Jakobsen skrev: ↑11. nov 2025, 09:49
R Rosenberg skrev: ↑11. nov 2025, 07:50
Jimmy1 skrev: ↑11. nov 2025, 07:46
R Rosenberg skrev: ↑11. nov 2025, 06:15
Vi mangler taktstok på midtbanen. Meget kan man sige om Magnus, men dét er han ikke.
Det er vel det Kaasa er købt ind for? Foruden Bomholt, som trods alt formår at gøre det i de fleste kampe.
Jeg vil hellere have en der skræller igennem og sikre at defensiven ikke sejler, så kan Kaasa, Møller, Ross og Bomholt stå for det boldbesiddende fodboldspil.
Med taktstok mener jeg en lederskikkelse, der kan styre både verbalt og spillende.
Magnus' fodboldmæssige evner vil helt sikkert være fine nok til 1. division, men vi skal vel trods alt sigte efter at spille superliga. Og en lederskikkelse er han i øvrigt ingenlunde.
Enig, spillemæssigt er det nok en Magnus type med lidt mere bold i sig vi skal have og så af samme hylde som Tideman.
Det er en ret stor forudsætning for, at vi kan få Bomholt og Kaasaa sat ordentligt i spil.
Der er flere udfordringer på det her hold
Målmand , 9er, extra forsvarer, gerne en venstrebenet offensiv.
Men den centrale midt er igen vores akilleshæl ift at styre kampe og ikke give modstanderen initiativet
Bomholt Jasson og Ross sejlede rundt i sidste kamp.
Der blev ikke taklet , presset løbet retur eller holdt på bolden i det omfang man kan forvente
En 6er er igen vore svage punkt og sikkert derfor PEP guardioala siger at 6eren er den vigtigste position .
Vi mangler en 6er måske endda også en 8er hvis ikke kaasa kommer i gang men det håber jeg han gør
Ross er ikke løsningen men det er han desværre ikke nogen steder i start 11ere