Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Pontoppi » 16. feb 2026, 21:23

Sapiens skrev:
16. feb 2026, 18:33

Fra Nordjyske:

"I pausen blev noget der minder om galla-opstillingen sendt på banen. Den besætning fik en flyvende start med en scoring fra Kelvin John på det første angreb, men det begyndende stormløb aftog i styrke, som minutterne gik.

Det endda til trods for, at IBV nu havde sine reserver på banen."
det passer ikke helt med de spillere de havde på banen men det lyder vel godt :thumbsup:
hjertet i nord :aabfan:

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Sapiens » 16. feb 2026, 23:42

Pontoppi skrev:
16. feb 2026, 21:23
Sapiens skrev:
16. feb 2026, 18:33

Fra Nordjyske:

"I pausen blev noget der minder om galla-opstillingen sendt på banen. Den besætning fik en flyvende start med en scoring fra Kelvin John på det første angreb, men det begyndende stormløb aftog i styrke, som minutterne gik.

Det endda til trods for, at IBV nu havde sine reserver på banen."
det passer ikke helt med de spillere de havde på banen men det lyder vel godt :thumbsup:
Det lyder vel godt?

Besvar