Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Jeg går og trykker f5 ret ofte for tiden. At vi ikke har hentet noget endnu overrasker mig ikke. Til gengæld er jeg lettere bekymret over at vi ikke er kommet af med noget dødvægt endnu - udover Holt der røg til Vendsyssel.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Har hørt at Ross er på affyringsrampen og forventes solgt inden deadline og at man kigger ind i 5-750.000 euro
-ross har konkret interesse fra norge og serie b af hvad jeg hører
maarup leder man aktivt efter nye græsgange til og der er vist noget fra norges 2. bedste række
og så forhandles der vist med et par stykker om deciderede opsigelse af kontrakten
Det er hvad jeg lige fik igår aftes. følger det tæt til dørs. jeg har intet nyt på ind siden ud over en 9er er hovedprioritet
maarup leder man aktivt efter nye græsgange til og der er vist noget fra norges 2. bedste række
og så forhandles der vist med et par stykker om deciderede opsigelse af kontrakten
Det er hvad jeg lige fik igår aftes. følger det tæt til dørs. jeg har intet nyt på ind siden ud over en 9er er hovedprioritet
En uge nu til transferdeadline og der har, desværre, endnu ikke været den ønskede oprydning som man kunne have håbet. Start-11 kunne godt trænge til nogle nye ansigter, men man henter selvfølgelig ikke 2-3 mand mens man i forvejen har en trup på godt 28 spillere.
Ønsket farveller, enten salg, udlejning eller ophævelse:
- Ross
- Amankwah
- Diagne
- Maarup
- Adedeji
- Tcacenco (udlejning, fast spilletid)
- Skovgaard (udlejning, fast spilletid)
Det vil bringe trupstørrelsen ned på 21 spillere. Mener at have hørt i en podcast, at Højer vil foretrække en trup på 22 spillere, så kan vi få en 9'er ind her som er tiltænkt som starter vil det vel passe meget godt.
Ønsket farveller, enten salg, udlejning eller ophævelse:
- Ross
- Amankwah
- Diagne
- Maarup
- Adedeji
- Tcacenco (udlejning, fast spilletid)
- Skovgaard (udlejning, fast spilletid)
Det vil bringe trupstørrelsen ned på 21 spillere. Mener at have hørt i en podcast, at Højer vil foretrække en trup på 22 spillere, så kan vi få en 9'er ind her som er tiltænkt som starter vil det vel passe meget godt.
Jeg synes faktisk det er en fair pris. Forhåbentligt med en god videresalgsklausul.
Desperationernes tid har ført til et kig på følgere af AaB’s Instagram.
En Aarhus Fremad spiller ved navn Jonas Østergaard er lige begyndt at følge AaB. Kunne det være fordi at en Kubel handel kommer tættere på?
En Aarhus Fremad spiller ved navn Jonas Østergaard er lige begyndt at følge AaB. Kunne det være fordi at en Kubel handel kommer tættere på?
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Elsker det! Kan vi ikke få en rapport fra lufthaven og busken på hornevej også???
Eller også er han vores ambitionsniveau i forhold til at styke angrebet
Nej, men det er bare heller aldrig blevet rigtig godt med Ross desværre, han spiller en god kamp i ny og næ, men så er han usynlig i de næste.
Jeg har dog en tro på, at han godt kunne få sit gennembrud i eksempelvis Norge, det siges jo at Ross stort set altid er den bedste på træningsbanen, han kan bare ikke videreføre det til kamp.
Så en god videresalgsklausul på ham, og afsted med ham hvis han selv vil.
-
R Rosenberg
- Allstar

Alt over 1 mio kr for ham er da nærmest et imponerende salg. Så kan man hive 3-6 mio ind, er det voldsomt. Og kan de geninvesteres, kan vi få meget mere kvalitet for det beløb.
Fingers crossed.
Ædruelighedens stemme
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Adedeji forhandler man med om opsigelse af kontakten mig bekendt.baresi skrev: ↑26. jan 2026, 10:12Har hørt at Ross er på affyringsrampen og forventes solgt inden deadline og at man kigger ind i 5-750.000 euro
Det er nok også eneste løsning. Hvem vil røre ham i Danmark som kan betale den løn han får nu? Sikkert ingen.DenSataniskeHest skrev: ↑26. jan 2026, 12:21Adedeji forhandler man med om opsigelse af kontakten mig bekendt.baresi skrev: ↑26. jan 2026, 10:12Har hørt at Ross er på affyringsrampen og forventes solgt inden deadline og at man kigger ind i 5-750.000 euro
Og mon ikke også hans muligheder for Sverige og Norge er lukket ovenpå hans tid i Lillestrøm. Lyder ikke som noget han kom godt ud af.
Og hjem til England? Championship må være udelukket og vi skal vel helt ned i League 2 eller måske længere nede for, at han får spilletid. Så medmindre vi kan finde en klub at foreære ham til er det nok sådan, at vi må ophæve med ham. Så kan han være på free agent holdet med Diakhite og Seydel.
RAUS RAUS SSE!
Også et underligt indkøb - han var jo ikke engang en stor profil i Køge.DenSataniskeHest skrev: ↑26. jan 2026, 12:21Adedeji forhandler man med om opsigelse af kontakten mig bekendt.baresi skrev: ↑26. jan 2026, 10:12Har hørt at Ross er på affyringsrampen og forventes solgt inden deadline og at man kigger ind i 5-750.000 euro
Nej, SSEs 1. divisionsindkøb har bare været underlige. Maarup og Adedeji.Martino1 skrev: ↑26. jan 2026, 13:24Også et underligt indkøb - han var jo ikke engang en stor profil i Køge.DenSataniskeHest skrev: ↑26. jan 2026, 12:21Adedeji forhandler man med om opsigelse af kontakten mig bekendt.baresi skrev: ↑26. jan 2026, 10:12Har hørt at Ross er på affyringsrampen og forventes solgt inden deadline og at man kigger ind i 5-750.000 euro
Der er masser af kvalitet at hente i 1. division, men det er som regel også bare spillere man faktisk har hørt om før de sættes i forbindelse med klubben.
RAUS RAUS SSE!
Bertram Skovgaard skal angiveligt til Lecce:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... -til-lecce
Har undret mig over ham. Han scorede et kanonmål mod Hvidovre og har flere gange haft fine indhop - men kan se, han sammenlagt kun har spillet 48 minutter i ligaen. Havde nok forventet flere chancer til ham, selvom han kun er 18.
Har undret mig over ham. Han scorede et kanonmål mod Hvidovre og har flere gange haft fine indhop - men kan se, han sammenlagt kun har spillet 48 minutter i ligaen. Havde nok forventet flere chancer til ham, selvom han kun er 18.
Bold.dk skriver, at Skovgaard skifter til Lecce i Serie A. Det lyder vildt.
Er der brandudsalg for at holde driften kørende? Han har kontrakt 2,5 år mere
Lad os nu se hvad han bliver solgt for. Nogle gange kommer der bare bud der er så gode at det ikke giver mening at sige nej.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Den havde jeg ikke set komme. Spændende potentiale, men slet ikke udfoldet endnu. Kontrakten har stadig flere år tilbage, så er spændt på prisen.Sauer skrev: ↑26. jan 2026, 15:06Bertram Skovgaard skal angiveligt til Lecce: