Det er jo ligesom børnene - de skal jo have lov til at prøve
Middelfart - AaB 2026 04.04
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Middelfart - AaB 2026 04.04
Normann scorede til 3-2, men blev vinket offside. Han var en god meter på den rigtige side.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Noget er i hvert fald hovedrystende.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Det er heldigt, at vi aldrig har problemer med de mandlige dommere.martinaalborg skrev: ↑4. apr 2026, 15:20Det er jo ligesom børnene - de skal jo have lov til at prøve
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Normann scorede og så blev den underkendt for en meget tvivlsom offside.
Ja tak.
Man må sige at Højer har ramt den i røven i pausen. Flot comeback!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Jeg indrømmer - jeg har kaldt ham færdig flere gange i hver halvleg her i foråret, men Helenius kan sgu endnu 
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Flot comeback.
Nu handler det så om at blive ved og IKKE gøre som vi altid plejer - at stille os tilfredse og gå ned i eget felt, for så at smide point væk i slutminutterne.
Nu handler det så om at blive ved og IKKE gøre som vi altid plejer - at stille os tilfredse og gå ned i eget felt, for så at smide point væk i slutminutterne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det var da et rigtigt fox-in-the-box mål. Flot.
Normann har også vist sig afgørende her i 2. halvleg. Det var også på tide for så god en spiller.
Normann har også vist sig afgørende her i 2. halvleg. Det var også på tide for så god en spiller.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja, scor nu den fjerde, mens de er på hælene. Lyder som et imponerende comeback.
Misser vel også et rødt kort der. Flot dommerindsats.
Prøv nu at se Børsting gå ind i den duel. 100%. Nu skal han bare ikke være skadet, for den slags skal vi altså se meget mere af.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Sig mig, er tudsegamle Nicklas Helenius - skadet det meste af tiden gennem to år - ikke vores topscorer? Det er jo helt i skoven, at stjernen anno 2012 synes at være vores bedste offensive kort!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Flot comeback!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby