Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af FIDEL » 27. feb 2026, 20:53

3 kæmpe personlige fejl i forsvaret. Det er satme godt nok for slapt! Ringe mentalitet.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1441
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Reyad » 27. feb 2026, 20:53

Man kan ikke vinde fodboldkampe med så mange defensive hjerneblødninger.
Kan vi få tre måneders pause mere?

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Dalbjerg » 27. feb 2026, 20:55

Funky skrev:
27. feb 2026, 20:52
De må jo ikke få lov at flytte spillet så nemt op på vores bane, man kan bebrejde Andersson for hvad jeg synes ligner et enormt bette straffe, men hold nu op, hvorfor kan vi ikke bare holde bolden længere væk og spille den rundt?
Klassisk tilfælde af: Han giver dommeren mulighed for at fløjte..

Og i den anden ende havde vi nok været sure, hvis vi ikke havde fået straffe på sådan en blødning der..

Så pinligt af en rutineret spiller.. Bare fordi man laver en fejl, så skal man ikke lave en mere for at gøre bod på det..

ALF
2. div
2. div
Indlæg: 184
Tilmeldt: 18. apr 2006, 10:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af ALF » 27. feb 2026, 20:56

Slut - det er virkelig ringe

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Hanga » 27. feb 2026, 20:56

Same old shit.
Det er simpelthen grotesk så mange point vi har smidt i de døende minutter i denne sæson. Kan ikke holde en føring hjem om det så galt vores liv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Funky » 27. feb 2026, 20:57

R Rosenberg skrev:
27. feb 2026, 20:52
Man sad jo bare og ventede på idioti. Man er kraftedeme også dummere end viådt bølgepap, hvis man laver straffe med 2 minutter igen. Forpulede amatører. Det skriger til himlen, hvor lavt niveauet er på dette hold.
Jeg vil altså gerne se det straffe igen, det se altså enormt tyndt ud. Men fair nok hvis I andre mener, den er god nok. Det ringe - virkelig ringe - er bare, at man ikke har coolness til helt at nægte Hillerød at få bolden så langt frem. Vi har flere muligheder for bare at spille bolden rundt, men kan pludselig ikke ramme hinanden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AlbertE » 27. feb 2026, 20:57

Ja det har sejlet over hele linjen idag sådan generelt, med få lysglimt har vi spillet sammenlagt 20 gode minutter i den her kamp ?

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Dalbjerg » 27. feb 2026, 20:57

Dongdongwh0 skrev:
27. feb 2026, 20:42
AlbertE skrev:
27. feb 2026, 20:40
Flashscore skriver hillerød fører 2-3 åh gud amatører
Det lignede også en Hillerød mand som scorede
Nope...

Det var ikke John.. Men det var nu en AaB mand som jeg ser det...

Hillerød spiller sparker den ind på egen mand, og derefter rammer bolden AaB manden inden den går over stregen..

Også derfor Hillerød manden rækker armen i vejret.. Men han kan selvfølgelig ikke være offside, når den kommer fra Hillerød spilleren..

Quetzal
Junior
Junior
Indlæg: 74
Tilmeldt: 27. okt 2019, 18:28

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Quetzal » 27. feb 2026, 20:58

Vi er bare et hold, der ikke lige nu kan regnes med i toppen af 1.division.. Holdet er ikke samspillet og struktureret nok og bliver derfor alt for nemt hylet ud af den, når modstanderen sætter lidt pres på. Vi må give dem tid.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af R Rosenberg » 27. feb 2026, 20:59

Endnu engang kan vi takke de inkompetente tyske sataner. Hold kæft, en flok lallende amatører.

Og Steffen Højer - Vorherre bevares for "et kup".
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Kunji » 27. feb 2026, 20:59

Det ender jo med at blive en kamp, hvor det ikke er en manglende 9’er eller en U19-midtbane som koster, men 3 håbløse fejl af vores ellers mest kompetente kæde, som i øvrigt nemt kunne have kostet endnu mere. Og nej. Det er ikke et kæmpestraffe, men han hiver ham i trøjen, og Hillerød manden skal jo bare falde. Den bliver dømt oftere end ej.

Tiedemann, Makolli og Andersson spiller med hovedet under armen i så mange situationer i dag.

Absurd.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Sauer » 27. feb 2026, 21:00

Funky skrev:
27. feb 2026, 20:57
R Rosenberg skrev:
27. feb 2026, 20:52
Man sad jo bare og ventede på idioti. Man er kraftedeme også dummere end viådt bølgepap, hvis man laver straffe med 2 minutter igen. Forpulede amatører. Det skriger til himlen, hvor lavt niveauet er på dette hold.
Jeg vil altså gerne se det straffe igen, det se altså enormt tyndt ud. Men fair nok hvis I andre mener, den er god nok. Det ringe - virkelig ringe - er bare, at man ikke har coolness til helt at nægte Hillerød at få bolden så langt frem. Vi har flere muligheder for bare at spille bolden rundt, men kan pludselig ikke ramme hinanden.
Det er dømt, så det er jo lige meget. Men synes det er håbløst af Højer at tage Kubel ud i en situation, hvor vi holder et godt tryk på dem. Alt i vores spil tilsiger jo også, at vi lynhurtigt kunne få brug for at jage en scoring.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af troelsh » 27. feb 2026, 21:00

Idiotisk at Andersson rører hans trøje, men han laver godt nok også svanens død, jeg synes den er tynd.
Nå men sikke en lortekamp, 3-3 er et fair resultat, hvilket også næsten dræber det spinkle håb om oprykning.

Shit hvor blev vi 200% bedre offensivt med Helenius på banen, tiltrods for han næsten bevæger sig som en på 82, så har vi bare brug for en rigtig 9’er derinde, i stedet for tre dybdeløbere.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af FIDEL » 27. feb 2026, 21:01

Man vinder ingen kampe ved at lave 3 personlige fejl i forsvaret. Uhyre slapt!
Makolli skal ud på bænken næste kamp.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af R Rosenberg » 27. feb 2026, 21:03

Funky skrev:
27. feb 2026, 20:57
R Rosenberg skrev:
27. feb 2026, 20:52
Man sad jo bare og ventede på idioti. Man er kraftedeme også dummere end viådt bølgepap, hvis man laver straffe med 2 minutter igen. Forpulede amatører. Det skriger til himlen, hvor lavt niveauet er på dette hold.
Jeg vil altså gerne se det straffe igen, det se altså enormt tyndt ud. Men fair nok hvis I andre mener, den er god nok. Det ringe - virkelig ringe - er bare, at man ikke har coolness til helt at nægte Hillerød at få bolden så langt frem. Vi har flere muligheder for bare at spille bolden rundt, men kan pludselig ikke ramme hinanden.
Tyndt eller ej, uden VAR bliver den slags jo som regel dømt. Det er simpelthen så idiotisk og så ringe.

Og ja, jeg sad og tænkte det samme. Få nu den bold væk, men niveauet er i denne tysker-æra jo så exceptionelt lavt, at de ikke engang magter at losse en bold ud af kommunen.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Gentleman Finn » 27. feb 2026, 21:05

For mange personlige fejl, men ret beset burde vi stå med alle 3 point, for det der var ikke et straffe. Hvornår har vi sidst fået så tyndt et straffe?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Kristian » 27. feb 2026, 21:10

R Rosenberg skrev:
27. feb 2026, 21:03
Funky skrev:
27. feb 2026, 20:57
R Rosenberg skrev:
27. feb 2026, 20:52
Man sad jo bare og ventede på idioti. Man er kraftedeme også dummere end viådt bølgepap, hvis man laver straffe med 2 minutter igen. Forpulede amatører. Det skriger til himlen, hvor lavt niveauet er på dette hold.
Jeg vil altså gerne se det straffe igen, det se altså enormt tyndt ud. Men fair nok hvis I andre mener, den er god nok. Det ringe - virkelig ringe - er bare, at man ikke har coolness til helt at nægte Hillerød at få bolden så langt frem. Vi har flere muligheder for bare at spille bolden rundt, men kan pludselig ikke ramme hinanden.
Tyndt eller ej, uden VAR bliver den slags jo som regel dømt. Det er simpelthen så idiotisk og så ringe.

Og ja, jeg sad og tænkte det samme. Få nu den bold væk, men niveauet er i denne tysker-æra jo så exceptionelt lavt, at de ikke engang magter at losse en bold ud af kommunen.
At vi spiller 30 min fodbold i den her kamp og er ved at vinde er jo helt sindssygt.

Men der skete noget da Helenius og Kaasa kom ind. Jasson er jo helt helt væk og har i mine øjne spillet sig af til næste fredag. Kaasa skal have den plads.

Og så skal de simpelhen have løst den bold omgang, den var jo katastrofal i store dele af den her kamp.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Funky » 27. feb 2026, 21:11

troelsh skrev:
27. feb 2026, 21:00
Idiotisk at Andersson rører hans trøje, men han laver godt nok også svanens død, jeg synes den er tynd.
Nå men sikke en lortekamp, 3-3 er et fair resultat, hvilket også næsten dræber det spinkle håb om oprykning.

Shit hvor blev vi 200% bedre offensivt med Helenius på banen, tiltrods for han næsten bevæger sig som en på 82, så har vi bare brug for en rigtig 9’er derinde, i stedet for tre dybdeløbere.
Er Helenius virkelig så meget over the hill rent fysisk, at han ikke kan starte? Enig i øvrigt, han og Kaasa lavede to rigtig gode indhop.

Næste kamp må se sådan ud:

Müller
Kallesøe - Tiedemann - Olsson/Noel - MC
Kaasa - Bonde/Håpnes - Møller
Kubel - John - Normann
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1096
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Mephisto2 » 27. feb 2026, 21:15

Gentleman Finn skrev:
27. feb 2026, 21:05
For mange personlige fejl, men ret beset burde vi stå med alle 3 point, for det der var ikke et straffe. Hvornår har vi sidst fået så tyndt et straffe?
Så kun 1. halvleg og de sidste 15 min.

Det var ret deprimerende……..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Funky » 27. feb 2026, 21:18

Mephisto2 skrev:
27. feb 2026, 21:15
Gentleman Finn skrev:
27. feb 2026, 21:05
For mange personlige fejl, men ret beset burde vi stå med alle 3 point, for det der var ikke et straffe. Hvornår har vi sidst fået så tyndt et straffe?
Så kun 1. halvleg og de sidste 15 min.

Det var ret deprimerende……..
Ja så har du da også undgået de 20 minutter, som var opløftende at se på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar