Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Aarhus Fremad - AaB 22.05.26
Hvordan kan vi spille SÅ ringe kamp efter kamp?? Har de ikke taktikmøder?
Jeg fatter heller ikke hvordan vi kan være så
ringe - kamp efter kamp.. hvis jeg påstår at AaB har været det næstbedste hold på banen 3/4 af kampene i den her sæson, er jeg så helt ved siden af?
Man snakker en del om at træneren taber omklædningsrummet - er det hvad der er sket derude? Spillerne tror ikke på ham længere?
ringe - kamp efter kamp.. hvis jeg påstår at AaB har været det næstbedste hold på banen 3/4 af kampene i den her sæson, er jeg så helt ved siden af?
Man snakker en del om at træneren taber omklædningsrummet - er det hvad der er sket derude? Spillerne tror ikke på ham længere?
Hvad er argumentet for at starte med Arnorsson? Han er pivelendig.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Arnorsson… flot nedtagning, hvor han så tager et dårligt træk ind i banen med sit dårlige ben. Stærkt.
Han er ved at være endnu en case, hvor AaB forelsker sig i et af deres talenter og nægter at komme videre.
Han er ved at være endnu en case, hvor AaB forelsker sig i et af deres talenter og nægter at komme videre.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Sorry, jeg holder virkelig meget af Steffen Højer, men de er nødt til at fyre ham. Det går ikke længere.
-
R Rosenberg
- Allstar

Flot backspil af islandsk dreng. Godt valg af geniet Steffen.
Ædruelighedens stemme
De drømmer nok om et salg, nu han er u-21 landsholdsspiller. Men han har simpelthen ikke niveauet. Langt fra.
------------------------------------------------
-
haghdk
- Landshold

Jeg begynder at blive enig. At vi spiller sådan her kamp efter kamp, det må simpelthen falde tilbage på ham. Der må være noget helt galt med at få spillerne sat op til kampen.
Præcis, jeg kan dårligt se det anderledes efterhånden. Jeg vil virkelig unde Steffen al mulig succes, men vi har været ringe hele sæsonen. Indtil vinterpausen var Bomholt jo nærmest ene mand til at sætte lidt facon på spillet og efter salget af ham er det gået helt skævt.
-
PonySlaystation
- Superliga

Det er simpelthen for tarvelig det de har gang i. Øv for en gang amatører.
En Halveg uden et skud på mål, ja faktisk bare et skud i det hele taget.
Det jeg er mest overasket over må dog være vi kun er bagud med en
Det jeg er mest overasket over må dog være vi kun er bagud med en
Højer SKAL ud nu inden sommer pausen
Spilleren tager ingen ansvar og det må man laste dem for
Men spillet - Jesus - der er ingen plan.
Og hva er det der foregår med den 4-3-3
Fantastisk at se Århus fremad - super kompakte når de forsvarer og kører så bare kontra bag begge backs og bliver farlige en del gange . De spiller på deres kompetencer
Holdet er elendigt men træneren er en kæmpe fiasko
Fantastisk at se Århus fremad - super kompakte når de forsvarer og kører så bare kontra bag begge backs og bliver farlige en del gange . De spiller på deres kompetencer
Niveauet hos hver enkelt spiller er helt horribelt. Simple aktioner kikser igen og igen.
// gwailo
Hvad nytter det at smide Højer ud, hvis spillerne ikke er bedre, end det der viser nu?baresi skrev: ↑22. maj 2026, 18:53Højer SKAL ud nu inden sommer pausen
hvem skal så være træner , med den temlig ringe trup der er til rådighed, alle trænere vil få svært ved at få noget konstruktivt ud af detMartino1 skrev: ↑22. maj 2026, 18:51Præcis, jeg kan dårligt se det anderledes efterhånden. Jeg vil virkelig unde Steffen al mulig succes, men vi har været ringe hele sæsonen. Indtil vinterpausen var Bomholt jo nærmest ene mand til at sætte lidt facon på spillet og efter salget af ham er det gået helt skævt.
-
Longtimefan
- Drenge

- Favoritspiller: Nr. Ib
Der kan umuligt være mere end 2-3 fra det her hold i start 11-eren efter ferien med mindre man da gerne vil en tur i 2. Div.
Helt vildt så lidt Kubel er blevet sat i scene siden han kom til. De få spidskompetencer der er på holdet bliver ikke udnyttet.baresi skrev: ↑22. maj 2026, 18:53Højer SKAL ud nu inden sommer pausen
// gwailo
Jeg er virkelig ikke meget for trænerfyringer, men jeg kan slet ikke se, hvordan han skal kunne vende det her.
Han er sikkert skidesød, og jeg er bestemt ikke fortaler for en David-entre, men det hele er bare så uendeligt kønsløst. Der er ingen vilje, ingen identitet. Intet. Han skifter formation og start-11’er til hver kamp.
Og argumentet med at “SELV KLOPP KUNNE IKKE REDDE DET HER!!!” holder altså ikke. Vi bliver udspillet gang på gang af dårligere trupper.
Han er sikkert skidesød, og jeg er bestemt ikke fortaler for en David-entre, men det hele er bare så uendeligt kønsløst. Der er ingen vilje, ingen identitet. Intet. Han skifter formation og start-11’er til hver kamp.
Og argumentet med at “SELV KLOPP KUNNE IKKE REDDE DET HER!!!” holder altså ikke. Vi bliver udspillet gang på gang af dårligere trupper.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
haghdk
- Landshold

Jeg er ikke enig i at spillerne er så elendige. Spiller for spiller bør vi være et stykke bedre end Aarhus Fremad. Det er noget andet der er galt.nj27 skrev: ↑22. maj 2026, 18:56hvem skal så være træner , med den temlig ringe trup der er til rådighed, alle trænere vil få svært ved at få noget konstruktivt ud af detMartino1 skrev: ↑22. maj 2026, 18:51Præcis, jeg kan dårligt se det anderledes efterhånden. Jeg vil virkelig unde Steffen al mulig succes, men vi har været ringe hele sæsonen. Indtil vinterpausen var Bomholt jo nærmest ene mand til at sætte lidt facon på spillet og efter salget af ham er det gået helt skævt.
Enig. Også enig i at vi ikke skal have David Nielsen som træner.Kunji skrev: ↑22. maj 2026, 18:59Jeg er virkelig ikke meget for trænerfyringer, men jeg kan slet ikke se, hvordan han skal kunne vende det her.