AaB - EfB 2026.03.21
Re: AaB - EfB 2026.03.21
Jeg er virkelig spændt på, hvor længe Højer kan få lov at fortsætte. Han er jo ikke Møllers mand, og det her er da noget af det mest kønsløse fodbold, jeg har været vidne til. Og det er ikke fordi, vi spiller 4-3-3.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

Altid den klassiske historie om AaB, at vi bare manglede 1 mål. Tillykke til William Thomsen med debuten - han er afgørende for målet, men hvorfor er det vi altid skal give en ung spiller debut i finale-kampene som led fx. Bonde i sidste sæson?
Det er så ægte AaB at få en situation hvor alt flasker sig, og så magter man ikke opgaven selv. Sådan er det hver eneste gang.
Nå, det positive er at der stadig er 8 point til Køge... ikke at jeg på nogen måde er rolig af den grund.
Nå, det positive er at der stadig er 8 point til Køge... ikke at jeg på nogen måde er rolig af den grund.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
PonySlaystation
- Superliga

Der er brug for en sportspsykolog. Og hvis sådan en allerede findes, så skal personen fyres og en ny skal ansættes. Der er jo slet ikke nogen vilje på det hold.
Hvorfor går Højer også ud at udtaler der ingen chance er for top 6? Så er det sgu da klart at spillerne ikke tror på det. Hvad fanden sker der efterhånden i den her klub? Amatører hele bundtet. God weekend!
Vi er og bliver en klub som misser enhver afgørende kamp
Ingen …. Som i INGEN i det nuværende AaB har hårdhed og vindermentalitet. For helvede en flok nosseløse idioter som render rundt derude
Steffen Højer har spillet fallit, endnu en trænerfyring venter
Ingen …. Som i INGEN i det nuværende AaB har hårdhed og vindermentalitet. For helvede en flok nosseløse idioter som render rundt derude
Steffen Højer har spillet fallit, endnu en trænerfyring venter
Højer er Møllers mand. Selvom han ikke officielt var startet, så sagde han god for ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Vi spiller så ringe og er jo gået helt i stå over hele linjen. Bliver spændende at se, hvor længe man tør. På et tidspunkt skal man vinde, ellers rykker vi ned.
Og vi formår så ikke at sige tak for sæsonens største gave. Oh shit vi er virkelig sunket dybt.
Katastrofal sæson og dumpet over hele linjen, uanset om SSE fuckede os op. Det er simpelhen katastrofalt man ikke ender top 6 med dette spillermateriale og budget.
Bliver virkelig spændende hvilket niveau vi ser AaB på, i næste sæson.
Sæsonen er slut for mig. Det her er simpelhen for meget.
Og vi formår så ikke at sige tak for sæsonens største gave. Oh shit vi er virkelig sunket dybt.
Katastrofal sæson og dumpet over hele linjen, uanset om SSE fuckede os op. Det er simpelhen katastrofalt man ikke ender top 6 med dette spillermateriale og budget.
Bliver virkelig spændende hvilket niveau vi ser AaB på, i næste sæson.
Sæsonen er slut for mig. Det her er simpelhen for meget.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det er under al kritik, at man ikke kan vinde bare 1 ud af 3 hjemme kampe af de sidste 4.
4 kampe 2 point, den havde jeg alligevel ikke set komme..
Alle havde vel tænkt at de sidste 4 kampe her skulle være 12 point, men jeg tænker på hvordan vi har set ud og forventede nok nærmere 6-7 point, hvilket ville være nok til top6, men 2 point i 4 kampe hvor 3 er hjemme. Det er satme dårligt.
4 kampe 2 point, den havde jeg alligevel ikke set komme..
Alle havde vel tænkt at de sidste 4 kampe her skulle være 12 point, men jeg tænker på hvordan vi har set ud og forventede nok nærmere 6-7 point, hvilket ville være nok til top6, men 2 point i 4 kampe hvor 3 er hjemme. Det er satme dårligt.
Han nåede da at vise mere end Kelvin John har gjort hele foråret. Tillykke med debut og assist til William Thomsen, som også var til prøvetræning i Empoli tidligere på året.
Jeg ser et stort lys i både ham og Tobias Jørgensen, og helt ærlig - så snart nedrykingsstregen er langt nok væk, så smid nogle af de unge spillere på banen fra start.
Er Kubel skadet?
En del af forklaringen er jo, at vores mere erfarne og bærende spillere ikke præsterer godt nok. Og hvis de ikke er mere end marginalt bedre end vores egne talenter, så giver det mening at bruge de unge.
Det er så pisse ringe det her... 3 hjemmekampe i træk uden sejr. Ingen ide, ingen plan, ingen vilje. Vores spillere er en flok kønsløse høns og vi har en træner som ikke formår at pumpe bare en lille smule vilje ind i holdet... Rend mig, jeg forstår vi bliver færre og færre på stadion 
-
Dongdongwh0
- 2. div

Hvorfor er det at de her sidste spillerunde kampe aldrig falder ud til vores fordel.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
ALT var til vores fordel!!Dongdongwh0 skrev: ↑21. mar 2026, 15:11Hvorfor er det at de her sidste spillerunde kampe aldrig falder ud til vores fordel.
Det var OS der fuckede up
Jeg har ingen insiderviden om det, og jeg er da helt sikker på, at de har kørt den vej af ham, men jeg forestiller mig ikke, at han har været med i ansættelsesproces derudover?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Træneren ryger 100 % hvis ikke vi begynder at vinde. Det kan der ik være to meninger om. Højer viser desværre absolut intet og det er en katastrofal opstart til det her forår han har sat sammen.Klaus skrev: ↑21. mar 2026, 15:10Det er så pisse ringe det her... 3 hjemmekampe i træk uden sejr. Ingen ide, ingen plan, ingen vilje. Vores spillere er en flok kønsløse høns og vi har en træner som ikke formår at pumpe bare en lille smule vilje ind i holdet... Rend mig, jeg forstår vi bliver færre og færre på stadion![]()
Også sindsssygt af stadion at alle begynder at klappe i det 20 minut. Vi kan jo se at det forvirrer spillerne med den larm og så scorer Esbjerg.
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Problemet er nok at vi ikke har råd til endnu en trænerfyringKristian skrev: ↑21. mar 2026, 15:21Træneren ryger 100 % hvis ikke vi begynder at vinde. Det kan der ik være to meninger om. Højer viser desværre absolut intet og det er en katastrofal opstart til det her forår han har sat sammen.Klaus skrev: ↑21. mar 2026, 15:10Det er så pisse ringe det her... 3 hjemmekampe i træk uden sejr. Ingen ide, ingen plan, ingen vilje. Vores spillere er en flok kønsløse høns og vi har en træner som ikke formår at pumpe bare en lille smule vilje ind i holdet... Rend mig, jeg forstår vi bliver færre og færre på stadion![]()
Det eneste man kan håbe på efter dette lorte resultat er at der kommer ekstra pres på tyskerne. De bliver tvunget til at putte penge i kassen eller miste ejerandel...
Jeg er nysgerrig - hvad går den der Kelvin John-fascination ud på?
Ingen af vores spillere har fortjent at blive høvlet ned, men de flirter selvfølgelig med risikoen for, at det alligevel sker. Også Kelvin John, som ofte kan være meget langt fra 1. division-standard.
Uden Kubel og Kaasa vrimler det ikke med alternativer, men John har altså længe været langtfra god ligesom resten af holdet. Så forstår godt, man ofte kan ønske sig et John-alternativ.