Kamptråd Hobro - AaB 14.3.26
Re: Kamptråd Hobro - AaB 14.3.26
Der var ikke engang frispark, og så får han oven i købet et gult kort, christ.
Højer bør få langt mere ud af truppen. En blind mand ksn jo se det er helt helt galt det her.
Midtbanen med Damgaard og Bonde er ganske enkelt for tynd. De er ikke klar til seniorfodbold og kan ikke forsvare eller tackle.
Bonde ser godt nok tung/langsom ud når han løber eller lunter rundt 
-
Dongdongwh0
- 2. div

Hvordan kan vi være så dårlige når vores fans ikke har afbrudt kampen ?
Gør nu noget Højer!! Hvor længe skal det her fortsætte?? Det er et mirakel vi ikke er bagud, vi sejler rundt, og vi har en handlingslammet træner
Det burde det, men det kræver selvfølgelig vi snart begynder at ansætte ordentlige trænere.hit666 skrev: ↑14. mar 2026, 13:46jeg troer bare ikke det ændre en skid hvis vi skifter træner
Jeg har ikke en forventning om mirakler. Men at det burde være muligt at begynde at skabe et spilsystem og begynde at stabilisere holdet på et mere stabilt niveau
Det synes jeg egentlig ikke han gør - men skal dække et kæmpe areal fordi Kaasa og Møller intet fylder defensivt. Det er Højer nødt til at fikse til anden halvleg. Og giv så Tcacenco chancen på den højre back. Andersson kommer med cirka intet.
Hvilket også bevidner om forenet trup sammensætningSauer skrev: ↑14. mar 2026, 13:41Truppen er meget dårlig, men der er også noget helt galt med mentaliteten, når vi hele tiden bliver så passive. Og så er der trænerteamets evindelige vaklen og udskiftning i staropstillingen, manglen på koncept osv.
Hvis vi havde råd til endnu en fyring, ville jeg også tænke, at Højers sæde var varmt.
Holdet ejer ikke ledere
De er i total opløsning
Højer GØR INTET
Fastholder formationen MEN ender med at skifte ud på nogle positioner men ellers same same
Vi spiller og har attituden som en kommende nedrykker.
vi skal 4-5 spiller til startopstilling før vi kan gøre os nogle forhåbning om oprygningFIDEL skrev: ↑14. mar 2026, 13:46Højer bør få langt mere ud af truppen. En blind mand ksn jo se det er helt helt galt det her.
AaB AaB AaB AaB
Jeg synes hans tilbageløb osv forgår i et uhørt svagt tempo i dag og, det ligner for mig han kæmper med kondien der inde, jeg har dog kun set de sidste 20-25min af første halveg skal det siges
Som det har set ud indtil videre under Højer, hælder jeg mest til at skifte ud på cheftrænerposten, når vi forhåbentlig har reddet os i 1. division. Også selvom det bliver dyrt.Jonesgs skrev: ↑14. mar 2026, 13:44Helt enig, vi har simpelthen ikke råd til at fyre endnu en.Sauer skrev: ↑14. mar 2026, 13:41Truppen er meget dårlig, men der er også noget helt galt med mentaliteten, når vi hele tiden bliver så passive. Og så er der trænerteamets evindelige vaklen og udskiftning i staropstillingen, manglen på koncept osv.
Hvis vi havde råd til endnu en fyring, ville jeg også tænke, at Højers sæde var varmt.
Hvor ville det være komisk hvis Wichmann får bragende success i FCK
Tænker ikke, det bliver løsningen på det hele - det vil også kræve bedre spillere. Men jeg synes ikke, vi under Højer har set tegn til noget, der giver håb om mere.
Vi har lige brugt tre måneders vinterpause på at gøre os klar, og alligevel skifter vi voldsomt ud i startopstillingen i hver af de tre første kampe i foråret og ser stadig famlende ud på banen. Så begynder jeg at miste troen på, at Højer og teamet har en plan.
-
Alpa Chino
- Superliga

Hold da op vores klub er smadret til uigenkendelighed.
Er det bedre at gå konkurs og starte i 3 division?
Er det bedre at gå konkurs og starte i 3 division?
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Satme klogt at putte hele dit transferbudget i en spiller vi ikke bruger. Hvis han er ringere end John, så er han satme ringe.
Og nu 1-0.
Og nu 1-0.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Jeg gider snart ikke mere..
Der synes Helenius ikke rigtig, at han skulle forsvare.
OK mål må man sige. Og desværre fortjent.
Kan vi håbe på en trodsreaktion?
Kan vi håbe på en trodsreaktion?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index