Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Indlæg: 6759
- Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
- Geografisk sted: Middelfart
Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
En absolut ikke ligegyldig kamp. Husker stadig den absurde kamp i efteråret, hvor jeg forlod stadion uden lyst til livet. En kamp som vil bringe mareridt mange år frem.
Håber AaB kan vise, at nu er der pay back og gerne med strafrenter og dummebøder.
Håber AaB kan vise, at nu er der pay back og gerne med strafrenter og dummebøder.
- FlæskeFrank
- andy
- Ynglinge

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Tja. Jeg synes AaB har været næstbedst i samtlige kampe i denne sæson mod Fremad. Jeg har svært ved at forestille mig, at vi går derned og spiller en god kamp, hvor vi kører dem ud af brættet - det er vores trup simpelthen alt for ringe til.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Enig. Jeg tænker også vi skal sænke skuldrene til passende højde, og håbe at AaB med den rette tilgang matcher Fremad og ikke konstant kommer til at se sårbare ud på de giftige omstillinger. Truppen er som den er.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Indlæg: 6759
- Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Nu snakker jeg jo ikke om højt pres og boldbesiddelse, så kommer sejren.
Det må jo gerne være en træner, som har taget ved lære af kampene mod Fremad og så straffe dem på deres svagheder istedet for at udstille vores egne.
Det må jo gerne være en træner, som har taget ved lære af kampene mod Fremad og så straffe dem på deres svagheder istedet for at udstille vores egne.
- FlæskeFrank
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Steffen Højer og "tage ved lære af kampene" rimer ikke. Manden pøler rundt i sine romantiske dbu-trekanter, og tror det er genvejen til succes. Han er bare ikke en god træner.FlæskeFrank skrev: ↑22. maj 2026, 12:11Nu snakker jeg jo ikke om højt pres og boldbesiddelse, så kommer sejren.
Det må jo gerne være en træner, som har taget ved lære af kampene mod Fremad og så straffe dem på deres svagheder istedet for at udstille vores egne.
Højer og Zinck skal ud i sommerpausen.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Enig, vi kommer desværre ingen vegne med de to ved roret. Det vil kampen i aften endnu engang bevise. Ligesom alle kampe i denne sæson i øvrigt.FIDEL skrev: ↑22. maj 2026, 13:49Steffen Højer og "tage ved lære af kampene" rimer ikke. Manden pøler rundt i sine romantiske dbu-trekanter, og tror det er genvejen til succes. Han er bare ikke en god træner.FlæskeFrank skrev: ↑22. maj 2026, 12:11Nu snakker jeg jo ikke om højt pres og boldbesiddelse, så kommer sejren.
Det må jo gerne være en træner, som har taget ved lære af kampene mod Fremad og så straffe dem på deres svagheder istedet for at udstille vores egne.
Højer og Zinck skal ud i sommerpausen.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Norsk tipping har Fremad som klar favorit.
1.8 på hjemmesejr
3.65 på uafgjort
3.5 på udesejr
Det er vildt, det der er sket med AaB.
1.8 på hjemmesejr
3.65 på uafgjort
3.5 på udesejr
Det er vildt, det der er sket med AaB.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Er det forbudt som AaB fan at sætte penge på hjemmesejr... hvis man så ser dem tabe, så kan man i det mindste trøste sig med lidt håndører.... ffs !
Glæder mig til vi snart begynder på næste sæson. Så har vi en ny chance for at tage os sammen. Og lad os rejse os hurtigere end gymnastik foreningen gjorde nede i ÅRhus....
http://www.youtube.com/watch?v=_0eINGyJHz8 Wheeeezzzz
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
der er afvikling med de 2 og ikke udvikling .Enig. Bare hør ridposten "hård evaluering og travl sommer" - jamen det er da tydeligt at en midtbane med 2 i højers øjne har været af nød...."vi skulle mere i balance".....JA for i fucking sejler rundt med dit 4-3-3- / 4-1-4-1 ligegyldige koncept. Højer er en nulbon og forløser ikke det her hold. Vi kommer ud til samtlige kamp fuldstændig mentalt off og er slet ikke til stede. og spillerne har et kæmpeansvar men når træneren ikke kan få dem til at præstere hvem skal så. Desuden er der INGEN rytme i hvad der foregår. spillere ryger ud og ind af start 11eren og lige som man troede han var ved at arbejde hen med noget fast med håpnes og børsting som centrale midt.... men så kom møller tilbage og han skal spille åbentbart så ændrede vi formation igen og og og og og Højer er en katastrofe.FIDEL skrev: ↑22. maj 2026, 13:49Steffen Højer og "tage ved lære af kampene" rimer ikke. Manden pøler rundt i sine romantiske dbu-trekanter, og tror det er genvejen til succes. Han er bare ikke en god træner.FlæskeFrank skrev: ↑22. maj 2026, 12:11Nu snakker jeg jo ikke om højt pres og boldbesiddelse, så kommer sejren.
Det må jo gerne være en træner, som har taget ved lære af kampene mod Fremad og så straffe dem på deres svagheder istedet for at udstille vores egne.
Højer og Zinck skal ud i sommerpausen.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Håber ikke det er 4-3-3
Og hvorfor skal arnorsson ind som venstre back. Hvad er det man hele tiden vil fremelske med ham på den back.
Håber det er
Børsting - håpnes
Kubel - kaasa - Norman
Kubel
Men lader desværre til det er 4-3-3
Håpnes - Børsting - kaasa
Kubel - adedeji - Norman
Og hvorfor skal arnorsson ind som venstre back. Hvad er det man hele tiden vil fremelske med ham på den back.
Håber det er
Børsting - håpnes
Kubel - kaasa - Norman
Kubel
Men lader desværre til det er 4-3-3
Håpnes - Børsting - kaasa
Kubel - adedeji - Norman
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Ydesen skriver 4-3-3
-
DenGamleMand
- 1. div

- Indlæg: 471
- Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Jamen, det ville jo også være dumt at vinde i aften….
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Er det mig der ikke kan finde ud af at købe billet eller er der udsolgt?
Der står "Salget er afsluttet" på siden.
Update: salget blev åbenbart lukket kl 15.30
Der står "Salget er afsluttet" på siden.
Update: salget blev åbenbart lukket kl 15.30
// gwailo
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Ja, det ville nok bare få dem til at føle sig uovervindelige, så de ikke er klar til at tabe hjemme til Køge.
4-3-3 holdet ikke kan finde ud af og islandsk dreng, der ikke kan finde ud at at spille back, på back. Dygtigt trænerteam.
Ædruelighedens stemme
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Og mærkeligt nok er vi startet helt horribeltR Rosenberg skrev: ↑22. maj 2026, 17:46Ja, det ville nok bare få dem til at føle sig uovervindelige, så de ikke er klar til at tabe hjemme til Køge.
4-3-3 holdet ikke kan finde ud af og islandsk dreng, der ikke kan finde ud at at spille back, på back. Dygtigt trænerteam.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Odds på at AaB kommer dårligt ud til en fodboldkamp: 0,97 x pengene igen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Kaasa fylder alt for lidt på midtbanen, og vi skriger på at på 1-2 fuldblods angribere ind til næste sæson.
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
De spiller som en fucking sæk nødder…Hvorfor har jeg Viaplay??



