AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Luk lortet!
Afvikle pisset
Afvikle pisset
„The less you care, the happier you will be.“
-
9520AaB
- Allstar

- Indlæg: 2076
- Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Fuck et lortehold. De er jo total til grin. En gang overbetalte spillere, der ikke leverer en skid.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
I det mindste for de lorte tyskere ikke mulighed for at sælge AaB som Superliga klub. Nu venter endnu et gigantisk underskud og endnu en sæson i 1. Div. Selv de må da snart forlade den synkende skude.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Hvorfor er det, at Müller ikke kan gå ud at afværge bolde der bliver lagt en halv meter fra målstregen? Hans evner i luftrummet er simpelthen horrible ringe!
-
Reyad
- Allstar

- Indlæg: 1441
- Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Det er forbi. Lige meget om vi kommer i top seks eller ej. Det er forbi.
Vinteropstarten blev spildt.
Vinteropstarten blev spildt.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Og Kolding foran nu. Det er SÅ selvforskyldt det her.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
JEg er enig i at klubben har større problemer end Højer, men jeg synes altså også Højer er et problem.Kunji skrev: ↑6. mar 2026, 20:49Det er godt nok noget trist fodbold. Men Steffen Højer står altså ikke øverst på listen af problemer i den her klub.
Der er nogle tyskere, der skal ad helvede til og en trup, der formentlig skal bygges op over 2-3 vinduer yderligere.
Det bliver nogle hårde år.
Det er helt sygt, at man falder ned og bare pakker sig til sidst, og så sover forsvaret og Müller er en dværg.
Der er INGEN i truppen der bliver bedre, vi har INTET taktisk fundament, INGEN fælles forståelse spillerne imellem eller spillemønstre. Så kan vi godt brokke os over spillernes evner, tvunget 4-4-3 og salg af profiler. Men vi taber IGEN til en flok fucking semi-proffer, hvor vi lige har nuppet deres største profil.
Vi må altså også kunne stille krav til at træneren formår at levere det helt basale. Og det gør han altså ikke.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Og der røg top 6……
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
På vej ud må jeg i øvrigt lige konstatere, at John Møllers og Højers spådom om, at den lange træningsopstart skulle vise sig at være den bedste transfer, det har enten været katastrofal dårlig dømmekraft, eller et påtvunget udsagn.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Reyad
- Allstar

- Indlæg: 1441
- Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Jeg er simpelthen i chok.
Hvor er det vildt. Det må næsten være lavpunktet. Måske.
Hvor er det vildt. Det må næsten være lavpunktet. Måske.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Ikke desto mindre har han faktisk været blandt vores bedste i denne kamp. Redningen umiddelbart inden scoringen var stærk, ligesom han reddede
en 1-1 chance i første halvleg.
-
calciomania
- 2. div

- Indlæg: 140
- Tilmeldt: 12. jun 2024, 13:36
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Jeg beundrer Vesttribunens trofasthed og ihærdighed, men rationelt set forstår jeg den ikke.
De får SÅ mange skuffelser og bitre nederlag. Hvis jeg var dem, ville jeg tage ud og se noget ishockey eller håndbold i stedet og prøve at starte en ultras-kultur op derude, så man i det mindste også kan hygge sig med noget, der går godt PÅ banen. Men jeg tror simpelthen at Vesttribunen er så meget FODBOLDMÆND, at de ikke gider håndbold og ishockey. Men det må være utroligt krævende rent mentalt at stå og give så meget til holdet uge efter uge uden at få noget igen...
De får SÅ mange skuffelser og bitre nederlag. Hvis jeg var dem, ville jeg tage ud og se noget ishockey eller håndbold i stedet og prøve at starte en ultras-kultur op derude, så man i det mindste også kan hygge sig med noget, der går godt PÅ banen. Men jeg tror simpelthen at Vesttribunen er så meget FODBOLDMÆND, at de ikke gider håndbold og ishockey. Men det må være utroligt krævende rent mentalt at stå og give så meget til holdet uge efter uge uden at få noget igen...
-
martinaalborg
- Allstar

- Indlæg: 1375
- Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Et tvivlsomt straffe imod os sidst. Og et indkasseret mål til allersidst i denne kamp.
Men vi giver i begge kampe dem muligheden. Holdet har ingen rygrad og trænerne har ingen plan. Hvad fanden har man brugt den vinterpause på??? De skal snart lukke røven med at snakke om presspil. Start med normalt spil.
Men vi giver i begge kampe dem muligheden. Holdet har ingen rygrad og trænerne har ingen plan. Hvad fanden har man brugt den vinterpause på??? De skal snart lukke røven med at snakke om presspil. Start med normalt spil.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Der skal ikke mange af de her kønsløse kampe til, før Højer er fortid. Det er simpelthen kønsløst fodbold, der spilles.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Er der flere tennisbolde tilbage i Nordjylland?
I dag markerer AaB laveste punkt jeg kan huske.
I dag markerer AaB laveste punkt jeg kan huske.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Steffen Højer har en klar andel i dette nederlag med det hold, han startede med på banen. Vi har ikke ret mange spillere, der for alvor er dygtige, og så starter både Helenius og Normann alligevel ude.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Tænk sig vi snupper deres absolut bedste spiller der ødelagde os fuldstændig sidste gang vi mødte dem.
Prop ham ind i AaB’s spilsystem og han er fuldstændig usynlig, det siger jo alt.
Vores system fungerer ikke, vi har forsøgt 4-3-3 siden Cifuentes og det er aldrig lykkedes. Hillerød og ÅF spiller det bedste bold i rækken, begge med 3-4-3.
Lad os prøve noget nyt, det kan ikke blive værre
Prop ham ind i AaB’s spilsystem og han er fuldstændig usynlig, det siger jo alt.
Vores system fungerer ikke, vi har forsøgt 4-3-3 siden Cifuentes og det er aldrig lykkedes. Hillerød og ÅF spiller det bedste bold i rækken, begge med 3-4-3.
Lad os prøve noget nyt, det kan ikke blive værre

