Hvor bliver afløseren for Malte Højholt af?
Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Mon ikke AaB er den ene af klubberne:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ke-klubber
"Ifølge Tipsbladets oplysninger har Kotaro Uchino fået besked på, at han ikke skal nogen steder for nu, da han sagtens kan få en rolle under Steve Cooper i resten af sæsonen.
Dermed har Brøndby måtte takke nej til to klubber fra 1. division, der ellers har vist stor interesse i at leje den 21-årige japaner.
Situationen kunne have set noget anderledes ud, hvis Brøndby havde hentet Tonni Adamsen her i januar. Havde det været tilfældet, var Kotaro Uchino efter alt at dømme blevet udlejet. "
"Ifølge Tipsbladets oplysninger har Kotaro Uchino fået besked på, at han ikke skal nogen steder for nu, da han sagtens kan få en rolle under Steve Cooper i resten af sæsonen.
Dermed har Brøndby måtte takke nej til to klubber fra 1. division, der ellers har vist stor interesse i at leje den 21-årige japaner.
Situationen kunne have set noget anderledes ud, hvis Brøndby havde hentet Tonni Adamsen her i januar. Havde det været tilfældet, var Kotaro Uchino efter alt at dømme blevet udlejet. "
Jo, ligesom Brøndby har udlejet spillere til FC Emmen og Menno Van Dam, vil AaB og Møller sikkert stå forrest i køen til at leje Uchino. Men det sker sansynligvis ikke, da Adamsen nok var spilleren, som skulle udløse dette lejemål.Jyden skrev: ↑2. feb 2026, 20:27Mon ikke AaB er den ene af klubberne:
Sker der ikke mere er mit samlede regnskab skuffelse ift indsiden
Ud siden kan der stadig ryddes op i men også ærgerligt det allerede nu ikke er sket mere på ud.
Men iND fremstår for mig ikke skarpt nok ift at man gerne vil rykke op..
Kubel er simpelthen ikke nok.
Kom nu lidt de sidste par timer her
Ud siden kan der stadig ryddes op i men også ærgerligt det allerede nu ikke er sket mere på ud.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
AntiAmbitiøsBestyrelse
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Jeg tror ikke du skal sætte dine forhåbninger alt for højt jf. dette interview med John Møller i Rishøjs Corner.baresi skrev: ↑2. feb 2026, 21:35Sker der ikke mere er mit samlede regnskab skuffelse ift indsiden
https://www.facebook.com/share/v/183Tc7 ... tid=wwXIfr
Der er ikke nogen der gider overtage fyldet, hvilket jeg godt forstår. Og der er ingen spillere som klubben har råd til som kan forstærke os markant, og som gider spille 1 division i en klub der har været omgivet af kaos. Det forstår jeg egentlig også godt.baresi skrev: ↑2. feb 2026, 21:35Sker der ikke mere er mit samlede regnskab skuffelse ift indsiden
Jeg kan virkelig godt forstå at den sportslige ledelse har svært ved at flytte på noget - især i vinter transfer vinduet.
Tror ikke der sker mere, det virker til de mener at vores unge spillere er klar til at steppe op, og at Kubel er så massiv en forstærkning han dækker, både Bomholt & Ross afgange...baresi skrev: ↑2. feb 2026, 21:35Sker der ikke mere er mit samlede regnskab skuffelse ift indsiden
Synes ikke vi kommer forstærket ud af det her vindue hvis det lukkes sådan her, vi må håbe nogen af de andre får en pludselig opblomstring.
Bt melder at Møller stadig er ude efter at leje ham fra Brøndby men det kræver at Brøndby lander en angriber inden midnat..
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Ja, det ser ud til, at vi må sætte vores lid til den gamle dyd:
At vi har en træner, der formår at udvikle de spillere, der er i truppen.
Det har set fornuftigt ud i træningskampene mod SL-hold, som man må formode er længere fremme, uden at man dog kan lægge en hel masse i det.
Oprykning eller ej, så er alt det her bare noget småtteri ift. at blive et bare middelmådigt, fast SL-hold igen. Det svarer til at ville blive millionær ved at sælge et æble dyrere end man købte det, købe to æbler og sælge dem dyrere osv.
Der skal nogle seriøse investorpenge til, hvis ikke AaB skal blive hængende i det her morads de næste 5-10 år.
Det har set fornuftigt ud i træningskampene mod SL-hold, som man må formode er længere fremme, uden at man dog kan lægge en hel masse i det.
Oprykning eller ej, så er alt det her bare noget småtteri ift. at blive et bare middelmådigt, fast SL-hold igen. Det svarer til at ville blive millionær ved at sælge et æble dyrere end man købte det, købe to æbler og sælge dem dyrere osv.
Der skal nogle seriøse investorpenge til, hvis ikke AaB skal blive hængende i det her morads de næste 5-10 år.
m det scenarium gjaldt også før vi rykkede ned første gang…. Det var et spørgsmål om tid før silkeborg, viborg, sønderjyske m.fl overhalede os på et spillerbudget som lå langt over hvad vi havde økonomi tilAaBWanKenobi skrev: ↑2. feb 2026, 22:04Der skal nogle seriøse investorpenge til, hvis ikke AaB skal blive hængende i det her morads de næste 5-10 år.
udfordringen har ikke ændret sig
hjertet i nord 
Jeg synes bare at manglende indkøb sender et forkert signal, til både fremtidige sponsorere og investorere.AaBWanKenobi skrev: ↑2. feb 2026, 22:04Ja, det ser ud til, at vi må sætte vores lid til den gamle dyd:
Virker meget opgivende at man ikke forstærker truppen mere markant, hvis man virkelig vil spille med om oprykning.
Ja der er den kære økonomi. Men man har lige cashet små 20 millioner ind. Der burde man gøre truppen markant stærkere i mine øjne via et par indkøb mere.
John Møller lukker vinduet i Ripodsten.
Salget af Ross kommer til at se lidt skidt ud når vi ikke får en erstatning ind - mest fordi vi i forvejen er ret tyndt besat på de offensive positioner. Her kunne man måske have gjort som Brøndby, dvs. betinget afgangen af at man også fik noget på plads den anden vej. Vi har lavet salget af Bomholt og det er ikke de 3,7 mio. kr. for Ross der gør en kæmpe forskel.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
håpnes og Müller troer jeg ikke en skid på kaasa har jeg et lille håb
AaB AaB AaB AaB
Ja, vi må jo how, at det bliver bedre i morgen, som det jo hed sig i The Julekalender i sin tidAlbertE skrev: ↑2. feb 2026, 21:45Tror ikke der sker mere, det virker til de mener at vores unge spillere er klar til at steppe op, og at Kubel er så massiv en forstærkning han dækker, både Bomholt & Ross afgange...baresi skrev: ↑2. feb 2026, 21:35Sker der ikke mere er mit samlede regnskab skuffelse ift indsiden
Synes ikke vi kommer forstærket ud af det her vindue hvis det lukkes sådan her, vi må håbe nogen af de andre får en pludselig opblomstring.