Og sæsonen
Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Højer med meget store forventninger til Kubel - håber han ikke får modstanderne kørt for meget op, så de lukker Kubel helt ned.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... gaard-case
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg er satme spændt på at se hvad han kan. Jeg tror han laver en pind.andrii skrev: ↑26. feb 2026, 09:59Højer med meget store forventninger til Kubel - håber han ikke får modstanderne kørt for meget op, så de lukker Kubel helt ned.![]()
håber han er hurtigere end fossumandrii skrev: ↑26. feb 2026, 09:59Højer med meget store forventninger til Kubel - håber han ikke får modstanderne kørt for meget op, så de lukker Kubel helt ned.![]()
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Jeg vil se ild i øjnene på spillerne i aften. Jeg håber virkelig, at vi er klar fra start. Vi har fået en lidt ærgerlig tendens til at komme bagud i mange kampe. Det skal helst ikke ske i aften - så kan det godt blive rigtig svært.
Kææææææææææmmmmmmp for Aalborg........................
Kææææææææææmmmmmmp for Aalborg........................
Hold kæft, hvor har jeg savnet at være sur en hel uge over en fodboldkamp. Kom så I røde pikhoveder!
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
De fleste premierekampe er ret uskønne, så mon ikke også denne bliver det. Mere fight end flot.
Derfor forventer jeg heller ikke mere af AaB end en mandfolkeindsats, hvor de dør med skoene på. Det er forhåbentlig nok til tre meget vigtige point.
Håber på at Kornelius Normann viser sit topniveau. Den store hype om Kubel giver ham forhåbentlig mere plads. Også skal midtbanen levere!
Derfor forventer jeg heller ikke mere af AaB end en mandfolkeindsats, hvor de dør med skoene på. Det er forhåbentlig nok til tre meget vigtige point.
Håber på at Kornelius Normann viser sit topniveau. Den store hype om Kubel giver ham forhåbentlig mere plads. Også skal midtbanen levere!
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Så kom jeg igennem Medianos 1. div. optakt. De såkaldte eksperter spår AaB til at blive henholdsvis nr. 4 og nr. 6. LBK og ACH er klare favoritter til top2. AaB med den dårligste trup i al den tid der har været professionelt fodbold i Aalborg. Det er svært at være uenig i den påstand. Hillerød ses som dark horse ift. top 2. Personligt har jeg virkelig svært ved at vurdere hvor vi står og hvad vi kan forvente af foråret. Jeg skyder på en halvkedelig 1-1 kamp i aften.
Jeg droppe på et tidspunkt at følge Mediano. De virkede ikke særligt godt informerede når det kom til stykket. Det er ikke for at sige, at deres forudsigelse ikke kan vise sig at holde stik, jeg blev bare ikke klogere på 1. Division af at høre på dem.Spanky skrev: ↑27. feb 2026, 11:27Så kom jeg igennem Medianos 1. div. optakt. De såkaldte eksperter spår AaB til at blive henholdsvis nr. 4 og nr. 6. LBK og ACH er klare favoritter til top2. AaB med den dårligste trup i al den tid der har været professionelt fodbold i Aalborg. Det er svært at være uenig i den påstand. Hillerød ses som dark horse ift. top 2. Personligt har jeg virkelig svært ved at vurdere hvor vi står og hvad vi kan forvente af foråret. Jeg skyder på en halvkedelig 1-1 kamp i aften.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg synes, vi har en frontlinie med 3 spillere, som hver især har noget ekstra at byde ind med. Hvis de 7 markspillere bag dem så vil sørge for at holde koncentrationen og kæmpe som gale, og målmanden står en af sine gode kampe, så burde en sejr være mulig.Reyad skrev: ↑27. feb 2026, 09:25De fleste premierekampe er ret uskønne, så mon ikke også denne bliver det. Mere fight end flot.
Personligt er min hype forud for at forårssæsonen skydes i gang på nok det laveste i den tid jeg har fulgt AaB. Jeg har tæt på ingen forventninger til at vi kan kæmpe med i oprykningskampen baseret på efterårets afslutning og en meget undervældende vinterpause, hvor konkurrenterne ellers har skruet op. Samtidig med at forholdet om ejerskabet og mulig aktieemission virker fastlåst og uden en klar vej for AaB's fremtid.
En sejr i aften vil godt nok hjælpe noget på humøret i en ellers meget dyster periode for klubben.
En sejr i aften vil godt nok hjælpe noget på humøret i en ellers meget dyster periode for klubben.
-
Rolf Engels
- Ynglinge

- Favoritspiller: Otoa
Jeg synes deres kritik af AaB er helt på sin plads. Det er, som du siger, svært at være uenig. Men at fastholde, at Hillerød stadig er dark horse, og ikke svækket, efter sager af Justinussen og dels Dedes er simpelthen useriøst.Spanky skrev: ↑27. feb 2026, 11:27Så kom jeg igennem Medianos 1. div. optakt. De såkaldte eksperter spår AaB til at blive henholdsvis nr. 4 og nr. 6. LBK og ACH er klare favoritter til top2. AaB med den dårligste trup i al den tid der har været professionelt fodbold i Aalborg. Det er svært at være uenig i den påstand. Hillerød ses som dark horse ift. top 2. Personligt har jeg virkelig svært ved at vurdere hvor vi står og hvad vi kan forvente af foråret. Jeg skyder på en halvkedelig 1-1 kamp i aften.
Det er også tredje sæson i streg de har kaldt deres evige darling Kolding for opryknings favoritter, selvom de hidtil på ingen måder har kunnet leve op til det
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg glæder mig til at komme derud, men frygter det værste mere end jeg tror på et godt resultat.
Kom nu AaB!
Kom nu AaB!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Den påstand er jeg uenig i, truppen der rykkede ned sidst var ringere. Hernes, jimenez, Diakithe, Aarøen, Bruus alle spillere der ikke bidrog med nogetSpanky skrev: ↑27. feb 2026, 11:27Så kom jeg igennem Medianos 1. div. optakt. De såkaldte eksperter spår AaB til at blive henholdsvis nr. 4 og nr. 6. LBK og ACH er klare favoritter til top2. AaB med den dårligste trup i al den tid der har været professionelt fodbold i Aalborg. Det er svært at være uenig i den påstand. Hillerød ses som dark horse ift. top 2. Personligt har jeg virkelig svært ved at vurdere hvor vi står og hvad vi kan forvente af foråret. Jeg skyder på en halvkedelig 1-1 kamp i aften.
Men til gengæld havde vi også fx Widell, MJ, Bomholt og Kramer.Baatnakken skrev: ↑27. feb 2026, 15:25Den påstand er jeg uenig i, truppen der rykkede ned sidst var ringere. Hernes, jimenez, Diakithe, Aarøen, Bruus alle spillere der ikke bidrog med nogetSpanky skrev: ↑27. feb 2026, 11:27Så kom jeg igennem Medianos 1. div. optakt. De såkaldte eksperter spår AaB til at blive henholdsvis nr. 4 og nr. 6. LBK og ACH er klare favoritter til top2. AaB med den dårligste trup i al den tid der har været professionelt fodbold i Aalborg. Det er svært at være uenig i den påstand. Hillerød ses som dark horse ift. top 2. Personligt har jeg virkelig svært ved at vurdere hvor vi står og hvad vi kan forvente af foråret. Jeg skyder på en halvkedelig 1-1 kamp i aften.
MJ, klassespiller. De sidstenævnte 3 kunne så overhovedet ikke løfte holdet da det gjaldt. Kramer blev aldrig den bærende spiller, han var hentet til at være.Sauer skrev: ↑27. feb 2026, 15:39Men til gengæld havde vi også fx Widell, MJ, Bomholt og Kramer.Baatnakken skrev: ↑27. feb 2026, 15:25Den påstand er jeg uenig i, truppen der rykkede ned sidst var ringere. Hernes, jimenez, Diakithe, Aarøen, Bruus alle spillere der ikke bidrog med nogetSpanky skrev: ↑27. feb 2026, 11:27Så kom jeg igennem Medianos 1. div. optakt. De såkaldte eksperter spår AaB til at blive henholdsvis nr. 4 og nr. 6. LBK og ACH er klare favoritter til top2. AaB med den dårligste trup i al den tid der har været professionelt fodbold i Aalborg. Det er svært at være uenig i den påstand. Hillerød ses som dark horse ift. top 2. Personligt har jeg virkelig svært ved at vurdere hvor vi står og hvad vi kan forvente af foråret. Jeg skyder på en halvkedelig 1-1 kamp i aften.
Jeg håber virkelig på en god præstation i aften.. Puha en mavepuster det vil være hvis holdet falder helt igennem...
-
R Rosenberg
- Allstar

De ringede og spurgte mig. Det er mine ord.Spanky skrev: ↑27. feb 2026, 11:27Så kom jeg igennem Medianos 1. div. optakt. De såkaldte eksperter spår AaB til at blive henholdsvis nr. 4 og nr. 6. LBK og ACH er klare favoritter til top2. AaB med den dårligste trup i al den tid der har været professionelt fodbold i Aalborg. Det er svært at være uenig i den påstand. Hillerød ses som dark horse ift. top 2. Personligt har jeg virkelig svært ved at vurdere hvor vi står og hvad vi kan forvente af foråret. Jeg skyder på en halvkedelig 1-1 kamp i aften.
Ædruelighedens stemme
Det er min barre.R Rosenberg skrev: ↑27. feb 2026, 16:48De ringede og spurgte mig. Det er mine ord.Spanky skrev: ↑27. feb 2026, 11:27Så kom jeg igennem Medianos 1. div. optakt. De såkaldte eksperter spår AaB til at blive henholdsvis nr. 4 og nr. 6. LBK og ACH er klare favoritter til top2. AaB med den dårligste trup i al den tid der har været professionelt fodbold i Aalborg. Det er svært at være uenig i den påstand. Hillerød ses som dark horse ift. top 2. Personligt har jeg virkelig svært ved at vurdere hvor vi står og hvad vi kan forvente af foråret. Jeg skyder på en halvkedelig 1-1 kamp i aften.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Arh det er en voldsomt overkritisk analyse af især Widells bidrag til holdet, men også Kramer og Bomholt gjorde en positiv forskel for vores hold.Funky skrev: ↑27. feb 2026, 15:43MJ, klassespiller. De sidstenævnte 3 kunne så overhovedet ikke løfte holdet da det gjaldt. Kramer blev aldrig den bærende spiller, han var hentet til at være.Sauer skrev: ↑27. feb 2026, 15:39Men til gengæld havde vi også fx Widell, MJ, Bomholt og Kramer.Baatnakken skrev: ↑27. feb 2026, 15:25Den påstand er jeg uenig i, truppen der rykkede ned sidst var ringere. Hernes, jimenez, Diakithe, Aarøen, Bruus alle spillere der ikke bidrog med nogetSpanky skrev: ↑27. feb 2026, 11:27Så kom jeg igennem Medianos 1. div. optakt. De såkaldte eksperter spår AaB til at blive henholdsvis nr. 4 og nr. 6. LBK og ACH er klare favoritter til top2. AaB med den dårligste trup i al den tid der har været professionelt fodbold i Aalborg. Det er svært at være uenig i den påstand. Hillerød ses som dark horse ift. top 2. Personligt har jeg virkelig svært ved at vurdere hvor vi står og hvad vi kan forvente af foråret. Jeg skyder på en halvkedelig 1-1 kamp i aften.
Vi står absolut ikke et stærkere sted end da vi rykkede ned, tværtimod.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14