Altså jeg er sku da godt klar over at AaB er stiftet i 1885, men vi kom først til at hedde Aalborg Boldspilklub i 1906. Det er et faktum.Sauer skrev: ↑15. maj 2026, 20:10Der var vist kagemand og kaffe til 141-års fødselsdag tidligere på ugen.Hanga skrev: ↑15. maj 2026, 20:07Du skal læse lidt op på historien min ven. AaB startede som Aalborg kricketklub og kom først til at hedde Aalborg Boldspilklub i 1906. Jeg fact tjekkede lige AaB sport inden jeg postede for at være sikker.
Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jep, vi er helt enige. Men ift. spørgsmålet om, hvad vi hedderHanga skrev: ↑15. maj 2026, 20:12Altså jeg er sku da godt klar over at AaB er stiftet i 1885, men vi kom først til at hedde Aalborg Boldspilklub i 1906. Det er et faktum.Sauer skrev: ↑15. maj 2026, 20:10Der var vist kagemand og kaffe til 141-års fødselsdag tidligere på ugen.Hanga skrev: ↑15. maj 2026, 20:07Du skal læse lidt op på historien min ven. AaB startede som Aalborg kricketklub og kom først til at hedde Aalborg Boldspilklub i 1906. Jeg fact tjekkede lige AaB sport inden jeg postede for at være sikker.
https://www.proff.dk/firma/aalborg-bold ... KKPBRI10O5
Tcacenko skiftet ud for Kallesøe, Møller for Jasson. Det burde jo være to solide forstærkninger.
Burde, skrev han.
Burde, skrev han.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Med en attraktiv klub, få penge, og kæmpe lønninger bundet op i uduelige spillere er der sikkert meget der ikke kommer til at lykkes i transfervinduet.baresi skrev: ↑15. maj 2026, 20:00
Jeg mangler nok bare personligt lidt mere retning fra John MøllerFunky skrev: ↑15. maj 2026, 19:48Og det står han ikke og siger på tv, hvis det er noget, han tænker.baresi skrev: ↑15. maj 2026, 19:43Men det burde være muligt at sammen spille et hold på 1 års tid… og så må han jo vurdere traæneren istedetFunky skrev: ↑15. maj 2026, 19:37Møller har da ret - det er fuldstændig åbenlyst, hvor lidt sammenspillet, det her hold er i forhold til stort set alle modstandere. Det er pinagtigt tydeligt. Om man så kunne forvente at være længere på noget tidspunkt - det står han nok ikke og siger for åben skærm.baresi skrev: ↑15. maj 2026, 19:32man kan heller ikke tage hverken højer eller for den sags skyld john møller seriøst når de står og snakker.Hanga skrev: ↑15. maj 2026, 19:26En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.
Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
john møller svarer stort set ikke på noget som helst.
"det handler om at få spillet det her hold sammen" JESUS CHRIST altså. de har snart været sammen i et år men kan intet og højer han er fyret inden jul for han kan simpelthen ikke sættet et hold sammen og slet ikke op. . .højer kan simpelthen ikke sætte et hold sammen der har balance uagtet spiller materiale. vi kan jo ikke sige at vi bør være ringere end nogle bund 6 hold.
F.eks. - jamen vi leder efter 3-4 forstærkninger..
det bliver tit en meget dansen om den varme grød uden noget man kan forholde sig til.
Men lad os nu lige se et vindue mere under hans vinger - så ser vi om han kan noget
For min nysgerrighed måtte han gerne være mere konkret, men jeg tror egentlig det er fornuft at han ikke er det i sine udtalelser til medierne.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Åh nej...ik Jasson
Har lige sat bolden på overliggeren og har på 5 minutter vist mere end Møller i 55.
Det er helt latterligt, at de ikke kan nosse sig sammen oppe foran.
B93 brugte alle kræfterne i 1. halvleg.
B93 brugte alle kræfterne i 1. halvleg.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
At de er ikke blevet straffet endnu er simpelthen vanvittigt.
Adedejis sparkeever er ikke eksisterende. Deres målmand spiller konstant bolden ud i fødderne på vores spillere - og alligevel straffes det ikke.
Det AaB du sidder og ser på hedder Aalborg Boldspilklub A/S for at være helt præcist... hvis vi skal bruge proff som kildeSauer skrev: ↑15. maj 2026, 20:14Jep, vi er helt enige. Men ift. spørgsmålet om, hvad vi hedderHanga skrev: ↑15. maj 2026, 20:12Altså jeg er sku da godt klar over at AaB er stiftet i 1885, men vi kom først til at hedde Aalborg Boldspilklub i 1906. Det er et faktum.Sauer skrev: ↑15. maj 2026, 20:10Der var vist kagemand og kaffe til 141-års fødselsdag tidligere på ugen.
https://www.proff.dk/firma/aalborg-bold ... JH0QII10O5
Vi fik såmænd blot spørgsmålet om vi hedder Boldklub eller Boldspilklub, og hertil svarer jeg, at vi har heddet Boldspilklub siden 1906... beklager hvis jeg forstod Simons svar forkert, men det er altså faktuelt korrekt, at vi har heddet Aalborg Boldspilklub siden 1906.
https://aabsport.dk/om-AaB/historie/AaB ... t-fortalt/
1906
Aalborg Boldklub og Aalborg Fodboldklub fusionerer. Det nye navn bliver Aalborg Boldspilklub.
1903 Aalborg Boldklub bliver jysk mester
1899
Aalborg Kricketklub tager navneforandring til Aalborg Boldklub
1895 - Aalborg Kricketklub er medstifter af JBU
1894
Boldklubben Sport går ind og aktiviteterne videreføres af Aalborg Kricketklub
1885 - Aalborg Kricketklub stiftes
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
I min verden er der ikke frispark der. Men hvis han dømmer det, så fatter jeg ikke, at han ikke giver rødt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Lignede mest et frispark på Makolli.
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
Endnu et overset straffe eller ville det være for tyndt? 
synes også den burde have været gået Makollis vej, b93 spilleren har da i den grad også fat i ham.
Så piver Jasson. Han længes vel hjem på Vesterå.
RAUS RAUS SSE!
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
Utroligt vi ikke snart kan straffe alle de fejl. Ender med de straffer os 
Jeg hyggede mig bare med forargelsen og forvirringen mellem “Aalborg Boldspilklub siden 1906” og “Aalborg Boldspilklub af 1885”Hanga skrev: ↑15. maj 2026, 20:24Det AaB du sidder og ser på hedder Aalborg Boldspilklub A/S for at være helt præcist... hvis vi skal bruge proff som kildeSauer skrev: ↑15. maj 2026, 20:14Jep, vi er helt enige. Men ift. spørgsmålet om, hvad vi hedderHanga skrev: ↑15. maj 2026, 20:12Altså jeg er sku da godt klar over at AaB er stiftet i 1885, men vi kom først til at hedde Aalborg Boldspilklub i 1906. Det er et faktum.Sauer skrev: ↑15. maj 2026, 20:10Der var vist kagemand og kaffe til 141-års fødselsdag tidligere på ugen.
https://www.proff.dk/firma/aalborg-bold ... JH0QII10O5
Vi fik såmænd blot spørgsmålet om vi hedder Boldklub eller Boldspilklub, og hertil svarer jeg, at vi har heddet Boldspilklub siden 1906... beklager hvis jeg forstod Simons svar forkert, men det er altså faktuelt korrekt, at vi har heddet Aalborg Boldspilklub siden 1906.
https://aabsport.dk/om-AaB/historie/AaB ... t-fortalt/
1906
Aalborg Boldklub og Aalborg Fodboldklub fusionerer. Det nye navn bliver Aalborg Boldspilklub.
1903 Aalborg Boldklub bliver jysk mester
1899
Aalborg Kricketklub tager navneforandring til Aalborg Boldklub
1895 - Aalborg Kricketklub er medstifter af JBU
1894
Boldklubben Sport går ind og aktiviteterne videreføres af Aalborg Kricketklub
1885 - Aalborg Kricketklub stiftes
Kornelius Normann har godt været ineffektiv i dag. Han kunne let have scoret 2-3 mål i 2 halveg
Meget tydeligt, at han ikke var offside.