Økonomitråden
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: Økonomitråden
Fint nok at ønske tyskerne hen, hvor peberet gror - det gør jeg også selv - men hvem skal overtage? Tyskerne kom jo til, da de nordjyske rigmænd ikke ville mere, og det lader overhovedet ikke til at der er stampet nye pengemænd op ad jorden.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Det er sjovt. Jeg er jo netop en af de fans, der er træt af at folk bliver ved med at fyre pyro af når det nu koster AaB mange penge og potentielet en lukket Vesttribune og synes det er ret kawt når man maskerer sig og ikke vil stå ved at fyre pyro af, men det her ville være et klart statement mod ledelsen og der ville jeg være 110% med. Sådan en auktion ville jo også kræve så mange mennesker (og det kan godt være den strander der) at politiet næppe ville kunne forsvare at gå over stregen omend det nu også er noget jeg tvivler på de ville.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2026, 19:23Det lyder meget godt det hele. Men at blokere stadion? Altså vi er enige om at flere herinde er ved at selvantænde når der fyres romerlys af eller kastes tennisbolde på banen ikke? Hvis vi vælger at blokere stadion, hvilket jeg ikke ser noget problem i, så er den eneste sympati du får fra de mennesker du har travlt med at kalde ud dom værende konfirmand banden osv. Den almindelige fan vil kaste om sig med ord som voldsforbrydere, hooligans osv. Når så politiet bliver tilkaldt, og det gør de, så starter balladen for den almindelige fan der deltager har ikke gennemtænkt konsekvenserne ved det han har gang i og pludselig er der slagsmål og ballade. Politiet beder ikke fodbold fans om pænt at følge reglerne, det siger jeg af ren erfaring. Så vil man gå den vej så er det ikke sådan et hygge arm i arm arrangement..Jakobsen skrev: ↑10. mar 2026, 16:35Det er meget simpelt. Så må vi gøre det alt alt for dyrt at blive. Der er flere håndtag vi kan trække ibonanza skrev: ↑10. mar 2026, 14:23Han er bare ikke klogere, en rigmandssøn der skal spille smart for sin fars netværk og garantier og ikke har format nok til at indse at han ikke var dedikeret eller dygtig nok til at få tingene til at lykkedes. Ville væde med at en AI model havde truffet bedere beslutninger end hvad den klovn og hans gøglerpartnere har gjort igennem tiden. De praler stadig med Aalborg BK på deres BPTC hjemmeside, og det er decideret pinligt. Det eneste de har gjort er at malke vores gode vilje… raushaghdk skrev: ↑6. mar 2026, 21:48Ydesen svarer på et spørgsmål omkring nye ejere med den her ordlyd:
"Der er stadig gang i arbejdet med at finde en ny ejerstruktur i AaB, men der sidder særligt én mand i Hamburg og blokerer de planer lige nu. "
Hvad fanden skal man så gøre? Er han vitterligt klar på at lade klubben gå konkurs, eller er den nu, med al sandsynlighed missede oprykning, det der får ham til at give op?
Der må jo ligge et eller andet bag, for projektet er stendødt, som i fuldstændig stendødt!
- Ødelæg BPTCs omdømme ved at udbrede kendskabet til deres fotrædeligheder til langt ud over danmarks grænser. Især må deres hjemland må det være en kærkommen mulighed til at spinne det op imod, at 50+1 er godt da det beskytter for denne type kvaksalvere
- Træk økonomisk støtte så det bliver sværere at drive AaB uden at smide penge i. Her tænker jeg både sponsorater, sæsonkort mm. Gør det tydeligt, at konsekvensen af at blive er betalingsstandsning, helt sikkert et ødelagt renome og i hvert fald ingen gevinst på aktier.
- Blokade af stadion. Det vil der være virkelig stærke billeder i, at en samlet fanscene skaber en menneke kæde rundt om stadion og ingen lukkes ind. Hvis der ikke kan spille en kamp på stadion på grund af blokade vil det uden tvivl skabte så store overskfrifter udlandet, at det vil ramme famlien Peters og det vil give os masser af sympati fra ca. alle andre fans i verden. Jeg stod gerne i en menneskekæde rundt om stadion med alle mine medfans.
At blive væk og opsige sæsonkort vil trække os endnu længere ned i dybet, det vil ende I manglende lønninger til spillere, opsigelse af sponsorater og til sidst en betalingsstandsning. Det kommer ikke til at gavne klubben.
Jeg tror vi skal ud og have fat i rigmænd i nordjylland der kan overtales til at smide penge I klubben. Samtidig skal der pres på tyskerne med aktioner som dem i Hamborg, ud og spred sandheden om sse i tyske medier.
Jeg går gerne den anden vej, men tvivler på at ret mange støtter op når det kommer til stykket..
Mht. det med truende konkurs så tror jeg måske bare vi skal derhen for at få røget Tysken ud. Det var jo det der skulle til før EfB kom af med deres amerikanere.
RAUS RAUS SSE!
Tror sgu du undervurderer politiet når det omhandler fodbold fans. Vi har (Heldigvis) ikke samme ry, antal og voldsparathed som fans af de store klubber hvor politiet af hensyn til egen sikkerhed ikke tør gå ind. Så vi skal ikke være i tvivl om at politiet i Aalborg bare vil sende alle hollændervogne og fjerne folk med magt. Men vi kommer slet ikke til det punkt, nordjyder er simpelthen for dovne og ligeglade til den slags.Jakobsen skrev: ↑10. mar 2026, 20:47Det er sjovt. Jeg er jo netop en af de fans, der er træt af at folk bliver ved med at fyre pyro af når det nu koster AaB mange penge og potentielet en lukket Vesttribune og synes det er ret kawt når man maskerer sig og ikke vil stå ved at fyre pyro af, men det her ville være et klart statement mod ledelsen og der ville jeg være 110% med. Sådan en auktion ville jo også kræve så mange mennesker (og det kan godt være den strander der) at politiet næppe ville kunne forsvare at gå over stregen omend det nu også er noget jeg tvivler på de ville.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2026, 19:23Det lyder meget godt det hele. Men at blokere stadion? Altså vi er enige om at flere herinde er ved at selvantænde når der fyres romerlys af eller kastes tennisbolde på banen ikke? Hvis vi vælger at blokere stadion, hvilket jeg ikke ser noget problem i, så er den eneste sympati du får fra de mennesker du har travlt med at kalde ud dom værende konfirmand banden osv. Den almindelige fan vil kaste om sig med ord som voldsforbrydere, hooligans osv. Når så politiet bliver tilkaldt, og det gør de, så starter balladen for den almindelige fan der deltager har ikke gennemtænkt konsekvenserne ved det han har gang i og pludselig er der slagsmål og ballade. Politiet beder ikke fodbold fans om pænt at følge reglerne, det siger jeg af ren erfaring. Så vil man gå den vej så er det ikke sådan et hygge arm i arm arrangement..Jakobsen skrev: ↑10. mar 2026, 16:35Det er meget simpelt. Så må vi gøre det alt alt for dyrt at blive. Der er flere håndtag vi kan trække ibonanza skrev: ↑10. mar 2026, 14:23Han er bare ikke klogere, en rigmandssøn der skal spille smart for sin fars netværk og garantier og ikke har format nok til at indse at han ikke var dedikeret eller dygtig nok til at få tingene til at lykkedes. Ville væde med at en AI model havde truffet bedere beslutninger end hvad den klovn og hans gøglerpartnere har gjort igennem tiden. De praler stadig med Aalborg BK på deres BPTC hjemmeside, og det er decideret pinligt. Det eneste de har gjort er at malke vores gode vilje… raushaghdk skrev: ↑6. mar 2026, 21:48Ydesen svarer på et spørgsmål omkring nye ejere med den her ordlyd:
"Der er stadig gang i arbejdet med at finde en ny ejerstruktur i AaB, men der sidder særligt én mand i Hamburg og blokerer de planer lige nu. "
Hvad fanden skal man så gøre? Er han vitterligt klar på at lade klubben gå konkurs, eller er den nu, med al sandsynlighed missede oprykning, det der får ham til at give op?
Der må jo ligge et eller andet bag, for projektet er stendødt, som i fuldstændig stendødt!
- Ødelæg BPTCs omdømme ved at udbrede kendskabet til deres fotrædeligheder til langt ud over danmarks grænser. Især må deres hjemland må det være en kærkommen mulighed til at spinne det op imod, at 50+1 er godt da det beskytter for denne type kvaksalvere
- Træk økonomisk støtte så det bliver sværere at drive AaB uden at smide penge i. Her tænker jeg både sponsorater, sæsonkort mm. Gør det tydeligt, at konsekvensen af at blive er betalingsstandsning, helt sikkert et ødelagt renome og i hvert fald ingen gevinst på aktier.
- Blokade af stadion. Det vil der være virkelig stærke billeder i, at en samlet fanscene skaber en menneke kæde rundt om stadion og ingen lukkes ind. Hvis der ikke kan spille en kamp på stadion på grund af blokade vil det uden tvivl skabte så store overskfrifter udlandet, at det vil ramme famlien Peters og det vil give os masser af sympati fra ca. alle andre fans i verden. Jeg stod gerne i en menneskekæde rundt om stadion med alle mine medfans.
At blive væk og opsige sæsonkort vil trække os endnu længere ned i dybet, det vil ende I manglende lønninger til spillere, opsigelse af sponsorater og til sidst en betalingsstandsning. Det kommer ikke til at gavne klubben.
Jeg tror vi skal ud og have fat i rigmænd i nordjylland der kan overtales til at smide penge I klubben. Samtidig skal der pres på tyskerne med aktioner som dem i Hamborg, ud og spred sandheden om sse i tyske medier.
Jeg går gerne den anden vej, men tvivler på at ret mange støtter op når det kommer til stykket..
Mht. det med truende konkurs så tror jeg måske bare vi skal derhen for at få røget Tysken ud. Det var jo det der skulle til før EfB kom af med deres amerikanere.
Esbjerg er nok ikke den succeshistorie vi skal gå efter..
Well, Esbjerg fik da fordrevet skidtfolkene fra klubben ved at angribe klubbens ejerstruktur/økonomi. Derfor tror jeg ikke vi skal underkende den vej, hvis den er der.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2026, 21:53Tror sgu du undervurderer politiet når det omhandler fodbold fans. Vi har (Heldigvis) ikke samme ry, antal og voldsparathed som fans af de store klubber hvor politiet af hensyn til egen sikkerhed ikke tør gå ind. Så vi skal ikke være i tvivl om at politiet i Aalborg bare vil sende alle hollændervogne og fjerne folk med magt. Men vi kommer slet ikke til det punkt, nordjyder er simpelthen for dovne og ligeglade til den slags.Jakobsen skrev: ↑10. mar 2026, 20:47Det er sjovt. Jeg er jo netop en af de fans, der er træt af at folk bliver ved med at fyre pyro af når det nu koster AaB mange penge og potentielet en lukket Vesttribune og synes det er ret kawt når man maskerer sig og ikke vil stå ved at fyre pyro af, men det her ville være et klart statement mod ledelsen og der ville jeg være 110% med. Sådan en auktion ville jo også kræve så mange mennesker (og det kan godt være den strander der) at politiet næppe ville kunne forsvare at gå over stregen omend det nu også er noget jeg tvivler på de ville.RicoBR02 skrev: ↑10. mar 2026, 19:23Det lyder meget godt det hele. Men at blokere stadion? Altså vi er enige om at flere herinde er ved at selvantænde når der fyres romerlys af eller kastes tennisbolde på banen ikke? Hvis vi vælger at blokere stadion, hvilket jeg ikke ser noget problem i, så er den eneste sympati du får fra de mennesker du har travlt med at kalde ud dom værende konfirmand banden osv. Den almindelige fan vil kaste om sig med ord som voldsforbrydere, hooligans osv. Når så politiet bliver tilkaldt, og det gør de, så starter balladen for den almindelige fan der deltager har ikke gennemtænkt konsekvenserne ved det han har gang i og pludselig er der slagsmål og ballade. Politiet beder ikke fodbold fans om pænt at følge reglerne, det siger jeg af ren erfaring. Så vil man gå den vej så er det ikke sådan et hygge arm i arm arrangement..Jakobsen skrev: ↑10. mar 2026, 16:35Det er meget simpelt. Så må vi gøre det alt alt for dyrt at blive. Der er flere håndtag vi kan trække ibonanza skrev: ↑10. mar 2026, 14:23Han er bare ikke klogere, en rigmandssøn der skal spille smart for sin fars netværk og garantier og ikke har format nok til at indse at han ikke var dedikeret eller dygtig nok til at få tingene til at lykkedes. Ville væde med at en AI model havde truffet bedere beslutninger end hvad den klovn og hans gøglerpartnere har gjort igennem tiden. De praler stadig med Aalborg BK på deres BPTC hjemmeside, og det er decideret pinligt. Det eneste de har gjort er at malke vores gode vilje… raushaghdk skrev: ↑6. mar 2026, 21:48Ydesen svarer på et spørgsmål omkring nye ejere med den her ordlyd:
Esbjerg er nok ikke den succeshistorie vi skal gå efter..
Jeg deler din skepsis ifht. at mobilisere nordjyder nok til en blokade, men hvis vil have Klan Peters ud må vi stå hårdt mod hårdt og det indebærer også at trække støtten til deres projekt i AaB og dermed forringe deres investering til de selv kan se døren. Jeg er nået dertil, hvor jeg overvejer at opsige mit sæsonkort. Ikke fordi, at de taber for det har AaB ved gud gjort en del de sidste 11-12 år og jeg har stået til jammerlig kamp efter jammerlig kamp både herhjemme og da jeg boede på Sjælland. Det nuværende AaB projekt er bare umindeligt svært at elske på alle niveauer. Det svarer vel lidt til at have en nærtstående der er endt i misbrug og endt på gaden eller i andet lort. Det er en sorg, at den du holder af er endt i den situation og du ønsker af hele dit hjerte det bedste for personen, men når det er krydset et hvis punkt kan du intet gøre for at hjælpe før der sker ændringer du ikke selv er herre over og du ender med at måtte trække dig. Det er den samme magtesløshed jeg føler med nutidens AaB. Selv vores spillertrup er ikke særligt elskelig og de eneste jeg vil huske for noget godt om 10 år er Helenius, de unge, Tiedeman og måske Kubel.
Derudover føler jeg ikke min støtte som fan gør nogen som helst forskel. Vores trup er stortset kun lønmodtagere på gennemrejse og ligner nogen der er her fordi det var hvad det kunne blive til. Der er ikke ret mange i den trup der elsker at være i AaB eller virker til at være her for andet end at hæve lønnen. Havde vi så i det mindste bare nogle fede mennesker med ambtioner som kom med noget drev og mentalitet, men alt det ligegyldighed SSE har bundet os på hånden er der jo ingen af den slags. Derudover har jeg det også sådan som fan, at jeg er der for AaB og for at få oplevelser. Jeg er der ikke for den enkelte spiller eller for at se Jasson, Håpnes osv. være lønmodtagere.
Økonomisk støtte til AaB virker som noget der nærmere trækker pinen ud. Jeg vil egentlig hellere have det bliver kortsigtet rigtigt slemt og, at vi så kommer med Peters og Co end jeg vil være med til at trække det i langdrag.
RAUS RAUS SSE!
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Hvad hjælper det at fordrive sse22, hvis der ikke findes nogle der gider smide penge i klubben i en størrelse der kan ændre noget? selv de 70m er jo små penge i dagens fodbold...
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Der kan komme nogle ind som har en reel bekymring for klubbens tilstand og arbejde for at den bliver bedre. Jeg er overbevist om at SSE22 har opgivet projektet og er bedøvende ligeglad hvor og hvordan klubben ender - de vil bare have deres investering hjem igen.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 08:15Hvad hjælper det at fordrive sse22, hvis der ikke findes nogle der gider smide penge i klubben i en størrelse der kan ændre noget? selv de 70m er jo små penge i dagens fodbold...
-
Gnu
- Allstar

Hvem er disse 'nogle'? Den danske del af bestyrelsen spillede ud med en aktieemssion på 75 mio, hvilket forslår som en skrædder i helvede, når det kommer til AaB, og efter forlydender skulle emissionen blive markant mindre. Hvis den da overhovedet bliver til noget, for der er jo tilsyneladende ikke sket en skid i fire måneder. Det lader altså ikke til, at der ligefrem står rigmænd i kø for at overtage tøjlene i AaB.haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 08:58Der kan komme nogle ind som har en reel bekymring for klubbens tilstand og arbejde for at den bliver bedre. Jeg er overbevist om at SSE22 har opgivet projektet og er bedøvende ligeglad hvor og hvordan klubben ender - de vil bare have deres investering hjem igen.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 08:15Hvad hjælper det at fordrive sse22, hvis der ikke findes nogle der gider smide penge i klubben i en størrelse der kan ændre noget? selv de 70m er jo små penge i dagens fodbold...
Så hvem er disse 'nogle', der drømmes om?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
-
DenSataniskeHest
- Allstar

lol hvor var alle de folk før man endte i de problemer?haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 08:58Der kan komme nogle ind som har en reel bekymring for klubbens tilstand og arbejde for at den bliver bedre. Jeg er overbevist om at SSE22 har opgivet projektet og er bedøvende ligeglad hvor og hvordan klubben ender - de vil bare have deres investering hjem igen.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 08:15Hvad hjælper det at fordrive sse22, hvis der ikke findes nogle der gider smide penge i klubben i en størrelse der kan ændre noget? selv de 70m er jo små penge i dagens fodbold...
Du ved godt da man ansatte Inge havde man lovet manden der var penge til at lave den skole der var på planen? at man havde penge til store invisteringer, så gik man til investore med en plan for hvordan klubben sku vækste med talent skole, og statnins lige som han havde lavet i norge.
Det ender emd investore knap gider smide penge i, og beskeden er det er sidste omgang. Aalborg Kommune siger nej til at give tilskud til skolen, og spiller budgettet bliver et andet end hvad der var stillet i udsigt..
Dengang havde det koste 70m at komme igang med det projekt, skla AaB rejse sig, skal der 150-200m til mindst.. Hvad får dig til at tro nogen gider at bruge det? Det er ikke lige frem fordi den danske del af bestyrelsen har haft speciel stor fodbold forståelse... Det er naivt og dumt at tro at bare sse22 er væk, bliver alt godt.
-
haghdk
- Landshold

Det er jeg jo nødt til at tro på - det er vi alle nødt til at tro på. Ellers så kan vi alle sammen ligeså godt med det samme droppe vores sæsonkort, smide vores trøjer ud og så bare glemme AaB og komme videre med vores liv.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 09:36lol hvor var alle de folk før man endte i de problemer?haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 08:58Der kan komme nogle ind som har en reel bekymring for klubbens tilstand og arbejde for at den bliver bedre. Jeg er overbevist om at SSE22 har opgivet projektet og er bedøvende ligeglad hvor og hvordan klubben ender - de vil bare have deres investering hjem igen.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 08:15Hvad hjælper det at fordrive sse22, hvis der ikke findes nogle der gider smide penge i klubben i en størrelse der kan ændre noget? selv de 70m er jo små penge i dagens fodbold...
Du ved godt da man ansatte Inge havde man lovet manden der var penge til at lave den skole der var på planen? at man havde penge til store invisteringer, så gik man til investore med en plan for hvordan klubben sku vækste med talent skole, og statnins lige som han havde lavet i norge.
Det ender emd investore knap gider smide penge i, og beskeden er det er sidste omgang. Aalborg Kommune siger nej til at give tilskud til skolen, og spiller budgettet bliver et andet end hvad der var stillet i udsigt..
Dengang havde det koste 70m at komme igang med det projekt, skla AaB rejse sig, skal der 150-200m til mindst.. Hvad får dig til at tro nogen gider at bruge det? Det er ikke lige frem fordi den danske del af bestyrelsen har haft speciel stor fodbold forståelse... Det er naivt og dumt at tro at bare sse22 er væk, bliver alt godt.
Det er mere kompliceret end som så. En af klubbens kreditorer havde tvunget klubben i skifteretten over noget gæld. Jeg kender ikke lige detaljerne, men amerikanerne var vist ikke bekendt med, at man i dansk lovgivning kan gå til skifteretten og anmode om en rekonstruktion, hvor - som jeg har forstået det - i amerikansk lovgivning "bare" kan lade et selskab gå konkurs, hvorefter det vil være op til skifteretten at få afviklet selskabets gæld.
I skifteretten blev alle aktier nulstillet, og amerikanerne stod derfor uden magt og indflydelse i processen. Derefter var det klubbens kreditorer der skulle vælge imellem mulighederne for nyt ejerskab. De valgte så det danske ejerskab, hvor flere af de kreditorer der havde hevet klubben i retten, selv var repræsenteret.
Conway og co. var vist ikke helt enige i, at de ikke var i stand til at betale regningerne og der var vist også noget uenighed om hvorvidt der overhovedet var tale om ubetalt gæld. Landsretten vurderede dog at økonomien var tilpas usikker til, at der kunne gennemføres en rekonstruktion. Jeg aner ikke om mulighederne er de samme for os, men jeg kan forestille mig at det ikke er helt så lige til når der er tale om en børsnoteret virksomhed.
Der er helt sikkert mere til det, men så godt kender jeg slet ikke juraen eller fodboldforretningen i Esbjerg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Der kommer INGEN med en stor bunke penge, de folk der var fremme i sommers og fremførte sig selv i medierne som frelserne for AaB, havde ingen penge what so ever af betydning. De havde en dum ide om at de kunne få AaB af SSE22 for små penge, og der efter smide en 20-30m i klubben og så var alt godt.. De var aldrig seriøse, de var aldrig pengestærke nok..haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 10:01Det er jeg jo nødt til at tro på - det er vi alle nødt til at tro på. Ellers så kan vi alle sammen ligeså godt med det samme droppe vores sæsonkort, smide vores trøjer ud og så bare glemme AaB og komme videre med vores liv.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 09:36lol hvor var alle de folk før man endte i de problemer?haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 08:58Der kan komme nogle ind som har en reel bekymring for klubbens tilstand og arbejde for at den bliver bedre. Jeg er overbevist om at SSE22 har opgivet projektet og er bedøvende ligeglad hvor og hvordan klubben ender - de vil bare have deres investering hjem igen.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 08:15Hvad hjælper det at fordrive sse22, hvis der ikke findes nogle der gider smide penge i klubben i en størrelse der kan ændre noget? selv de 70m er jo små penge i dagens fodbold...
Hvorfor glemme AaB de består da. Vi er stadig fans og klubben spiller stadig professionelt fodbold - om det er i den 2. Eller 3. Bedste række er det stadig AaB.haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 10:01Det er jeg jo nødt til at tro på - det er vi alle nødt til at tro på. Ellers så kan vi alle sammen ligeså godt med det samme droppe vores sæsonkort, smide vores trøjer ud og så bare glemme AaB og komme videre med vores liv.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 09:36lol hvor var alle de folk før man endte i de problemer?haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 08:58Der kan komme nogle ind som har en reel bekymring for klubbens tilstand og arbejde for at den bliver bedre. Jeg er overbevist om at SSE22 har opgivet projektet og er bedøvende ligeglad hvor og hvordan klubben ender - de vil bare have deres investering hjem igen.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 08:15Hvad hjælper det at fordrive sse22, hvis der ikke findes nogle der gider smide penge i klubben i en størrelse der kan ændre noget? selv de 70m er jo små penge i dagens fodbold...
-
Gnu
- Allstar

Det bliver lidt en fattig diskussion, hvis vi baserer den på tro, håb og drømme, for man kan jo drømme om hvad som helst. Vi er nødt til at forholde os til realiteterne, og det er altså bare sådan, at der ikke står nogen som helst klar til at smide penge i AaB.haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 10:01Det er jeg jo nødt til at tro på - det er vi alle nødt til at tro på. Ellers så kan vi alle sammen ligeså godt med det samme droppe vores sæsonkort, smide vores trøjer ud og så bare glemme AaB og komme videre med vores liv.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 09:36lol hvor var alle de folk før man endte i de problemer?haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 08:58Der kan komme nogle ind som har en reel bekymring for klubbens tilstand og arbejde for at den bliver bedre. Jeg er overbevist om at SSE22 har opgivet projektet og er bedøvende ligeglad hvor og hvordan klubben ender - de vil bare have deres investering hjem igen.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 08:15Hvad hjælper det at fordrive sse22, hvis der ikke findes nogle der gider smide penge i klubben i en størrelse der kan ændre noget? selv de 70m er jo små penge i dagens fodbold...
-
haghdk
- Landshold

Men hvis vi ikke har håbet, og tænker at der er alligevel ikke nogen der gider at smide penge i klubben, så skal vi jo droppe modstanden mod SSE og så bare acceptere, at de er her indtil de ikke selv gider mere og så forsøge at være positive over eventuelle 2. divisions og måske endnu værre 3. divisionskampe der kan vente ude i fremtiden.Gnu skrev: ↑11. mar 2026, 12:36Det bliver lidt en fattig diskussion, hvis vi baserer den på tro, håb og drømme, for man kan jo drømme om hvad som helst. Vi er nødt til at forholde os til realiteterne, og det er altså bare sådan, at der ikke står nogen som helst klar til at smide penge i AaB.haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 10:01Det er jeg jo nødt til at tro på - det er vi alle nødt til at tro på. Ellers så kan vi alle sammen ligeså godt med det samme droppe vores sæsonkort, smide vores trøjer ud og så bare glemme AaB og komme videre med vores liv.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 09:36lol hvor var alle de folk før man endte i de problemer?haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 08:58Der kan komme nogle ind som har en reel bekymring for klubbens tilstand og arbejde for at den bliver bedre. Jeg er overbevist om at SSE22 har opgivet projektet og er bedøvende ligeglad hvor og hvordan klubben ender - de vil bare have deres investering hjem igen.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 08:15Hvad hjælper det at fordrive sse22, hvis der ikke findes nogle der gider smide penge i klubben i en størrelse der kan ændre noget? selv de 70m er jo små penge i dagens fodbold...
Jeg er enig i at realiteterne er som de er - men de kan jo også godt ændre sig.
-
Gnu
- Allstar

Fair nok - Hvem er det så, du helt konkret regner med samler handsken og regningen op, hvis det lykkes at få drevet tyskerne ud?haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 12:42Men hvis vi ikke har håbet, og tænker at der er alligevel ikke nogen der gider at smide penge i klubben, så skal vi jo droppe modstanden mod SSE og så bare acceptere, at de er her indtil de ikke selv gider mere og så forsøge at være positive over eventuelle 2. divisions og måske endnu værre 3. divisionskampe der kan vente ude i fremtiden.Gnu skrev: ↑11. mar 2026, 12:36Det bliver lidt en fattig diskussion, hvis vi baserer den på tro, håb og drømme, for man kan jo drømme om hvad som helst. Vi er nødt til at forholde os til realiteterne, og det er altså bare sådan, at der ikke står nogen som helst klar til at smide penge i AaB.haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 10:01Det er jeg jo nødt til at tro på - det er vi alle nødt til at tro på. Ellers så kan vi alle sammen ligeså godt med det samme droppe vores sæsonkort, smide vores trøjer ud og så bare glemme AaB og komme videre med vores liv.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 09:36lol hvor var alle de folk før man endte i de problemer?haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 08:58Der kan komme nogle ind som har en reel bekymring for klubbens tilstand og arbejde for at den bliver bedre. Jeg er overbevist om at SSE22 har opgivet projektet og er bedøvende ligeglad hvor og hvordan klubben ender - de vil bare have deres investering hjem igen.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 08:15Hvad hjælper det at fordrive sse22, hvis der ikke findes nogle der gider smide penge i klubben i en størrelse der kan ændre noget? selv de 70m er jo små penge i dagens fodbold...
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Hvorfor tror du der er investore der vil smide 70m? hvis sse22 smutter? den danske del af bestyrelsen har enda måtte nedjustere deres mål for 70m...haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 12:42Men hvis vi ikke har håbet, og tænker at der er alligevel ikke nogen der gider at smide penge i klubben, så skal vi jo droppe modstanden mod SSE og så bare acceptere, at de er her indtil de ikke selv gider mere og så forsøge at være positive over eventuelle 2. divisions og måske endnu værre 3. divisionskampe der kan vente ude i fremtiden.Gnu skrev: ↑11. mar 2026, 12:36Det bliver lidt en fattig diskussion, hvis vi baserer den på tro, håb og drømme, for man kan jo drømme om hvad som helst. Vi er nødt til at forholde os til realiteterne, og det er altså bare sådan, at der ikke står nogen som helst klar til at smide penge i AaB.haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 10:01Det er jeg jo nødt til at tro på - det er vi alle nødt til at tro på. Ellers så kan vi alle sammen ligeså godt med det samme droppe vores sæsonkort, smide vores trøjer ud og så bare glemme AaB og komme videre med vores liv.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 09:36lol hvor var alle de folk før man endte i de problemer?haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 08:58Der kan komme nogle ind som har en reel bekymring for klubbens tilstand og arbejde for at den bliver bedre. Jeg er overbevist om at SSE22 har opgivet projektet og er bedøvende ligeglad hvor og hvordan klubben ender - de vil bare have deres investering hjem igen.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 08:15Hvad hjælper det at fordrive sse22, hvis der ikke findes nogle der gider smide penge i klubben i en størrelse der kan ændre noget? selv de 70m er jo små penge i dagens fodbold...
Jeg er enig i sse22 ikke gør det bedre, og deres snak der lød ogdt har været tom luft og de fejlede kæmpe stort, men hvem forventer du vil smide pengene i en klub der stadig sejler rundt uden retning, planer og struktur?
-
haghdk
- Landshold

Det tror jeg heller ikke der ikke. Jeg har bare svært ved at acceptere, at sige at fordi klubben sejler nu, så er der intet mere at gøre. Så er det sidste step jo at få smidt det hvide lagen over hovedet.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 13:29Hvorfor tror du der er investore der vil smide 70m? hvis sse22 smutter? den danske del af bestyrelsen har enda måtte nedjustere deres mål for 70m...haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 12:42Men hvis vi ikke har håbet, og tænker at der er alligevel ikke nogen der gider at smide penge i klubben, så skal vi jo droppe modstanden mod SSE og så bare acceptere, at de er her indtil de ikke selv gider mere og så forsøge at være positive over eventuelle 2. divisions og måske endnu værre 3. divisionskampe der kan vente ude i fremtiden.Gnu skrev: ↑11. mar 2026, 12:36Det bliver lidt en fattig diskussion, hvis vi baserer den på tro, håb og drømme, for man kan jo drømme om hvad som helst. Vi er nødt til at forholde os til realiteterne, og det er altså bare sådan, at der ikke står nogen som helst klar til at smide penge i AaB.haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 10:01Det er jeg jo nødt til at tro på - det er vi alle nødt til at tro på. Ellers så kan vi alle sammen ligeså godt med det samme droppe vores sæsonkort, smide vores trøjer ud og så bare glemme AaB og komme videre med vores liv.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 09:36lol hvor var alle de folk før man endte i de problemer?
Jeg er enig i sse22 ikke gør det bedre, og deres snak der lød ogdt har været tom luft og de fejlede kæmpe stort, men hvem forventer du vil smide pengene i en klub der stadig sejler rundt uden retning, planer og struktur?
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Spændende om årsregnskabet er på trapperne eller hvad der sker...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Jo det der er st gøre er at få nogen ind det kan finde ud af at drive en klub og så acceptere man er divisions klub i lang tid nu. (med mindre nogen finder en 100m eller mere)haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 16:14Det tror jeg heller ikke der ikke. Jeg har bare svært ved at acceptere, at sige at fordi klubben sejler nu, så er der intet mere at gøre. Så er det sidste step jo at få smidt det hvide lagen over hovedet.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 13:29Hvorfor tror du der er investore der vil smide 70m? hvis sse22 smutter? den danske del af bestyrelsen har enda måtte nedjustere deres mål for 70m...haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 12:42Men hvis vi ikke har håbet, og tænker at der er alligevel ikke nogen der gider at smide penge i klubben, så skal vi jo droppe modstanden mod SSE og så bare acceptere, at de er her indtil de ikke selv gider mere og så forsøge at være positive over eventuelle 2. divisions og måske endnu værre 3. divisionskampe der kan vente ude i fremtiden.Gnu skrev: ↑11. mar 2026, 12:36Det bliver lidt en fattig diskussion, hvis vi baserer den på tro, håb og drømme, for man kan jo drømme om hvad som helst. Vi er nødt til at forholde os til realiteterne, og det er altså bare sådan, at der ikke står nogen som helst klar til at smide penge i AaB.haghdk skrev: ↑11. mar 2026, 10:01Det er jeg jo nødt til at tro på - det er vi alle nødt til at tro på. Ellers så kan vi alle sammen ligeså godt med det samme droppe vores sæsonkort, smide vores trøjer ud og så bare glemme AaB og komme videre med vores liv.DenSataniskeHest skrev: ↑11. mar 2026, 09:36
lol hvor var alle de folk før man endte i de problemer?
Det er så mange ting der sejler kommer der ikke styr på det ender vi som 2/3 divisions klub.
Vi har kæmpe underskud trods billig trup og rekord salg
Vi har et system skrevet ned som stadig ikke er implanteret I klubben selv om det vel er 3-4 år siden
Men at tro alt bliver godt fordi sse22 smutter tvivler jeg på og er alternativet de tosser der var I medierne så ville jeg heller beholde sse22 lige nu sejler klubben imod endnu et år i første div selv om man fik presset sse22 ud og selv fik kontrol..
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Nogen der kan oversætte den her meget spændende nyhed?!
https://aabsport.dk/nyheder/2026/marts/ ... -i-AaB-as/
https://aabsport.dk/nyheder/2026/marts/ ... -i-AaB-as/
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"