Jeg husker dem dømt i serie 6 i 90'erne - men ellers dømmes de jo slet ikke, og da overhovedet ikke på en så løs bold!PonySlaystation skrev: ↑26. apr 2026, 17:13Så skal der dælme dømmes mange inddirekte frispark. Han rammer den jo helt skævt, det er da ikke en bevidst tilbagelægning. Det bliver jo ALDRIG dømt ellers.
HB Køge - AaB - 26.04.2026
Re: HB Køge - AaB - 26.04.2026
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Modtaget, det giver også mening i fht at Olsson gik og tog sig til det ene lår til sidst i 1. Halvleg. Jaja, så får vi da set Noel, hvor han burde være bedst.jens fup skrev: ↑26. apr 2026, 17:12Både Flashscore og Nordjyske skriver at det er Olsson der er taget ud. Men det betyder så, at Noel kommer ind hvor han burde være bedst.Funky skrev: ↑26. apr 2026, 17:08Marc Nielsen er fornuftigt nok kommet ind for Noel til 2. Halvleg.jens fup skrev: ↑26. apr 2026, 16:51Vi har spillet langt ringere kampe i sæsonen. Det siger selvfølgelig ikke så meget.... Grønkjær er dog en nydelse, og Kubel mangler virkelig selvtillid - burde have scoret, men det endte med noget midt imellem en afslutning og aflevering. Ramte hverken medspiller eller mål.
Hvad f… er det da for en bizar måde at starte på??
Edit: Pyha, det gik.
Og vi får set, om det var smart at sende KP retur til Norge uden en kontrakt…
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Noel og Kelvin John ved jeg ærlig talt ikke hvad vi skal bruge tilandy skrev: ↑26. apr 2026, 17:12Funky skrev: ↑26. apr 2026, 17:08Marc Nielsen er fornuftigt nok kommet ind for Noel til 2. Halvleg.jens fup skrev: ↑26. apr 2026, 16:51Vi har spillet langt ringere kampe i sæsonen. Det siger selvfølgelig ikke så meget.... Grønkjær er dog en nydelse, og Kubel mangler virkelig selvtillid - burde have scoret, men det endte med noget midt imellem en afslutning og aflevering. Ramte hverken medspiller eller mål.
Det var godt nok helt skidt, Børsting
Noel har godt nok været helt væk. Igen igen igen. Jeg begynder så småt at afskrive ham. Han virker simpelthen ikke til at være god nok. I hvert fald ikke på backen. Ville dog gerne se ham som CB i et par kampe igen.
Arnorsson skal da være glad dér for, at Køge-angriberens skud sniger sig lige forbi stolpen - han fik ikke afvist godt nok dér.
Jeg tror de sælger Kelvin til sommer.troelsh skrev: ↑26. apr 2026, 17:15Noel og Kelvin John ved jeg ærlig talt ikke hvad vi skal bruge tilandy skrev: ↑26. apr 2026, 17:12Funky skrev: ↑26. apr 2026, 17:08Marc Nielsen er fornuftigt nok kommet ind for Noel til 2. Halvleg.jens fup skrev: ↑26. apr 2026, 16:51Vi har spillet langt ringere kampe i sæsonen. Det siger selvfølgelig ikke så meget.... Grønkjær er dog en nydelse, og Kubel mangler virkelig selvtillid - burde have scoret, men det endte med noget midt imellem en afslutning og aflevering. Ramte hverken medspiller eller mål.
Noel har godt nok været helt væk. Igen igen igen. Jeg begynder så småt at afskrive ham. Han virker simpelthen ikke til at være god nok. I hvert fald ikke på backen. Ville dog gerne se ham som CB i et par kampe igen.
Kubel ud for William Thomsen. Tjah. Kubel fik da en mål-involvering med sig.
Hvis de kan finde nogen der vil betale, så går de helt sikkert. De havde vel også solgt ham i sommers hvis det var tilfældet.Martino1 skrev: ↑26. apr 2026, 17:16Jeg tror de sælger Kelvin til sommer.troelsh skrev: ↑26. apr 2026, 17:15Noel og Kelvin John ved jeg ærlig talt ikke hvad vi skal bruge tilandy skrev: ↑26. apr 2026, 17:12Funky skrev: ↑26. apr 2026, 17:08Marc Nielsen er fornuftigt nok kommet ind for Noel til 2. Halvleg.jens fup skrev: ↑26. apr 2026, 16:51Vi har spillet langt ringere kampe i sæsonen. Det siger selvfølgelig ikke så meget.... Grønkjær er dog en nydelse, og Kubel mangler virkelig selvtillid - burde have scoret, men det endte med noget midt imellem en afslutning og aflevering. Ramte hverken medspiller eller mål.
Jeg kunne dog godt forestille mig det ikke vrimler med købere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det lyder meget meget fornuftigtMartino1 skrev: ↑26. apr 2026, 17:16Jeg tror de sælger Kelvin til sommer.troelsh skrev: ↑26. apr 2026, 17:15Noel og Kelvin John ved jeg ærlig talt ikke hvad vi skal bruge tilandy skrev: ↑26. apr 2026, 17:12Funky skrev: ↑26. apr 2026, 17:08Marc Nielsen er fornuftigt nok kommet ind for Noel til 2. Halvleg.jens fup skrev: ↑26. apr 2026, 16:51Vi har spillet langt ringere kampe i sæsonen. Det siger selvfølgelig ikke så meget.... Grønkjær er dog en nydelse, og Kubel mangler virkelig selvtillid - burde have scoret, men det endte med noget midt imellem en afslutning og aflevering. Ramte hverken medspiller eller mål.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Fint at give William Thomsen mere end de sædvanlige sidste 5 minutter. Jeg tror, at han med sine driblefærdigheder kan gøre rigtig ondt på HB Køge, hvis ellers vi snart begynder at agere i stedet for at stå og REagere.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg ved ikke, hvilket årti du er født i, men at konstatere noget så åbenlyse sandsynligt, er satme svagelige at se som 'svine til'.Pontoppi skrev: ↑26. apr 2026, 16:43er det ikke muligt at lave indlæg uden at svine andre spillere til ??R Rosenberg skrev: ↑26. apr 2026, 16:39Stærk refleks ved stolpen. Den var 100% gået ind med ham den anden med de korte arme på kassen.
selv da müller blev månedens spiller kunne du knap nok rose ham….
al den negativitet gør intet godt for dette forum
Du kunne også vende den om og se det som, at man glædes over, at en ung, hjemmedyrket dreng viser så meget større evner end en overbetalt spiller på en vanvidskontrakt - også selvom den er indgået af dine tyske helte.
Og nej, månedens spiller for det AaB-hold vi har set mest her i foråret, giver jeg altså ikke alverden for. Beklager.
Ædruelighedens stemme
Plastic-banen røber, at vi sådant set skal være ok glade for en halvdårlig græsbane i Aalborg. Vi har ikke spillerne til indendørs-fodbold.
Altså vi har bolden en masse og spiller også fint rundt, men Køge er langt farligere.
Ahh. Thomsen. Den kunne du godt have gjort mere ved.
Ahh. Thomsen. Den kunne du godt have gjort mere ved.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hvorfor søgte Thomsen ikke den bold lidt mere…?
Kelvin John har godt nok ikke gjort meget rigtigt i dag. Havde hellere set Kubel inde end ham.
Og Børsting… hvor er du dog ustyrligt dårlig teknisk.
Og Børsting… hvor er du dog ustyrligt dårlig teknisk.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
jens fup
- Superliga

Vildt indlæg fra Marc Nielsen. Ryger over målmanden og rammer stolpen!!
Bill Shankly
Bill Shankly
Tak for svar. Også til @le Cid og @AlbertE.jens fup skrev: ↑26. apr 2026, 16:51Vi har spillet langt ringere kampe i sæsonen. Det siger selvfølgelig ikke så meget.... Grønkjær er dog en nydelse, og Kubel mangler virkelig selvtillid - burde have scoret, men det endte med noget midt imellem en afslutning og aflevering. Ramte hverken medspiller eller mål.
Børsting er ikke prototypen på en plasticbane-spiller.
-
jens fup
- Superliga

Og så rammer vi stolpen igen!! Den her kamp kan både ende med at det ene hold vinder 4-1 eller uafgjort 4-4!
Bill Shankly
Bill Shankly
Kampen mangler ikke chancer.
------------------------------------------------
I know. Men at lægge en flad aflevering på 10 meter bør han alligevel nok kunne.
Nu skal jeg love for, at det er os, der er tæt på.