Jo det har du helt klart en pointe i han virker rådvild og det gør de fleste andre også.FlæskeFrank skrev: ↑23. maj 2026, 09:20Men er det ikke ofte et udtryk for at spilleren ikke forstår spillestilen? De færreste er kreative med resultat udkommende, hvis der ikke er kendte rammer.
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Hvad laver Thomas Thomasberg egentlig for tiden?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

Han har lige reddet Stettin fra nedrykning. Han ville være en dejlig træner at få. Dengang som nu.
Ædruelighedens stemme
Det var da irriterende. Måske Jess Thorup snart får sparket i Egypten og får det store gyldne håndtryk.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:03Han har lige reddet Stettin fra nedrykning. Han ville være en dejlig træner at få. Dengang som nu.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Nej tak! Kom med en jordnær håndværker, der har noget at bevise.jonas386 skrev: ↑23. maj 2026, 11:10Det var da irriterende. Måske Jess Thorup snart får sparket i Egypten og får det store gyldne håndtryk.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:03Han har lige reddet Stettin fra nedrykning. Han ville være en dejlig træner at få. Dengang som nu.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ledige trænere, som nok ville finde bunden af 1. division interessant:
Eirik Horneland
Olof Mellberg
Domenico Tedesco
Janne Andersson
Edin Terzic
Glenn
Peter Hyballa
Jacob Neestrup
Steve Cooper
Joachim Löw
Eirik Horneland
Olof Mellberg
Domenico Tedesco
Janne Andersson
Edin Terzic
Glenn
Peter Hyballa
Jacob Neestrup
Steve Cooper
Joachim Löw
Ædruelighedens stemme
Guardiola er lige blevet ledig på markedet.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:20Ledige trænere, som nok ville finde bunden af 1. division interessant:
Eirik Horneland
Olof Mellberg
Domenico Tedesco
Janne Andersson
Edin Terzic
Glenn
Peter Hyballa
Jacob Neestrup
Steve Cooper
Joachim Löw
Kan sagtens se det ske, ja faktisk virker det helt oplagt med Amazon Prime med på sidelinjen.
"AaB: The ultimate challenge"
-
R Rosenberg
- Allstar

Den er købt!emenike skrev: ↑23. maj 2026, 11:27Guardiola er lige blevet ledig på markedet.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:20Ledige trænere, som nok ville finde bunden af 1. division interessant:
Eirik Horneland
Olof Mellberg
Domenico Tedesco
Janne Andersson
Edin Terzic
Glenn
Peter Hyballa
Jacob Neestrup
Steve Cooper
Joachim Löw
Kan sagtens se det ske, ja faktisk virker det helt oplagt med Amazon Prime med på sidelinjen.
"AaB: The ultimate challenge"
Ædruelighedens stemme
Jeg er ikke sikker på hvad det betyder. Hvem kunne det eks være?DarkHorse9000 skrev: ↑23. maj 2026, 11:14Nej tak! Kom med en jordnær håndværker, der har noget at bevise.jonas386 skrev: ↑23. maj 2026, 11:10Det var da irriterende. Måske Jess Thorup snart får sparket i Egypten og får det store gyldne håndtryk.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:03Han har lige reddet Stettin fra nedrykning. Han ville være en dejlig træner at få. Dengang som nu.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tænker, der menes nogen som Kent eller Thomasberg. Som dog begge er i arbejde. Og ikke har noget at bevise.jonas386 skrev: ↑23. maj 2026, 12:31Jeg er ikke sikker på hvad det betyder. Hvem kunne det eks være?DarkHorse9000 skrev: ↑23. maj 2026, 11:14Nej tak! Kom med en jordnær håndværker, der har noget at bevise.jonas386 skrev: ↑23. maj 2026, 11:10Det var da irriterende. Måske Jess Thorup snart får sparket i Egypten og får det store gyldne håndtryk.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:03Han har lige reddet Stettin fra nedrykning. Han ville være en dejlig træner at få. Dengang som nu.
Jeg ser dog også Thorup i den jordnære håndværkergruppe. Men han har jo heller ikke noget at bevise.
Gad vide, hvem det så er, der opfylder begge krav? Peter Hybbala?
Ædruelighedens stemme
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
En træner der har gjort det godt i en mindre klub fordi han er taktisk dygtig og grundig i sit arbejde, og måske han endda kigger misundeligt til flere af de spillere Højer har til rådighed i AaB. Et tidligere eksempel er Thomas Nørgaard i Sønderjyske det blev hentet i B93, et nyt og smerteligt eksempel kunne være Morten Dahm Kjærgaard fra Aarhus Fremad.jonas386 skrev: ↑23. maj 2026, 12:31Jeg er ikke sikker på hvad det betyder. Hvem kunne det eks være?DarkHorse9000 skrev: ↑23. maj 2026, 11:14Nej tak! Kom med en jordnær håndværker, der har noget at bevise.jonas386 skrev: ↑23. maj 2026, 11:10Det var da irriterende. Måske Jess Thorup snart får sparket i Egypten og får det store gyldne håndtryk.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:03Han har lige reddet Stettin fra nedrykning. Han ville være en dejlig træner at få. Dengang som nu.
Jacob Nestrup…. Så vil jeg hellere rykke ned i 2 div end høre et interview med ham med et AaB logo på trøjenR Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:20Ledige trænere, som nok ville finde bunden af 1. division interessant:
Eirik Horneland
Olof Mellberg
Domenico Tedesco
Janne Andersson
Edin Terzic
Glenn
Peter Hyballa
Jacob Neestrup
Steve Cooper
Joachim Löw
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tror ærligt talt ikke, at nogen trænere i de to øverste divisioner i Danmark kigger misundeligt på nogen som helst af vores spillere efter tyskernes indtog.DarkHorse9000 skrev: ↑23. maj 2026, 13:05En træner der har gjort det godt i en mindre klub fordi han er taktisk dygtig og grundig i sit arbejde, og måske han endda kigger misundeligt til flere af de spillere Højer har til rådighed i AaB. Et tidligere eksempel er Thomas Nørgaard i Sønderjyske det blev hentet i B93, et nyt og smerteligt eksempel kunne være Morten Dahm Kjærgaard fra Aarhus Fremad.jonas386 skrev: ↑23. maj 2026, 12:31Jeg er ikke sikker på hvad det betyder. Hvem kunne det eks være?DarkHorse9000 skrev: ↑23. maj 2026, 11:14Nej tak! Kom med en jordnær håndværker, der har noget at bevise.jonas386 skrev: ↑23. maj 2026, 11:10Det var da irriterende. Måske Jess Thorup snart får sparket i Egypten og får det store gyldne håndtryk.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:03Han har lige reddet Stettin fra nedrykning. Han ville være en dejlig træner at få. Dengang som nu.
Jeg tror mere, det er et udslag at den til stadighed manglende selverkendelse som AaB-fan. En jeg også selv stadig lider af. For vi er jo mighty AaB!
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Enig. Også bare forslag til, hvem der nok ville være interesseret i at komme til AaB.Lyfe skrev: ↑23. maj 2026, 14:49Jacob Nestrup…. Så vil jeg hellere rykke ned i 2 div end høre et interview med ham med et AaB logo på trøjenR Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:20Ledige trænere, som nok ville finde bunden af 1. division interessant:
Eirik Horneland
Olof Mellberg
Domenico Tedesco
Janne Andersson
Edin Terzic
Glenn
Peter Hyballa
Jacob Neestrup
Steve Cooper
Joachim Löw
Ædruelighedens stemme
Jeg tror vi skal ud i et trænertalent nedefra, men der har man jo også ødelagt den interne pipeline.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 15:30Enig. Også bare forslag til, hvem der nok ville være interesseret i at komme til AaB.Lyfe skrev: ↑23. maj 2026, 14:49Jacob Nestrup…. Så vil jeg hellere rykke ned i 2 div end høre et interview med ham med et AaB logo på trøjenR Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:20Ledige trænere, som nok ville finde bunden af 1. division interessant:
Eirik Horneland
Olof Mellberg
Domenico Tedesco
Janne Andersson
Edin Terzic
Glenn
Peter Hyballa
Jacob Neestrup
Steve Cooper
Joachim Löw
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Dét har vi vist prøvet.Jakobsen skrev: ↑23. maj 2026, 15:54Jeg tror vi skal ud i et trænertalent nedefra, men der har man jo også ødelagt den interne pipeline.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 15:30Enig. Også bare forslag til, hvem der nok ville være interesseret i at komme til AaB.Lyfe skrev: ↑23. maj 2026, 14:49Jacob Nestrup…. Så vil jeg hellere rykke ned i 2 div end høre et interview med ham med et AaB logo på trøjenR Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:20Ledige trænere, som nok ville finde bunden af 1. division interessant:
Eirik Horneland
Olof Mellberg
Domenico Tedesco
Janne Andersson
Edin Terzic
Glenn
Peter Hyballa
Jacob Neestrup
Steve Cooper
Joachim Löw
Ædruelighedens stemme
Jeg tror desværre, at vi er nødt til at skulle have det her shitshow med tyskerne overstået først. Det virker praktisk talt umuligt at kigge fremad, så længe den klods hænger om benet.
Hvis Jens Rasmussen vitterligt er ved at overtage det her, så håber jeg, at han er indstillet på, at det skal ske nu. Endnu et spildt transfervindue fordi det hele er uafklaret kommer til at ødelægge endnu en sæson.
Og selv hvis man vil af med Højer, hvem skulle så have lyst til at komme ind i det nu. Jeg tror sagtens AaB kan tiltrække en kapacitet, men ikke så længe tyskerne er her.
Hvis Jens Rasmussen vitterligt er ved at overtage det her, så håber jeg, at han er indstillet på, at det skal ske nu. Endnu et spildt transfervindue fordi det hele er uafklaret kommer til at ødelægge endnu en sæson.
Og selv hvis man vil af med Højer, hvem skulle så have lyst til at komme ind i det nu. Jeg tror sagtens AaB kan tiltrække en kapacitet, men ikke så længe tyskerne er her.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Enig. Det ejerskifte er altafgørende - og første punkt på dagsordenen. Frygter dog det trækker i langdrag - og klubben igen kommer alt for sent i gang.Kunji skrev: ↑23. maj 2026, 16:44Jeg tror desværre, at vi er nødt til at skulle have det her shitshow med tyskerne overstået først. Det virker praktisk talt umuligt at kigge fremad, så længe den klods hænger om benet.
Hverken spillere eller trænere vil joine en klub med det ejerskab.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Daniel Kristensen gør det rigtig flot oppe i Thisted, men han spiller 352 og det må man vel ikke i AaB.Jakobsen skrev: ↑23. maj 2026, 15:54Jeg tror vi skal ud i et trænertalent nedefra, men der har man jo også ødelagt den interne pipeline.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 15:30Enig. Også bare forslag til, hvem der nok ville være interesseret i at komme til AaB.Lyfe skrev: ↑23. maj 2026, 14:49Jacob Nestrup…. Så vil jeg hellere rykke ned i 2 div end høre et interview med ham med et AaB logo på trøjenR Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:20Ledige trænere, som nok ville finde bunden af 1. division interessant:
Eirik Horneland
Olof Mellberg
Domenico Tedesco
Janne Andersson
Edin Terzic
Glenn
Peter Hyballa
Jacob Neestrup
Steve Cooper
Joachim Löw
Mon ikke Theis gerne vil skifte tilbage fra Viborg hvis han blev tilbudt rollenMartino1 skrev: ↑23. maj 2026, 17:25Daniel Kristensen gør det rigtig flot oppe i Thisted, men han spiller 352 og det må man vel ikke i AaB.Jakobsen skrev: ↑23. maj 2026, 15:54Jeg tror vi skal ud i et trænertalent nedefra, men der har man jo også ødelagt den interne pipeline.R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 15:30Enig. Også bare forslag til, hvem der nok ville være interesseret i at komme til AaB.Lyfe skrev: ↑23. maj 2026, 14:49Jacob Nestrup…. Så vil jeg hellere rykke ned i 2 div end høre et interview med ham med et AaB logo på trøjenR Rosenberg skrev: ↑23. maj 2026, 11:20Ledige trænere, som nok ville finde bunden af 1. division interessant:
Eirik Horneland
Olof Mellberg
Domenico Tedesco
Janne Andersson
Edin Terzic
Glenn
Peter Hyballa
Jacob Neestrup
Steve Cooper
Joachim Löw