Enig - hold paa ham indtil minimum sommer. Han kan kun blive bedre og derved mere vaerdBelwas skrev: ↑22. jan 2026, 14:10Jeg synes det er decideret uacceptabelt at sælge Bomholt til den pris.
Hvis vi skal op på en højere klinge hvor vi får flere penge for vores spillere skal vi sige nej, hvis vi tror på han er meget mere værd om 6 eller 12 måneder. Dertil flytter det beløb ingenting ift. hvor meget det sænker vores chancer/muligheder for oprykning, der er jo ingen garanti for at en erstatning evt. rammer Bomholts niveau.
Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
- Winterburn
- Landshold

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: New York
Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.
-Erik "Myggen" Mykland.
-
R Rosenberg
- Allstar

15 mio for en spiller i en klub i midten af den næstbedste danske række er et særdeles pænt salg. Det sker ikke ofte, at en middelmådig 1. divisionsklub sælger en spiller for så stort et beløb, talent eller ej.Belwas skrev: ↑22. jan 2026, 14:10Jeg synes det er decideret uacceptabelt at sælge Bomholt til den pris.
Hvis vi skal op på en højere klinge hvor vi får flere penge for vores spillere skal vi sige nej, hvis vi tror på han er meget mere værd om 6 eller 12 måneder. Dertil flytter det beløb ingenting ift. hvor meget det sænker vores chancer/muligheder for oprykning, der er jo ingen garanti for at en erstatning evt. rammer Bomholts niveau.
Ædruelighedens stemme
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Synes priserne er helt vildt svære at kloge sig på. Det er stukket fuldstændig af.R Rosenberg skrev: ↑22. jan 2026, 17:3715 mio for en spiller i en klub i midten af den næstbedste danske række er et særdeles pænt salg. Det sker ikke ofte, at en middelmådig 1. divisionsklub sælger en spiller for så stort et beløb, talent eller ej.Belwas skrev: ↑22. jan 2026, 14:10Jeg synes det er decideret uacceptabelt at sælge Bomholt til den pris.
Hvis vi sælger ham for 15 millioner, som jeg gerne vil medgive kan give mening - så bliver det ikke muligt at erstatte ham 1:1. Hverken internt eller eksternt.
Det største problem for mig er, at jeg ikke er et sekund i tvivl om at han min. kan sælges for det dobbelte, hvis vi beholder ham længere. Han har kontrakt til sommeren 28.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
AalborgLife
- Drenge

- Favoritspiller: Bjarne Pudel
Nå, det ser ikke ud til, at den handel bliver til noget alligevel...
https://campo.dk/2025/12/18/campos-tran ... #showfocus
Ja, den er helt død. Jeg hører dog, at man er meget aktiv bl.a. ift. at finde en 9’er. Tror og håber det bliver en spændende afslutning på måneden.AalborgLife skrev: ↑22. jan 2026, 18:36Nå, det ser ikke ud til, at den handel bliver til noget alligevel...
Hører du nogle navne?andrii skrev: ↑22. jan 2026, 19:27Ja, den er helt død. Jeg hører dog, at man er meget aktiv bl.a. ift. at finde en 9’er. Tror og håber det bliver en spændende afslutning på måneden.AalborgLife skrev: ↑22. jan 2026, 18:36Nå, det ser ikke ud til, at den handel bliver til noget alligevel...
https://campo.dk/2025/12/18/campos-tran ... #showfocus![]()
-
R Rosenberg
- Allstar

Det tror ieg så ikke, at han kan.Kasper skrev: ↑22. jan 2026, 17:43Synes priserne er helt vildt svære at kloge sig på. Det er stukket fuldstændig af.R Rosenberg skrev: ↑22. jan 2026, 17:3715 mio for en spiller i en klub i midten af den næstbedste danske række er et særdeles pænt salg. Det sker ikke ofte, at en middelmådig 1. divisionsklub sælger en spiller for så stort et beløb, talent eller ej.Belwas skrev: ↑22. jan 2026, 14:10Jeg synes det er decideret uacceptabelt at sælge Bomholt til den pris.
Hvis vi sælger ham for 15 millioner, som jeg gerne vil medgive kan give mening - så bliver det ikke muligt at erstatte ham 1:1. Hverken internt eller eksternt.
Det største problem for mig er, at jeg ikke er et sekund i tvivl om at han min. kan sælges for det dobbelte, hvis vi beholder ham længere. Han har kontrakt til sommeren 28.
Og pointen var mere, at der er en del, der endnu ikke er vågnet og har duftet kaffen. AaB er lysår fra at kunne sælge spillere til de beløb, der fantaseres om. Ene og alene, fordi en flok tyskere har kørt klubben i sænk.
Ædruelighedens stemme
Nej, men man kigger bl.a. i Sydeuropa. Både leje og køb er i spil. Personligt tror jeg dog, at den store trup på 28 spillere må og skal trimmes, samtidig med tilgange, så forhåbentlig eksploderer det lidt i svingdøren.Sauer skrev: ↑22. jan 2026, 19:36Hører du nogle navne?andrii skrev: ↑22. jan 2026, 19:27Ja, den er helt død. Jeg hører dog, at man er meget aktiv bl.a. ift. at finde en 9’er. Tror og håber det bliver en spændende afslutning på måneden.AalborgLife skrev: ↑22. jan 2026, 18:36Nå, det ser ikke ud til, at den handel bliver til noget alligevel...
https://campo.dk/2025/12/18/campos-tran ... #showfocus![]()
året efter AaB har haft største transfer indtægter nogensinde på væsentlig ringere spillere end vi har haft tidligere….R Rosenberg skrev: ↑22. jan 2026, 20:13AaB er lysår fra at kunne sælge spillere til de beløb, der fantaseres om. Ene og alene, fordi en flok tyskere har kørt klubben i sænk.
noget man aldrig evnet under nordjysk ledelse
det er godt du selv tror på det du skriver
fakta siger bare noget andet
hjertet i nord 
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Enig! Der er meget man med rette kan kritisere tyskerne for, men den der ‘SSE er 100% lort’-bashing er decideret latterlig.Pontoppi skrev: ↑22. jan 2026, 21:11året efter AaB har haft største transfer indtægter nogensinde på væsentlig ringere spillere end vi har haft tidligere….R Rosenberg skrev: ↑22. jan 2026, 20:13AaB er lysår fra at kunne sælge spillere til de beløb, der fantaseres om. Ene og alene, fordi en flok tyskere har kørt klubben i sænk.
noget man aldrig evnet under nordjysk ledelse![]()
det er godt du selv tror på det du skriver![]()
AaB har været dead man walking i +10 år. Vanvittige administrative udgifter ift. lignende klubber, ikke-eksisterende transferindtægter og sponsorindtægter der har stået stille imens fx AGF har fordoblet deres.
Analogien til Matador er spot on! Vi håbede alle på, at SSE22 var vores Mads Skjern. Det var de ikke, men nu er Arnesen og Schwan i de mindste smidt på porten.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg medgiver, at det var en stramning. Jeg havde faktisk skrevet noget andet først, men min forbitrelse over, at den flok tyskere blot har gjort det hele meget værre og nærmest har sørget for at konsolidere os som noget, der ligner et midterhold i 1. division, tog over.AaBWanKenobi skrev: ↑22. jan 2026, 22:19Enig! Der er meget man med rette kan kritisere tyskerne for, men den der ‘SSE er 100% lort’-bashing er decideret latterlig.Pontoppi skrev: ↑22. jan 2026, 21:11året efter AaB har haft største transfer indtægter nogensinde på væsentlig ringere spillere end vi har haft tidligere….R Rosenberg skrev: ↑22. jan 2026, 20:13AaB er lysår fra at kunne sælge spillere til de beløb, der fantaseres om. Ene og alene, fordi en flok tyskere har kørt klubben i sænk.
noget man aldrig evnet under nordjysk ledelse![]()
det er godt du selv tror på det du skriver![]()
AaB har været dead man walking i +10 år. Vanvittige administrative udgifter ift. lignende klubber, ikke-eksisterende transferindtægter og sponsorindtægter der har stået stille imens fx AGF har fordoblet deres.
Analogien til Matador er spot on! Vi håbede alle på, at SSE22 var vores Mads Skjern. Det var de ikke, men nu er Arnesen og Schwan i de mindste smidt på porten.
Og som jeg har skrevet mange gange tidligere, begyndte derouten i 2014.
AaB har alle dage været elendige til at sælge spillere. Men, hvis man tror, at man får vanvidssummer nu, hvor klubben er parkeret et meget sløjt sted, så tænker jeg, at man tror forkert. Drømmer man om 25-50 mio for Bomholt, når han ikke spiller superliga fast, glemmer man nok lidt mellemregningerne.
Ædruelighedens stemme
https://campo.dk/2026/01/23/broendby-an ... gtig-godt/
John Møller virker ikke helt lukket for en lejeaftale. Er der nogle der har set Kotaro Uchino spille?
Hvis vi skal ud i en lejeaftale håber jeg der er en købsklausul med. Ellers virker det åndssvagt at give en 21-årig spilletid, som vi ikke har noget fremtidspotentiale i.
Edit: kan se at Tipsbladet tidligere har skrevet: “ Men da troen på japaneren er stor, er Brøndby udelukkende interesseret i en lejeaftale uden købsoption. Ifølge Tipsbladets oplysninger har klubber fra England og Belgien vist stor interesse for Uchino, men det skulle være på betingelse af, at man kunne få en købsoption med i lejeaftalen, og det er derfor ikke en interessant løsning for Brøndby”.
John Møller virker ikke helt lukket for en lejeaftale. Er der nogle der har set Kotaro Uchino spille?
Hvis vi skal ud i en lejeaftale håber jeg der er en købsklausul med. Ellers virker det åndssvagt at give en 21-årig spilletid, som vi ikke har noget fremtidspotentiale i.
Edit: kan se at Tipsbladet tidligere har skrevet: “ Men da troen på japaneren er stor, er Brøndby udelukkende interesseret i en lejeaftale uden købsoption. Ifølge Tipsbladets oplysninger har klubber fra England og Belgien vist stor interesse for Uchino, men det skulle være på betingelse af, at man kunne få en købsoption med i lejeaftalen, og det er derfor ikke en interessant løsning for Brøndby”.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Præcis, og hvis der er noget vi mangler så er det penge i kassen, jeg tror også på han kan erstattes som sagt har han aldrig virkelig brændt igennem endnu, han er stadig ung og stort potentiale synes også kun man skal sælge hvis de nu har nogle bud på erstatninger klar.R Rosenberg skrev: ↑22. jan 2026, 17:3715 mio for en spiller i en klub i midten af den næstbedste danske række er et særdeles pænt salg. Det sker ikke ofte, at en middelmådig 1. divisionsklub sælger en spiller for så stort et beløb, talent eller ej.Belwas skrev: ↑22. jan 2026, 14:10Jeg synes det er decideret uacceptabelt at sælge Bomholt til den pris.
Uh, jeg er skeptisk overfor en lejeaftale uden købsoption. Det begrænser bare AaBs gevinst ved en sådan aftale er meget - og erfaringer fra Aarøen og Hernes skræmmer. Det kræver tilsyneladende ganske meget af en purung spiller at gå direkte ind på et hold og gøre en mærkbar forskel på en halvsæson. Og målt på CV'et - 21 år og ikke i nærheden af spilletid i BIF - ser det ikke åbenlyst, at vores ven har kvaliteterne til at sætte et aftryk på bare fem måneder...Forza skrev: ↑23. jan 2026, 07:24https://campo.dk/2026/01/23/broendby-an ... gtig-godt/
Orker ikke rigtigt vi lejer hos svinene, men det kan vi selvfølgelig blive nødt til i den aktuelle situation.
RAUS RAUS SSE!
I og med det er John Møller der selv fandt ham og hentede ham til bif så tror jeg på det kunne være udmærket….
Det er AaBs lod lige nu. Men er hverken 1. 2. Eller 3. Vælger
Han skal kunne gå i start 11eren ellers er han lige gyldig
- Kasper
- Allstar

Vi skal ikke leje en 21-årig japaner.
Hvis der er så få penge at rutte med, så lad helt være.
Hvis der er så få penge at rutte med, så lad helt være.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
PonySlaystation
- Superliga

-
Rolf Engels
- 2. div

- Favoritspiller: Otoa
IKKE flere lejeaftaler! Bare sådan helt generelt. Og slet ikke nogen uden købsoption. Vi er vel nærmest tilbage i sådan noget Duncan og Lumb sidste gang vi lejede noget, der sådan rigtigt fungerede.Forza skrev: ↑23. jan 2026, 07:24https://campo.dk/2026/01/23/broendby-an ... gtig-godt/
Vores track record er bare så dårlig med lejeaftaler! Det virker altid spændende, men fungerer bare sjældent.
- Kasper
- Allstar

Begge dele. Pengene skal bruges på mere etablerede spillere. Ydesen ville nok sige plug and play.