Træningskamp Randers - AaB d. 17.1
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Træningskamp Randers - AaB d. 17.1
Vi starter med følgende:
Müller, Kalle, Tiede, Nielsen, Adedeji, Helle, Jason, Kaasa, Bonde, Møller.
Spændende start 11er. Glæder mig til at se hvordan Olsson og Tiedemann konstellationen kommer til at fungere. Det samme med Bonde og Jasson som 6er-par.
Derudover bliver det spændende at se om Adedeji vil noget i AaB-trøjen. Kaasa har også en hel del at bevise.
Müller, Kalle, Tiede, Nielsen, Adedeji, Helle, Jason, Kaasa, Bonde, Møller.
Spændende start 11er. Glæder mig til at se hvordan Olsson og Tiedemann konstellationen kommer til at fungere. Det samme med Bonde og Jasson som 6er-par.
Derudover bliver det spændende at se om Adedeji vil noget i AaB-trøjen. Kaasa har også en hel del at bevise.
Re: Træningskamp Randers - AaB d. 17.1
Spændende opstilling og vel ikke så forfærdelig langt fra vores idealopstilling på nuværende tidspunkt.
Adedeji får chancen for at vise om han rent faktisk vil det her.
Adedeji får chancen for at vise om han rent faktisk vil det her.
- andy
- Ynglinge

1-0 ved Møller. Vi har set rigtig gode ud på bolden. Randers har været farlig på et hjørnespark.
den første transfer vi må lave er simpelthen muller - han er jo helt off.....
på hjørne sejler han rundt, på udspark er det risikofyldt, og så laver han sådan en omgang puslinge beslutninger
han gør alle usikre
på hjørne sejler han rundt, på udspark er det risikofyldt, og så laver han sådan en omgang puslinge beslutninger
han gør alle usikre
- andy
- Ynglinge

Müller er på ingen måde blevet en bedre målmand henover vinteren. Helt åndssvag aktion, hvor han totalt mistimer et indgreb. Synes på ingen måde Adedeji har grebet chancen. Han bør være en færdig mand.
Bonde har set rigtig god ud.
Bonde har set rigtig god ud.
- andy
- Ynglinge

Det er faktisk helt tosset at vi ender med at tabe den første kamp. Synes klart vi var bedst i store dele af kampen. Randers' mål kan begge lastes vores såkaldte målmand. Shit hvor er han bare horribelt ringe.
100 procent enig i den betragtning, håber Grønkjær viser sig godt frem i opstarten og slår ham af.
Eller alternativt man finder en erstatning for ham.
jeg håber også på ham grønkjær som en fremtidens mand og vil mene at han kunne have godt af at stå i lære hos en Nicolai Larsen - ham ville jeg sætte alt ind på at hente og så forære de boer eller muller væk til første og bedste klub. Nicolai larsen ville give en helt anden ro
Ville være en markant forstærkning med Larsen, men mon ikke der er en superliga klub der gerne vil hente ham ind, håber dog han ville veje en genforening med Poul Buus højerebaresi skrev: ↑17. jan 2026, 12:54jeg håber også på ham grønkjær som en fremtidens mand og vil mene at han kunne have godt af at stå i lære hos en Nicolai Larsen - ham ville jeg sætte alt ind på at hente og så forære de boer eller muller væk til første og bedste klub. Nicolai larsen ville give en helt anden ro
Ross direkte på frispark, godt sat ind 
Vi er nødt til at adressere den målmandspost, det er simpelthen så afgørende, og vi har ikke haft en god målmand siden Rinnebaresi skrev: ↑17. jan 2026, 12:54jeg håber også på ham grønkjær som en fremtidens mand og vil mene at han kunne have godt af at stå i lære hos en Nicolai Larsen - ham ville jeg sætte alt ind på at hente og så forære de boer eller muller væk til første og bedste klub. Nicolai larsen ville give en helt anden ro
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Hvad står der?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Ja taget i betragtning af det er første træningskamp så har det set udmærket ud!
Maarup er igen overmatchet på samtlige parametre. Han ligner en eller andens kammerat, der er blevet ringet op en time før kampstart.
fedt med en sejr og fint at se en del aalborggensere i Randers
det var ret koldt og blæsene men luner sgu med en sejr !!
det var ret koldt og blæsene men luner sgu med en sejr !!
hjertet i nord