Ja, det er da underholdende. Ikke ligefrem en “træner-kamp”, men underholdende.
Adedeji har alle fejl og mangler til trods været lidt af en dynamo for os. God linkup-spiller.
Ja, det er da underholdende. Ikke ligefrem en “træner-kamp”, men underholdende.

Al den snak der har været om Noshe i dag, og om han er god nok - som jeg husker det, har han været alvorligt skadet mere end én gang. Talentet skulle der efter sigende ikke være grund til at tvivle på.

Som de fleste andre kampe vi har spillet denne sæson....
Fuldstændig. Vores mange skader + 2 kampe så tæt op af hinanden har godt nok også vist sig. Mange unge på banen og mange urutinerede beslutninger i kampen.

Vi er snart derhenne, hvor det ikke er taktiske hensyn, men et spørgsmål om hvem der kan spille, der afgør opstillingen.

Han har samtidig brugt hans skadesperiode på at være træner for yngre spillere. Han fortjener kun det bedste.
Det bærer bænken i hvert fald også præg af. Start 11’eren og indskifterne giver nærmest sig selv.

vanvidskontrakt…???R Rosenberg skrev: ↑26. apr 2026, 17:21Jeg ved ikke, hvilket årti du er født i, men at konstatere noget så åbenlyse sandsynligt, er satme svagelige at se som 'svine til'.
Du kunne også vende den om og se det som, at man glædes over, at en ung, hjemmedyrket dreng viser så meget større evner end en overbetalt spiller på en vanvidskontrakt - også selvom den er indgået af dine tyske helte.
Og nej, månedens spiller for det AaB-hold vi har set mest her i foråret, giver jeg altså ikke alverden for. Beklager.
Arh hold nu op. Du skriver det ene Pro SSE indlæg efter det andet og har gang på fremhævet deres vanvidsindkøb som gode. At folket trætte af en overbetalt ringe målmand er ærligtalt en underlig kamp at tage med afsæt i, at han i en enkelt måned leverede nogenlunde det forventede.Pontoppi skrev: ↑26. apr 2026, 17:59vanvidskontrakt…???R Rosenberg skrev: ↑26. apr 2026, 17:21Jeg ved ikke, hvilket årti du er født i, men at konstatere noget så åbenlyse sandsynligt, er satme svagelige at se som 'svine til'.
Du kunne også vende den om og se det som, at man glædes over, at en ung, hjemmedyrket dreng viser så meget større evner end en overbetalt spiller på en vanvidskontrakt - også selvom den er indgået af dine tyske helte.
Og nej, månedens spiller for det AaB-hold vi har set mest her i foråret, giver jeg altså ikke alverden for. Beklager.
det har intet at gøre med at han er AaB dreng men at du sviner samtlig spillere købt i de sidste par år og særligt müller
og så skulle jeg selv have en sviner med på vejenjeg har ingen ‘tyske helte ‘… men jeg holder ikke dem lavere end de nordjyder der ødelagde denne klub inden der var noget der hed sse22
måske du sku blive voksen og prøv at lave et indlæg uden at svine spiller eller trænere eller med fans….

Ja, det er fint, lille sarte pus.Pontoppi skrev: ↑26. apr 2026, 17:59vanvidskontrakt…???R Rosenberg skrev: ↑26. apr 2026, 17:21Jeg ved ikke, hvilket årti du er født i, men at konstatere noget så åbenlyse sandsynligt, er satme svagelige at se som 'svine til'.
det har intet at gøre med at han er AaB dreng men at du sviner samtlig spillere købt i de sidste par år og særligt müller
og så skulle jeg selv have en sviner med på vejenjeg har ingen ‘tyske helte ‘… men jeg holder ikke dem lavere end de nordjyder der ødelagde denne klub inden der var noget der hed sse22
måske du sku blive voksen og prøv at lave et indlæg uden at svine spiller eller trænere eller med fans….

Han kom ikke frem til noget.
Uenig. To ret fine aktioner - håber han er klar på mere spilletidAlpa Chino skrev: ↑26. apr 2026, 19:15Han kom ikke frem til noget.
Thomsen tilgengæld ligner lidt en ung Lucas Andersen. Fine driblinger idag.
Jeg synes også, Noshe nåede at få vist sig lidt frem, og det var da ganske positivt. I det hele taget er jeg ikke så negativ over indsatsen. Vi er altså ret hårdt ramt af skader, og spiller på plastic.Jimmy1 skrev: ↑26. apr 2026, 19:25Uenig. To ret fine aktioner - håber han er klar på mere spilletidAlpa Chino skrev: ↑26. apr 2026, 19:15Han kom ikke frem til noget.
Thomsen tilgengæld ligner lidt en ung Lucas Andersen. Fine driblinger idag.