Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Spørgsmål til de dommerfagkyndige herinde.
Ren nysgerrighed. Situationen hvor vi har hjørnespark og bolden tydeligvis ikke er placeret hvor den skal. Havde det nu været i SL eller en anden liga med VAR og der var blevet scoret direkte på hjørnesparket. Kan VAR så gå ind og påpege det, eller er det en ny spilsituation?
Ren nysgerrighed. Situationen hvor vi har hjørnespark og bolden tydeligvis ikke er placeret hvor den skal. Havde det nu været i SL eller en anden liga med VAR og der var blevet scoret direkte på hjørnesparket. Kan VAR så gå ind og påpege det, eller er det en ny spilsituation?
- MF issehoved
- 2. div

Så få dog Ross ud..
Intet tempo ingen energi fra hans side
Intet tempo ingen energi fra hans side
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Spil nu for helvede den bold Jasson. Som minimum ved andenberøring!!!! Han er satme dræbende for al hurtig opspil.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Enig, jeg synes også vi med rette kan være lidt efter Højer, det er flere kampe hvor vi slet ikke møder op. Og jeg synes også der mangler en del taktiskbaresi skrev: ↑9. nov 2025, 13:43Men savner satme også en plan B fra Højer
AaB er og må kun nosse rundt i den 4-3-3
Ændre dog konceptet når det ik virker
3-4-3 / 4-2-3-1 / 4-4-2
Gør noget for at få en reaktion
MEN man kan satme da fornemme at man gider møde op
Og så siger det også alt om hvor smal den her trup er - vi blir kørt ud på røv og albuer i Hvidovre
Så ringe altså - og igennem alle led så usikkert
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg forstår din frustration, men tror mest af alt det bunder i manglende løb for boldholder.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Fodboldloven tillader ikke, at en genoptagelse af spillet (hjørnespark, indkast osv.) kan blive ændret, når spillet er genoptaget, så de kan ikke blive genstand for review.NIN skrev: ↑9. nov 2025, 13:44Spørgsmål til de dommerfagkyndige herinde.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
En første halveg hvor der er klasseforskel, Hvidovre kører os over de første 25 minutter og med en 2-0 føring stiller de sig tilfredse lidt mere tilbage. Jeg synes vi bliver udklaceret taktisk i dag, deres taktik virker og bliver udført til perfektion, fysisk, masser af indlæg og fylde på boksen.
Vores taktik er derimod ja, hvad er vores taktik?? Jeg ved det stadig ikke
Vores taktik er derimod ja, hvad er vores taktik?? Jeg ved det stadig ikke
Vi ligner ikke nogen, der har lyst til at prøve at skabe chancer og score mål. Det går såååååååå langsomt.
Når spillerne er så udfordrede på basis-evner (tacklinger, tæmninger, pasninger i 1.div. tempo), så er det sgu nok lidt sekundært, om man siger 4-3-3 eller 4-4-2 til dem.Sapiens skrev: ↑9. nov 2025, 13:47Enig, jeg synes også vi med rette kan være lidt efter Højer, det er flere kampe hvor vi slet ikke møder op. Og jeg synes også der mangler en del taktiskbaresi skrev: ↑9. nov 2025, 13:43Men savner satme også en plan B fra Højer
3-4-3 / 4-2-3-1 / 4-4-2
Og så siger det også alt om hvor smal den her trup er - vi blir kørt ud på røv og albuer i Hvidovre
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvor er det bare utrolig lidt overraskende.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det lå i luften med den midtbane, ja.
At Arnorsson så bunder ud, Andersson har en svag dag på kontoret, Helenius ikke leverer erfaringens tryghed, og John brænder en stor chance, det hjælper heller ikke.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Jo det er fint, jeg synes bare vi virker utroligt dårligt forberedt.Funky skrev: ↑9. nov 2025, 13:53Når spillerne er så udfordrede på basis-evner (tacklinger, tæmninger, pasninger i 1.div. tempo), så er det sgu nok lidt sekundært, om man siger 4-3-3 eller 4-4-2 til dem.Sapiens skrev: ↑9. nov 2025, 13:47Enig, jeg synes også vi med rette kan være lidt efter Højer, det er flere kampe hvor vi slet ikke møder op. Og jeg synes også der mangler en del taktiskbaresi skrev: ↑9. nov 2025, 13:43Men savner satme også en plan B fra Højer
3-4-3 / 4-2-3-1 / 4-4-2
Enig i alt hvad der bliver skrevet, men før Højer for al skylden så er der altså betydeligt mere dynamik i offensiven når de får sat nogle afleveringer sammen end længe set. Det er forsvaret uden bold der vores store problem.
Han får bestemt ikke al skylden, men Højer kan efterhånden heller ikke gå fri af kritik hver gang, holdet ser oftest udfordret ud, især på udenbane.
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi blev også kørt ud på røv og albuer i 2. halvleg i Middelfart.baresi skrev: ↑9. nov 2025, 13:43Men savner satme også en plan B fra Højer
3-4-3 / 4-2-3-1 / 4-4-2
Dette hold skriger bare på evner. Halvdelen af holdet er jo ikke gode nok til toppen af 1. division. Og vel kun et par stykker er gode nok til superliga.
Ædruelighedens stemme
Andersson ud for Kallesøe, fesen udskiftning, midtbanen består..
Klasse. Mega aggressivt fra start.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det var da en OK start! 
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
I rest my case