Kamptråd Hobro - AaB 14.3.26
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Kamptråd Hobro - AaB 14.3.26
Forstår virkelig godt at der ikke er nogen der har oprettet kamptråd. Man orker jo nærmest ikke, at der er kamp igen i morgen. Jeg har INGEN forventninger overhovedet. Lad os håbe at vi kan fedte et ufortjent point hjem til bundstriden.
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Kamptråd Hobro - AaB 14.3.26
Med 4 point i de seneste 5 kampe mod Hobro og et ringere hold og ringere spil end nogensinde, så skal man ikke forvente for meget.
Ædruelighedens stemme
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Fordi jeg spåede de 4 kampe i grundspillet efter vinterpausen til at give MAX 7 point, så vil jeg komme med et forsigtigt bud på at vi laver 3 point i morgen. Jeg vil tilføje, at det selvfølgelig ikke er noget man bør tilslutte sig, medmindre man vil have ødelagt sin tredje weekend i træk. God kamp!
Dejligt med de sarkastiske indlæg… Det udmønter sig forhåbentlig i en masse selvtilfredshed.
Ser frem til at troppe op på DS Arena og følge min hjerteklub. Forza AaB
Ser frem til at troppe op på DS Arena og følge min hjerteklub. Forza AaB
Det vil jeg nu ikke sige. Ovenpå en god uge så føler jeg på ny at AaB må være tæt på uovervindelige, og jeg tror på, at holdet igen gør mig den tjeneste at få mig lidt på jorden igen.R Rosenberg skrev: ↑13. mar 2026, 16:31Med 4 point i de seneste 5 kampe mod Hobro og et ringere hold og ringere spil end nogensinde, så skal man ikke forvente for meget.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er en valid pointe.Hanga skrev: ↑13. mar 2026, 17:13Det vil jeg nu ikke sige. Ovenpå en god uge så føler jeg på ny at AaB må være tæt på uovervindelige, og jeg tror på, at holdet igen gør mig den tjeneste at få mig lidt på jorden igen.R Rosenberg skrev: ↑13. mar 2026, 16:31Med 4 point i de seneste 5 kampe mod Hobro og et ringere hold og ringere spil end nogensinde, så skal man ikke forvente for meget.
Ædruelighedens stemme
Kubel og Nielsen starter på bænken. Why?
Åhh gud
Jamen hva skal man så med Kubel.
Sidste gang var det Normann der startede ude
Og Kubel der er talt totalt op af Højer
Blir også svært når man ikke kan finde nogle konstellationer
Og hvorfor Nielsen ude igen
Er det defensivt orienteret hmm
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Hvis han vil starte med Helle er han vel nødt til at ofre Normann, John eller Kubel. Det er vel egentlig ok at det bliver Kubel. Han er hurtigere end lynet blevet ramt af AaB sygen....
Jeg har aldrig haft det sådan her inden en kamp. Min mave er en blender fyldt med afmagt, frustrationer og dyb dyb skuffelse.
Jeg har aldrig haft det sådan her inden en kamp. Min mave er en blender fyldt med afmagt, frustrationer og dyb dyb skuffelse.
Man kunne også ofre Møller og så stille op i 4-2-3-1 og prøver noget andetandy skrev: ↑14. mar 2026, 12:02Hvis han vil starte med Helle er han vel nødt til at ofre Normann, John eller Kubel. Det er vel egentlig ok at det bliver Kubel. Han er hurtigere end lynet blevet ramt af AaB sygen....
Så kunne det se sån ud fra midten og frem
Bonde - kaasa
Kelvin. - Normann. - Kubel
Helenius
Helenius, Normann, Noel og Andersson nye i startopstillingen. Kubel, Marc Nielsen og Håpnes på bænken. Kallesøe ikke med i truppen.
Forstår ikke, at Kubel skal starte ude. Bliver nok aldrig rigtig tryg ved Marc Nielsen, men indtil videre har det været lidt samme historie med Noel.
Det virker noget famlende, når vi bliver ved med at skifte så meget.
Forstår ikke, at Kubel skal starte ude. Bliver nok aldrig rigtig tryg ved Marc Nielsen, men indtil videre har det været lidt samme historie med Noel.
Det virker noget famlende, når vi bliver ved med at skifte så meget.
-
Brizzie1885
- Ynglinge

- Favoritspiller: Widell
Baresi try not to mention 4-2-3-1 challenge (impossible)baresi skrev: ↑14. mar 2026, 12:04Man kunne også ofre Møller og så stille op i 4-2-3-1 og prøver noget andetandy skrev: ↑14. mar 2026, 12:02Hvis han vil starte med Helle er han vel nødt til at ofre Normann, John eller Kubel. Det er vel egentlig ok at det bliver Kubel. Han er hurtigere end lynet blevet ramt af AaB sygen....
Bonde - kaasa
Helenius
-
R Rosenberg
- Allstar

Skal man absolut spille den åndssvage formation, så smid sgu da Kelvin på bænken. Kubel, Normann og Helenius er den stærkeste offensiv vi kan mønstre, når det skal være 3 foran.
Ædruelighedens stemme
Haha korrektBrizzie1885 skrev: ↑14. mar 2026, 12:11Baresi try not to mention 4-2-3-1 challenge (impossible)baresi skrev: ↑14. mar 2026, 12:04Man kunne også ofre Møller og så stille op i 4-2-3-1 og prøver noget andetandy skrev: ↑14. mar 2026, 12:02Hvis han vil starte med Helle er han vel nødt til at ofre Normann, John eller Kubel. Det er vel egentlig ok at det bliver Kubel. Han er hurtigere end lynet blevet ramt af AaB sygen....
Bonde - kaasa
Helenius
Jeg er dead man walkimg
I rest my case
-
Dongdongwh0
- 2. div

Marc og Kubel ude? Vel eneste lyspunkt i sidste kamp
Og så hører man igen før kampen at vores spillere skal være modige...
Og så hører man igen før kampen at vores spillere skal være modige...
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
I guder hvor er Kelvin John ringe teknisk.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Overraskende god start af AaB. Men mon ikke vi snart ser en af de klassiske defensive hjerneblødninger?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
det er godt nok sindsygt så ringe en midtbane vi har

AaB AaB AaB AaB
-
R Rosenberg
- Allstar

20 minutters total, men grotesk ineffektiv, dominans - og så slipper de.
Ædruelighedens stemme