Skudstatistikken siger pt 6-24.
Jeg er langt fra imponeret af holdet og indsatsen. Vi står defensivt og alligevel spiller Fremad sig til rigtig mange halvpæne muligheder mens vi overhovedet ikke truer den anden vej.
Skudstatistikken siger pt 6-24.
Indskiftningerne har intet bibragt. Og en spiller som Marc Nielsen har ikke haft helt samme niveau offensivt, som vi tidligere har set. Men holdet har også været skidt sat op, vi har i lange periode stået rigtig dårligt på banen.
Jeg er allerede fan af Bertil, men man kan ikke give Theo skylden for AaB's deroute! Det er aldrig barnet skyld!
Han skulle bare aldrig have fået chancen. Han havde slet ikke niveauet.
Det er jeg simpelthen ikke enig i. De kommer til rigtig mange muligheder hvor vi i sidste øjeblik får blokeret osv. Havde de haft bare en snert at vores effektivitet og individuel kvalitet hos de forreste, var kampen endt anderledes.

Jeg forstår ikke at du læser min kommentar og henviser til en skudstatistik? Jeg har kun set bolde flyve over på Ny Kastetvej eller trille sløjt ind i handskerne på Grønkjær.
Enig hvad angår 2.halvleg. Det var ikke godt nok. For dårlig boldomgang, for ringe nærkampstyrke, og holdet stod bare dårligt. Hold op hvor kom vi hele tiden - HELE tiden - for sent på halvtidsproffernes spillemønstre. Simpelthen overmatchet. Indskifterne styrkede heller ikke holdet. Jeg begynder at blive lidt bekymret over Kubel, som var blind passager hele vejen.Hanga skrev: ↑18. apr 2026, 20:27Det er jeg simpelthen ikke enig i. De kommer til rigtig mange muligheder hvor vi i sidste øjeblik får blokeret osv. Havde de haft bare en snert at vores effektivitet og individuel kvalitet hos de forreste, var kampen endt anderledes.
Vigtig sejr og ros herfra til de 3 oppe foran for øjeblikkes kvalitet og effektivitet, og til et ungt centerforsvar og Bertil der står imod en lang kamp med masser at lave. Men så stopper rosen også herfra. Pinligt omgang fodbold på hjemmebane mod halvtidsproffer.
Fair nok, jeg er enig med dig i at holdet arbejder for sagen og at det på den måde var en holdindsats.bonanza skrev: ↑18. apr 2026, 20:32Jeg forstår ikke at du læser min kommentar og henviser til en skudstatistik? Jeg har kun set bolde flyve over på Ny Kastetvej eller trille sløjt ind i handskerne på Grønkjær.
Når jeg siger de ligner et hold, så ligner de et hold, der arbejder sammen og har et ønske om at arbejde sammen. Ikke at det på nogen måde er ensbetydende med at offensiven sprudler grænseløst ej heller et det et udtryk for at vi dominerer kampene fuldstændingt, men hvorfor er det et mål i sig selv? Jeg ser at der fightes og at alle mand løber tilbage når det er nødvendigt. Jeg ser et forsvar der fejrer defensive aktioner og et hold der klapper hinanden på skulderen både når der laves gode ting, og når der fejles.
Vi ligner et hold og det gjorde vi ikke efter vinterpausen, det er rart for det kan man vinde ved og bygge på. Dine forventninger til at vi skal dominere alt og skyde mere end alle modstandere osv, det kan jeg ikke bruge til en skid. Måske du skal tænde for en City kamp.

Det er det simple fundament for at kunne udfylde en forventning jeg også håber at holdet har om, at være det bedste hold i ligaen. Set i lyset at hvordan vi har været så langt fra det, i så lang tid, så ser jeg mig tilfreds med det vi så idag.Hanga skrev: ↑18. apr 2026, 20:36Fair nok, jeg er enig med dig i at holdet arbejder for sagen og at det på den måde var en holdindsats.bonanza skrev: ↑18. apr 2026, 20:32Jeg forstår ikke at du læser min kommentar og henviser til en skudstatistik? Jeg har kun set bolde flyve over på Ny Kastetvej eller trille sløjt ind i handskerne på Grønkjær.
Når jeg siger de ligner et hold, så ligner de et hold, der arbejder sammen og har et ønske om at arbejde sammen. Ikke at det på nogen måde er ensbetydende med at offensiven sprudler grænseløst ej heller et det et udtryk for at vi dominerer kampene fuldstændingt, men hvorfor er det et mål i sig selv? Jeg ser at der fightes og at alle mand løber tilbage når det er nødvendigt. Jeg ser et forsvar der fejrer defensive aktioner og et hold der klapper hinanden på skulderen både når der laves gode ting, og når der fejles.
Vi ligner et hold og det gjorde vi ikke efter vinterpausen, det er rart for det kan man vinde ved og bygge på. Dine forventninger til at vi skal dominere alt og skyde mere end alle modstandere osv, det kan jeg ikke bruge til en skid. Måske du skal tænde for en City kamp.
Det er også fair du ser det anderledes, jeg synes ærligt ikke det bliver særlig farligt vage skud, blokerede skud, synes derimod vores meget unge defensiv viser de godt kan være modstandsdygtige i dag, mod et stærkere hold havde det helt sikkert set anderledes ud.Hanga skrev: ↑18. apr 2026, 20:27Det er jeg simpelthen ikke enig i. De kommer til rigtig mange muligheder hvor vi i sidste øjeblik får blokeret osv. Havde de haft bare en snert at vores effektivitet og individuel kvalitet hos de forreste, var kampen endt anderledes.
Vigtig sejr og ros herfra til de 3 oppe foran for øjeblikkes kvalitet og effektivitet, og til et ungt centerforsvar og Bertil der står imod en lang kamp med masser at lave. Men så stopper rosen også herfra. Pinligt omgang fodbold på hjemmebane mod en klub af Århus Fremads størrelse og kvalitet.

Hvem fuck skal så på kassen?
Jeg tror stemningen havde været en helt anden hvis ikke vi havde haft 100% chanceudnyttelse og kampen var endt 1-1 eller at en af Fremads mange skud var afrettet og gået ind (hvis jeg skal købe ind på at de ikke havde specielt store chancer).bonanza skrev: ↑18. apr 2026, 20:40Det er det simple fundament for at kunne udfylde en forventning jeg også håber at holdet har om, at være det bedste hold i ligaen. Set i lyset at hvordan vi har været så langt fra det, i så lang tid, så ser jeg mig tilfreds med det vi så idag.Hanga skrev: ↑18. apr 2026, 20:36Fair nok, jeg er enig med dig i at holdet arbejder for sagen og at det på den måde var en holdindsats.bonanza skrev: ↑18. apr 2026, 20:32Jeg forstår ikke at du læser min kommentar og henviser til en skudstatistik? Jeg har kun set bolde flyve over på Ny Kastetvej eller trille sløjt ind i handskerne på Grønkjær.