AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 970
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Popnizzen » 6. mar 2026, 20:49

Luk lortet!
Afvikle pisset
„The less you care, the happier you will be.“

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4119
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af baresi » 6. mar 2026, 20:50

Funky skrev:
6. mar 2026, 20:48
Nu orker jeg officielt ikke mere med AaB. Det er slut.
Ej de fortjener simpelthen ikke opbakningen
De er Så sygt dårlige
Men Højer kan ikke gemme sig længere
Der skal sadles om

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Martino1 » 6. mar 2026, 20:50

baresi skrev:
6. mar 2026, 20:47
Syns efterhånden der skal kritiseres opad og ikke kun på banen
Der er krav til at spille et spil man ikke har holdet til, og som diverse trænere på ingen måde kan forløse
Så ændrer dog det spilkoncept til det hold man har
Men hvilket spilkoncept har vi et hold til?

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2076
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af 9520AaB » 6. mar 2026, 20:50

Fuck et lortehold. De er jo total til grin. En gang overbetalte spillere, der ikke leverer en skid.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Forza » 6. mar 2026, 20:50

I det mindste for de lorte tyskere ikke mulighed for at sælge AaB som Superliga klub. Nu venter endnu et gigantisk underskud og endnu en sæson i 1. Div. Selv de må da snart forlade den synkende skude.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Pippo
Superliga
Superliga
Indlæg: 546
Tilmeldt: 8. jul 2005, 15:44
Geografisk sted: København

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Pippo » 6. mar 2026, 20:51

Hvorfor er det, at Müller ikke kan gå ud at afværge bolde der bliver lagt en halv meter fra målstregen? Hans evner i luftrummet er simpelthen horrible ringe!

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1441
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Reyad » 6. mar 2026, 20:51

Det er forbi. Lige meget om vi kommer i top seks eller ej. Det er forbi.
Vinteropstarten blev spildt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Forza » 6. mar 2026, 20:51

Og Kolding foran nu. Det er SÅ selvforskyldt det her.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3153
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Frygah » 6. mar 2026, 20:52

Kunji skrev:
6. mar 2026, 20:49
Det er godt nok noget trist fodbold. Men Steffen Højer står altså ikke øverst på listen af problemer i den her klub.

Der er nogle tyskere, der skal ad helvede til og en trup, der formentlig skal bygges op over 2-3 vinduer yderligere.

Det bliver nogle hårde år.

Det er helt sygt, at man falder ned og bare pakker sig til sidst, og så sover forsvaret og Müller er en dværg.
JEg er enig i at klubben har større problemer end Højer, men jeg synes altså også Højer er et problem.

Der er INGEN i truppen der bliver bedre, vi har INTET taktisk fundament, INGEN fælles forståelse spillerne imellem eller spillemønstre. Så kan vi godt brokke os over spillernes evner, tvunget 4-4-3 og salg af profiler. Men vi taber IGEN til en flok fucking semi-proffer, hvor vi lige har nuppet deres største profil.

Vi må altså også kunne stille krav til at træneren formår at levere det helt basale. Og det gør han altså ikke.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1096
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Mephisto2 » 6. mar 2026, 20:52

Og der røg top 6……

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16014
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Funky » 6. mar 2026, 20:52

På vej ud må jeg i øvrigt lige konstatere, at John Møllers og Højers spådom om, at den lange træningsopstart skulle vise sig at være den bedste transfer, det har enten været katastrofal dårlig dømmekraft, eller et påtvunget udsagn.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1441
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Reyad » 6. mar 2026, 20:52

Jeg er simpelthen i chok.
Hvor er det vildt. Det må næsten være lavpunktet. Måske.

Nordic
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 13. jun 2023, 15:48
Favoritspiller: Højholt

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Nordic » 6. mar 2026, 20:53

Pippo skrev:
6. mar 2026, 20:51
Hvorfor er det, at Müller ikke kan gå ud at afværge bolde der bliver lagt en halv meter fra målstregen? Hans evner i luftrummet er simpelthen horrible ringe!
Ikke desto mindre har han faktisk været blandt vores bedste i denne kamp. Redningen umiddelbart inden scoringen var stærk, ligesom han reddede
en 1-1 chance i første halvleg.

calciomania
2. div
2. div
Indlæg: 140
Tilmeldt: 12. jun 2024, 13:36
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af calciomania » 6. mar 2026, 20:53

Jeg beundrer Vesttribunens trofasthed og ihærdighed, men rationelt set forstår jeg den ikke.

De får SÅ mange skuffelser og bitre nederlag. Hvis jeg var dem, ville jeg tage ud og se noget ishockey eller håndbold i stedet og prøve at starte en ultras-kultur op derude, så man i det mindste også kan hygge sig med noget, der går godt PÅ banen. Men jeg tror simpelthen at Vesttribunen er så meget FODBOLDMÆND, at de ikke gider håndbold og ishockey. Men det må være utroligt krævende rent mentalt at stå og give så meget til holdet uge efter uge uden at få noget igen...

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1375
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af martinaalborg » 6. mar 2026, 20:54

Reyad skrev:
6. mar 2026, 20:52
Jeg er simpelthen i chok.
Hvor er det vildt. Det må næsten være lavpunktet. Måske.

Der er kampe endnu!!!

Der er plads til forbedringer ...af lavpunktet

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Forza » 6. mar 2026, 20:54

Et tvivlsomt straffe imod os sidst. Og et indkasseret mål til allersidst i denne kamp.

Men vi giver i begge kampe dem muligheden. Holdet har ingen rygrad og trænerne har ingen plan. Hvad fanden har man brugt den vinterpause på??? De skal snart lukke røven med at snakke om presspil. Start med normalt spil.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af FIDEL » 6. mar 2026, 20:55

Der skal ikke mange af de her kønsløse kampe til, før Højer er fortid. Det er simpelthen kønsløst fodbold, der spilles.

Brugeravatar
Dr.Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Andersen og Thomsen

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Dr.Jones » 6. mar 2026, 20:55

Er der flere tennisbolde tilbage i Nordjylland?

I dag markerer AaB laveste punkt jeg kan huske.

Nordic
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 13. jun 2023, 15:48
Favoritspiller: Højholt

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Nordic » 6. mar 2026, 20:55

Steffen Højer har en klar andel i dette nederlag med det hold, han startede med på banen. Vi har ikke ret mange spillere, der for alvor er dygtige, og så starter både Helenius og Normann alligevel ude.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3186
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af troelsh » 6. mar 2026, 20:56

Tænk sig vi snupper deres absolut bedste spiller der ødelagde os fuldstændig sidste gang vi mødte dem.

Prop ham ind i AaB’s spilsystem og han er fuldstændig usynlig, det siger jo alt.

Vores system fungerer ikke, vi har forsøgt 4-3-3 siden Cifuentes og det er aldrig lykkedes. Hillerød og ÅF spiller det bedste bold i rækken, begge med 3-4-3.

Lad os prøve noget nyt, det kan ikke blive værre

Besvar