AaB - HB Køge 30.05.2026

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Forza » 30. maj 2026, 14:06

Dagens kamptråd.

Start 11’eren med Arnorsson og bænken med Normann og Kubel. Ikke ligefrem min kop te.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Kokkefar » 30. maj 2026, 14:08

Forza skrev:
30. maj 2026, 14:06
Dagens kamptråd.

Start 11’eren med Arnorsson og bænken med Normann og Kubel. Ikke ligefrem min kop te.
Det er godt nok en underlig start 11'er. Hvis vi får en røvfuld i dag, så ryger Højer vel. Modigt valg.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Forza » 30. maj 2026, 14:09

Kokkefar skrev:
30. maj 2026, 14:08
Forza skrev:
30. maj 2026, 14:06
Dagens kamptråd.

Start 11’eren med Arnorsson og bænken med Normann og Kubel. Ikke ligefrem min kop te.
Det er godt nok en underlig start 11'er. Hvis vi får en røvfuld i dag, så ryger Højer vel. Modigt valg.
Ja. Han sætter i hvert fald sin røv i klaskehøjde.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Sauer » 30. maj 2026, 14:10

Der er vel igen 4-5 udskiftninger i startopstillingen. Hvis bare det var for at sende et signal efter blamagen i Aarhus, var det jo fint nok - men vi får aldrig et fodboldhold, når der hele tiden skiftes så meget.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Kokkefar » 30. maj 2026, 14:13

Forza skrev:
30. maj 2026, 14:09
Kokkefar skrev:
30. maj 2026, 14:08
Forza skrev:
30. maj 2026, 14:06
Dagens kamptråd.

Start 11’eren med Arnorsson og bænken med Normann og Kubel. Ikke ligefrem min kop te.
Det er godt nok en underlig start 11'er. Hvis vi får en røvfuld i dag, så ryger Højer vel. Modigt valg.
Ja. Han sætter i hvert fald sin røv i klaskehøjde.
Kallesøe som CB. Det er da noget af et signal at sende til Marc Nielsen og Olsson på bænken.

Brugeravatar
DGK
2. div
2. div
Indlæg: 219
Tilmeldt: 29. jan 2021, 10:24
Favoritspiller: Søren Evigglad Frederiksen

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af DGK » 30. maj 2026, 14:13

Hvem spiller i forsvaret??

Rolf Engels
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 15. jul 2025, 22:08
Favoritspiller: Otoa

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Rolf Engels » 30. maj 2026, 14:16

Den startopstilling ser utrolig desperat ud. På flere plan. Man skulle næsten tro, at han var i gang med at fyre sig selv. Ikke at nogen har gjort decideret krav på en plads fra start, men det er bare i øst og vest hver kamp.
Højer har vel sådan cirka tiltro til nul spillere på det hold, siden alle skiftes ud med 2-3 kampes interval.
Den manglende tiltro gælder ganske givet også den anden vej.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 389
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Soren » 30. maj 2026, 14:19

Spiller vi 3-4-3?

Kallesøe - Makkoli - Arnorsson

Børsting - Håpnes - Jasson - John

Thomsen - Møller - Adedjedji

???

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3959
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Hovedet » 30. maj 2026, 14:21

Det næste bliver vel Jan Peters som træner - for at spare en trænerløn...

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Sauer » 30. maj 2026, 14:29

Soren skrev:
30. maj 2026, 14:19
Spiller vi 3-4-3?

Kallesøe - Makkoli - Arnorsson

Børsting - Håpnes - Jasson - John

Thomsen - Møller - Adedjedji

???
Eller måske Børsting på backen?


Kallesøe - Makolli - Arnorsson - Børsting

Møller - Håpnes - Jasson

Thomsen - John - Adedeji

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 389
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Soren » 30. maj 2026, 14:42

Det er det nok, men hvorfor så ikke bruge Nielsen på backen? Det sejler virkelig

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4115
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af baresi » 30. maj 2026, 14:48

Nordjyske skriver Børsting på backen og Kalle i midterforsvaret
Altså Højer burde fyres om stedet hvis det stadig er 4-3-3 og arnor på VB
Det er så håbløst

Han er historie efter mandagens bestyrelses møde

Men ufatteligt at man i ejerkredsen og den daglige direktion endnu ikke har styr på økonomien ift sommervinduet
Det er Titanic der lige spoles tilbage og bare smadret ind i det samme isbjerg non stop.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Forza » 30. maj 2026, 14:55

baresi skrev:
30. maj 2026, 14:48
Nordjyske skriver Børsting på backen og Kalle i midterforsvaret
Altså Højer burde fyres om stedet hvis det stadig er 4-3-3 og arnor på VB
Det er så håbløst

Han er historie efter mandagens bestyrelses møde

Men ufatteligt at man i ejerkredsen og den daglige direktion endnu ikke har styr på økonomien ift sommervinduet
Det er Titanic der lige spoles tilbage og bare smadret ind i det samme isbjerg non stop.
Sympatisk mand - men han har vel nærmest ikke fået en eneste i hele truppen, måske udover Thomsen, til at præstere eller udvikle sig. Ham og Zinck virker heller ikke som nogle taktiske genier.

De her valg vidner jo om at han ikke kan få forløse truppens bedste spillere. Det er jo endnu et argument for at sparke ham ud.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Falkeren
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 12. nov 2023, 15:10

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Falkeren » 30. maj 2026, 15:04

Sjældent har jeg set Aalborg Stadion stå så tomt. På plads med et stemningsboykot fra Vest.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af 634 » 30. maj 2026, 15:13

Falkeren skrev:
30. maj 2026, 15:04
Sjældent har jeg set Aalborg Stadion stå så tomt. På plads med et stemningsboykot fra Vest.
1-0 på selvmål i følge AaBappen
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af AlbertE » 30. maj 2026, 15:13

William Thomsen jeg elsker han udfordre hver gang han har muligheden stjerne i svøb! :danmarkfan:

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af 634 » 30. maj 2026, 15:16

I følge AaBappen 4-1-4-1
Bertil
Kalle Makolli Jasson Arnor
Håpnes
Møller Børsting Thomsen Kelvin
Adedeji
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4115
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af baresi » 30. maj 2026, 15:21

634 skrev:
30. maj 2026, 15:16
I følge AaBappen 4-1-4-1
Bertil
Kalle Makolli Jasson Arnor
Håpnes
Møller Børsting Thomsen Kelvin
Adedeji
4-1-4-1 er samme shitshow som 4-3-3
Viser bare at han går lidt dybere men det er stadig med 1 central midt fremfor 2…
Højer og zinck
Bedre det så var Wurtz og ahlmann (ik fordi de skal være trænere) men det kan da ik blive værre

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1665
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Lyfe » 30. maj 2026, 15:42

Kan ikke læse banneret på vest, hvad står der?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af haghdk » 30. maj 2026, 15:56

Lyfe skrev:
30. maj 2026, 15:42
Kan ikke læse banneret på vest, hvad står der?
"Kan I kende dette energiniveau?"

Besvar