HB Køge - AaB - 26.04.2026
HB Køge - AaB - 26.04.2026
Dagens kamptråd skal vel skydes i gang.
Meget kort tid siden sidste kamp, så jeg forventer udskiftninger i start 11’eren. Men det handler vel også om hvem der er klar til spilletid.
Maarup, Noel og Bonde er vel oplagte?
Meget kort tid siden sidste kamp, så jeg forventer udskiftninger i start 11’eren. Men det handler vel også om hvem der er klar til spilletid.
Maarup, Noel og Bonde er vel oplagte?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: HB Køge - AaB - 26.04.2026
Hvem vil være den bedste makker til Bonde af Børsting og Håpnes? Det er vel det vi skal finde ud af. Håpnes og Bonde fungerede ret godt i efteråret i Horsens som jeg husker det.
Om man skal skille Børsting og Håpnes allerede i dag ved jeg ikke.
Kubel skal spille som 10’er angriber så han kan blive spillet yderligere ind.
Skal Thomsen belønnes med en start, hvis Normann er ude. Alternativ smed jeg nok Børsting derud da jeg ikke tror på John som kant i 4-4-2.
Er Helenius klar så start ham
Om man skal skille Børsting og Håpnes allerede i dag ved jeg ikke.
Kubel skal spille som 10’er angriber så han kan blive spillet yderligere ind.
Skal Thomsen belønnes med en start, hvis Normann er ude. Alternativ smed jeg nok Børsting derud da jeg ikke tror på John som kant i 4-4-2.
Er Helenius klar så start ham
RAUS RAUS SSE!
Helenius er ude resten af forårskampene. Ufatteligt AaB ikke bare melder sådan noget ud, hvad er formålet med at holde det tilbage?
Ærgerligt. Er også spændt på hvilken indflydelse det får på hans fremtid.
------------------------------------------------
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Noshe på bænken. Så må vi se om det også betyder kontraktforlængelse.
- FlæskeFrank
GDPR. De fleste klubber er stoppet med at melde noget som helst ud om skader.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Håber det. Giv ham et års forlængelse og se om han kan holde sig skadesfri for potentialet er der.FlæskeFrank skrev: ↑26. apr 2026, 15:14Noshe på bænken. Så må vi se om det også betyder kontraktforlængelse.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Præcis! Det er ikke meget anderledes end hvis jeg kom til skade på arbejdet og min arbejdsgiver skrev det på forsiden af deres hjemmeside.
Udover at AaB er et aktieselskab. Længerevarende skader til nøglespillere kan have ret stor betydning for årets resultat hvad enten der er tale om manglende resultater eller manglende transfersum
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Bonde er udgået under opvarmning, Børsting starter i stedet :/
Kommentatoren siger, at AaB er sikret sig får i år - det er da ikke matematisk garanteret, eller hvad? Er der for mange kampe mellem 8-11 til at det kan lade sig gøre for dem alle 4 at hente AaB?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
R Rosenberg
- Allstar

Det aner vi jo ikke. Vi har hørt om ham i 15 år, men ingen har jo set ham endnu. Selv når han har været skadefri, har han jo ikke spillet på 1. holdet.Martino1 skrev: ↑26. apr 2026, 15:26Håber det. Giv ham et års forlængelse og se om han kan holde sig skadesfri for potentialet er der.FlæskeFrank skrev: ↑26. apr 2026, 15:14Noshe på bænken. Så må vi se om det også betyder kontraktforlængelse.
Tænker, at tiden nærmere er til det modsatte.
Ædruelighedens stemme
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Det er jo ikke matematisk sikkert, men det ser ikke realistisk ud at alle kan hente os. Vi har osse en hjemmekamp mod Middelfart, og dem er der ingen, der smider point imod - det kan jeg heller ikke forestille mig at AaB gør (selv om intet er umuligt, især hvis man mangler viljen i hjertet....)
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
Det må være fordi du aldrig har set ham spille såR Rosenberg skrev: ↑26. apr 2026, 16:19Det aner vi jo ikke. Vi har hørt om ham i 15 år, men ingen har jo set ham endnu. Selv når han har været skadefri, har han jo ikke spillet på 1. holdet.Martino1 skrev: ↑26. apr 2026, 15:26Håber det. Giv ham et års forlængelse og se om han kan holde sig skadesfri for potentialet er der.FlæskeFrank skrev: ↑26. apr 2026, 15:14Noshe på bænken. Så må vi se om det også betyder kontraktforlængelse.
Tænker, at tiden nærmere er til det modsatte.
Tror ikke, vi er matematisk sikret endnu. Fire hold (udover os selv) kan vist stadig nå at score +40 point trods indbyrdes kampe. Men med en sejr i dag vil vi vist være så godt som sikre.
Jeg har ikke rigtig set ham på senior niveau skal jeg indrømme.. hvad kan han?Martino1 skrev: ↑26. apr 2026, 16:24Det må være fordi du aldrig har set ham spille såR Rosenberg skrev: ↑26. apr 2026, 16:19Det aner vi jo ikke. Vi har hørt om ham i 15 år, men ingen har jo set ham endnu. Selv når han har været skadefri, har han jo ikke spillet på 1. holdet.Martino1 skrev: ↑26. apr 2026, 15:26Håber det. Giv ham et års forlængelse og se om han kan holde sig skadesfri for potentialet er der.FlæskeFrank skrev: ↑26. apr 2026, 15:14Noshe på bænken. Så må vi se om det også betyder kontraktforlængelse.
Tænker, at tiden nærmere er til det modsatte.![]()
Vi skal huske at nyde, at der ikke skal et 5 minuters VAR-check til, når dommeren dømmer straffe!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Ville have været fint, hvis Kubel fik lov til at sparke straffesparket, så han kan få gang i målkontoen
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Selv VAR behøver ikke tjekke den slags straffe. Selv Stevie Wonder kunne se at den var glasklar!
'If you are first you are first.
Bill Shankly
Bill Shankly