Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Kunne Travis hernes være en løsning på Def midt? Han gjorde det da fint sidst?
Det kunne jo se sån her udDenSataniskeHest skrev: ↑8. jan 2026, 20:27Kunne Travis hernes være en løsning på Def midt? Han gjorde det da fint sidst?
Kalle - makolli - tiede - Adam
Bonde - hernes
Bomholt - Isak aarøen - Normann
Kelvin/ny
4-2-3-1
John som spids, det er lige netop ikke nogen dårlig idé.baresi skrev: ↑8. jan 2026, 21:16Det kunne jo se sån her udDenSataniskeHest skrev: ↑8. jan 2026, 20:27Kunne Travis hernes være en løsning på Def midt? Han gjorde det da fint sidst?
Bonde - hernes
Kelvin/ny
4-2-3-1
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Rolf Engels
- Ynglinge

- Favoritspiller: Otoa
Har folk fuldstændig glemt de der spillere fra sidste sæson?? Seydel og Diakite er jo også stadig frie på markedet, hvis det er? Og måske vi også kan lokke Iredale og Caballo retur, hvis vi overtaler dem lidt?baresi skrev: ↑8. jan 2026, 21:16Det kunne jo se sån her udDenSataniskeHest skrev: ↑8. jan 2026, 20:27Kunne Travis hernes være en løsning på Def midt? Han gjorde det da fint sidst?
Bonde - hernes
Kelvin/ny
4-2-3-1
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Det var jo ikke alle spillerne der var helt til rotterne.. bare fordi de 2 blandt andet var...Rolf Engels skrev: ↑8. jan 2026, 22:21Har folk fuldstændig glemt de der spillere fra sidste sæson?? Seydel og Diakite er jo også stadig frie på markedet, hvis det er? Og måske vi også kan lokke Iredale og Caballo retur, hvis vi overtaler dem lidt?baresi skrev: ↑8. jan 2026, 21:16Det kunne jo se sån her udDenSataniskeHest skrev: ↑8. jan 2026, 20:27Kunne Travis hernes være en løsning på Def midt? Han gjorde det da fint sidst?
Bonde - hernes
Kelvin/ny
4-2-3-1
Der BPTC MannschaftRolf Engels skrev: ↑8. jan 2026, 22:21Har folk fuldstændig glemt de der spillere fra sidste sæson?? Seydel og Diakite er jo også stadig frie på markedet, hvis det er? Og måske vi også kan lokke Iredale og Caballo retur, hvis vi overtaler dem lidt?baresi skrev: ↑8. jan 2026, 21:16Det kunne jo se sån her udDenSataniskeHest skrev: ↑8. jan 2026, 20:27Kunne Travis hernes være en løsning på Def midt? Han gjorde det da fint sidst?
Bonde - hernes
Kelvin/ny
4-2-3-1
de Boer
Alvarez Perez, Odada, Diakhite, Caballo
Toku, Maarup, Ask, Adedeji
Iredale, Seydel
Aarøen og Hernes fik spilletid i Superligaen og vil vurdere dem som bedre end Maarup, Ask og Odada.
Mylian Jimenz ville jeg også gerne have plads til på det her hold.
RAUS RAUS SSE!
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Har folk stået for tæt på ulovligt knaldfyrværkeri nytårsaften, eller hvad sker der?!?
Hvordan er Hernes og Aarøen blevet et samtaleemne herinde og emner for AaB?
De havde ikke vist noget på seniorniveau, hvilket var årsagen til, at de kom til AaB.
De viste nærmest ingenting, da de var her, og nu har de tilsyneladende igen ikke vist noget i moderklubben. Aarøen har fået 0 kampminutter, siden han forlod Aalborg!
I bedste fald har de noget uforløst potentiale - i værste fald er de bare ungdomstalenter, der aldrig bliver andet. Uanset hvad, så er AaB ikke et sted, hvor der er spillemæssigt overskud, tid eller plads på banen (hvis vi også skal have spillet vores egne talenter i gang) til sådanne spillere.
Hvis vi skal spille med unge spillere med et måske uforløst potentiale, vil jeg 100 gange hellere, at det naboens søn, som har et rødt-hvid-stribet hjerte.
De havde ikke vist noget på seniorniveau, hvilket var årsagen til, at de kom til AaB.
De viste nærmest ingenting, da de var her, og nu har de tilsyneladende igen ikke vist noget i moderklubben. Aarøen har fået 0 kampminutter, siden han forlod Aalborg!
I bedste fald har de noget uforløst potentiale - i værste fald er de bare ungdomstalenter, der aldrig bliver andet. Uanset hvad, så er AaB ikke et sted, hvor der er spillemæssigt overskud, tid eller plads på banen (hvis vi også skal have spillet vores egne talenter i gang) til sådanne spillere.
Hvis vi skal spille med unge spillere med et måske uforløst potentiale, vil jeg 100 gange hellere, at det naboens søn, som har et rødt-hvid-stribet hjerte.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Man kan også spørge sig selv om, du har stået for tæt? Hernes var da en god spiller.. Aarøen vidste også gode ting, men folk skriver jo også at det kun var hvis man kunne få ham billigt, og stadig få lukket de kritiske huller for er enig i vi har større mangler, syntes bare han viste nogle ting, som måske kunne være værd at give et forsøg, såfrem det ikke koster os for meget.AaBWanKenobi skrev: ↑9. jan 2026, 00:18Har folk stået for tæt på ulovligt knaldfyrværkeri nytårsaften, eller hvad sker der?!?
Frem for Marup osv er han sku da bedre at have i truppen.
Hel enig. Det startede måske rigtig godt for Hansen-Aarøen, men et absolut lavpunkt var bl.a. hans præstation i det pinlige 0-4 nederlag i Silkeborg, hvor AaB blev spillet rundt på røv og albuer. Én af de eneste gange jeg har haft lyst til at forlade stadion før tid. Hansen-Aarøen har måske en god fodboldhjerne, men virker i den grad til at være en medgangsspiller. Så lad os nu bare parkere ham. Historikken udenfor AaB siger jo også det hele. Hernes var rimelig og realistisk ift. sine evner, uden at være prangende. Men han havde jo heller ikke rigtig erfaring med seniorfodbold.Kasper skrev: ↑8. jan 2026, 19:24Hansen-Aarøen er et gudbenådet fodboldtalent og jeg var fuldstændig blæst bagover efter de første træningskampe. Men han klikkede ikke i Aalborg. Vi spiller muligvis på en anden måde nu, der kunne fitte ham bedre - men i et vindue hvor der skal prioriteres nøje om hvor pengene er bedst brugt på nøglepositioner, der vil det være et alt for stort sats at tage ham ind igen. Chancen for at han ikke vil blive forløst i anden omgang mener jeg er for stor.
100% enig. Hvis man kan få ham ind, så skal man gøre det. Tror Steffen er meget bedre til at udvikle en spiller som ham end Menno.DenSataniskeHest skrev: ↑9. jan 2026, 08:09Man kan også spørge sig selv om, du har stået for tæt? Hernes var da en god spiller.. Aarøen vidste også gode ting, men folk skriver jo også at det kun var hvis man kunne få ham billigt, og stadig få lukket de kritiske huller for er enig i vi har større mangler, syntes bare han viste nogle ting, som måske kunne være værd at give et forsøg, såfrem det ikke koster os for meget.AaBWanKenobi skrev: ↑9. jan 2026, 00:18Har folk stået for tæt på ulovligt knaldfyrværkeri nytårsaften, eller hvad sker der?!?
Frem for Marup osv er han sku da bedre at have i truppen.
-
Rolf Engels
- Ynglinge

- Favoritspiller: Otoa
Du har ret. Det er faktisk en urimelig sammenlign. Iredale og Caballo bidrog jo rent faktisk med både mål og assists, hvilket man jo ikke kan sige om hverken Aarøen eller Hernes.DenSataniskeHest skrev: ↑8. jan 2026, 22:36Det var jo ikke alle spillerne der var helt til rotterne.. bare fordi de 2 blandt andet var...Rolf Engels skrev: ↑8. jan 2026, 22:21Har folk fuldstændig glemt de der spillere fra sidste sæson?? Seydel og Diakite er jo også stadig frie på markedet, hvis det er? Og måske vi også kan lokke Iredale og Caballo retur, hvis vi overtaler dem lidt?baresi skrev: ↑8. jan 2026, 21:16Det kunne jo se sån her udDenSataniskeHest skrev: ↑8. jan 2026, 20:27Kunne Travis hernes være en løsning på Def midt? Han gjorde det da fint sidst?
Bonde - hernes
Kelvin/ny
4-2-3-1
Hvis der er skjulte voksen-profiler i de to nordmænd er de godt nok godt gemt! Kæmpe nej-tak herfra
-
Alpa Chino
- Superliga

Diakhite? God ide. En erfaren stopper der er god med bolden kan vi vel godt bruge? Måske Daniel Ask fra Sverige til midtbanen?
Tænk hvis Gow var blevet sportsdirektør i Juve. DIakhite og Iredale var blevet rigeAlpa Chino skrev: ↑9. jan 2026, 11:38Diakhite? God ide. En erfaren stopper der er god med bolden kan vi vel godt bruge? Måske Daniel Ask fra Sverige til midtbanen?
RAUS RAUS SSE!
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Har I tabt sutten?
Ikke flere tosser, lad os nu for engangsskyld se os have et stærkt vintervindue, det har vi ikke haft siden vi lejede Duncan. Tænk lige over hvor mange ringe vintervindue vi har haft. Nedrykningssæsonen og Hernes, Aarøen fadæsen. Man skulle satme tro at vi rekrutterede direkte til Stygge.
Ikke flere tosser, lad os nu for engangsskyld se os have et stærkt vintervindue, det har vi ikke haft siden vi lejede Duncan. Tænk lige over hvor mange ringe vintervindue vi har haft. Nedrykningssæsonen og Hernes, Aarøen fadæsen. Man skulle satme tro at vi rekrutterede direkte til Stygge.
Positiv transfer i medieverdenen.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... pa-viaplay
Ikke, at jeg har noget imod han er kritisk, men jeg synes han virker entydigt biased mod AaB og tit blæser enkeltheder op uden kontekst.
Ikke, at jeg har noget imod han er kritisk, men jeg synes han virker entydigt biased mod AaB og tit blæser enkeltheder op uden kontekst.
RAUS RAUS SSE!
Nærmest dagens bedste nyhed - mage til opblæst nar skal man lede længe efterJakobsen skrev: ↑9. jan 2026, 14:24Positiv transfer i medieverdenen.
Ja, det er virkelig en fed nyhed! Totalt opblæst og sensationshungrende person.baresi skrev: ↑9. jan 2026, 14:44Nærmest dagens bedste nyhed - mage til opblæst nar skal man lede længe efterJakobsen skrev: ↑9. jan 2026, 14:24Positiv transfer i medieverdenen.
Jeg synes ikke, han er særligt anti-AaB. Til gengæld synes jeg, han er sensationshungrende i helt absurd grad. Alt skulle blæses helt op. Jeg kan slet ikke udstå ham, Peter Sørensen og Graulund.Jakobsen skrev: ↑9. jan 2026, 14:24Positiv transfer i medieverdenen.
Næh, giv mig Morten Bruun, Jesper Thygesen og andre beherskede folk.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Manden blev ved med at køre sin egen agenda, da man lå nummer 4 og nummer 2 på formen over 10 kampe. Havde dannet sin egen mening omkring Cifuentes og blev med at køre sit eget synspunkt uden dokumentation. Bliver en god anklager men kun tørre tårer herfra.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Han gjrode da det samme med Inge og ham sammen med ham den anden der påstod imellem linierne Der var lavet en masse ulovligheder uden at vil sige hvad.
Og så der hele den sag med Flores hvor han påstod det ene og det andet. F.eks hvor godt han var faldet til osv og da han så skifter klub er en af grundene han aldrig er faldet til. Samtidig bliver han ved med at opfinde små historier som bare ikke passer hvis man havde lidt kontakter i klubben. Jeg fatter ikke via sat gad have ham så længe jeg håber han træder på lego hvor dag, at hans arme krympet og røv klør.. Fuck ham