Jo for nu lige at blive ved fakta, så var der faktisk en periode, før skaderne kom, og efter holdet blev forstærket, hvor vi var bedre og vandt kampe. Det var heller ikke prangende, nej, men der var alligevel en anerkendelse af, at AaB prøvede at bygge noget op på en måde, man havde forsømt under første nedrykning. Men man prøvede altså ikke med vores bedste besætning at spille med de taktiske justeringer, man har lavet nu.Hanga skrev: ↑2. maj 2026, 10:01Det er rigtigt at vi er ramt af skader i defensiven. men vi var jo ikke en pind bedre før skaderne kom. Det er ikke en valid undskyldning efter min mening.
Vi spiller i bund 6 i 1 division, et niveau hvor vores reserver skal kunne træde ind uden at man behøver parkere bussen på hjemmebane. Som jeg skrev tidligt i tråden så skuffer vores tilgang til spillet mig. Er det klogt? Måske, men det er ikke AaB værdigt at have så lave ambitioner for sig selv, og held og lykke med at få lokket folk ud på stadion hvis det er vores tilgang til hjemmekampe mod klubber som Hobro. Ud fra hvad jeg kan se på highlights, så var Hobro tættere på sejren end vi var, så helt godt fungerede det heller ikke.
Jeg er enig med @R Rosenberg i at stimen er svær at blive begejstret over. Den har været essentiel for at undgå nedrykningsfaren så jeg er naturligvis lykkelig for pointene, men præstationerne lover ikke markant bedring, og det er i kampe mod rækkens dårligste hold. For mig at se vinder vi stadig point hovedsageligt på individuel kvalitet hos visse spillere fremfor et hold der fungerer spillemæssigt.
Hvad angår “værdighed”, så foretrækker jeg langt værdigheden i at stå solidt og kæmpe og bygge på derudfra, nu med point og sejre som resultat, end “værdigheden” i at løbe lige ind i modstanderens kniv.