Sæt Bonde derind og find en virkelig stærk 8er der kan henvise Jasson til bænken.R Rosenberg skrev: ↑1. feb 2026, 09:50Der er vel ikke noget, der indikerer det.Kasper skrev: ↑1. feb 2026, 09:35Hvorfor tror du at trekanten på midten skal vendes?Jakobsen skrev: ↑31. jan 2026, 21:42Jeg er også noget lunken ved det. Jeg tror faktisk det system vi skal spille nu med to 6'ere og en mere fremskudt midtbanespiller ville passe meget bedre til Lucas end den måde vi har spillet på hidtil og vi har ikke rigtigt nogen til den rolle udover Kaasa.DarkHorse9000 skrev: ↑31. jan 2026, 21:34Der ikke spillet kamp siden maj - er toget ikke kørt?Baatnakken skrev: ↑31. jan 2026, 21:26Bomholt transferen åbner i den grad op for et comeback til Lucas Andersen![]()
Når min tommel vedr. Lucas vender ned skyldes det flere ting:
- Som du siger så har han ikke spillet kamp siden Maj.
- Vi taler om 31 årig som har en skrøbelig fysik og en hvis mængde skader. Jeg er seriøst bange for det vil være stort navn med mange skader og lavt niveau. Det skrammer mig også ved Lucas, at han aldrig har genopfundet sig selv som spiller efter han er blevet langsom.
- Taget i betragtning, at han har været badegæst i klubben i et halvt år og ikke har villet skrive med AaB tyder bare på han ikke vil AaB og så kan vi ikke bruge ham.
- Der skal være noget med status og navn. I fht. at have været den største spiller i AaB og nærmest fyldt alt. Kan Lucas leve med at vende tilbage og være en blandt mange eller i hvert fald ikke stjernen. Jeg ser ham ikke være fast starter på kanterne og heller ikke på 10'eren før han har brugt et halvt år på at komme i form.
- Derudover Lucas nok også en af de spillere jeg aldrig helt har tilgivet for at kunne brænde banen af en i pokalfinale og så være helt slukket de fire sidste kampe i Superligaen.
Dog ville det give god mening i lyset af, at klubben igen, igen, igen har fucket op (well, de har et par timer endnu) med at finde en stabil, erfaren 6'er, der kan balancere og styre midtbanen samt tage fra foran forsvaret.
Jeg gruer for et forår, hvor vi skal sætte vores lid til Håpnes, Jasson eller Bonde på den plads.
Håpnes tror jeg også der er mere i.