Tro mig, jeg ville rigtig gerne være foruden Højer, men vi slipper jo ikke for hans løn. Og men den historik vi har for at ansætte trænere, kan vi så være sikre på, at vi får noget bedre?MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:22Du mener stadig det er træneren for AaB?????
Eller skulle man droppe forlængelse af NH
AaB - Middelfart den 8. maj
Re: AaB - Middelfart den 8. maj
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Dongdongwh0
- 2. div

Thomsen bedste mand efter 2min på banen
Hvilken “hylde “ forestiller man sig lige, at AaB skulle hente en træner fra? Se lige stilling og regnskab. Så taler vi sse-netværk og bunden af en affaldsspand i Calcutta!
- MF issehoved
- 2. div

Vi kan sagtens finde bedre. Vi skal bare ikke kigge på DBU uddannede trænere. Alt hvad der lugter af dem er virkelig skidt.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 20:27Tro mig, jeg ville rigtig gerne være foruden Højer, men vi slipper jo ikke for hans løn. Og men den historik vi har for at ansætte trænere, kan vi så være sikre på, at vi får noget bedre?MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:22Du mener stadig det er træneren for AaB?????
Man kan godt tænke over, hvad de mon bruger tiden på i løbet af ugen, ude på Hornevej…
- MF issehoved
- 2. div

hahahah det da utroligt og Højer lovede bedre spil.
fyr ham og få sendt nogle af alle de nul boner ud af døren hvor er det lamt og se på det her.
fyr ham og få sendt nogle af alle de nul boner ud af døren hvor er det lamt og se på det her.
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Jeg gætter på de ser masser af video af hvad man ikke skal gøre.
...man har så bare glemt at fortælle spillerne, at det er det man ser!
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Arnorsson, der lige vælger at trække et meter på den forkerte side af sin modstander i en omstilling, fordi han er notorisk hurtig. Hold nu kæft, mand.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg fatter simpelthen ikke hvad det er Arnorsson kan? Altså u-21 landsholdsspiller lyder da fint, men jeg synes simpelthen ikke han er i nærheden af af være god nok, hverken som back eller CB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Måske - skal vi forsøge med ham van Damme? Jeg er også ved at kaste op over spillet!MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:32Vi kan sagtens finde bedre. Vi skal bare ikke kigge på DBU uddannede trænere. Alt hvad der lugter af dem er virkelig skidt.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 20:27Tro mig, jeg ville rigtig gerne være foruden Højer, men vi slipper jo ikke for hans løn. Og men den historik vi har for at ansætte trænere, kan vi så være sikre på, at vi får noget bedre?MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:22Du mener stadig det er træneren for AaB?????
- MF issehoved
- 2. div

Wow AaB - hvis i ikke kigger indad og fyre den latterlige træner er i skidt stillet - eller ender med at være bagud fra start nå den nye sæson starter
Godt at vi lige får en ydmygelse på hjemmebane fra Middelfart. Vi trænger til at komme ned på jorden og ikke tro at vi er uovervindelige.
Hold. Nu. Kæft.
Hold. Nu. Kæft.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Dongdongwh0
- 2. div

Hvad fanden er der sket med min fodbold klub. Ej hvor er det trist.
- MF issehoved
- 2. div

[lineup-4-4-2][/lineup-4-4-2]
Der findes altså en del andre. Kig mod Sverige.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 20:34Måske - skal vi forsøge med ham van Damme? Jeg er også ved at kaste op over spillet!MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:32Vi kan sagtens finde bedre. Vi skal bare ikke kigge på DBU uddannede trænere. Alt hvad der lugter af dem er virkelig skidt.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 20:27Tro mig, jeg ville rigtig gerne være foruden Højer, men vi slipper jo ikke for hans løn. Og men den historik vi har for at ansætte trænere, kan vi så være sikre på, at vi får noget bedre?MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:22Du mener stadig det er træneren for AaB?????
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Kan vi lige snakke om hvor ringe Noel Artnor Arnorsson er. Han koster hver gang han spiller. Jakob Blåbjergs karrierer flasher foran øjnene på mig. Fatter ikke hvad folk ser i ham.
Ja. Og jeg begriber ikke hvorfor man ikke spiller ham fra start. Det samme med Tcacenco. Vi har jo set at Andersson ikke er god nok, så hvorfor blive ved med at bringe ham? Udvikl nu de unge spillere med potentiale i stedet for de spillere som aldrig bliver andet en 1.div spillere. Det samme med Olsson - hvem fanden har scoutet ham?
Jeg ville tage Menno over Højer anyday. Også selvom han blev taktisk udstillet i superligaen. Jeg ville vælge de fleste tidligere trænere over Højer. Steffen Højer er blevet taktisk udstillet i 1. division i snart en sæson. Der er ingen energi og glæde i det her hold. Men vi har været smarte og givet Højer en kontrakt til 2028, så vi hænger på hans løn. Igen, igen, igen, igen, igen, igen.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 20:34Måske - skal vi forsøge med ham van Damme? Jeg er også ved at kaste op over spillet!MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:32Vi kan sagtens finde bedre. Vi skal bare ikke kigge på DBU uddannede trænere. Alt hvad der lugter af dem er virkelig skidt.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 20:27Tro mig, jeg ville rigtig gerne være foruden Højer, men vi slipper jo ikke for hans løn. Og men den historik vi har for at ansætte trænere, kan vi så være sikre på, at vi får noget bedre?MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:22Du mener stadig det er træneren for AaB?????
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Erik Hamrén?MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:37[lineup-4-4-2][/lineup-4-4-2]Der findes altså en del andre. Kig mod Sverige.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 20:34Måske - skal vi forsøge med ham van Damme? Jeg er også ved at kaste op over spillet!MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:32Vi kan sagtens finde bedre. Vi skal bare ikke kigge på DBU uddannede trænere. Alt hvad der lugter af dem er virkelig skidt.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 20:27Tro mig, jeg ville rigtig gerne være foruden Højer, men vi slipper jo ikke for hans løn. Og men den historik vi har for at ansætte trænere, kan vi så være sikre på, at vi får noget bedre?MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:22Du mener stadig det er træneren for AaB?????