Tag et kig rundt på andre stadions i danmark og se forskellen..Jakobsen skrev: ↑30. okt 2025, 09:12Det passer simpelthen ikke det meste af det du skriver.RicoBR02 skrev: ↑30. okt 2025, 08:45Jeg har siddet på langsiden de sidste 8-10 år. Hvis jeg ville synge i 90 minutter så stod jeg stadig bag mål, så det har intet med det at gøre. Der blev skrevet at stemningen på de andre tribuner blev dårlig under og efter de 6 minutters stilhed. Jeg holder fast i at stemningen på de andre tribuner aldrig har været god. Det er en kamp uden lige at få de andre tribuner til bare at rejse sig under indløb eller deltage under råb mellem langsiden og vest. Samtidig kan man se et helt brøndby stadion hoppe. Et helt århus stadion synge med på de hviii. Odense stadion, parken. Viborg. Midtjylland.Klaus skrev: ↑29. okt 2025, 22:14Nu har du gentagne gange skrevet, at der ikke er stemning andre steder end på vest. Jeg flyttede for 6 år siden på Nord, og jeg tror der er brug for at overveje, hvad stemning egentlig er. Hvis stemning er kontinuerlig sang gennem 90 minutter er det rigtigt, så er der ingen stemning på Nord. Men hvis stemning også er tilråb, pres på modstandere og dommere afhængig af hvad der sker i kampene, ja så er der masser af stemning på Nord. Jeg bilder mig ikke ind at have svaret på hvad rigtig stemning er. Jeg har enorm respekt for det lydtæppe Vest lægger i kampene. Men jeg har altså også respekt for den måde tingene gøres på bitre nord. Jeg vil faktisk nødig undvære noget af det. Og når man tænker tilbage på nogle af de helt magiske oplevelser på stadion har det været når alle tribuner en sjælden grad smelter sammen.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 09:39Jacobsen ved udemærket hvad han laver når han skriver "Fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig" og "selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas" Ekstremt mange debat tråde herinde er blevet ødelagt fordi flere bider på den madding og begynder at diskutere sortklædte kokain scooter bande medlemmer.Erasmus Montanus skrev: ↑26. okt 2025, 08:38Jeg kender ikke din og Jakobsens historik, men i denne ordveksling er der altså ikke noget fra hans side, der umiliggør en almindelig, rolig debat.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 08:13
Jeg ville ønske at man kunne have en helt almindelig rolig debat med dig. En debat uden diverse forsøg på at skabe drama og endnu en diskussion om unitas.
Jeg er også fast på langsiden, og vil sige ingen af jer har ret / det er ikke er så simpelt/ensidigt. Det er en en unødvendig og usand karikatur der tegnes af dem på langsiden, men derfor er det jo stadig rigtigt at det væsentligt bedre i tilsvarende fansegment hos de klubber vi gerne vil sammenligne os med.RufusTheDog skrev: ↑30. okt 2025, 11:02Jakobsen skrev: ↑30. okt 2025, 09:12Det passer simpelthen ikke det meste af det du skriver.RicoBR02 skrev: ↑30. okt 2025, 08:45Jeg har siddet på langsiden de sidste 8-10 år. Hvis jeg ville synge i 90 minutter så stod jeg stadig bag mål, så det har intet med det at gøre. Der blev skrevet at stemningen på de andre tribuner blev dårlig under og efter de 6 minutters stilhed. Jeg holder fast i at stemningen på de andre tribuner aldrig har været god. Det er en kamp uden lige at få de andre tribuner til bare at rejse sig under indløb eller deltage under råb mellem langsiden og vest. Samtidig kan man se et helt brøndby stadion hoppe. Et helt århus stadion synge med på de hviii. Odense stadion, parken. Viborg. Midtjylland.Klaus skrev: ↑29. okt 2025, 22:14Nu har du gentagne gange skrevet, at der ikke er stemning andre steder end på vest. Jeg flyttede for 6 år siden på Nord, og jeg tror der er brug for at overveje, hvad stemning egentlig er. Hvis stemning er kontinuerlig sang gennem 90 minutter er det rigtigt, så er der ingen stemning på Nord. Men hvis stemning også er tilråb, pres på modstandere og dommere afhængig af hvad der sker i kampene, ja så er der masser af stemning på Nord. Jeg bilder mig ikke ind at have svaret på hvad rigtig stemning er. Jeg har enorm respekt for det lydtæppe Vest lægger i kampene. Men jeg har altså også respekt for den måde tingene gøres på bitre nord. Jeg vil faktisk nødig undvære noget af det. Og når man tænker tilbage på nogle af de helt magiske oplevelser på stadion har det været når alle tribuner en sjælden grad smelter sammen.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 09:39Jacobsen ved udemærket hvad han laver når han skriver "Fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig" og "selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas" Ekstremt mange debat tråde herinde er blevet ødelagt fordi flere bider på den madding og begynder at diskutere sortklædte kokain scooter bande medlemmer.Erasmus Montanus skrev: ↑26. okt 2025, 08:38
Jeg kender ikke din og Jakobsens historik, men i denne ordveksling er der altså ikke noget fra hans side, der umiliggør en almindelig, rolig debat.
Hvorfor deltager marginaltilskuerne, hos brøndby eller fuckerne? Deres kerne laver mange flere ting der burde skræmme folk væk. Hvad er det konkret de gør bedre i din optik? For det er stort set samme metode og setup der bruges alle steder.
Jeg tror et par år med succes og ro på hvad der sker i klubben ville hjælpe gevaldigt.
Jeg tror altså det er en væsentligt faktor at det har gået som det har gået for klubben og at der er så mange tomme sæder. Det er en anden følelse at sidde omringet af mennesker og den "buzz" der er i gruppen - også på Nord, og så sidde omringet af tomme stole. Jeg kan godt lide at stemme i råb/sange, men det har jeg da ikke særligt meget lyst til når der er mere end halvtomt omkring mig.
Den tror jeg lige jeg må have igen. Hvor er det du mener, at jeg ikke har villet diskutere. Jeg synes jo nu nok jeg har fået masser af hug herinde for at tage et hos nogen upopulært standpunkt.RicoBR02 skrev: ↑30. okt 2025, 11:36Du kan tvivle ligeså tosset du vil.. Og du skal ikke gøre det her til et ultras problem igen. Det kan ikke passe at du kun vil diskutere når du kan se at du har opbakning fra andre. Tag et kig rundt på andre stadions i danmark og se forskellen..Jakobsen skrev: ↑30. okt 2025, 09:12Det passer simpelthen ikke det meste af det du skriver.RicoBR02 skrev: ↑30. okt 2025, 08:45Jeg har siddet på langsiden de sidste 8-10 år. Hvis jeg ville synge i 90 minutter så stod jeg stadig bag mål, så det har intet med det at gøre. Der blev skrevet at stemningen på de andre tribuner blev dårlig under og efter de 6 minutters stilhed. Jeg holder fast i at stemningen på de andre tribuner aldrig har været god. Det er en kamp uden lige at få de andre tribuner til bare at rejse sig under indløb eller deltage under råb mellem langsiden og vest. Samtidig kan man se et helt brøndby stadion hoppe. Et helt århus stadion synge med på de hviii. Odense stadion, parken. Viborg. Midtjylland.Klaus skrev: ↑29. okt 2025, 22:14Nu har du gentagne gange skrevet, at der ikke er stemning andre steder end på vest. Jeg flyttede for 6 år siden på Nord, og jeg tror der er brug for at overveje, hvad stemning egentlig er. Hvis stemning er kontinuerlig sang gennem 90 minutter er det rigtigt, så er der ingen stemning på Nord. Men hvis stemning også er tilråb, pres på modstandere og dommere afhængig af hvad der sker i kampene, ja så er der masser af stemning på Nord. Jeg bilder mig ikke ind at have svaret på hvad rigtig stemning er. Jeg har enorm respekt for det lydtæppe Vest lægger i kampene. Men jeg har altså også respekt for den måde tingene gøres på bitre nord. Jeg vil faktisk nødig undvære noget af det. Og når man tænker tilbage på nogle af de helt magiske oplevelser på stadion har det været når alle tribuner en sjælden grad smelter sammen.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 09:39Jacobsen ved udemærket hvad han laver når han skriver "Fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig" og "selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas" Ekstremt mange debat tråde herinde er blevet ødelagt fordi flere bider på den madding og begynder at diskutere sortklædte kokain scooter bande medlemmer.Erasmus Montanus skrev: ↑26. okt 2025, 08:38
Jeg kender ikke din og Jakobsens historik, men i denne ordveksling er der altså ikke noget fra hans side, der umiliggør en almindelig, rolig debat.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Både/og. Klart, at SSE22-derouten har kostet på stemningen, men Nord har bare alle dage været stille og med korslagte arme (og plaider) sammenlignet med netop ovenstående klubber.Belwas skrev: ↑30. okt 2025, 12:50Jeg er også fast på langsiden, og vil sige ingen af jer har ret / det er ikke er så simpelt/ensidigt. Det er en en unødvendig og usand karikatur der tegnes af dem på langsiden, men derfor er det jo stadig rigtigt at det væsentligt bedre i tilsvarende fansegment hos de klubber vi gerne vil sammenligne os med.RufusTheDog skrev: ↑30. okt 2025, 11:02Jakobsen skrev: ↑30. okt 2025, 09:12Det passer simpelthen ikke det meste af det du skriver.RicoBR02 skrev: ↑30. okt 2025, 08:45Jeg har siddet på langsiden de sidste 8-10 år. Hvis jeg ville synge i 90 minutter så stod jeg stadig bag mål, så det har intet med det at gøre. Der blev skrevet at stemningen på de andre tribuner blev dårlig under og efter de 6 minutters stilhed. Jeg holder fast i at stemningen på de andre tribuner aldrig har været god. Det er en kamp uden lige at få de andre tribuner til bare at rejse sig under indløb eller deltage under råb mellem langsiden og vest. Samtidig kan man se et helt brøndby stadion hoppe. Et helt århus stadion synge med på de hviii. Odense stadion, parken. Viborg. Midtjylland.Klaus skrev: ↑29. okt 2025, 22:14Nu har du gentagne gange skrevet, at der ikke er stemning andre steder end på vest. Jeg flyttede for 6 år siden på Nord, og jeg tror der er brug for at overveje, hvad stemning egentlig er. Hvis stemning er kontinuerlig sang gennem 90 minutter er det rigtigt, så er der ingen stemning på Nord. Men hvis stemning også er tilråb, pres på modstandere og dommere afhængig af hvad der sker i kampene, ja så er der masser af stemning på Nord. Jeg bilder mig ikke ind at have svaret på hvad rigtig stemning er. Jeg har enorm respekt for det lydtæppe Vest lægger i kampene. Men jeg har altså også respekt for den måde tingene gøres på bitre nord. Jeg vil faktisk nødig undvære noget af det. Og når man tænker tilbage på nogle af de helt magiske oplevelser på stadion har det været når alle tribuner en sjælden grad smelter sammen.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 09:39
Jacobsen ved udemærket hvad han laver når han skriver "Fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig" og "selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas" Ekstremt mange debat tråde herinde er blevet ødelagt fordi flere bider på den madding og begynder at diskutere sortklædte kokain scooter bande medlemmer.
Jeg tror altså det er en væsentligt faktor at det har gået som det har gået for klubben og at der er så mange tomme sæder. Det er en anden følelse at sidde omringet af mennesker og den "buzz" der er i gruppen - også på Nord, og så sidde omringet af tomme stole. Jeg kan godt lide at stemme i råb/sange, men det har jeg da ikke særligt meget lyst til når der er mere end halvtomt omkring mig.
Og jeg tror, som Rico, at mentaliteten i høj grad spiller en rolle. Nordjyder er bare anderledes - der skal satme meget til at rive os med, og man skal jo heller ikke rende og juble for meget.
Ædruelighedens stemme
-
RufusTheDog
- 2. div

Du fejlciterer vist, jeg har intet negativt sagt om Nord, omend jeg også selv har oplevet ekstrem passivitet derovre.Belwas skrev: ↑30. okt 2025, 12:50Jeg er også fast på langsiden, og vil sige ingen af jer har ret / det er ikke er så simpelt/ensidigt. Det er en en unødvendig og usand karikatur der tegnes af dem på langsiden, men derfor er det jo stadig rigtigt at det væsentligt bedre i tilsvarende fansegment hos de klubber vi gerne vil sammenligne os med.RufusTheDog skrev: ↑30. okt 2025, 11:02Jakobsen skrev: ↑30. okt 2025, 09:12Det passer simpelthen ikke det meste af det du skriver.RicoBR02 skrev: ↑30. okt 2025, 08:45Jeg har siddet på langsiden de sidste 8-10 år. Hvis jeg ville synge i 90 minutter så stod jeg stadig bag mål, så det har intet med det at gøre. Der blev skrevet at stemningen på de andre tribuner blev dårlig under og efter de 6 minutters stilhed. Jeg holder fast i at stemningen på de andre tribuner aldrig har været god. Det er en kamp uden lige at få de andre tribuner til bare at rejse sig under indløb eller deltage under råb mellem langsiden og vest. Samtidig kan man se et helt brøndby stadion hoppe. Et helt århus stadion synge med på de hviii. Odense stadion, parken. Viborg. Midtjylland.Klaus skrev: ↑29. okt 2025, 22:14Nu har du gentagne gange skrevet, at der ikke er stemning andre steder end på vest. Jeg flyttede for 6 år siden på Nord, og jeg tror der er brug for at overveje, hvad stemning egentlig er. Hvis stemning er kontinuerlig sang gennem 90 minutter er det rigtigt, så er der ingen stemning på Nord. Men hvis stemning også er tilråb, pres på modstandere og dommere afhængig af hvad der sker i kampene, ja så er der masser af stemning på Nord. Jeg bilder mig ikke ind at have svaret på hvad rigtig stemning er. Jeg har enorm respekt for det lydtæppe Vest lægger i kampene. Men jeg har altså også respekt for den måde tingene gøres på bitre nord. Jeg vil faktisk nødig undvære noget af det. Og når man tænker tilbage på nogle af de helt magiske oplevelser på stadion har det været når alle tribuner en sjælden grad smelter sammen.RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 09:39
Jacobsen ved udemærket hvad han laver når han skriver "Fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig" og "selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas" Ekstremt mange debat tråde herinde er blevet ødelagt fordi flere bider på den madding og begynder at diskutere sortklædte kokain scooter bande medlemmer.
Men er ellers ret enig i dine teser.
Ja også det, og så er Nordjyder generelt klogereR Rosenberg skrev: ↑30. okt 2025, 19:00Både/og. Klart, at SSE22-derouten har kostet på stemningen, men Nord har bare alle dage været stille og med korslagte arme (og plaider) sammenlignet med netop ovenstående klubber.Belwas skrev: ↑30. okt 2025, 12:50Jeg er også fast på langsiden, og vil sige ingen af jer har ret / det er ikke er så simpelt/ensidigt. Det er en en unødvendig og usand karikatur der tegnes af dem på langsiden, men derfor er det jo stadig rigtigt at det væsentligt bedre i tilsvarende fansegment hos de klubber vi gerne vil sammenligne os med.RufusTheDog skrev: ↑30. okt 2025, 11:02Jakobsen skrev: ↑30. okt 2025, 09:12Det passer simpelthen ikke det meste af det du skriver.RicoBR02 skrev: ↑30. okt 2025, 08:45Jeg har siddet på langsiden de sidste 8-10 år. Hvis jeg ville synge i 90 minutter så stod jeg stadig bag mål, så det har intet med det at gøre. Der blev skrevet at stemningen på de andre tribuner blev dårlig under og efter de 6 minutters stilhed. Jeg holder fast i at stemningen på de andre tribuner aldrig har været god. Det er en kamp uden lige at få de andre tribuner til bare at rejse sig under indløb eller deltage under råb mellem langsiden og vest. Samtidig kan man se et helt brøndby stadion hoppe. Et helt århus stadion synge med på de hviii. Odense stadion, parken. Viborg. Midtjylland.Klaus skrev: ↑29. okt 2025, 22:14
Nu har du gentagne gange skrevet, at der ikke er stemning andre steder end på vest. Jeg flyttede for 6 år siden på Nord, og jeg tror der er brug for at overveje, hvad stemning egentlig er. Hvis stemning er kontinuerlig sang gennem 90 minutter er det rigtigt, så er der ingen stemning på Nord. Men hvis stemning også er tilråb, pres på modstandere og dommere afhængig af hvad der sker i kampene, ja så er der masser af stemning på Nord. Jeg bilder mig ikke ind at have svaret på hvad rigtig stemning er. Jeg har enorm respekt for det lydtæppe Vest lægger i kampene. Men jeg har altså også respekt for den måde tingene gøres på bitre nord. Jeg vil faktisk nødig undvære noget af det. Og når man tænker tilbage på nogle af de helt magiske oplevelser på stadion har det været når alle tribuner en sjælden grad smelter sammen.
Og jeg tror, som Rico, at mentaliteten i høj grad spiller en rolle. Nordjyder er bare anderledes - der skal satme meget til at rive os med, og man skal jo heller ikke rende og juble for meget.
-
R Rosenberg
- Allstar

Er det så ikke nordjyder, der går til håndbold?Martino1 skrev: ↑1. nov 2025, 08:04Ja også det, og så er Nordjyder generelt klogereR Rosenberg skrev: ↑30. okt 2025, 19:00Både/og. Klart, at SSE22-derouten har kostet på stemningen, men Nord har bare alle dage været stille og med korslagte arme (og plaider) sammenlignet med netop ovenstående klubber.Belwas skrev: ↑30. okt 2025, 12:50Jeg er også fast på langsiden, og vil sige ingen af jer har ret / det er ikke er så simpelt/ensidigt. Det er en en unødvendig og usand karikatur der tegnes af dem på langsiden, men derfor er det jo stadig rigtigt at det væsentligt bedre i tilsvarende fansegment hos de klubber vi gerne vil sammenligne os med.RufusTheDog skrev: ↑30. okt 2025, 11:02Jakobsen skrev: ↑30. okt 2025, 09:12Det passer simpelthen ikke det meste af det du skriver.RicoBR02 skrev: ↑30. okt 2025, 08:45
Jeg har siddet på langsiden de sidste 8-10 år. Hvis jeg ville synge i 90 minutter så stod jeg stadig bag mål, så det har intet med det at gøre. Der blev skrevet at stemningen på de andre tribuner blev dårlig under og efter de 6 minutters stilhed. Jeg holder fast i at stemningen på de andre tribuner aldrig har været god. Det er en kamp uden lige at få de andre tribuner til bare at rejse sig under indløb eller deltage under råb mellem langsiden og vest. Samtidig kan man se et helt brøndby stadion hoppe. Et helt århus stadion synge med på de hviii. Odense stadion, parken. Viborg. Midtjylland.
Og jeg tror, som Rico, at mentaliteten i høj grad spiller en rolle. Nordjyder er bare anderledes - der skal satme meget til at rive os med, og man skal jo heller ikke rende og juble for meget.hvorfor de ikke gider synge med på sange med et lix tal på 2, men bare gerne vil se fodbold...
Ædruelighedens stemme
Shhhh. Vi snakker aldrig om håndbold - det er pissefarligt.R Rosenberg skrev: ↑1. nov 2025, 09:47Er det så ikke nordjyder, der går til håndbold?Martino1 skrev: ↑1. nov 2025, 08:04Ja også det, og så er Nordjyder generelt klogereR Rosenberg skrev: ↑30. okt 2025, 19:00Både/og. Klart, at SSE22-derouten har kostet på stemningen, men Nord har bare alle dage været stille og med korslagte arme (og plaider) sammenlignet med netop ovenstående klubber.Belwas skrev: ↑30. okt 2025, 12:50Jeg er også fast på langsiden, og vil sige ingen af jer har ret / det er ikke er så simpelt/ensidigt. Det er en en unødvendig og usand karikatur der tegnes af dem på langsiden, men derfor er det jo stadig rigtigt at det væsentligt bedre i tilsvarende fansegment hos de klubber vi gerne vil sammenligne os med.RufusTheDog skrev: ↑30. okt 2025, 11:02Jakobsen skrev: ↑30. okt 2025, 09:12
Det passer simpelthen ikke det meste af det du skriver.
Og jeg tror, som Rico, at mentaliteten i høj grad spiller en rolle. Nordjyder er bare anderledes - der skal satme meget til at rive os med, og man skal jo heller ikke rende og juble for meget.hvorfor de ikke gider synge med på sange med et lix tal på 2, men bare gerne vil se fodbold...
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Tuxen ude at forsvare fans. Han er gået fra binus til at ride på tyren i mit interne regnskab.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby