Middelfart - AaB den 1. november 2025
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Middelfart - AaB den 1. november 2025
Ny dag, ny vigtig kamp!
Hvis alt går fuldstændig i hak, så kan vi ligge nummer to når runden er slut. Vanvittigt at tænke på med vores dårlige start.
Hvis alt går fuldstændig i hak, så kan vi ligge nummer to når runden er slut. Vanvittigt at tænke på med vores dårlige start.
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Snart en time siden DSB rullede fra 9000 med en vognfuld glade mennesker
Skal nok blive en fin dag i Middle-fart
Skal nok blive en fin dag i Middle-fart
Lindmark / Vendelbokartellet
-
Halamadrid
- 2. div

- Favoritspiller: Lucas Andersen
Utrolig vigtig kamp i dag - det skal være 3 point. Det vil sende os over Horsens. Vores offensiv begynder at virke skarp og synes man kan se at holdet vokser gradvist kamp for kamp.
Dommedagspeofetierne om nedrykning osv. Må være pakket endeligt væk - det her handler om oprykning. Det bliver svært, men ser ikke umuligt ud efterhånden.
Kom nu med de 3 point og lad os slutte efteråret godt af.
Dommedagspeofetierne om nedrykning osv. Må være pakket endeligt væk - det her handler om oprykning. Det bliver svært, men ser ikke umuligt ud efterhånden.
Kom nu med de 3 point og lad os slutte efteråret godt af.
Jeg byder ind med:
Adam - tiede - arnor - Marc
Bomme - Jasson - Ross
Kelvin - Helle - Normann
Adam - tiede - arnor - Marc
Bomme - Jasson - Ross
Kelvin - Helle - Normann
Middelfart Stadion er ligaens mindste, og Tiedemann udtalte ved sin start at han var vant til til at spille på store Stadions. Så det er måske bare en af de kampe man ikke kan forvente en af de bedre kampe fra ham, ligesom hans kamp ude mod B93, nok var en kamp blandt mange kampe, og bare ikke ekstra inspirende.
Det samme kan man sige om Kornelius Normann. Hans start ude mod Aarhus Fremad og B93 virkede ikke ekstra begejstrende i mængden af kampe.
Det er ikke sådan at jeg ikke mener de skal i start opstillingen, det er bare at dæmpe forventningen om den klare sejr. Kampen skal vindes til at bevare troen på oprykning
Det samme kan man sige om Kornelius Normann. Hans start ude mod Aarhus Fremad og B93 virkede ikke ekstra begejstrende i mængden af kampe.
Det er ikke sådan at jeg ikke mener de skal i start opstillingen, det er bare at dæmpe forventningen om den klare sejr. Kampen skal vindes til at bevare troen på oprykning
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Det virker oplagt. Dog kan man spekulere i, om Højers forventning om et mudder-helvede af en bane kunne få ham til at sætte Børsting på banen frem for eks Ross.
Edit: Det blev så Håpnes i stedet for Ross.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Fornuftig start-11. Havde nok ca valgt det samme ud fra hvad der er til rådighed pt.
Han er SÅ god! 
Dejlig Normann

Link modtages gerne
Dejligt at komme tidligt foran. Mellemfis har scoret 11 må i 14 kampe, så det giver god ro i mavsen!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
frankstrandli
- Lilleput

- Favoritspiller: Frank Strandli
Hvordan spiller vi?
Fornuftigt og kontrolleret, men ikke prangende. Er en ret dårlig bane.
Ligner en kamp, hvor vi vil have et stort fysisk overskud de sidste 30 minutter. Men ja, dårlige bane som udfordrer vores mere teknisk begrænsede spilere. Arnorsson har fumlet med bolden et par gange allerede.
MBK kommer til små chancer, men AaB ser ud til at være nogenlunde i kontrol - dog helt uden at imponere. Banen ligner en seriebane i starten af november. Det koster kræfter at spille bold på så tung en bane - det bør være til vores fordel senere i kampen.Funky skrev: ↑1. nov 2025, 14:35Ligner en kamp, hvor vi vil have et stort fysisk overskud de sidste 30 minutter. Men ja, dårlige bane som udfordrer vores mere teknisk begrænsede spilere. Arnorsson har fumlet med bolden et par gange allerede.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Jeg synes, vores midtbane falder lidt igennem - den gjorde det fremragende de første 5 minutter, hvor bolden bare blev kørt rundt, nærmest uden at Middelfart kunne få fat på den. Nu går det for langsomt, for dårlig boldkontrol, for lidt duelstyrke. Og den falder altså på særligt Bomholt og Jasson.le Cid skrev: ↑1. nov 2025, 14:37MBK kommer til små chancer, men AaB ser ud til at være nogenlunde i kontrol - dog helt uden at imponere. Banen ligner en seriebane i starten af november. Det koster kræfter at spille bold på så tung en bane - det bør være til vores fordel senere i kampen.Funky skrev: ↑1. nov 2025, 14:35Ligner en kamp, hvor vi vil have et stort fysisk overskud de sidste 30 minutter. Men ja, dårlige bane som udfordrer vores mere teknisk begrænsede spilere. Arnorsson har fumlet med bolden et par gange allerede.
Vil gerne se Kaasa på banen snart.
Elendig halv. Hvor er midtbanen? Dårlig bane er ingen undskyldning.
Flot mål.
Flot mål.