Omvendt siger John Møller også, at man stadig kigger i markedet uden dog at være spceifik om pladsen.Funky skrev: ↑28. jan 2026, 10:32Hverken Müller eller De Boer ryger ud. Det ved vi jo godt. Ydesen har desuden indikeret, at Kubel er den offensive forstærkning, vi skal regne med at få.baresi skrev: ↑28. jan 2026, 10:15har lige leget lidt med truppen som den er NU og tænkt i hvad der kan gå UD vejen i dette vindue
jeg tror IKKE bomholt ryger nu - derfor er han ikke på.
UD:
Ross (vil være rigtigt at slippe ham, han bliver marginalspiller)
skovgaard (lecce)
Diagne (har ingen fremtid)
amankva (samme)
Tcacemco (rygtet på udlejning)
Cornelius (rygtet væk)
Maarup (er kun fyld på midten)
adedeji (han bliver nok ikke forløst)
müller eller de boer
kunne man slippe af med bare 1 af de 2 keepere ville det være fantastisk
Det efterlader:
2 keeper
7 forvarsspillere
7 midtbanespillere
4 offensivspillere
her bør vi supplere med
N.Larsen til mål
1 ny 9er
evt. central midt direkte i start 11eren
MEN vi kender snart præmissen - deadline day nærmer sig - fed måned :-)
Jeg så gerne det ender sådan her.
Ny (Larsen)
Grønkjær
(Müller/De Boer - kan vi nu bare slippe af med en af dem!)
Kallesø, Tiedeman, Makolli, Marc Nielsen
Andersson, Cornelius, (PUdel, men jo ikke i spil før til sommer), Noel
Bonde, Håpnes
Jasson, Børsting
Kaasa
Bomholt
Kubel, Helenius, Normann
Møller, Ross, john,
Mine ønkser ville med den trup være
- En ny midtbanepsiller som kan spille 6'er. Gerne på bekostning af Jasson der kan sendes videre da jeg ikke ser perspektiv ham udover indeværende sæson.
- Offensivkæden er faktisk et dillemma. Vi skal ikke kyle Valdemar Møller for langt fra spilletid og hvad med Oli Ross? En del af mig håber stadig man kan få ham forløst, men ellers så jeg gerne man erstattede med en 9'er type.
- I forsvaret ville jeg dælme også gerne have en mand mere. Synes vi er lidt smalle på de fleste pladser så egentlig bare kvalitet på en af pladserne.
Og så ellers farvel til Amankwah, Diagne, Maarup og Adedeji. Tcacenco kan evt. sendes på leje.
Mht. Amankwah nævnte de i Ripodsten, at der også er en menneskelig dimension i det for AaB mht. at hans opholdstilladelse i Danmark vil ryge uden kontrakt, hvorfor man måske vil undlade at ophæve og lade ham løbe kontrakten ud. Her er jeg personlig noget splittet imellem "flot gestus af AaB" og om det virkelig er AaBs problem og om vi egentlig er for ordentlige her. Som Lynge en gang sagde, "AaB er ikke noget socialfiliantropisk foretagende".