Mjah, Middelfart satser jo 100% på at overfalde vores midtbane og så spille direkte, om nødvendigt med ballonbolde op mod feltet, og så masser af kamp om nedfaldbolde. De går max ind i alle dueller. Det er jo også taktik efter banens beskaffenhed.
Middelfart - AaB den 1. november 2025
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Lorte bane, det kan vi ikke gøre så meget ved, men vi kan gøre noget ved vores midtbane er helt væk.
Kom nu ind i de dueller, det bliver ikke nogen smuk kamp, også ind med Kaasa i stedet for Håpness og Ross i stedet for John der ikke er mødt op.
Kom nu ind i de dueller, det bliver ikke nogen smuk kamp, også ind med Kaasa i stedet for Håpness og Ross i stedet for John der ikke er mødt op.
John har gjort det ok med det, han har fået. Der er blevet spilet en del totalt håbløse bolde i hans retning.
Jeg ville nok ikke skifte Håpnes som den første.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Bortset fra målet har vi intet leveret i den her halvleg. Middelfart med større boldbesiddelse end os... Håpnes er bagefter hele tiden, Andersson ligner en der ikke har spillet fodbold meget længe, John mister konsekvent bolden eller laver frispark osv osv.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Mod Lyngby vandt vi også flere dueller. Der var et par fremprovokerede fejl fra middelfart, men ellers fik vi ikke nok ud af det, måske Kaase kan komme ind og ændre det. Og holde bedre på bolden, om det er banen eller hvad aner jeg ikke
Banen ser tung ud og humplet ud. Klart der er en gameplan og bedre kendskab til det ringe underlag. Men synes vi skal have rettet et par ting.
Banen ser tung ud og humplet ud. Klart der er en gameplan og bedre kendskab til det ringe underlag. Men synes vi skal have rettet et par ting.
Kan ikke se kampen... Men er det sådan en kamp hvor vi med fordel kunne spille 442???
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
AaB er godt nok skræmmende svage.. Middelfart laver nok et mål før eller siden de kommer tættere og tættere på.. Den kamp skal bare lukkes og Helenius får intet ud af det
Vi er foran, men vi spiller satme ringe. Hvorfor give dem så meget initiativ?
Banen er elendig men vi kan ikke give banen skylden.DenSataniskeHest skrev: ↑1. nov 2025, 15:07AaB er godt nok skræmmende svage.. Middelfart laver nok et mål før eller siden de kommer tættere og tættere på.. Den kamp skal bare lukkes og Helenius får intet ud af det
Vi skal sætte os på den kamp her - det skal være 3 sikre point Hillerød ser også ud til at vinde igen og Hvidovre er på vej til måske at smide 2 point mod fremad
Vi skal punktere den her kamp.
Bare op at presse højt
Meget ringe kamp! Jeg gætter på, at vi lukker den meget sent. Kvaliteten fra bænken kommer nok til at være afgørende - hvis ikke de røde pikhoveder f*cker op inden!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Ligner at vi allerede er gået på juleferie. Og Marc N. kan ikke slå et hjørnespark ind i midten af feltet om det så galt hans liv.
Bedste AaB-chance siden målet. Marc N skal have mere ud af den. Det her er simpelthen for kedeligt!
Bomholt har ikke været god idag, ej heller John
Hillerød nu kun 1-1
Det er alt afgørende at vinde den her
Det er alt afgørende at vinde den her
Og så fucking snork sover vi
Altså hvor mange gaver skal man have…
Middelfart mand
Altså hvor mange gaver skal man have…
Middelfart mand
FFS!!!!
Jamen det er naturligt, hold kæft hvor er vi ringe. Kommentatoren snakker om at Højer er positiv og spillerne ved hvordan spillestilen er.. Er det her spillestilen?
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Lige som AaB har en chance for at komme i toppen fejler man, typisk AaB ikke at kunne levere når det gælder...
Det er simpelthen så fortjent at MBK får reduceret. Vi spiller stort set ikke.
Kæft, hvor er vi pis. Elendighed i 60 min.
Hver gang man tror der er et begyndende håb, er vi tilbage med en frisk pose lort
Hver gang man tror der er et begyndende håb, er vi tilbage med en frisk pose lort