det kanm det umuligt være med det midtbane vi er endt med
Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
AaB AaB AaB AaB
Nej. Men på et tidspunkt bør Vesttribunen overveje, om de ikke skader holdet mere end de straffer SSE. Der er så lidt mental styrke på det her hold. Jeg er helt sikker på, at Lønstrup brugte den timeout på at blæse til angreb, fordi usikkerheden lyser ud af AaB.Hanga skrev: ↑27. feb 2026, 19:42Selvfølgelig. Som jeg skriver var det ikke god timing ligesom jeg ikke er fan af aktionerne.Funky skrev: ↑27. feb 2026, 19:39AaB var ved at overtage spillet. Afbrydelse. Hillerød får lige samlet sig. Tilpasset, presset på dem er væk, Tiedemann har ikke hovedet med sig efter afbrydelsen, og scoring.
Hvis man mener, man som fan kan gøre en positiv forskel på spillet på banen, så kan man også det modsatte.
Men altså... vi spiller maksimalt lige op med Hillerød på hjemmebane. Det er ganske enkelt ikke AaB værdigt og det er i hvert fald ikke Vesttribunen der generelt har ansvar for at vi er havnet netop der.
Igen. Jeg er 100% bag deres hensigt, men den her form skader deres sag mere end den gavner. Både på tavlen og blandt medfans.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Arh kom nu, dommer. Følg nu lige med, ikke?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvorfor skal vi være bagud før vi begynder at spille?
Flotte offensive kombinationer burde have givet et mål
Flotte offensive kombinationer burde have givet et mål
-
Alpa Chino
- Superliga

Jamen lad os da lige afbryde kampen mens AaB endelig er inde i et godt flow.
Bonde er et spændende talent, men han er godt nok ikke venner med bolden i denne kamp.
Jeg føler ikke jeg modsiger det du skriver... men når folk direkte giver fasene ansvaret for at vi er bagud, så er jeg nød til at sige, at det blot er seneste lille krymmel på den opskrift der har bragt os hertil.Kunji skrev: ↑27. feb 2026, 19:45Nej. Men på et tidspunkt bør Vesttribunen overveje, om de ikke skader holdet mere end de straffer SSE. Der er så lidt mental styrke på det her hold. Jeg er helt sikker på, at Lønstrup brugte den timeout på at blæse til angreb, fordi usikkerheden lyser ud af AaB.Hanga skrev: ↑27. feb 2026, 19:42Selvfølgelig. Som jeg skriver var det ikke god timing ligesom jeg ikke er fan af aktionerne.Funky skrev: ↑27. feb 2026, 19:39AaB var ved at overtage spillet. Afbrydelse. Hillerød får lige samlet sig. Tilpasset, presset på dem er væk, Tiedemann har ikke hovedet med sig efter afbrydelsen, og scoring.
Hvis man mener, man som fan kan gøre en positiv forskel på spillet på banen, så kan man også det modsatte.
Men altså... vi spiller maksimalt lige op med Hillerød på hjemmebane. Det er ganske enkelt ikke AaB værdigt og det er i hvert fald ikke Vesttribunen der generelt har ansvar for at vi er havnet netop der.
Igen. Jeg er 100% bag deres hensigt, men den her form skader deres sag mere end den gavner. Både på tavlen og blandt medfans.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja egentligt meget godt til Vesttribunen blandede sig
Nå, pause, den burde have stået 1-1. ikke desto mindre, sikke et shit show.
Hvem skal ud/ind i pausen. Hvad siger i?
Mon ikke Håpness kommer ind for Bonde?
Mon ikke Håpness kommer ind for Bonde?
Konceptet sejler også rundt
Vi står milevidt fra hinanden og når vi har Jasson som ham med flest boldberøringer så har vi jo tabt. Der er ingen bund i holdet..
Midtbanen fylder intet som helst.. de bliver skubbet nok og spillet omkring.
Hillerød stiller deres 3 offensive ind central så alle 4 AaB forsvarer skal stå smalt - så Hillerøds wingbacks har 20 meter på begge kanter uden en forsvarer
Det er satme tungt
Nu må vi se hvad Højer er gjort af. Noget skal ihvertfald ske i pausen.baresi skrev: ↑27. feb 2026, 19:53Konceptet sejler også rundt
Vi står milevidt fra hinanden og når vi har Jasson som ham med flest boldberøringer så har vi jo tabt. Der er ingen bund i holdet..
Midtbanen fylder intet som helst.. de bliver skubbet nok og spillet omkring.
Hillerød stiller deres 3 offensive ind central så alle 4 AaB forsvarer skal stå smalt - så Hillerøds wingbacks har 20 meter på begge kanter uden en forsvarer
Det er satme tungt
Hvem kunne have vidst at en midtbane med to U19-spillere og den klejneste spiller i AaBs historie ikke ville fungere?
-
Brizzie1885
- 2. div

- Favoritspiller: Widell
Holy reptil hjerne logik.Funky skrev: ↑27. feb 2026, 19:39AaB var ved at overtage spillet. Afbrydelse. Hillerød får lige samlet sig. Tilpasset, presset på dem er væk, Tiedemann har ikke hovedet med sig efter afbrydelsen, og scoring.
> AaB smider bolden håbløst i skoen på en Hillerød spiller
>Hillerød score pga. det headloss
> 'That Damn Vesttribune'
Luk Vesttribunen
Det vil være AaBs mest seriøse forsøg på at sikre sig oprykning.
Det vil være AaBs mest seriøse forsøg på at sikre sig oprykning.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Præcis!!
Hvis man burde have lært noget af de sidste 3-4 år, så er det, der er en verden til forskel på U19 og senior.
Hold nu op med at stille et halvt ungdomshold!!!!!
27/7-25 - Hillerød scorer i 33 minNordic skrev: ↑27. feb 2026, 19:39Jeg er faktisk enig i, at det er en rigtig kikset aktion. Åndssvagt at afbryde selve kampen for at få sit budskab igennem.AlbertE skrev: ↑27. feb 2026, 19:38Det er også helt korrekt, men behøver vi virkelig gøre ting der stopper spillet under kampene og koster os penge som vi i forvejen ikke bader i.alithebeast skrev: ↑27. feb 2026, 19:36Havde det ikke været for fansene havde tyskerne fuldstændig smadder klubben.Longtimefan skrev: ↑27. feb 2026, 19:33Så fik fansene ødelagt det for AaB igen. Every fucking time !!! Pinligt
1/8-25 - Hobro scorer i 17 min
15/8-25 - Horsens scorer i 32 min
29/8-25 - Aarhus scorer i 24 + 29 + 35 + 40 min
27/9-25 - Lyngby scorer i 32 + 35 min
17/10-25 - B93 scorer i 13 min
9/11-25 - Hvidovre scorer i 12 + 27 min
22/11-25 - Kolding scorer i 25 min
27/2-26 - Hillerød scorer i 31 min