Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Hanga » 22. nov 2025, 15:25

De seneste kampe har med al tydelighed vist, at AaB ikke har oprykker potentiale. Vi skal tilbage til blot at fokusere på at få gang i en form for positiv udvikling. Desværre hælder vi en positiv udvikling på hjemmebanepræstationerne ud af vinduet i dag.

Det kunne sagtens være endt med samme resultat uden, men jeg synes absolut at Højers rysten med posen til dagens kamp ligner en klar fejl.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Indlæg: 1035
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af hit666 » 22. nov 2025, 15:25

hit666 skrev:
22. nov 2025, 15:25
det her hold er milevidt fra at kunne etablere sig i Superligan :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
jeg mente lysår
AaB AaB AaB AaB

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af 9520AaB » 22. nov 2025, 15:26

Det er bare blevet så meget spild af tid, at se det pisseringe fodbold. Den der Frøken DBU træner er ødelæggende for enhver selvstændig tanke på fodboldbanen. Godt nok er vi ikke bedre end end 6/7 plads, men giv da los og fight for trøjen.
High five til jer bag målet, aner ikke hvordan i bliver ved. Jeg tager i fremtiden en genudsendelse af McGyver til hver en tid.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Funky » 22. nov 2025, 15:26

hit666 skrev:
22. nov 2025, 15:25
det her hold er milevidt fra at kunne etablere sig i Superligan :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
DET er der ingen tvivl om.

Jeg kan ikke bebrejde Højer, at han ville forsøge noget nyt på midtbanen, for det var virkelig ringe, hvad den præsterede sidst.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af jonas386 » 22. nov 2025, 15:30

Måske vi skal overveje at prikke Thomasberg på skulderen tiæ vinter.. Ny målmand og ellers en mand til nærmest samtlige kæder, så har vi måske noget at arbejde med..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Funky » 22. nov 2025, 15:36

jonas386 skrev:
22. nov 2025, 15:30
Måske vi skal overveje at prikke Thomasberg på skulderen tiæ vinter.. Ny målmand og ellers en mand til nærmest samtlige kæder, så har vi måske noget at arbejde med..
Det er ikke Højer, der er problemet. Det er kvaliteten på holdet. Selv om jeg er noget uforstående overfor, at man starter med Ross på banen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Kokkefar » 22. nov 2025, 15:37

Kom nu din kvabsede tysker!!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Funky » 22. nov 2025, 15:38

Nu bliver det sgu pinligt. Igen.

Flot spark, men prøv lige at se den række af vatpikkede, tøvende indgreb forinden. Man tackler bare hjernedødt bolden hen til den ene Kolding-spiller efter den anden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Sauer » 22. nov 2025, 15:38

Det er desværre stadig meget svært at få øje på det, holdet og trænerteamet dagligt øver sig i på træningsbanen.

Den dér skulle Müller ha' haft.

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af jens fup » 22. nov 2025, 15:38

Jeg forudsagde det ville ske.... :@ Nu er det direkte Århus Fremad-pinligt!
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2389
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af alithebeast » 22. nov 2025, 15:39

Kokkefar skrev:
22. nov 2025, 15:37
Kom nu din kvabsede tysker!!
Talentet rækker ikke til mere.
Hader København!

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af AlbertE » 22. nov 2025, 15:39

Håbløst at sådan en bold går ind.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Funky » 22. nov 2025, 15:39

Sauer skrev:
22. nov 2025, 15:38
Det er desværre stadig meget svært at få øje på det, holdet og trænerteamet dagligt øver sig i på træningsbanen.

Den dér skulle Müller ha' haft.
Hvis Müller laver en fejl dér, så er det mikroskopisk i forhold til det polioramte forsvarsspil, der leveres forinden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Funky » 22. nov 2025, 15:41

jens fup skrev:
22. nov 2025, 15:38
Jeg forudsagde det ville ske.... :@ Nu er det direkte Århus Fremad-pinligt!
Det begynder at nærme sig noget, hvor man skal stille mere kritiske spørgsmål til hele setuppet på og omkring holdet, end jeg troede for 90 minutter siden. Jeg siger bare igen: Når bærende spillere - altså spillere, som man sætter på banen for at kunne være kampafgørende fra første fløjt - er spillere som Ross, Bomholt, Arnorsson, og man så åbenbart har fået skudt forkert på transfer igen med spillere som Håpnes og Kaasa...jamen for helvede da også.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Indlæg: 1035
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af hit666 » 22. nov 2025, 15:42

Funky skrev:
22. nov 2025, 15:36
jonas386 skrev:
22. nov 2025, 15:30
Måske vi skal overveje at prikke Thomasberg på skulderen tiæ vinter.. Ny målmand og ellers en mand til nærmest samtlige kæder, så har vi måske noget at arbejde med..
Det er ikke Højer, der er problemet. Det er kvaliteten på holdet. Selv om jeg er noget uforstående overfor, at man starter med Ross på banen.
ja dem der mener vi kan rykke op med det her hold bare får 1-2 nye spille skal have undersøgt hovedet der skal 5-6 hvis der bare skal være en micro chance
AaB AaB AaB AaB

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af jonas386 » 22. nov 2025, 15:43

[lineup-4-1-2-1-2][/lineup-4-1-2-1-2]
Funky skrev:
22. nov 2025, 15:36
jonas386 skrev:
22. nov 2025, 15:30
Måske vi skal overveje at prikke Thomasberg på skulderen tiæ vinter.. Ny målmand og ellers en mand til nærmest samtlige kæder, så har vi måske noget at arbejde med..
Det er ikke Højer, der er problemet. Det er kvaliteten på holdet. Selv om jeg er noget uforstående overfor, at man starter med Ross på banen.
Det er jeg helt med på. Thomasberg har bare det vi virkelig mangler, nemlig at skabe en sammentømret enhed, der formår at skabe resultater med begrænset materiale. Han er også en dygtig spillerudvikler, måske bare ikke på et top-hold, hvor der ikke er samme plads til den slags.

Højer er en fin træner tror jeg, men er måske heller ikke bedre end det materiale han har til rådighed..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af AlbertE » 22. nov 2025, 15:43

hit666 skrev:
22. nov 2025, 15:42
Funky skrev:
22. nov 2025, 15:36
jonas386 skrev:
22. nov 2025, 15:30
Måske vi skal overveje at prikke Thomasberg på skulderen tiæ vinter.. Ny målmand og ellers en mand til nærmest samtlige kæder, så har vi måske noget at arbejde med..
Det er ikke Højer, der er problemet. Det er kvaliteten på holdet. Selv om jeg er noget uforstående overfor, at man starter med Ross på banen.
ja dem der mener vi kan rykke op med det her hold bare får 1-2 nye spille skal have undersøgt hovedet der skal 5-6 hvis der bare skal være en micro chance
De andre hold er lige så ustabile så jo det kunne sku sagtens ske, så er folk heller ikke mere væk

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af jonas386 » 22. nov 2025, 15:43

hit666 skrev:
22. nov 2025, 15:42
Funky skrev:
22. nov 2025, 15:36
jonas386 skrev:
22. nov 2025, 15:30
Måske vi skal overveje at prikke Thomasberg på skulderen tiæ vinter.. Ny målmand og ellers en mand til nærmest samtlige kæder, så har vi måske noget at arbejde med..
Det er ikke Højer, der er problemet. Det er kvaliteten på holdet. Selv om jeg er noget uforstående overfor, at man starter med Ross på banen.
ja dem der mener vi kan rykke op med det her hold bare får 1-2 nye spille skal have undersøgt hovedet der skal 5-6 hvis der bare skal være en micro chance
Jeg advokerer jo også for fire spillere. En målmand, midterforsvar, midtbanespiller og en 9'er. Og så er niveauet altså heller ikke højere, vi er bare selv absurd dårlige, og har i årevis været et sted hvor spillerne bliver ringere end de faktisk er, af at spille på holdet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Kasper » 22. nov 2025, 15:45

Tuxen raus. Udueligt sommervindue. Sæsonen er slut.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3153
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Frygah » 22. nov 2025, 15:45

jonas386 skrev:
22. nov 2025, 15:43
[lineup-4-1-2-1-2][/lineup-4-1-2-1-2]
Funky skrev:
22. nov 2025, 15:36
jonas386 skrev:
22. nov 2025, 15:30
Måske vi skal overveje at prikke Thomasberg på skulderen tiæ vinter.. Ny målmand og ellers en mand til nærmest samtlige kæder, så har vi måske noget at arbejde med..
Det er ikke Højer, der er problemet. Det er kvaliteten på holdet. Selv om jeg er noget uforstående overfor, at man starter med Ross på banen.
Det er jeg helt med på. Thomasberg har bare det vi virkelig mangler, nemlig at skabe en sammentømret enhed, der formår at skabe resultater med begrænset materiale. Han er også en dygtig spillerudvikler, måske bare ikke på et top-hold, hvor der ikke er samme plads til den slags.

Højer er en fin træner tror jeg, men er måske heller ikke bedre end det materiale han har til rådighed..
Altså jeg ser nok heller ikke Højer som et decideret problem, men jeg må sgu indrømme at jeg heller ikke ser en træner der gør en positiv forskel på nogen som helst måde. Det værende i udvikling af den enkelte spiller, taktik eller motivation.

Jeg synes virkelig vi har set skidt ud spillemæssigt i noget tid nu.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Besvar