Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af FlæskeFrank » 22. maj 2026, 11:03

En absolut ikke ligegyldig kamp. Husker stadig den absurde kamp i efteråret, hvor jeg forlod stadion uden lyst til livet. En kamp som vil bringe mareridt mange år frem.

Håber AaB kan vise, at nu er der pay back og gerne med strafrenter og dummebøder.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
andy
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aaleren

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af andy » 22. maj 2026, 11:23

Tja. Jeg synes AaB har været næstbedst i samtlige kampe i denne sæson mod Fremad. Jeg har svært ved at forestille mig, at vi går derned og spiller en god kamp, hvor vi kører dem ud af brættet - det er vores trup simpelthen alt for ringe til.

andrii
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af andrii » 22. maj 2026, 11:50

andy skrev:
22. maj 2026, 11:23
Tja. Jeg synes AaB har været næstbedst i samtlige kampe i denne sæson mod Fremad. Jeg har svært ved at forestille mig, at vi går derned og spiller en god kamp, hvor vi kører dem ud af brættet - det er vores trup simpelthen alt for ringe til.
Enig. Jeg tænker også vi skal sænke skuldrene til passende højde, og håbe at AaB med den rette tilgang matcher Fremad og ikke konstant kommer til at se sårbare ud på de giftige omstillinger. Truppen er som den er.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af FlæskeFrank » 22. maj 2026, 12:11

Nu snakker jeg jo ikke om højt pres og boldbesiddelse, så kommer sejren.

Det må jo gerne være en træner, som har taget ved lære af kampene mod Fremad og så straffe dem på deres svagheder istedet for at udstille vores egne.
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af FIDEL » 22. maj 2026, 13:49

FlæskeFrank skrev:
22. maj 2026, 12:11
Nu snakker jeg jo ikke om højt pres og boldbesiddelse, så kommer sejren.

Det må jo gerne være en træner, som har taget ved lære af kampene mod Fremad og så straffe dem på deres svagheder istedet for at udstille vores egne.
Steffen Højer og "tage ved lære af kampene" rimer ikke. Manden pøler rundt i sine romantiske dbu-trekanter, og tror det er genvejen til succes. Han er bare ikke en god træner.
Højer og Zinck skal ud i sommerpausen.

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af Sapiens » 22. maj 2026, 14:00

FIDEL skrev:
22. maj 2026, 13:49
FlæskeFrank skrev:
22. maj 2026, 12:11
Nu snakker jeg jo ikke om højt pres og boldbesiddelse, så kommer sejren.

Det må jo gerne være en træner, som har taget ved lære af kampene mod Fremad og så straffe dem på deres svagheder istedet for at udstille vores egne.
Steffen Højer og "tage ved lære af kampene" rimer ikke. Manden pøler rundt i sine romantiske dbu-trekanter, og tror det er genvejen til succes. Han er bare ikke en god træner.
Højer og Zinck skal ud i sommerpausen.
Enig, vi kommer desværre ingen vegne med de to ved roret. Det vil kampen i aften endnu engang bevise. Ligesom alle kampe i denne sæson i øvrigt.

Vubbi
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 13. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Aarhus

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af Vubbi » 22. maj 2026, 14:08

Norsk tipping har Fremad som klar favorit.
1.8 på hjemmesejr
3.65 på uafgjort
3.5 på udesejr

Det er vildt, det der er sket med AaB.

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af Eagledrop » 22. maj 2026, 14:47

Vubbi skrev:
22. maj 2026, 14:08
Norsk tipping har Fremad som klar favorit.
1.8 på hjemmesejr
3.65 på uafgjort
3.5 på udesejr

Det er vildt, det der er sket med AaB.
Er det forbudt som AaB fan at sætte penge på hjemmesejr... hvis man så ser dem tabe, så kan man i det mindste trøste sig med lidt håndører.... ffs !

Glæder mig til vi snart begynder på næste sæson. Så har vi en ny chance for at tage os sammen. Og lad os rejse os hurtigere end gymnastik foreningen gjorde nede i ÅRhus....

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4115
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af baresi » 22. maj 2026, 15:43

Vubbi skrev:
22. maj 2026, 14:08
Norsk tipping har Fremad som klar favorit.
1.8 på hjemmesejr
3.65 på uafgjort
3.5 på udesejr

Det er vildt, det der er sket med AaB.
unibet:
1 = 1,87
x = 3,65
2 = 3,70

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4115
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af baresi » 22. maj 2026, 15:47

FIDEL skrev:
22. maj 2026, 13:49
FlæskeFrank skrev:
22. maj 2026, 12:11
Nu snakker jeg jo ikke om højt pres og boldbesiddelse, så kommer sejren.

Det må jo gerne være en træner, som har taget ved lære af kampene mod Fremad og så straffe dem på deres svagheder istedet for at udstille vores egne.
Steffen Højer og "tage ved lære af kampene" rimer ikke. Manden pøler rundt i sine romantiske dbu-trekanter, og tror det er genvejen til succes. Han er bare ikke en god træner.
Højer og Zinck skal ud i sommerpausen.
der er afvikling med de 2 og ikke udvikling .Enig. Bare hør ridposten "hård evaluering og travl sommer" - jamen det er da tydeligt at en midtbane med 2 i højers øjne har været af nød...."vi skulle mere i balance".....JA for i fucking sejler rundt med dit 4-3-3- / 4-1-4-1 ligegyldige koncept. Højer er en nulbon og forløser ikke det her hold. Vi kommer ud til samtlige kamp fuldstændig mentalt off og er slet ikke til stede. og spillerne har et kæmpeansvar men når træneren ikke kan få dem til at præstere hvem skal så. Desuden er der INGEN rytme i hvad der foregår. spillere ryger ud og ind af start 11eren og lige som man troede han var ved at arbejde hen med noget fast med håpnes og børsting som centrale midt.... men så kom møller tilbage og han skal spille åbentbart så ændrede vi formation igen og og og og og Højer er en katastrofe.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4115
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af baresi » 22. maj 2026, 17:08

Håber ikke det er 4-3-3
Og hvorfor skal arnorsson ind som venstre back. Hvad er det man hele tiden vil fremelske med ham på den back.
Håber det er
Børsting - håpnes
Kubel - kaasa - Norman
Kubel
Men lader desværre til det er 4-3-3
Håpnes - Børsting - kaasa
Kubel - adedeji - Norman

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4115
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af baresi » 22. maj 2026, 17:20

Ydesen skriver 4-3-3

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af DenGamleMand » 22. maj 2026, 17:24

baresi skrev:
22. maj 2026, 17:20
Ydesen skriver 4-3-3
Jamen, det ville jo også være dumt at vinde i aften….
SSE22 RAUS!

Lad det regne med tennisbolde.

gwailo
Allstar
Allstar
Indlæg: 1099
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af gwailo » 22. maj 2026, 17:24

Er det mig der ikke kan finde ud af at købe billet eller er der udsolgt?
Der står "Salget er afsluttet" på siden.

Update: salget blev åbenbart lukket kl 15.30
// gwailo

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3184
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af troelsh » 22. maj 2026, 17:42

baresi skrev:
22. maj 2026, 17:20
Ydesen skriver 4-3-3
det lugter af et stort nederlag

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af R Rosenberg » 22. maj 2026, 17:46

DenGamleMand skrev:
22. maj 2026, 17:24
baresi skrev:
22. maj 2026, 17:20
Ydesen skriver 4-3-3
Jamen, det ville jo også være dumt at vinde i aften….
Ja, det ville nok bare få dem til at føle sig uovervindelige, så de ikke er klar til at tabe hjemme til Køge.

4-3-3 holdet ikke kan finde ud af og islandsk dreng, der ikke kan finde ud at at spille back, på back. Dygtigt trænerteam.
Ædruelighedens stemme

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af Martino1 » 22. maj 2026, 18:10

R Rosenberg skrev:
22. maj 2026, 17:46
DenGamleMand skrev:
22. maj 2026, 17:24
baresi skrev:
22. maj 2026, 17:20
Ydesen skriver 4-3-3
Jamen, det ville jo også være dumt at vinde i aften….
Ja, det ville nok bare få dem til at føle sig uovervindelige, så de ikke er klar til at tabe hjemme til Køge.

4-3-3 holdet ikke kan finde ud af og islandsk dreng, der ikke kan finde ud at at spille back, på back. Dygtigt trænerteam.
Og mærkeligt nok er vi startet helt horribelt ;)

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af Kunji » 22. maj 2026, 18:11

Odds på at AaB kommer dårligt ud til en fodboldkamp: 0,97 x pengene igen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

andrii
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af andrii » 22. maj 2026, 18:24

Kaasa fylder alt for lidt på midtbanen, og vi skriger på at på 1-2 fuldblods angribere ind til næste sæson.

razmatazz
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. aug 2008, 00:04

Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26

Indlæg af razmatazz » 22. maj 2026, 18:29

De spiller som en fucking sæk nødder…Hvorfor har jeg Viaplay??

Besvar